Waarschuw me dan even van tevoren, dan kom ik ook kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga ik dit roepen: WO IST JORDYQWERTY. ICH SUCHE JORDY. JORDY IST MEIN E-FREUND. WO IST ER. WOOOOO ISSSTTT ER!
Waarom dan wel? Jouw 'relatie' met Duitsland...quote:
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschuw me dan even van tevoren, dan kom ik ook kijken
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef jordyqwerty het volgende:
KB, SUFJAN STEVENSTOT IN DE ONEINDIGHEID
![]()
Taal staat er los vanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Jouw 'relatie' met Duitsland...
[..]
Nee.
daemon toolsquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Damn, hoe mount je die games ook alweer?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Jouw 'relatie' met Duitsland...
[..]
Nee.
Mounten?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
mount C "X:\pad naar game"quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gewoon op floppy zetten, zoals vroegâhquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ok, ff proberen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
mount C "X:\pad naar game"
C:
exenaam
Vooruit dan maar.quote:
Ook niet. Bereid je jezelf maar voor om dag en nacht in Sittard te kamperen totdat ik met mijn Duitse parade langs kom.quote:
Ik installeer wel camera'squote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
[..]
Ook niet. Bereid je jezelf maar voor om dag en nacht in Sittard te kamperen totdat ik met mijn Duitse parade langs kom.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
[..]
Ook niet. Bereid je jezelf maar voor om dag en nacht in Sittard te kamperen totdat ik met mijn Duitse parade langs kom.
Informaticaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
MARTIJN WAAROM WEET JIJ ZOVEEL VAN COMPUTERS EN GAMES EN ALLES AF?
Ik vind het eng.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Informatica
Maar eigenlijk gewoon sinds vroeger al prutsen enzo erop
Hoezo dat dan..?quote:
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
laggen, als in lol hebben, lachen
Ik zie het verband niet. Wat heeft het met een computer te maken?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Welke termen bedoel je? Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet hoe je een cd mount?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
al die termen waarvan ik de betekenis niet weet en dit dat
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Trollquote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Wat heeft het met een computer te maken?
Wat is een cd mount dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Welke termen bedoel je? Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet hoe je een cd mount?
[..]
[..]
Spannend, maar jij moet dan meer mijn muziek gaan luisteren hè.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
JaBinnenkort very high en dan op naar super
quote:
Ik heb gewoon nog niet zoveel muziek op mijn pc staanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
Spannend, maar jij moet dan meer mijn muziek gaan luisteren hè.
Lag typt snellerquote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Zeg dan gewoon 'haperingen', want dat snap ik dan wel.
Dit ja, en dat is dan handig , want normaal zegt je pc dan 'insert cd to continue' oid, en die heb je dan dus nietquote:Op maandag 20 juni 2011 21:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je een CD mount, met bijvoorbeeld Daemon Tools (dat is een "programma"), kun je je pc laten denken dat er een cd in zit terwijl dat eigenlijk gewoon een bestandje is dat je hebt gedownload.
Waarom zo ingewikkeld doen als het ook gewoon simpel kan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je een CD mount, met bijvoorbeeld Daemon Tools (dat is een "programma"), kun je je pc laten denken dat er een cd in zit terwijl dat eigenlijk gewoon een bestandje is dat je hebt gedownload.
Fixed EXE's ftwquote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit ja, en dat is dan handig , want normaal zegt je pc dan 'insert cd to continue' oid, en die heb je dan dus niet
Komt wel goed ooitquote:Op maandag 20 juni 2011 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niet zoveel muziek op mijn pc staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |