Zelf aangevraagd.quote:
Ik heb anders ook niet in het geniep laten merken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jij durft er niet publiekelijk voor uit te komen
OMG.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd.
Iets met discipline.
Om vervolgens met een ander account berichten te plaatsen.
Tja.
ontkenning is de 1e fasequote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb anders ook niet in het geniep laten merken.
Had ik ook moeten doen tijdens de examens.quote:
'kkr' lijkt op 'kanker' of 'kakker', maar ik vind 'kakker tt' niet echt passen, dus ik ga vanuit dat het 'kanker' is.quote:
het was duidelijke koelekikkerttquote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
'kkr' lijkt op 'kanker' of 'kakker', maar ik vind 'kakker tt' niet echt passen, dus ik ga vanuit dat het 'kanker' is.
Ik kan goed plannen, maar discipline heb ik niet. Ik denk dat mijn plan B uiteindelijk alleen een cursus Nederlands zal zijn. Ik heb de afgelopen zes jaar nauwelijks opgelet.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voordeel van vavo is dat iedereen daar voor zichzelf zit. Kan je niet van de middelbare zeggen.
Als je discipline hebt, en goed kan plannen; gewoon doen.
Dat zal ik onthouden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met informatica wil ik (ik) je wel helpen
Agh, vwo is best een eitje als je het aankan en goed je best doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan goed plannen, maar discipline heb ik niet. Ik denk dat mijn plan B uiteindelijk alleen een cursus Nederlands zal zijn. Ik heb de afgelopen zes jaar nauwelijks opgelet.
[..]
Dat zal ik onthouden.
met H0 erbij.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
kun je jezelf beter gelijk uit het raam werpen
N&G+T met kunst algemeen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
En terecht. Ha ha. Filosofie op het voortgezet onderwijs.
En dan dat plaatje van jou erbij.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Laat ik nou net dat laatste zijn..quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, vwo is best een eitje als je het aankan en goed je best doet.Als je een luie donder bent, kan je beter iets anders doen.
Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, filosofie, wiskunde A en economie.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet? wat slecht.
Wat zijn jouw vakken?
Nou en, ik vind het boeiend.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
En met informatica en wiskunde D en muziek. Uiterst exact met een vleugje geschiedenis en kunst. Prachtig profiel.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
N&G+T met kunst algemeen.
wat een kutprofiel heb je dan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
En met informatica en wiskunde D en muziek. Uiterst exact met een vleugje geschiedenis en kunst. Prachtig profiel.
MUZIEK.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
En met informatica en wiskunde D en muziek. Uiterst exact met een vleugje geschiedenis en kunst. Prachtig profiel.
vervuiling van je vakkenpakketquote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat ik nou net dat laatste zijn..
[..]
Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, filosofie, wiskunde A en economie.
[..]
Nou en, ik vind het boeiend.
Hmm, lastig profiel denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, filosofie, wiskunde A en economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |