Discipline.........quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voordeel van vavo is dat iedereen daar voor zichzelf zit. Kan je niet van de middelbare zeggen.
Als je discipline hebt, en goed kan plannen; gewoon doen.
Met informatica wil ik (ikquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. Oké bedankt! Ik zat zelf eigenlijk al naar Spaans te kijken. Ik wil misschien vavo doen als ik word uitgeloot, maar ik weet niet of het gaat lukken. Voor vwo zou ik dan elke dag naar Hoofddorp ofzo moeten reizen.
Zo he, wat een eer, teef.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja bitch, tevens mijn negentienduizondste bericht.
Vijfduizend is dan ook niets.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo he, wat een eer, teef.
Ik heb mijn 5000'ste bericht gemist
Informatica.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met informatica wil ik (ik) je wel helpen
Wel een nurtvak hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Informatica.
Ga ik misschien kiezen jonge, voor eckte bazen.
Leuk als hobyy, als werkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Informatica.
Ga ik misschien kiezen jonge, voor eckte bazen.
EXA-figuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
in een maand vind ik dat best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |