grutjesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Goddelijker het volgende:
Hé, zojuist een politiehelikopter die rondcirkelde.
Het zijn de nazi's!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Goddelijker het volgende:
Waar??quote:
heb je een nieuw PTA baggertopic gevonden?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
Dat CT200h topic wordt ook wel vermakelijk trouwens, nu we het toch over geen tegengas kunnen verdragen hebben
er was iets met onfatsoenlijk gedragquote:
Sniper m naar beneden, GTA stylequote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ik mag niet baggeren van de modjesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je een nieuw PTA baggertopic gevonden?
ik welquote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik mag niet baggeren van de modjes
Jawel hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik mag niet baggeren van de modjes
het is niet het drukste forum, zeg maarquote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Anne het volgende:
Is het zo kut gesteld dat je zo snel klaar komt bent?
Hoeveel % van de posts heb je daar eigenlijk?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is niet het drukste forum, zeg maar
Er voldeden 17 resultaten aan de zoektermquote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
Het wordt tijd voor een leuk baggertopic. Wie heeft er nog leuke boskalis plaatjes?
in ELF? 1% of zo,ik post er amperquote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoeveel % van de posts heb je daar eigenlijk?
Niet vergetenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zijn me vergeten op zwart te zetten
krijgt ie een verlenging van zijn functie?quote:
Ja. Hij voerde geen zak uit en dat hoeft ie nu dus nog steeds niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
krijgt ie een verlenging van zijn functie?
Hihi heeft alex een verlenging nodig dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
krijgt ie een verlenging van zijn functie?
Waarom heb jij die foto?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou bijna de krabpaal foto plaatsen, maar dat mag niet meer van Danny
Ja. Jij maakt nooit veel grapjesquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Paladijn het volgende:
Serieus denken dat ik die foto ergens heb staan
Op bokt.nl niet dan?quote:
quote:
SchuurFeest forum?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[me=Paladijn] geeft SD een suikerklontje.
[/me]
Ik heb net wel een serieuze post gemaakt op SF
SuikerFeest?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[me=Paladijn] geeft SD een suikerklontje.
[/me]
Ik heb net wel een serieuze post gemaakt op SF
Vooral de Renault-dealer, uitmuntend advies, denkt altijd met je mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ja bij ieder probleem roepen, dat ze naar de Officiele merkdealer moeten gaan, kan ik ook wel.
Maar ik bergijp het verders wel weer
Abgas storingquote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ja bij ieder probleem roepen, dat ze naar de Officiele merkdealer moeten gaan, kan ik ook wel.
Maar ik bergijp het verders wel weer
waarom zou je naar een dealer gaan met een uurtarief van een hartchirurg.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
het branden van het MIL icm de melding Abgass werkstat houdt in dat de uitlaat gassen dus danig verontreinigend zijn, dat het mileu beschadigt wordt.
het devies is dan ook even naar den dealer voor het uitlezen van foutcodes en een diagnose te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |