Vandaag een bunker (groot bakje op pootjes waar aarde in gedonderd wordt) afgebouwd. Oftewel: apekooien. Als ik kijk naar wat ik gedaan heb en hoe ik me voel vind ik dat het niet HEEL slecht gaat.
Zojuist de buurman aan de deur: de auto van een maat van hem is kapoet. Er zit olie in de koelvloeistof maar volgens de garage is de koppakking niet lek. Of ik weet wat er dan kapot is, hoe het gerepareerd moet worden, enzovoorts. Jammer dat ik geen helderziende ben, maarja, in het land der blinden is éénoog koning ...
Gister trouwens met een andere buurman bij 2 auto's gekeken. Een honda civic en een mercedes uit 1981. De mercedes had een flinke berg speling in het stuurwiel en trilde bij het remmen. Uitleg van de verkoper: dat is zo omdat het aan oude auto is en dan krijg je er niet uit. Jaja ... Verder kraakte er iets in de achtervering, zweette het achterdifferentieel en waren er nog wat (kleine) curieuze dingetjes. Buurman gaat dus voor de honda, ondanks dat er 10 seconden na het starten van de motor er al koelvloeistof uit de vuldop stroomt als je die opent (volgens mij is dat wel ERG snel).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/