Zienwijze heeft naar mijn weten geen problemen met uitbuiting.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Puur economisch gezien was het 3e rijk niet houdbaar en heeft de Bondsrepubliek ons veel meer welvaart gebracht, dus erg rouwig kan ik er ook niet om zijn dat Adolf en consorten zijn verdwenen.
Overigens hadden we ook redelijk wat Poolse en later Russische dwangarbeiders in dienst. Ik zal maar niet vertellen hoeveel geld dat opleverde, straks krijgt Zienswijze het weer op z'n heupen en verzint een plan om dwangarbeid in Nederland in te voeren.
En de communisten maar huilen dat er nu eenmaal klikspanen en collaborateurs waren die niet zo goed zijn in het jodenverlinken en daarom minder geld kregenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De hele Nederlandse economie liep in die tijd op het tegen betaling verraden van Joden, had de oorlog langer geduurd dan waren alle Joden verraden geweest en viel er niets meer te verdienen!
Nou ik denk dat je binnen het Derde Rijk als Arische weldenkende Nederlander in een vredessituatie redelijk weinig te vrezen had. Maar kan ook aan mij liggen hoor. Maar goed, weldenkend valt wellicht nogal tegen, hij stemt PvdA.quote:
Vertel dat de inwoners van Putten.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je binnen het Derde Rijk als Arische weldenkende Nederlander in een vredessituatie redelijk weinig te vrezen had. Maar kan ook aan mij liggen hoor. Maar goed, weldenkend valt wellicht nogal tegen, hij stemt PvdA.
Ik zei in een vredessituatie, moet je niet met oorlogsvoorbeelden aankomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertel dat de inwoners van Putten.
Oke, fair enough. Maar ik heb de vreemde eigenschap dat ik het ook slecht trek wanneer anderen worden onderdrukt.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei in een vredessituatie, moet je niet met oorlogsvoorbeelden aankomen.
Je ideologie heeft er anders weinig op tegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, fair enough. Maar ik heb de vreemde eigenschap dat ik het ook slecht trek wanneer anderen worden onderdrukt.
Links = liefdequote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ideologie heeft er anders weinig op tegen.
My ass.quote:
Die overigens voor het grootste deel door de Nederlandse SS en de marechaussee werden afgevoerd, iets wat men tegenwoordig ook liever "vergeet".quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertel dat de inwoners van Putten.
Die kregen dan een extra MBO-cursus "matennaaier niveau 2" op kosten van de staat aangeboden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de communisten maar huilen dat er nu eenmaal klikspanen en collaborateurs waren die niet zo goed waren in het jodenverlinken en daarom minder geld kregen.
Links geeft met liefde belastinggeld weg.quote:
In Libië gebeurt wezenlijk niet veel anders.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie je al een peloton vol jonge mocro's met bontkraag op hun uniform per scooter naar het front vertrekken?
Nu het uit de publiciteit is verdwenen gaat de NAVO er overigens mooi op los als je het een beetje volgt, half Tripoli ligt in puin, incluis burgers.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
In Libië gebeurt wezenlijk niet veel anders.
In hedendaags equivalent HBO "enemies of the state manager" inclusief wekelijkse presentatie, één peer SS-ment (hihi, woordgrap) per week en toch wel drie keer per week school voor 12:00 uur.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die overigens voor het grootste deel door de Nederlandse SS en de marechaussee werden afgevoerd, iets wat men tegenwoordig ook liever "vergeet".
[..]
Die kregen dan een extra MBO-cursus "matennaaier niveau 2" op kosten van de staat aangeboden.
Volgens mij klopt dit niet helemaal (en ik heb meerdere Puttenaren gesproken die de razzia hebben meegemaakt alsmede een Duitse soldaat die er bij was). Maar wat dan nog? Het is geen geheim dat er veel foute Nederlanders rondliepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die overigens voor het grootste deel door de Nederlandse SS en de marechaussee werden afgevoerd, iets wat men tegenwoordig ook liever "vergeet".
Rechts doet dat uiteraard met pijn in het hart.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Links geeft met liefde belastinggeld weg.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef GSbrder het volgende:
Koos is niet voor onderdrukking en ik pleit voor solidariteit.Het doek is gevallen
Nee, maar als het Derde Rijk vijf jaar langer had bestaan en haar industrie had blijven draaien hadden ze zonder twijfel massvernietigingswapens ontwikkeld die ze, in tegenstelling tot de Sovjets, waarschijnlijk ook hadden gebruikt. Dan hadden we in 1950 al een kernoorlog gehad.quote:
Leugenaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef GSbrder het volgende:
Koos is niet voor onderdrukking en ik pleit voor solidariteit.
Het doek is gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |