Dit dus.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef woessie het volgende:
maar nu ik zo over de auto's nadenk dan vind ik eigenlijk dat het jammer is dat er zoveel auto's van 1 klasse zijn. Ik wil graag meer supercars bijvoorbeeld, niet alléén maar touring cars.
The Horror!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef woessie het volgende:
Iets anders onbegrijpelijks, hoe leg ik het uit... voor je een race start heb je rechtsonder een icoontje om naar je garage te gaan om een auto uit te zoeken. Nu ging ik daar altijd naartoe door naar beneden te drukken. Nu werkt dat niet meer en moet je verplicht een paar keer naar rechts drukken. Waarom slopen ze dat er nu weer uit
Ik weet het, het klinkt pietluttigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef Sant. het volgende:
[..]
The Horror!!!
naar rechts drukken ipv naar onder..
Volgens mij moet je de pitstraat inrjiden en krijg je dan de mogelijkheid om te saven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef woessie het volgende:
Ik kan de endurances nog niet saven, of ik doe iets verkeerd.
Iets anders onbegrijpelijks, hoe leg ik het uit... voor je een race start heb je rechtsonder een icoontje om naar je garage te gaan om een auto uit te zoeken. Nu ging ik daar altijd naartoe door naar beneden te drukken. Nu werkt dat niet meer en moet je verplicht een paar keer naar rechts drukken. Waarom slopen ze dat er nu weer uit
Idd. de pits in rijden en dan 'Suspend' kiezen. Daarna GT5 verlaten via de PSknop op je controller. Als je dan weer met GT5 begint laadt je race automatisch en ga je weer verder in de pits.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de pitstraat inrjiden en krijg je dan de mogelijkheid om te saven.
Helemaal niet... ik gebruikte het ook altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik weet het, het klinkt pietluttig
Ja hoor... is wel even wennen, maar volgens mij is dit ongeveer wat je zoekt :quote:Maar de PS3 controller is zo ongelooflijk slecht voor racegames, dat is gewoon niet leuk meer. Hebben ze voor de PS3 ooit een controller gemaakt die beter is voor racegames of heb je als enige mogelijkheid de overstap naar een stuurtje?
Wat doet dat ding beter als de gewone controller?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hoor... is wel even wennen, maar volgens mij is dit ongeveer wat je zoekt :
[ afbeelding ]
HKS Racing Controller . Alleen even zoeken waar je hem vandaan gaat halen
Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat doet dat ding beter als de gewone controller?
Misschien als ik hem een keer goedkoop tegen kom dat ik hem op de kop tik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.
Bovendien heeft de controller gewoon de R1, R2 en L1 en L2 knoppen aan de achterzijde, voor het geval dat je de mini pedaaltjes op de rechterzijde niet prettig vind. Zover ik weet is het venstertje met die cijfertjes de indicatie hoeveel % gas je geeft.
No Shit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef woessie het volgende:
Endurances ga ik maar niet meer doen. Saven kan dus wel, maar je bent verplicht om de volgende keer dat je de game doet met die race verder te gaan.
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
No Shit!
Dat noemt men nu Endurance Race!
Gisteren alles geinstalleerd, maar nog niet gereden. Vanavond maar eens een poging wagen totdat vrouwlief arriveert.
Ik zet mijn duim altijd op het randje onder de X maar dat ging ook weer irriteren dus hoesje om de controller. Voel me nou net een bejaarde met al die hulpmiddelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:57 schreef Meike26 het volgende:
Die heb ik nu ook sinds een weekjeRijdt inderdaad beter.
Vraag me alleen nog steeds af waar rechterduim nu heen moetOf hij zit klem onder de analoge stick, of hij zweeft er ergens boven. Kramp komt er sowieso wel...
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |