Lopen. Duurt langer, maar even volhouden en je bent er.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is heel goedkoop.
Goedkoper reis je niet.
Je zult dan toch moeten overnachten ergens, want anders red je het niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lopen. Duurt langer, maar even volhouden en je bent er.
Je kan ook liften, meestal is dat gratis.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je zult dan toch moeten overnachten ergens, want anders red je het niet.
Liften is niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan ook liften, meestal is dat gratis.
Weet je hoeveel je daar betaalt voor sigaretten.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hmm.
In Engeland is het pas goed geregeld.
Als het daar goedkoper is, waarom niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
Sigaretten kopen in het buitenland (en vervolgens meenemen naar Nederland)
Shit happensquote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je daar betaalt voor sigaretten.
Nee, dan Rusland.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef Beatles het volgende:
[..]
Shit happens
Eten is best goedkoop daar nog
Wees niet zo'n pauper en betaal gewoon wat ze ervoor vragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als het daar goedkoper is, waarom niet.
In het geld zwemmen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wees niet zo'n pauper en betaal gewoon wat ze ervoor vragen.
neequote:Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
doos loos
doosloos = té arme allochtoon
Verworpen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:12 schreef jordyqwerty het volgende:
talen zijn best makkelijk te leren, mits gemotiveerd
Continu iedereen afzeiken en haten en alles belachelijk maken omdat jij toevallig slimmer bent.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:14 schreef Dastan het volgende:
Het woord verworpen aan wiskunde koppelen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:14 schreef Dastan het volgende:
Het woord verworpen aan wiskunde koppelen.
Neequote:Op maandag 20 juni 2011 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Continu iedereen afzeiken en haten en alles belachelijk maken omdat jij toevallig slimmer bent.
Heeft dat iets te maken met de pricecheck?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Dastan het volgende:
En voor die tijd was de vormgeving revolutionair, dankzij rotoscopie.
watquote:Op maandag 20 juni 2011 18:17 schreef Keauning het volgende:
Vandaag vroeg naar bed, want morgen herprofileren.
?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met de pricecheck?
Jonge, je bent al geslaagd.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:17 schreef Keauning het volgende:
Vandaag vroeg naar bed, want morgen herprofileren.
trololololololoquote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
Mensen die vroeg naar bed gaan omdat ze een herkansing hebben terwijl ze al geslaagd zijn.
Wat wil je halen dan en waarom? Cum laude ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zo heet dat blijkbaar. Herkansen als je al geslaagd bent.
Herprofileren is een ander profiel kiezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zo heet dat blijkbaar. Herkansen als je al geslaagd bent.
Cum laude, terwijl ie dik gefaald heeft op wiskunde, ja hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat wil je halen dan en waarom? Cum laude ofzo?
7,6 voor een 8.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat wil je halen dan en waarom? Cum laude ofzo?
Moest van de directeur.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herprofileren is een ander profiel kiezen.
jeweet.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cum laude, terwijl ie dik gefaald heeft op wiskunde, ja hoor.
Vind je wel lief hoor, Swaffelkeauning, daar niet van.
trollquote:Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
Na drie examenjaren opeens een ander profiel kiezen.
Jij verwacht nu opeens een 7,5 te staan gemiddeld?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef Keauning het volgende:
Nee, maar sta nu 6,9 gemiddeld.
Had een 4,8 gehaald en daar baal ik gewoon van. Wil gewoon hoger halen, zie wel waar ik strand.
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij verwacht nu opeens een 7,5 te staan gemiddeld?
Snap ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:22 schreef Keauning het volgende:
Maar ik heb wel áltijd zo rond de 7,5 gemiddeld gestaan. Laatste periode is dat gedaald want mondeling etc. Daar baal ik beetje van.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga straks pasta eten.
Verwachte reactie van Dastan: over eten praten.
Echte bazen doen geen herexamen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen halen voor het herexamen Nederlands havo 2010 een 8,7
Van examens word je moe.quote:
Engels?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Etsu het volgende:
Als je een eckte baas wil zijn, ga je geschiedenis herkansen.
Niet Nederlands.
Omdat daarom.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef luukieboy2 het volgende:
Waarom moeten de foto's hier op Fok eigenlijk allemaal van een site komen en kunnen we niet gewoon ze gelijk van onze computer oploaden?
Dat zijn de vakken waar ik het beste in ben.quote:
Hallo Kikkertje. Touwtjespringen met een giraffe is cool, daarom.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoi Ezell, waarom een andere UI?
Awh...quote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb oogpijn en hoofdpijn van alles.
Ik wou dat het donderdag was.
Tja ouders he.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Zeggen m'n ouders net : Waarom ga jij ook niet naar school dan om je examens na te kijken? Kun je kijken wat je fout deed.___!! /care wat ik fout deed, want ik ben geslaagd.
Wat stelde je vorige eigenlijk voor?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zijn de vakken waar ik het beste in ben.
[..]
Hallo Kikkertje. Touwtjespringen met een giraffe is cool, daarom.
Ik KAN niet eens soggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh...Nog eventjes volhouden en dan heb jij ook vakantie. Niet te veel soggen hoor, anders gaan we het in de SC de hele tijd over Vietnam hebben.
vietnamquote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh...Nog eventjes volhouden en dan heb jij ook vakantie. Niet te veel soggen hoor, anders gaan we het in de SC de hele tijd over Vietnam hebben.
Vietnam =quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een vent met een sigaret.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat stelde je vorige eigenlijk voor?
Wauw, vier dagen. R.I.P. Etsu... Ik dacht dat het drie dagen was.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik KAN niet eens soggen.4 dagen fulltime geschiedenis bezig zijn.
Woensdagochtend om 9 uur meteen examen
Respect.! Dat is meer dan je voor de andere vakken geleerd hebt bij elkaar?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik KAN niet eens soggen.4 dagen fulltime geschiedenis bezig zijn.
Woensdagochtend om 9 uur meteen examen
Jeweet.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Respect.! Dat is meer dan je voor de andere vakken geleerd hebt bij elkaar?
Nja, veel feitekennis = goed cijfer.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
Maar toch ben ik ergens bang dat ik woensdag weer keihard ga falen hoor.
Je haalt makkelijk alles door elkaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, veel feitekennis = goed cijfer.
Yup en beetje geluk met de bronnen en je haalt zo een goed cijfer.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, veel feitekennis = goed cijfer.
Impliceren dat kunst niet belangrijk is.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Al die k*tbronnen bij Geschiedenis
Het is toch godverdomme geen kunst examen
Ik nog nietquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom zijn er mensen die de ene na de andere depressieve naam hebben op MSN ed?
Na het horen van de autotune heb ik het filmpje meteen weggeklikt.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik FolieMayn aan het bewonderen ben
Een brandweerwagen ergens neerleggen in een stad vind ik niet belangrijk nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat kunst niet belangrijk is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Na het horen van de autotune heb ik het filmpje meteen weggeklikt.
Wat heeft dat met geschiedenis te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een brandweerwagen ergens neerleggen in een stad vind ik niet belangrijk nee.
Hier zingt hij normaalquote:Op maandag 20 juni 2011 18:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Na het horen van de autotune heb ik het filmpje meteen weggeklikt.
Jij begon te zeiken over het feit dat kunst belangrijk isquote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met geschiedenis te maken.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij begon te zeiken over het feit dat kunst belangrijk is
Nick de Koningquote:
Ok. Moet kunnen. Even goeie vrienden.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, mits je moderne kunst weglaat. Dat slaat alles
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nick de Koning
Nick & Simon
Simon Keizer
Nick Schilder
Nick & Simon
Nick de Koning
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nick de Koning
Nick & Simon
Simon Keizer
Nick Schilder
Nick & Simon
Nick de Koning
O nee, dat was ik alweer vergeten.quote:
Oké, bedankt.quote:
e-loversquote:Op maandag 20 juni 2011 18:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
goeie vrienden
vrienden
vrienden op het internet
e-vrienden
e-friends
e-buddy
Maar ik nietquote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
O nee, dat was ik alweer vergeten.
[..]
Oké, bedankt.
Jordy is mijn l0ver.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
goeie vrienden
vrienden
vrienden op het internet
e-vrienden
e-friends
e-buddy
E-romancequote:
sssstttquote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt! De eer gaat naar Koekjestrommel1!
[..]
Jordy en Etsu..
Wees blij dat je daar niet voor hoeft te leren.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Ezell het volgende:
O ja, morgenochtend heb ik een herprofilering. Nogmaals een Duits examen maken.
Duitsquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Ezell het volgende:
O ja, morgenochtend heb ik een herprofilering. Nogmaals een Duits examen maken.
Ik moet nog wel even een examen oefenen én vroeg uit bed. Ik kwam na het inschrijven er pas achter dat het geen effect zal hebben op in welke lotingsklasse ik kom. Ik ben dom.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wees blij dat je daar niet voor hoeft te leren.
Dan hoef je toch niet op komen te dagen? Of wil je wel een hoger cijfer?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een examen oefenen én vroeg uit bed. Ik kwam na het inschrijven er pas achter dat het geen effect zal hebben op in welke lotingsklasse ik kom. Ik ben dom.
Hé bah, ik zal voor je duimenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een examen oefenen én vroeg uit bed. Ik kwam na het inschrijven er pas achter dat het geen effect zal hebben op in welke lotingsklasse ik kom. Ik ben dom.
Gaat Keauning ook herkansen?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé bah, ik zal voor je duimen
EN VOOR JOU OOK ETSU
EN VOOR KEAUNING
Ik wil ook een hoger cijfer. Alleen heb ik echt geen motivatie om nu nog te gaan leren. Gvd, Ik heb net een tafel in elkaar gezet.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet op komen te dagen? Of wil je wel een hoger cijfer?
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
EN VOOR JOU OOK ETSU
EN VOOR KEAUNING
Een tafel van de IKEA.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoger cijfer. Alleen heb ik echt geen motivatie om nu nog te gaan leren. Gvd, Ik heb net een tafel in elkaar gezet.
[..]![]()
Jaja, goed van mij hequote:
Dankjewel.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
EN VOOR JOU OOK ETSU
EN VOOR KEAUNING
Daar reed ik gisteren langs, politie en ambulance en alles.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, goed van mij he
Heb je geluk dat je niet in Delft woont
Daar was gisteren een bommelding bij de IKEA, kon je 5 uur wachten![]()
En er was niks....quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar reed ik gisteren langs, politie en ambulance en alles.
Uhu. Gelukkig staat er in Haarlem ook een IKEA.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, goed van mij he
Heb je geluk dat je niet in Delft woont
Daar was gisteren een bommelding bij de IKEA, kon je 5 uur wachten![]()
Ik heb een vijf gehaald voor het Duits CSE.quote:
Beter dan mijn cijfers voor de talen in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Gelukkig staat er in Haarlem ook een IKEA.
[..]
Ik heb een vijf gehaald voor het Duits CSE.
Voor Engels is het ook best wel makkelijk na te kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef Flitskikker het volgende:
NE 5,2
EN 5,0
LA 5,2
Ik had die cijfers trouwens precies goed gegokt
Iddquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, ik lees nu dat hij is overleden na een auto-ongeluk. Zo onverwacht.
Er wordt nu gezegd dat het een grap is..quote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, ik lees nu dat hij is overleden na een auto-ongeluk. Zo onverwacht.
Wat een bosmongool danquote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er wordt nu gezegd dat het een grap is..
[ afbeelding ]
Sommige vakken hebben heel weinig verschil qua inhoud (geschiedenis/aardrijkskunde/m&o/de talen), maar aan sommige vakken moet je echt wel aandacht aan besteden (wiskunde/economie). Maar het is opzich te doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef Ezell het volgende:
Etsu, wat vind jij van de overstap van havo naar vwo?
Dat zou echt een k*tgrap zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er wordt nu gezegd dat het een grap is..
[ afbeelding ]
Ik zit eraan te denken... Mijn plan B moet voor mijzelf duidelijk zijn, anders ga ik me ontzettend k*t voelen als ik niet word ingeloot.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommige vakken hebben heel weinig verschil qua inhoud (geschiedenis/aardrijkskunde/m&o/de talen), maar aan sommige vakken moet je echt wel aandacht aan besteden (wiskunde/economie). Maar het is opzich te doen.
Wil je 't gaan doen dan?
Op havo had ik Nederlands, Engels, geschiedenis, economie, wiskunde A, aardrijkskunde en m&o.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken... Mijn plan B moet voor mijzelf duidelijk zijn, anders ga ik me ontzettend k*t voelen als ik niet word ingeloot.Hoe ging het dan met een extra vak? Op het havo heb je toch een vak minder dan op het vwo? Hoe ging dat bij jou?
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Dan word je klote wakker en slaap je vannacht slecht.
Hmm.. Oké bedankt! Ik zat zelf eigenlijk al naar Spaans te kijken. Ik wil misschien vavo doen als ik word uitgeloot, maar ik weet niet of het gaat lukken. Voor vwo zou ik dan elke dag naar Hoofddorp ofzo moeten reizen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op havo had ik Nederlands, Engels, geschiedenis, economie, wiskunde A, aardrijkskunde en m&o.
Op vwo heb ik maatschappijwetenschappen erbij genomen, ter vervanging van een extra taal (dat is verplicht voor iedereen, maar aangezien ik een beperking heb, was het voor mij niet verplicht).
Je zou ook ook voor Spaans elementair, of informatica kunnen kiezen. Begin je helemaal bij het begin en kent geen centraal examen. Da's wel een voordeel.
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Dan word je klote wakker en slaap je vannacht slecht.
Vavo is baas.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. Oké bedankt! Ik zat zelf eigenlijk al naar Spaans te kijken. Ik wil misschien vavo doen als ik word uitgeloot, maar ik weet niet of het gaat lukken. Voor vwo zou ik dan elke dag naar Hoofddorp ofzo moeten reizen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tom van Treurige uilen luisteren doorgaans erg nauwkeurig.
Hopelijk. Ik ben nu op dit moment bezig om een vavo-school te vinden hier in de buurt.quote:
Voordeel van vavo is dat iedereen daar voor zichzelf zit. Kan je niet van de middelbare zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hopelijk. Ik ben nu op dit moment bezig om een vavo-school te vinden hier in de buurt.
Ik ben zo terug. Later.
Discipline.........quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voordeel van vavo is dat iedereen daar voor zichzelf zit. Kan je niet van de middelbare zeggen.
Als je discipline hebt, en goed kan plannen; gewoon doen.
Met informatica wil ik (ikquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. Oké bedankt! Ik zat zelf eigenlijk al naar Spaans te kijken. Ik wil misschien vavo doen als ik word uitgeloot, maar ik weet niet of het gaat lukken. Voor vwo zou ik dan elke dag naar Hoofddorp ofzo moeten reizen.
Zo he, wat een eer, teef.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja bitch, tevens mijn negentienduizondste bericht.
Vijfduizend is dan ook niets.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo he, wat een eer, teef.
Ik heb mijn 5000'ste bericht gemist
Informatica.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met informatica wil ik (ik) je wel helpen
Wel een nurtvak hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Informatica.
Ga ik misschien kiezen jonge, voor eckte bazen.
Leuk als hobyy, als werkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Informatica.
Ga ik misschien kiezen jonge, voor eckte bazen.
EXA-figuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
in een maand vind ik dat best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |