Ik heb ook C&M, dat vertelde mijn school pas een paar maanden geleden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, lastig profiel denk ik.
aangezien je in e&m voor profielvak tussen AK/MW/M&O/Vreemde taal moet kiezen.
Zou je het dan versneld of 2 jaar over willen doen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook C&M, dat vertelde mijn school pas een paar maanden geleden.Ik wil wel graag filosofie, dus dat wordt denk ik moeilijk. Nou ja, nog eventjes doorzoeken dan maar.
Zeer goedquote:
Versneld. Eigenlijk is het maar een 'opvullertje', want ik wil me het jaar daarna dan weer inschrijven voor het HBO. Als ik dan word uitgeloot...quote:Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je het dan versneld of 2 jaar over willen doen?
Prachtig, ik heb 3 dagen alleen maar historische termen en jaartallen gezien, m'n leven kan niet stuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Zeer goed
Heb net een weekendje met m'n voetbalteam erop zitten, dus ben sinds vandaag weer nuchter.
Hoe ist met u dan?
Hmm.. Dan heeft vwo eigenlijk geen nut, als je toch hbo wil doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Versneld. Eigenlijk is het maar een 'opvullertje', want ik wil me het jaar daarna dan weer inschrijven voor het HBO. Als ik dan word uitgeloot...
Laten we gewoon hopen dat het nu meteen goedgaat.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Versneld. Eigenlijk is het maar een 'opvullertje', want ik wil me het jaar daarna dan weer inschrijven voor het HBO. Als ik dan word uitgeloot...
Aha, das minder inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prachtig, ik heb 3 dagen alleen maar historische termen en jaartallen gezien, m'n leven kan niet stuk.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prachtig, ik heb 3 dagen alleen maar historische termen en jaartallen gezien, m'n leven kan niet stuk.
Misschien.. Ik wil na het HBO misschien nog naar de universiteit.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm.. Dan heeft vwo eigenlijk geen nut, als je toch hbo wil doen.
Ja, laten we dan maar hopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Laten we gewoon hopen dat het nu meteen goedgaat.![]()
Wat is kennen? Ik ken het verhaal wel. Denk ik. Maar de jaartallen blijft beetje gokken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Aha, das minder inderdaad.
Ken je het al een beetje? Woensdag is die herkansing?
Je maakte je al zo druk over het examen, hopelijk valt dit ook zo meequote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien.. Ik wil na het HBO misschien nog naar de universiteit.
[..]
Ja, laten we dan maar hopen.
Woensdagochtend ook echt ja?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is kennen? Ik ken het verhaal wel. Denk ik. Maar de jaartallen blijft beetje gokken.
Woensdag ochtend jaWelke mongool heeft dat nu weer verzonnen.
4,8 voor een 6 jeweet, maarrrrrr volgend jaar gelden andere examenregels waaronder gemiddeld 5,5 voor de CE's, en aangezien ik een domme flikker ben die enorm gefaald heeft in Engels en AK en daardoor 4,6 en 4,7 blijven staan op m'n lijst en dus mee tellen voor volgend jaar.quote:
Oke. Succes!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
4,8 voor een 6 jeweet, maarrrrrr volgend jaar gelden andere examenregels waaronder gemiddeld 5,5 voor de CE's, en aangezien ik een domme flikker ben die enorm gefaald heeft in Engels en AK en daardoor 4,6 en 4,7 blijven staan op m'n lijst en dus mee tellen voor volgend jaar.![]()
Dus moet minstens 5,5 halen van mezelf.
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Woensdagochtend ook echt ja?
Mag je lekker om 9 uur beginnen zekers.
Ik heb nog nooit geluk gehad met scholen en daardoor ga ik me druk maken over van alles en nog wat...quote:Op maandag 20 juni 2011 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je maakte je al zo druk over het examen, hopelijk valt dit ook zo mee![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geluk gehad met scholen en daardoor ga ik me druk maken over van alles en nog wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |