abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98463289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Whuzz het volgende:

Ok, dus volgens jou is het beter om voor 800 euro te gaan huren, dat in 30 jaar oploopt naar zo'n 1600 euro per maand, dan om voor 800 euro aan maandlasten te gaan kopen, dat na 30 jaar terug valt naar bijna 0 maandlasten. Laten we heel extreem nemen en zeggen dat het huis in 30 jaar in waarde is gehalveerd. Dan heb je dus na 30 jaar kopen de helft van het aankoopbedrag over en een kwart minder maandlasten betaald. Bij huren heb je na 30 jaar een kwart meer betaald en verder niets.
Whuzz, ik begrijp de redenatie heel goed. Tussen nu en 30 jaar later komt zeker een mooi koopmoment hoor!
quote:
Ja, dat huren was een stuk beter! Leg mij daarnaast ook even aan de hand van dit praktijkvoorbeeld uit waarom huren zoveel beter was?
Je moet nu huren, en kopen wanneer het dalen achter de rug is. Dan heb je alle voordelen bij elkaar. Tenzij je natuurlijk verslaafd bent aan klussen, en/of je nu al stevig kan afdingen op de prijs, en/of je verwacht dat de HRA grotendeels intact blijft. ;-)

"Gaat er dan soms een belletje als het dieptepunt is bereikt?"

Ja! Huizenmarkten zijn anders dan aandelenmarkten. Stijgen kan jaren duren, dalen ook. Zodra het aantal te koop staande woningen significant aan het afnemen is, dan wordt er stabiliteit bereikt op een nieuw, laag niveau. Nu is het aantal te koop staande woningen nog enorm, dus wachten maar.

"Maar... Als iedereen dat denkt, dan koopt niemand ooit meer iets..."

Zeker, maar 56,88% van Nederland kijkt toch naar geen enkele statistiek alvorens beslissingen te nemen. Dus dat maakt niets uit.
pi_98463316
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je blaat iemand na die denkt dat Dusseldorf een mega-airport heeft vergelijkbaar met Schiphol, dat weet je nu?
Het is een mega airport daar heeft schiphol verder helemaal niks mee te maken.
pi_98463412
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:55 schreef machtpen het volgende:

[..]

Het is een mega airport daar heeft schiphol verder helemaal niks mee te maken.
Seriously, thats your defense?
pi_98463485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:53 schreef Whuzz het volgende:

[..]

En die dacht dat Dusseldorf het economisch hart van Duitsland is _O-
Dusseldorf is overigens een Beta- stad, net als Munchen. Hamburg en Berlin (Beta) en Frankfurt (Alpha-) streven die allemaal voorbij.
Amsterdam is overigens ook Alpha- en dus niet bepaald te vergelijken met Frankfurt. Dus ook niet qua prijzen ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsseldorf Je wordt telkens ongeloofwaardiger.
pi_98463589
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Seriously, thats your defense?
Het gaat toch over een mega-airport , dat jij over schiphol begint te blaten gaat nergens over.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:02:28 #281
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98463770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:57 schreef machtpen het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsseldorf Je wordt telkens ongeloofwaardiger.
En nu even Frankfurt opzoeken _O-

http://en.wikipedia.org/wiki/Global_city

Geef nou maar gewoon toe, je bent misschien een keertje door duitsland gereden, maar houd je ervaring dan ook op. Maar ga er vooral wonen hoor! Tschussss! :W

Serieus... iemand die DUS een mega airport noemt is dus nog nooit op FRA geweest he...

[ Bericht 9% gewijzigd door Whuzz op 21-06-2011 15:08:23 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98464517
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef machtpen het volgende:

[..]

Het gaat toch over een mega-airport , dat jij over schiphol begint te blaten gaat nergens over.
ok, alle vliegvelden met 2 banen zijn mega.

En nu graag een huis in dusseldorf en een vergelijkbare in een nederlandse grote stad (mag jij kiezen welke).

[ Bericht 0% gewijzigd door lutser.com op 21-06-2011 15:21:11 (moest natuurlijk 2 banen zijn) ]
pi_98464755
Nederlandse grote stad. :')

Sorry, kan me niet meer inhouden hier...
pi_98464819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ok, daar stopte ik met lezen. Kennelijk nog nooit op DUS geweest. Als je dát mega noemt :')
Vrouwen zullen vast teleurgesteld zijn als jouw broek uit gaat en ze zien wat jij onder mega verstaat _O-

En het hart van de duitse economie? :D :D
De duitse economie is enorm decentraal. Het is het hart van de economie in het ruhrgebied ja, maar thats it.
OMG, Whuzzie.............jij als "kenner" roepen dat Dusseldorf het hart van het Ruhrgebied is 8)7

Het hoort niet eens bij het Rurhgebied _O-
pi_98464852
Whuz, denk je ook dat Eindhoven onder de Randstad valt? :+ w/
pi_98464930
En vergeet vliegveld eindhoven niet.
pi_98465241
Ik vlieg meestal vanaf Dusseldorf, lekker rustig en 'goedkoop' parkeren ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_98465282
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef Terrorizer het volgende:

Metropool :+
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:37:34 #289
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98465296
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

OMG, Whuzzie.............jij als "kenner" roepen dat Dusseldorf het hart van het Ruhrgebied is 8)7

Het hoort niet eens bij het Rurhgebied _O-
Uh, toen jij geboren werd nog niet, maar tegenwoordig het dat het Rijn/Ruhr gebied en daar hoort Dusseldorf toch echt bij hoor :')
Maar ik begrijp dat je nog nooit van Rijn/Ruhr gehoord hebt en dat geeft verder ook niet. Kan het me voorstellen als je nog nooit over de grens bent geweest. En alles met meer dan één landingsbaan in jouw beleving nog "Mega" is.
Op zich heeft het wel wat, je hebt nog zó veel te zien in het leven Pierre! Misschien tegen de tijd dat je later gesetteld bent in je huurhuis nadat je je aflossingsvrije hypotheek hebt ingelost na de verkoop van je huis kun je een keer met een caravan bejaardenreis naar Duitsland. Best mooi daar. Wel genoeg centjes meenemen, want goedkoop is het niet ;)

Heey, wanna-be chinees Terror is er ook weer! :D
Die kan ons pas vertellen wat mega is, want die gaat naar china verhuizen, want daar komt zijn papa ook vandaan! Alles mega daar! En goedkoop _O-
pi_98465353
Maar goed.... een ding is zeker weten goedkoper in Duitsland: de drank :D
I'll sing you a lullaby.
pi_98465362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:36 schreef xenobinol het volgende:
Word de volgende topic titel: "waar we luchthavens vergelijken"?
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 15:39:15 #292
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98465374
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:36 schreef xenobinol het volgende:
Jij woont in Dronten? En jij rijdt naar Dusseldorf toe, omdat het daar 'goedkoop' parkeren is, terwijl je ook met de trein naar Amsterdam kunt en dan niet eens hoeft te parkeren?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98465391
De kredietcrisis is onzin, allemaal aangepraat door de media.
Inmiddels staat mijn huis alleen wel veel te lang te koop.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:39:29 #294
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98465397
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:38 schreef xenobinol het volgende:
Maar goed.... een ding is zeker weten goedkoper in Duitsland: de drank :D
Bier wel ja. Wiskey niet :(

@ Xeno: P25 pakken op DUS. Van te voren reserveren. Als de pagina "vol" zegt, om de 10 minuten nog even proberen, want er komen plaatsen vrij. Loopafstand van de terminals, dichterbij nog dan P4/5 en het is "spezialtarif / holidaytarif" :)
pi_98465411
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef Terrorizer het volgende:

Maakt niet uit, dit topic is voornamelijk bedoelt om de trolls bezig te houden.
pi_98465431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij woont in Dronten? En jij rijdt naar Dusseldorf toe, omdat het daar 'goedkoop' parkeren is, terwijl je ook met de trein naar Amsterdam kunt en dan niet eens hoeft te parkeren?
020 is gewoon een vieze stinkstad.... die probeer ik tegen alle kosten te mijden :)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 15:40:10 #297
16180 crew  CoolGuy
pi_98465439
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef knakkertje het volgende:
De kredietcrisis is onzin, allemaal aangepraat door de media.
Inmiddels staat mijn huis alleen wel veel te lang te koop.
je wil je k.k. dr uit hebben? :P
pi_98465489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Uh, toen jij geboren werd nog niet, maar tegenwoordig het dat het Rijn/Ruhr gebied en daar hoort Dusseldorf toch echt bij hoor :')
Maar ik begrijp dat je nog nooit van Rijn/Ruhr gehoord hebt en dat geeft verder ook niet. Kan het me voorstellen als je nog nooit over de grens bent geweest. En alles met meer dan één landingsbaan in jouw beleving nog "Mega" is.
Op zich heeft het wel wat, je hebt nog zó veel te zien in het leven Pierre! Misschien tegen de tijd dat je later gesetteld bent in je huurhuis nadat je je aflossingsvrije hypotheek hebt ingelost na de verkoop van je huis kun je een keer met een caravan bejaardenreis naar Duitsland. Best mooi daar. Wel genoeg centjes meenemen, want goedkoop is het niet ;)

Heey, wanna-be chinees Terror is er ook weer! :D
Die kan ons pas vertellen wat mega is, want die gaat naar china verhuizen, want daar komt zijn papa ook vandaan! Alles mega daar! En goedkoop _O-
Whizz is weer aan de diaree, zo te lezen...
pi_98465490
Hier een duits "rijtjes" huis vlakbij dusseldorf, http://www.immobilienscout24.de/expose/50945286, 300K voor 125m2 is dat veel goedkoper dan nederland?
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 15:41:12 #300
16180 crew  CoolGuy
pi_98465497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

020 is gewoon een vieze stinkstad.... die probeer ik tegen alle kosten te mijden :)
Maar je hoeft niet echt in de stad te zijn he, je bent hoogstens op het treinstation. Vertrekken vanaf Dusseldorf is meestal goedkoper bij het boeken van een vakantie dan vanaf Amsterdam. Ik denk dat dat je beweegreden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')