Gewaagd, hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Even jou plagen toch, moet kunnen in onze relatie.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee als je al bent aangemeld op een school of je nog van opleiding/school kunt veranderen?
Ja, je kunt je gewoon afmelden.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee als je al bent aangemeld op een school of je nog van opleiding/school kunt veranderen?
Weet ik veel.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zo veel muffins hoef ik ook weer niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je meer muffins wil dan er ligt, dan moet je vragen of ik nog meer muffins voor je heb en dan ga ik ze uit de vriezer pakken.
Dan ga ik dit roepen: WO IST JORDYQWERTY. ICH SUCHE JORDY. JORDY IST MEIN E-FREUND. WO IST ER. WOOOOO ISSSTTT ER!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mag je van mij best doen
Jij staat voor gek, niet ik
Zo kan het ook.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo veel muffins hoef ik ook weer niet.
[..]
Dan ga ik dit roepen: WO IST JORDYQWERTY. ICH SUCHE JORDY. JORDY IST MEIN E-FREUND. WO IST ER. WOOOOO ISSSTTT ER!
[..]
Zo kan het ook.
Waarschuw me dan even van tevoren, dan kom ik ook kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga ik dit roepen: WO IST JORDYQWERTY. ICH SUCHE JORDY. JORDY IST MEIN E-FREUND. WO IST ER. WOOOOO ISSSTTT ER!
Waarom dan wel? Jouw 'relatie' met Duitsland...quote:
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschuw me dan even van tevoren, dan kom ik ook kijken
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef jordyqwerty het volgende:
KB, SUFJAN STEVENSTOT IN DE ONEINDIGHEID
![]()
Taal staat er los vanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Jouw 'relatie' met Duitsland...
[..]
Nee.
daemon toolsquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Damn, hoe mount je die games ook alweer?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Jouw 'relatie' met Duitsland...
[..]
Nee.
Mounten?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
mount C "X:\pad naar game"quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gewoon op floppy zetten, zoals vroegâhquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ok, ff proberen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
mount C "X:\pad naar game"
C:
exenaam
Vooruit dan maar.quote:
Ook niet. Bereid je jezelf maar voor om dag en nacht in Sittard te kamperen totdat ik met mijn Duitse parade langs kom.quote:
Ik installeer wel camera'squote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
[..]
Ook niet. Bereid je jezelf maar voor om dag en nacht in Sittard te kamperen totdat ik met mijn Duitse parade langs kom.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
[..]
Ook niet. Bereid je jezelf maar voor om dag en nacht in Sittard te kamperen totdat ik met mijn Duitse parade langs kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |