Whuzz, ik begrijp de redenatie heel goed. Tussen nu en 30 jaar later komt zeker een mooi koopmoment hoor!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef Whuzz het volgende:
Ok, dus volgens jou is het beter om voor 800 euro te gaan huren, dat in 30 jaar oploopt naar zo'n 1600 euro per maand, dan om voor 800 euro aan maandlasten te gaan kopen, dat na 30 jaar terug valt naar bijna 0 maandlasten. Laten we heel extreem nemen en zeggen dat het huis in 30 jaar in waarde is gehalveerd. Dan heb je dus na 30 jaar kopen de helft van het aankoopbedrag over en een kwart minder maandlasten betaald. Bij huren heb je na 30 jaar een kwart meer betaald en verder niets.
Je moet nu huren, en kopen wanneer het dalen achter de rug is. Dan heb je alle voordelen bij elkaar. Tenzij je natuurlijk verslaafd bent aan klussen, en/of je nu al stevig kan afdingen op de prijs, en/of je verwacht dat de HRA grotendeels intact blijft. ;-)quote:Ja, dat huren was een stuk beter! Leg mij daarnaast ook even aan de hand van dit praktijkvoorbeeld uit waarom huren zoveel beter was?
Het is een mega airport daar heeft schiphol verder helemaal niks mee te maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je blaat iemand na die denkt dat Dusseldorf een mega-airport heeft vergelijkbaar met Schiphol, dat weet je nu?
Seriously, thats your defense?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:55 schreef machtpen het volgende:
[..]
Het is een mega airport daar heeft schiphol verder helemaal niks mee te maken.
http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsseldorf Je wordt telkens ongeloofwaardiger.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En die dacht dat Dusseldorf het economisch hart van Duitsland is
Dusseldorf is overigens een Beta- stad, net als Munchen. Hamburg en Berlin (Beta) en Frankfurt (Alpha-) streven die allemaal voorbij.
Amsterdam is overigens ook Alpha- en dus niet bepaald te vergelijken met Frankfurt. Dus ook niet qua prijzen
Het gaat toch over een mega-airport , dat jij over schiphol begint te blaten gaat nergens over.quote:
En nu even Frankfurt opzoekenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:57 schreef machtpen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsseldorf Je wordt telkens ongeloofwaardiger.
ok, alle vliegvelden met 2 banen zijn mega.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef machtpen het volgende:
[..]
Het gaat toch over een mega-airport , dat jij over schiphol begint te blaten gaat nergens over.
OMG, Whuzzie.............jij als "kenner" roepen dat Dusseldorf het hart van het Ruhrgebied isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, daar stopte ik met lezen. Kennelijk nog nooit op DUS geweest. Als je dát mega noemt
Vrouwen zullen vast teleurgesteld zijn als jouw broek uit gaat en ze zien wat jij onder mega verstaat
En het hart van de duitse economie?![]()
![]()
De duitse economie is enorm decentraal. Het is het hart van de economie in het ruhrgebied ja, maar thats it.
Metropoolquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef Terrorizer het volgende:
Nederlandse grote stad.![]()
Sorry, kan me niet meer inhouden hier...
Uh, toen jij geboren werd nog niet, maar tegenwoordig het dat het Rijn/Ruhr gebied en daar hoort Dusseldorf toch echt bij hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
OMG, Whuzzie.............jij als "kenner" roepen dat Dusseldorf het hart van het Ruhrgebied is![]()
Het hoort niet eens bij het Rurhgebied
Word de volgende topic titel: "waar we luchthavens vergelijken"?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:36 schreef xenobinol het volgende:
Ik vlieg meestal vanaf Dusseldorf, lekker rustig en 'goedkoop' parkeren
Jij woont in Dronten? En jij rijdt naar Dusseldorf toe, omdat het daar 'goedkoop' parkeren is, terwijl je ook met de trein naar Amsterdam kunt en dan niet eens hoeft te parkeren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:36 schreef xenobinol het volgende:
Ik vlieg meestal vanaf Dusseldorf, lekker rustig en 'goedkoop' parkeren
Bier wel ja. Wiskey nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:38 schreef xenobinol het volgende:
Maar goed.... een ding is zeker weten goedkoper in Duitsland: de drank
Maakt niet uit, dit topic is voornamelijk bedoelt om de trolls bezig te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef Terrorizer het volgende:
Nederlandse grote stad.![]()
Sorry, kan me niet meer inhouden hier...
020 is gewoon een vieze stinkstad.... die probeer ik tegen alle kosten te mijdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij woont in Dronten? En jij rijdt naar Dusseldorf toe, omdat het daar 'goedkoop' parkeren is, terwijl je ook met de trein naar Amsterdam kunt en dan niet eens hoeft te parkeren?
je wil je k.k. dr uit hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef knakkertje het volgende:
De kredietcrisis is onzin, allemaal aangepraat door de media.
Inmiddels staat mijn huis alleen wel veel te lang te koop.
Whizz is weer aan de diaree, zo te lezen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, toen jij geboren werd nog niet, maar tegenwoordig het dat het Rijn/Ruhr gebied en daar hoort Dusseldorf toch echt bij hoor
Maar ik begrijp dat je nog nooit van Rijn/Ruhr gehoord hebt en dat geeft verder ook niet. Kan het me voorstellen als je nog nooit over de grens bent geweest. En alles met meer dan één landingsbaan in jouw beleving nog "Mega" is.
Op zich heeft het wel wat, je hebt nog zó veel te zien in het leven Pierre! Misschien tegen de tijd dat je later gesetteld bent in je huurhuis nadat je je aflossingsvrije hypotheek hebt ingelost na de verkoop van je huis kun je een keer met een caravan bejaardenreis naar Duitsland. Best mooi daar. Wel genoeg centjes meenemen, want goedkoop is het niet
Heey, wanna-be chinees Terror is er ook weer!
Die kan ons pas vertellen wat mega is, want die gaat naar china verhuizen, want daar komt zijn papa ook vandaan! Alles mega daar! En goedkoop
Maar je hoeft niet echt in de stad te zijn he, je bent hoogstens op het treinstation. Vertrekken vanaf Dusseldorf is meestal goedkoper bij het boeken van een vakantie dan vanaf Amsterdam. Ik denk dat dat je beweegreden is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
020 is gewoon een vieze stinkstad.... die probeer ik tegen alle kosten te mijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |