quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Me zo maar eens verdiepen in dat OMFGWTFROFLBBQSAUCE
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Me zo maar eens verdiepen in dat OMFGWTFROFLBBQSAUCE
Je moet het gezien hebben denk ik. Hopelijk ontstaat er complete chaos.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef vaasinbloem het volgende:
Is OFWGKTA echt zo vet? Kijk nu clips en lijken op een paar hipsters die alleen lopen te schreeuwen in een mic.
Was Jamie Woon een losse tussendoor bevestiging? Die heb ik helemaal gemistquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef friekin_ het volgende:
Oke:
Aphex, Jamie Woon, SBTRKT, Twin Shadow, James Blake, Pearson Sound, Mayer Hawthorne, The Roots, Lykke Li, Agnes Obel (mits chill gepland), Destroyer.
Ik hoop op een buttload aan x-ray namen.
Of geschaard wordt door een chick met ballen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik durf nooit zo goed de X-Ray in. Loodsfobie, altijd bang dat ik gespietst wordt door een vorkheftruck.
Dat is het live soms ook een beetje maar dat maakt het niet minder vet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef vaasinbloem het volgende:
Is OFWGKTA echt zo vet? Kijk nu clips en lijken op een paar hipsters die alleen lopen te schreeuwen in een mic.
Ik geloof op zijn twitter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Was Jamie Woon een losse tussendoor bevestiging? Die heb ik helemaal gemist
Bij die nieuwe X-ray is dat niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik durf nooit zo goed de X-Ray in. Loodsfobie, altijd bang dat ik gespietst wordt door een vorkheftruck.
Ah oke, top! Daar ben ik dan ook zeker bij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef friekin_ het volgende:
Op Twitter plaatste Jamie Woon onderstaand bericht:
I’m doing Pitch festival in Amsterdam 10th July and Lowlands!
Hiermee heeft Lowlands er dus weer een bevestiging bij! Woon werd al bevestigd voor Pukkelpop, dus zat al enige tijd in de geruchtenmolen.
quote:
Geen slechte gokquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef ranja het volgende:
zeker:
The Kills - Eefje de Visser
uitproberen:
Anna Calvi - Joan As Police Woman - Le Butcherettes (alleen op naam, een naam die eindigt op -ettes zou goed moeten zijn) - Lykke Li - Agnes Obel - Beady Eye - Warpaint
Toch nog 5 heren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef ranja het volgende:
zeker:
uitproberen:
Anna Calvi - Joan As Police Woman - Le Butcherettes (alleen op naam, een naam die eindigt op -ettes zou goed moeten zijn) - Lykke Li - Agnes Obel - Beady Eye - Warpaint
ja sidns de zijkanten op zijn is het niet eens een deathtrap meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij die nieuwe X-ray is dat niet meer [ afbeelding ]
Lykke Li, de vorige keer op Lowlands "Please don't touch my boobs"quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef ranja het volgende:
zeker:
uitproberen:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lykke Li, de vorige keer op Lowlands "Please don't touch my boobs"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |