Op havo had ik Nederlands, Engels, geschiedenis, economie, wiskunde A, aardrijkskunde en m&o.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken... Mijn plan B moet voor mijzelf duidelijk zijn, anders ga ik me ontzettend k*t voelen als ik niet word ingeloot.Hoe ging het dan met een extra vak? Op het havo heb je toch een vak minder dan op het vwo? Hoe ging dat bij jou?
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Dan word je klote wakker en slaap je vannacht slecht.
Hmm.. Oké bedankt! Ik zat zelf eigenlijk al naar Spaans te kijken. Ik wil misschien vavo doen als ik word uitgeloot, maar ik weet niet of het gaat lukken. Voor vwo zou ik dan elke dag naar Hoofddorp ofzo moeten reizen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op havo had ik Nederlands, Engels, geschiedenis, economie, wiskunde A, aardrijkskunde en m&o.
Op vwo heb ik maatschappijwetenschappen erbij genomen, ter vervanging van een extra taal (dat is verplicht voor iedereen, maar aangezien ik een beperking heb, was het voor mij niet verplicht).
Je zou ook ook voor Spaans elementair, of informatica kunnen kiezen. Begin je helemaal bij het begin en kent geen centraal examen. Da's wel een voordeel.
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Dan word je klote wakker en slaap je vannacht slecht.
Vavo is baas.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. Oké bedankt! Ik zat zelf eigenlijk al naar Spaans te kijken. Ik wil misschien vavo doen als ik word uitgeloot, maar ik weet niet of het gaat lukken. Voor vwo zou ik dan elke dag naar Hoofddorp ofzo moeten reizen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tom van Treurige uilen luisteren doorgaans erg nauwkeurig.
Hopelijk. Ik ben nu op dit moment bezig om een vavo-school te vinden hier in de buurt.quote:
Voordeel van vavo is dat iedereen daar voor zichzelf zit. Kan je niet van de middelbare zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hopelijk. Ik ben nu op dit moment bezig om een vavo-school te vinden hier in de buurt.
Ik ben zo terug. Later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |