Ik heb ook de Nederlandse, maar daar heet-ie ook gewoon Freddi Fishquote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik speelde de NL'se versie.. ik was toen 4 ofzo...
Waarom maak je er geen torrent van, denk dat er best wel mensen interesse hebben in zo'n gigantische of delen van zo'n gigantische collectie oldskool gamesquote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb ook de Nederlandse, maar daar heet-ie ook gewoon Freddi Fish
Ja dat ben ik van plan, maar ik mis er nog een aantal, en moet de boel nog verder prepareren.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarom maak je er geen torrent van, denk dat er best wel mensen interesse hebben in zo'n gigantische of delen van zo'n gigantische collectie oldskool games
Huidige aanvragen kunnen via DM. Mits ze niet te groot zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hmm ja, daar heb ik verder niet zo veel verstand van
Bij mij werken games met DOSBox nooit goedquote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja dat ben ik van plan, maar ik mis er nog een aantal, en moet de boel nog verder prepareren.
Krèks toevoegen, eventueel DOSBox integreren, etc.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Flitskikker het volgende:
Nooit gespeeld, was niet echt mijn smaak van spellen.
Wat is de foutmelding?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Bij mij werken games met DOSBox nooit goed
Vast wel als ik 'm integreerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Bij mij werken games met DOSBox nooit goed
Ze zijn gemaakt door RedCat Software, maar wel in samenwerking met Davilex.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
Redcat 1 en 2 waren niet van Davilex meen ik.
Bron?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze zijn gemaakt door RedCat Software, maar wel in samenwerking met Davilex.
quote:
Julliequote:
Die ken ik niet..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |