Zul je zien dat ze straks met Anouk en Kaiser Chiefs komen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef ralfseltje het volgende:
Ook weer aankomen met De Staat, en dat mensen er nog blij mee zijn ook. Apart
Ik zie het nu ook, het leek wel heel grappig zo naast elkaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef TWP het volgende:
ODD FUTURE WOLF GANG KILL THEM ALL.
Dat wordt feest.
Trouwens, mensen die het verschil tussen OFWGKTA en Wolf Gang niet weten
Wolf Gang dus, keiharde aanrader.
Lolz.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef TWP het volgende:
Dat wordt feest.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst ook dacht dat het een domme fout wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, het leek wel heel grappig zo naast elkaar
jij blijkbaar niet, want er staat odd future, niet ofwgktaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef TWP het volgende:
Dat wordt feest.
Ach niks mis met (al dan niet nederlandse) bands die ik vaker gezien heb en nog wel vaker wil zien. Maar De Staat... snap echt niet waarom die zo populair zijn. Vorige week op de Beschaving nog een paar nummers meegepakt maar hield het geen heel optreden vol. Het is gewoon net niks. Niet hard, niet rock, niet pop, gewoon van alles wat en samen net niks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef ralfseltje het volgende:
Ook weer aankomen met De Staat, en dat mensen er nog blij mee zijn ook. Apart
Ik 2quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef TWP het volgende:
Ik heb nu toch al zeker 20 acts die ik zeker wil gaan zien.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach niks mis met (al dan niet nederlandse) bands die ik vaker gezien heb en nog wel vaker wil zien. Maar De Staat... snap echt niet waarom die zo populair zijn. Vorige week op de Beschaving nog een paar nummers meegepakt maar hield het geen heel optreden vol. Het is gewoon net niks. Niet hard, niet rock, niet pop, gewoon van alles wat en samen net niks.
Ik snap de populariteit van De Staat dan weer betere dan die van een band als Go Back To The Zoo. Nouja ik gun het een band als De Staat meer bedoel ik, ik denk dat zij wel oprecht hun muziek tof vinden. Maar goed, De Staat is voor mij ook een dikke nee. Pinkpop ging ook uit na twee nummers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach niks mis met (al dan niet nederlandse) bands die ik vaker gezien heb en nog wel vaker wil zien. Maar De Staat... snap echt niet waarom die zo populair zijn. Vorige week op de Beschaving nog een paar nummers meegepakt maar hield het geen heel optreden vol. Het is gewoon net niks. Niet hard, niet rock, niet pop, gewoon van alles wat en samen net niks.
Owja, dit wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!1!1!![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oke. Dan wil ik je eindelijk meeten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja, dit was
..omdat ik naar Lowlands ga!!!!!!!111!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!1!1!![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Dan wil ik je eindelijk meeten.
Uhh, nee ik heb hem ook nog niet kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef vaasinbloem het volgende:
Ja hoor: je kunt weer 10 namen aan je muzieklijstje toevoegen! Een erg divers rijtje zelfs: van rock naar hiphop via electro ondersteboven terug naar pop.
Wat is die electro naam?
Dude....quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH???1!1!![
![]()
Na mijn eerste festival ontmaagding heb ik altijd nog maar één band op mijn lijstje staan. Anders worden de verwachtingen te hoog.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 10 dingen die ik sowieso wil zien waarvan er 8 het nachtprogramma zijn (verwacht ik althans).
luister paul kalkbrennerquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef TWP het volgende:
Een nummer Other Lives geluisterd, nu meteen in een kutstemming.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef TWP het volgende:
Een nummer Other Lives geluisterd, nu meteen in een kutstemming.
quote:
Ik ben er weer helemaal bovenop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een antidipnummer. AhhhGraag gedaan.
En wat heb je dan nu op lijstje 'must see' staan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het allemaal van die Fleet Foxes-achtige dingen die er staan. Heel leuk om te luisteren op een mooie zomerdag, maar live hoef ik het niet te zien.
Collabs, Trentemoller, Paul Kalkbrenner, Chase & Status, James Blake, Lykke Li, Naked & Famous, Skrillex, OFWGKTA, Warpaint en ik vergeet er nog eentje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef TWP het volgende:
[..]
En wat heb je dan nu op lijstje 'must see' staan?
Ik boycot ze na dat optreden, slaapverwekkend gedoe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Collabs, Trentemoller, Paul Kalkbrenner, Chase & Status, James Blake, Lykke Li, Naked & Famous, Skrillex, OFWGKTA, Warpaint en ik vergeet er nog eentje.
Oké 13.
Edit: Arctic Monkeys. Maar ben bang dat ze tegen gaan vallen omdat ik er zulke slechte verhalen over heb gehoord uit 2009.
Toch zou ik zeker weer gaan kijken bij Arctic Monkeys. De optredens die ze na hun laatste album hebben gegeven schijnen toch allemaal weer erg tof te zijn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Collabs, Trentemoller, Paul Kalkbrenner, Chase & Status, James Blake, Lykke Li, Naked & Famous, Skrillex, OFWGKTA, Warpaint en ik vergeet er nog eentje.
Oké 13.
Edit: Arctic Monkeys. Maar ben bang dat ze tegen gaan vallen omdat ik er zulke slechte verhalen over heb gehoord uit 2009.
Ik vind het ook niet zo erg, genoeg tijd over om lekker rond te lopen en hier en daar nieuwe dingen te horen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk uit naar: Antwerp Gipsy Ska Orkestra, Elbow, Flogging Molly, Handsome Poets, The Offspring, Skrillexen The Wombats. En ik vind het heerlijk dat het lijstje nog maar zo kort is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |