abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98414468

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_98414524

Misschien vanavond weer even verder gaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98414722
Zal vanavond wel even mijn Wrexham game posten.
pi_98414906
:D :') 7-1 van Psv gewonnen met Ajax.
3 eigengoals :D
pi_98414979
pi_98415336
WTF! Jij hebt Hamsik bij Ajax in seizoen 13/14? Vertel... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_98415409
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF! Jij hebt Hamsik bij Ajax in seizoen 13/14? Vertel... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
al sinds 2012/2013, Ik presteer gewoon. Dat kan in de verwerk pot. Vette TVCheques. + Afbetalingen is het wel goed.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:19:30 #9
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98416419
VS

2-2

Vanavond hopelijk de return in eigen huis winnen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_98417201
Zo, een raar seizoen achter de rug..

Ik denk niet dat ik ooit kampioen ben geworden zo weinig winstpartijen.
pi_98417473
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef loeders het volgende:
Zo, een raar seizoen achter de rug..

[ afbeelding ]

Ik denk niet dat ik ooit kampioen ben geworden zo weinig winstpartijen.
42 doelpunten :o
pi_98418000
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

42 doelpunten :o
Zelfs de nummer laatst heeft er meer :')

Tussen m'n 16(!!) gelijke spelen zijn er al 6 0-0 geëindigd. En daarnaast in 15 wedstrijden maar 1x gescoord. Ik moest het niet van mijn aanval hebben, mijn verdediging heeft het kampioenschap gered.
pi_98421456
pi_98421688
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een bug.. :{w
pi_98421750
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog.. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 18:12:06 ]
pi_98422799
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog.. :P
ekte baas ja, Hij verdiende 25000 bij Palermo :') Hier 2x zoveel :D .
Hernandez, Ja die gaan we ook proberen binnentehengelen, Cvitanich gaat naar 30 jaar. Maar Sigthorsson is nu even goed als cvitanich, alleen fysiek van cviet is beter.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:44:25 #17
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98423147
Nou, niets verliezen dus :D Vond het wel echt verrassend. Barca heeft haast geen kansen gehad. Nu zal ik uit wel weggespeeld worden, maar heb een kans! ^O^
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_98424185
Mijn deal ging dus niet door, dus heb nu een VVR nodig.. Ik had eerst 16 mil geboden op VdWiel maar Ajax wou 17,5.. Ik dacht dus, laat maar.. Mijn ruildeal ging helaas niet door, dus ik bied 18 mil op VdWiel.. Willen ze 38 miljoen.. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 19:32:34 #19
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98425719
Digne. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 20 juni 2011 @ 20:46:14 #20
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98430011
Hoe realistisch is dit :')
En ik heb Lyon in de poulefase tweemaal verslagen.
Zij staan dus in de finale, tegen mij of Barcelona.. Ga er nu achterkomen :P
  maandag 20 juni 2011 @ 21:00:17 #21
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98430861
*O* Jammer van die 3 doelpunten voor Barca, maar we waren zeker niet kansloos! En die penalty was echt terecht! :')
  maandag 20 juni 2011 @ 21:49:43 #22
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98434068
En om jullie nog even lastig te vallen met nog een screenshot. Heb blijkbaar een leuk talentje bij mijn jeugd zitten. Scoren doet-ie in ieder geval :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:24:43 #23
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98436843
En dan win je even thuis met 5-0 van Lyon waardoor je in de finale CL staat met Roda JC :D :) :P
My God, dit is het beste seizoen dat ik OOIT heb gespeeld. Van elke FM-game OOIT!.
Met Roda JC de titel behaald zonder te verliezen, de beker gehaald en in de finale CL.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_98440464
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Mijn deal ging dus niet door, dus heb nu een VVR nodig.. Ik had eerst 16 mil geboden op VdWiel maar Ajax wou 17,5.. Ik dacht dus, laat maar.. Mijn ruildeal ging helaas niet door, dus ik bied 18 mil op VdWiel.. Willen ze 38 miljoen.. :')
Bij Palermo zit ook een fijne VVR, kan gvd nu niet op de naam komen :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98440715
calla nogwat?? Al verkocht :p
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:36:49 #26
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_98446083
Met Roda in de CL finale staan :')

Doe je goed! :P
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:39:08 #27
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98449848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Creeg het volgende:
Met Roda in de CL finale staan :')

Doe je goed! :P
Wel ergens in 2023 volgens mij. Het heeft even geduurd, maar langzaamaan wordt ik steeds beter.
pi_98450057
Ik heb met Wrexham gisteren een friendly gewonnen van Newcastle United _O-
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:07:39 #29
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98450327
In de voorbereiding op seizoen 5 begin ik nu echt met dilemma's te maken te krijgen.
Mijn 2e elftal speelt geen competitie (en dat is niet op te lossen volgens mij), maar mijn talentjes beginnen te oud te worden voor mijn jeugdelftal, die wel competitie spelen. En die wil ik natuurlijk beter laten worden en dat worden ze door te spelen natuurlijk.
Bijvoorbeeld mijn DM's. Ik heb Bender en Vidal als ervaren jongens, maar daarachter heb ik een supertalent Alvarez en Carcao (die ik eerder postte). En hun talent wil ik niet laten verkwanselen. Dus zit erover na te denken om Vidal te verkopen. Bender is Duits en moet toch de Duitsers bij Leverkusen in acht houden, om rekening te houden met die home-grown regel etc. Want veel goede Duitsers trek ik niet meer aan. Zijn wel talentjes op komst, maar die zijn nog te jong.

Heb wel Digne gekocht voor linksachter. Was mijn zwakke plek namelijk. Kadlec ga ik verkopen en Chivu heb ik transfervrij laten gaan. Nu even een leuke speler daarachter kopen/huren en die plek is ook bezet. Denk dat ik dit seizoen toch maar eens mijn vaste garde moet gaan verkopen. Heb ook teveel spitsen aangetrokken :@ Heb nu Vela, Kießling, Derdiyok, Adebayor en twee supertalentjes, die ik dus weer wil laten spelen :P Kießling laat ik weinig spelen, maar verkoop ik niet i.v.m. home grown regel :P Maja, dan zit ik nog met 5 spitsen. Vela en Derdiyok ga ik sowieso niet verkopen. Misschien Adebayor, maar of mensen hem willen hebben. Hij is 30 onderhand en mijn grootverdiener, maar een beetje een miskoop. Of een van de twee talentjes verhuren, beide rond de 20, maar zeer veel potentie.. Dilemma's, dilemma's :P

Wel voor het eerst in de geschiedenis de CL gewonnen met Leverkusen. 1-0 in de 84e minuut door Derdiyok ^O^
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:51:35 #30
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_98457842
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bij Palermo zit ook een fijne VVR, kan gvd nu niet op de naam komen :(
Cassani?

Palermo is sowieso een bazenelftal, net als eerder al gezegd Hernandez en Pastore en die op Ronald's training. De waarde van Pastore en Hernandez is bij mij in 1 seizoen tijd meer dan verdubbeld.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_98458012
Laten jullie de assistenten de wedstrijden normaal gesproken doen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:57:09 #32
321382 vandermar
pi_98458077
Oefenwedstrijden wel en de bekerwedstrijden ook.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:22:17 #33
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98459171
Ik wil naar huis!
Ik mag mijn eerste CL-finale spelen tegen Palermo. IK WIL GAAN!
pi_98459219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef TheFastOne het volgende:
Laten jullie de assistenten de wedstrijden normaal gesproken doen?
De niet zo belangrijke wedstrijden wel. In het begin deed ik alles zelf, maar dan schiet het niet op. Binnenkort maar eens 'n goed trainingsprogramma downloaden en in mijn spel knallen. Ik speel namelijk ook gewoon snel door. Niet dat ik na 3 uur klikken 2 wedstrijdjes heb gespeeld.
pi_98460684
Jammere vind ik inmiddels dat er een aantal teams inzitten die zwaar overgewaardeerd worden. Ik noem een Palermo, Sampdoria, Lyon, Sunderland, maar ook een Ajax. Dat maakt het niet realistischer. Er zit altijd nog een heel groot verschil in potentie en het waarmaken. Irl ben ik PSV adept. Iedere game die ik echter speel doen die de vreemdste aankopen. 12 Spitsen in 1 keer of 8 linksbuitens. En dan allemaal Spanjaarden. Andere teams hou ik niet zo in de gaten, maar hier valt het gewoon op.

Het leukste vind ik het om gewoon met een of ander kutelftal uit de 8e divisie op te klimmen naar de hoogste divisie met je eigen gekweekte en getunede tactiek. Daar gaat veel tijd inzitten, maar dat zijn games die ik wel uitzit. Doe je het met een middenmotor of degradatiekandidaat dan is mijn ervaring dat je binnen 2 seizoenen Europees speelt en dat je binnen 5 jaar kampioen bent geworden. Of dit nu is met de Wolves, Caen of Sociedad. Dit lukt overal. En dat betekend een korte game. Want als ik kampioen ben geworden dan heb ik het vaak wel gezien.

Ik hoop dat een volgend deel iets uitgebalanceerder is.
pi_98461056
Dat doe ik dus ook Lange_Lans, ben bezig Wrexham naar het hoogste niveau te krijgen en daar kampioen te maken.
pi_98461172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammere vind ik inmiddels dat er een aantal teams inzitten die zwaar overgewaardeerd worden. Ik noem een Palermo, Sampdoria, Lyon, Sunderland, maar ook een Ajax. Dat maakt het niet realistischer. Er zit altijd nog een heel groot verschil in potentie en het waarmaken. Irl ben ik PSV adept. Iedere game die ik echter speel doen die de vreemdste aankopen. 12 Spitsen in 1 keer of 8 linksbuitens. En dan allemaal Spanjaarden. Andere teams hou ik niet zo in de gaten, maar hier valt het gewoon op.

Het leukste vind ik het om gewoon met een of ander kutelftal uit de 8e divisie op te klimmen naar de hoogste divisie met je eigen gekweekte en getunede tactiek. Daar gaat veel tijd inzitten, maar dat zijn games die ik wel uitzit. Doe je het met een middenmotor of degradatiekandidaat dan is mijn ervaring dat je binnen 2 seizoenen Europees speelt en dat je binnen 5 jaar kampioen bent geworden. Of dit nu is met de Wolves, Caen of Sociedad. Dit lukt overal. En dat betekend een korte game. Want als ik kampioen ben geworden dan heb ik het vaak wel gezien.

Ik hoop dat een volgend deel iets uitgebalanceerder is.
Overwaarding heb je toch altijd wel. De transfers mogen ze wel wat aan doen. Zowel de AI als bv. de Nederlandse regel voor EU-spelers. Ik zie nu Nederlandse clubs de ene na de andere Braziliaan halen. Dat is niet realistisch, aangezien dat geen spelers zijn die meer salaris opstrijken dan het gemiddelde Eredivisie-salaris.
pi_98461861
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Dat doe ik dus ook Lange_Lans, ben bezig Wrexham naar het hoogste niveau te krijgen en daar kampioen te maken.
Hoe sta je ervoor? Je komt uit de Blue Square Premier denk ik of niet?
pi_98461980
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoe sta je ervoor? Je komt uit de Blue Square Premier denk ik of niet?
Correct! Zit nu in 2018/2019 en ben net begonnen met mijn 1e seizoen in de Championship, na vorig jaar kampioen geworden te zijn! Grondige renovatie van mijn team dat Championship onwaardig was in combinatie met een hoger wage budget. Zal vanavond wat screens plaatsen.
pi_98462110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Overwaarding heb je toch altijd wel. De transfers mogen ze wel wat aan doen. Zowel de AI als bv. de Nederlandse regel voor EU-spelers. Ik zie nu Nederlandse clubs de ene na de andere Braziliaan halen. Dat is niet realistisch, aangezien dat geen spelers zijn die meer salaris opstrijken dan het gemiddelde Eredivisie-salaris.
Overwaardering is niet erg, als het maar enigszins roulerend is. Dat zeg maar er ook eens een andere verassing is.

Ook het halen van tig spelers voor 1 positie is niet realistisch. Of het opzetten van een Italiaanse enlcave in de eerste divisie.
pi_98462289
http://fm.manutd.nl/content/view/3876/1/

Leuk idee, misschien wel iets om te proberen. Ben nu op zoek naar een leuk team, waar ik een tijdje mee vooruit kan :) Heb nog een ManU game, maar wil er 1tje langs :)

Ik laad altijd dezelfde competities :

Duitsland 2
England 4
Frankrijk 2
Italie 2
Nederland 2
Spanje 2.

Iemand een idee :)? Of moet ik meer competities laden? Bv uit elk land hier boven alle competities? (pc trekt het wel ;))
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_98462459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Overwaardering is niet erg, als het maar enigszins roulerend is. Dat zeg maar er ook eens een andere verassing is.

Ook het halen van tig spelers voor 1 positie is niet realistisch. Of het opzetten van een Italiaanse enlcave in de eerste divisie.
Al die buitenlandse spelers in de 1e divisie is sowieso niet realistisch. Sowieso is het niet realistisch om als bv. Almere City in Argentinië te gaan scouten en drie Argentijnen mee naar huis te nemen.
pi_98462472
Als ik ooit zin heb ga ik die challenge wel een keer doen.
pi_98463474
:')
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben nu met Wimbledon uit dezelfde divisie bezig :D
Ik sta eerste, maar de manager van Wrexham is net ontslagen :W
Mijn keeper heeft in de competitie al 10 wedstrijden geen doelpunt meer tegen gehad _O_

Maar toen... 4e ronde kwalificatie FA-Cup, tegen een nietszeggende tegenstander...

Ik had alleen maar wissels ingezet. Krijg ik na 6 minuten eerste blessure, 2x rood en nog een blessure :')
Gelukkig scoorde mijn 4e spits er 2 8)7
pi_98463785
Iemand een tip voor een LLM? Heb alle competities geladen uit :

Duitsland
England
Frankrijk
Italie
Nederland
Spanje

Dus kan alle kanten op :)
pi_98464096
Engeland vind ik zelf wel vet.
pi_98464253
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Engeland vind ik zelf wel vet.
Haha ja ik ook, maar het is altijd leuk om ook de andere LLM clubs in de gaten te houden en te kijken naar hun talentjes :P

Gaat ook wel een team uit england worden, twijfel nog : Darlington, Grimsby Town, Luton uit de BSBP :P

Of Woking, Dover Athletic uit de BSPS, en dan nog de BSPN : Alfreton Town of Telford.. twijfel twijfel :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:20:06 #48
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_98464587
Ben nu met Quick Boys begonnen :)

Heb nu gehaald:
Dirk jan Derksen, Robertino Rafaela, Wouter Jansen, Ronald Hamming, Akin, Bastian Weiser en Geert den Ouden (komt in September)

Jammer genoeg is mijn sterspeler Maarten Bak weggeplukt door FC Oss, ik moet zo snel mogelijk naar Topklasse en Jupiler League zodat ik ze contracten aan kan bieden.
Neen
pi_98465232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha ja ik ook, maar het is altijd leuk om ook de andere LLM clubs in de gaten te houden en te kijken naar hun talentjes :P

Gaat ook wel een team uit england worden, twijfel nog : Darlington, Grimsby Town, Luton uit de BSBP :P

Of Woking, Dover Athletic uit de BSPS, en dan nog de BSPN : Alfreton Town of Telford.. twijfel twijfel :P
Carl Zeis Jena of Tennis Berlin in Duitsland zijn natuurlijk ook leuk. Al weet ik eventjes niet meer goed wie daar in de regional liga speelt.
pi_98465335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef Mallerd het volgende:
Ben nu met Quick Boys begonnen :)

Heb nu gehaald:
Dirk jan Derksen, Robertino Rafaela, Wouter Jansen, Ronald Hamming, Akin, Bastian Weiser en Geert den Ouden (komt in September)

Jammer genoeg is mijn sterspeler Maarten Bak weggeplukt door FC Oss, ik moet zo snel mogelijk naar Topklasse en Jupiler League zodat ik ze contracten aan kan bieden.
Haal Graham Ramalho, Martha, Bonevacia en Breinburg. Laatste 3 allemaal goede antilianen
pi_98465389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Luton heeft een goede basis, staan nu 2e bij mij
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:43:21 #52
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_98465607
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:38 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Haal Graham Ramalho, Martha, Bonevacia en Breinburg. Laatste 3 allemaal goede antilianen
Ramalho zit bij Eupen, Bonevacia & Breinburg willen niet, Martha heb ik nu een contract aangeboden.

Ik weet nog wel dat ik 3 jaar geleden coach was van de Antillen (met Fm 2008), toen scoorde Martha aan de lopende band terwijl zijn stats niet heel denderend waren :)
Neen
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:54:59 #53
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_98466172
11-0 gewonnen van Swift in de competitie, ik moet heel snel promoveren.
Neen
pi_98467224
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Luton heeft een goede basis, staan nu 2e bij mij
Gaat hem ook idd worden :), waarde van 1.4 mil. Daar moeten we mee aan de gang kunnen :P, maar goed het is wel een team met prognose 1e, dus misschien niet helemaal LLM :)

edit : grappig het is ook nog eens de 125ste verjaardag van de club :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:30:05 #55
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98468027
Oke, wtf :')
pi_98471185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef vandermar het volgende:
Oefenwedstrijden wel en de bekerwedstrijden ook.
Kan je assistent
Hoe kun je de bekerwedstrijden door je assistent laten doen? Krijg die optie niet te zien bij de instellingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door AssyriskaFF op 21-06-2011 17:59:50 ]
pi_98472692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Hoe kun je de bekerwedstrijden door je assistent laten doen? Krijg die optie niet te zien bij de instellingen.
Gewoon op vakantie gaan voor 1 dag ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:07:00 #58
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98474304
Het moment is eindelijk aangebroken. Het moment waar we al 14 jaar op gebouwd hebben. Roda JC gaat in de Champions League opnemen tegen Palermo.

dinsdag 21 juni 2011 @ 19:08:22 #59
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98474353
1e minuut. Middenvelder Webb scoort de 0-1 voor ons met een afstandsschot van 20 meter :D :D :D
16e minuut. Mr Roda maakt de 2-0.
en toen was het zo goed als gedaan. 26e minuut. Mijn andere held Topmoller maakt de 3-0.
En mijn aanvoerder en favoriete rechtsbuiten Santos maakt er in de 30e minuut 4-0 van.
Ik draai me 2 seconden om en het staat al 5-1 :)

Ik denk dat ik kan stellen dat ik eindelijk de CL heb gewonnen met Roda JC.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kn0x op 21-06-2011 19:15:43 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:14:04 #60
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98474609
Bohh _O_ Is het nog iets te vroeg om je te feliciteren? ;)

Congrats ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_98474882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef Kn0x het volgende:
1e minuut. Middenvelder Webb scoort de 0-1 voor ons met een afstandsschot van 20 meter :D :D :D
16e minuut. Mr Roda maakt de 2-0.
en toen was het zo goed als gedaan. 26e minuut. Mijn andere held Topmoller maakt de 3-0.
En mijn aanvoerder en favoriete rechtsbuiten Santos maakt er in de 30e minuut 4-0 van.
Ik draai me 2 seconden om en het staat al 5-1 :)

Ik denk dat ik kan stellen dat ik eindelijk de CL heb gewonnen met Roda JC.
dadelijk nog 5-5 of 5-6 :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:21:51 #62
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98475000
EN DE TREBLE IS EEN FEIT. Kampioen geworden zonder te verliezen, beker gewonnen en de CL dik gewonnen na een 5-1 overwinning op Palermo. Dit seizoen is zonder enige twijfel mijn beste seizoen ooit. Ik wil graag screens posten maar ik heb zoveel goede spelers (16 in een roulatie-systeem) dat jullie routers wss naar de klote zouden gaan van de hoge kwaliteit. Pics op aanvraag dus :P
pi_98475033
Gooi maar neer hoor :)
pi_98475035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef Kn0x het volgende:
EN DE TREBLE IS EEN FEIT. Kampioen geworden zonder te verliezen, beker gewonnen en de CL dik gewonnen na een 5-1 overwinning op Palermo. Dit seizoen is zonder enige twijfel mijn beste seizoen ooit. Ik wil graag screens posten maar ik heb zoveel goede spelers (16 in een roulatie-systeem) dat jullie routers wss naar de klote zouden gaan van de hoge kwaliteit. Pics op aanvraag dus :P
kom maar op ;)
pi_98475051
quote:
Doe het.
pi_98475474
quote:
Gooi neer idioot.

Ik ga zo ff posten :P

De doelstelling was handhaving maar na 3 wedstrijden sta ik opeens bovenaan :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2011 19:32:44 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:42:52 #67
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98475979
Bon... Nog even de uitslag van de finale. In de halve finale had ik ook al een mooie uitslag, toen speelde ik Lyon van de mat met 5-0.

De opstelling waarmee het gebeurde en de spelers.

dinsdag 21 juni 2011 @ 20:00:22 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98476900
Sibon blijft het goed doen in mijn Excelsior game, had ook good old Geert Den Ouden gehaald als supersub maar die moest nu starten omdat Sibon na 7 wedstrijden alweer 5 keer geel had gepakt.
Sta zowaar nog steeds 1ste in de Eredivisie (eerste seizoen) met mijn aanvallend voetbal. _O_
pi_98477248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef Kn0x het volgende:
Bon... Nog even de uitslag van de finale. In de halve finale had ik ook al een mooie uitslag, toen speelde ik Lyon van de mat met 5-0.

[ afbeelding ]

De opstelling waarmee het gebeurde en de spelers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Nederlanders maar? :o
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:07:11 #70
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98477281
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik had graag meer Nederlanders gewild, maar ondanks mijn successen willen ze niet komen. Ze blijven liever bij Ajax die al jaren standaard 3e worden ;(
pi_98478084
Bazenteam Kn0x. Een welgemeend _O_
pi_98478332
Na een tijdje passief hier, met plezier, meegelezen te hebben, eindelijk een account aangemaakt om ook mijn avonturen in FM te delen!

Ik speel met Ajax en zit nu in het 3de seizoen. Mijn strategie is om vooral met talenten een jong team op te bouwen en de gemiddelde leeftijd van mijn team is dan ook 22-23.
Tactiek die ik gebruikt Il Devasto Modern offensive.
Eerste seizoen kampioen geworden met niet te veel grote namen als transfers.
Tweede seizoen CL gewonnen, finale met 3-1 van Barca, nadat ik mijn board had gevraagd om Neymar te kopen (19.5mln)
In seizoen 3 ben ik ongeslagen kampioen geworden, heb Van der Vaart voor 5.5mln kunnen kopen die roteert met Eriksen op de aanvallend ingestelde MC positie en de AMR positie met een regen. Voor de kwartfinale van de CL krijg ik voor de return Man City op bezoek (1-2 uit gewonnen).

Zal vanavond (ik woon op dit moment in de USA dus voor mij is het 2:25pm) wat screens posten van mijn team.

Kn0x, wat een geweldige prestatie om met Roda JC de CL te winnen en ik verbaas mij vooral over de salarissen die je je topspelers betaalt! Top team!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:12:57 #73
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98481309
Pff m'n centrale middenvelder en tevens een van m'n beste spelers Prince Issah 5 tot 6 maanden eruit.. :')

En dan vind die oetlul van een Onno Jacobs het ook nog eens nodig om m'n spits die dik bovenaan de topscorerslijst staat in de winterstop aan PSG te verkopen voor ¤14,75M(+¤5M na 30 doelpunten) omdat ie het bod te goed vond om te weigeren. :') Gelukkig heb ik veel geld opgespaard, met een transferbudget van ruim ¤84M moet er genoeg geld voor een vervanger zijn. Eens kijken of ik binnen krap 10 dagen een geschikte vervanger kan vinden.

[ Bericht 57% gewijzigd door inZanity op 21-06-2011 22:40:39 ]
pi_98486102
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Da's bij Roda vaak niet anders geweest. :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:40:22 #75
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98487187
Zo fucking verslavend dit spel zeg, damn :D
pi_98487615
HELP!!

Ik heb Balazs verlof gegeven ivm dat hij zich niet zo goed voelt in Italië.. Maar hoe roep ik hem nu terug? IK HEB HEM NODIG!! :(
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 22:55:09 #77
42184 crew  DaMart
pi_98488042
Spannende tijden voor mijn Feyenoord. Er doen geruchten de ronde dat zowel een buitenlandse zakenmagnaat als een consortium met een oud-voetballer een overnamebod willen gaan doen. Ik ben benieuwd of daar dan weer meer geld door beschikbaar komt... in FM2010 had ik ineens een transferbudget van 60 miljoen na een overname :').

Overigens had ik nu 20 miljoen, waarvan ik er slechts 6 heb uitgegeven. Op de een of andere manier probeer ik bestaande contracten zo veel mogelijk te respecteren, al zou ik misschien gewoon betere spelers moeten gaan aantrekken en de oude naar het tweede gooien O-).
pi_98491169
Wtf. Bij m'n PSV accepteert voorzitter Sander Boschker een bod van 4,8 miljoen op m'n talentvolle rechtsback. En dat terwijl ik net 2x op rij de CL heb gewonnen en afgelopen zomer nog een speler heb verkocht voor 27 miljoen, waarbij hij niet ingreep..
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:28:17 #79
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98498717
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's bij Roda vaak niet anders geweest. :)
Laatste tijd wel anders hoor :{w ;)
pi_98504488
Hmm hier bij Luton gaat het nog niet helemaal goed :), Plek 13 nu na 4 wedstrijden, 1w,2d,1l. Denk ook echt dat ik een andere tactic nodig heb

Iemand een tipje voor een LLM team?
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:53:22 #81
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98504632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm hier bij Luton gaat het nog niet helemaal goed :), Plek 13 nu na 4 wedstrijden, 1w,2d,1l. Denk ook echt dat ik een andere tactic nodig heb

4-4-2 werkt 9 van de 10 keer zeer goed in LLM. En je moet zorgen voor een sterke target man, die goed kan koppen en vleugelspelers die snel zijn en goed kunnen passen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_98505618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ik doe altijd gewoon een standaard 442 met aanvallende buitenspelers en opkomende backs. Eigenlijk dus een 424. Idd met een goede targetman en een afmaker voorin. Een verdedigende middenvelder en een op automatisch. Teaminstellingen op controleren. Direct passen ,weinig positiewisselingen en weinig creativiteit.
pi_98505758
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef Happel het volgende:

[..]

4-4-2 werkt 9 van de 10 keer zeer goed in LLM. En je moet zorgen voor een sterke target man, die goed kan koppen en vleugelspelers die snel zijn en goed kunnen passen.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik doe altijd gewoon een standaard 442 met aanvallende buitenspelers en opkomende backs. Eigenlijk dus een 424. Idd met een goede targetman en een afmaker voorin. Een verdedigende middenvelder en een op automatisch. Teaminstellingen op controleren. Direct passen ,weinig positiewisselingen en weinig creativiteit.
Nja ik werk nu met een 4-5-1, eens 2 wedstrijden testen hoe dat gaat. wel jammer dat het een klassieke tactic is :(

edit : win wel meteen met 2-1, waar ik duidelijke de betere was.. even de tijd geven denk ik :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Nick-GizMo op 22-06-2011 13:28:24 ]
pi_98508468
AJAX!
pi_98508664
2-1 winst, 3-3 gelijk. 4-1 winst en 4-0 winst, ja deze tactiek blijf ik nog maar even gebruiken :P
pi_98511215
Wijnaldum maakt een hattrick :o
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:42:30 #87
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98516371
Geen geschikte spits kunnen vinden voor Carlos waarvan de voorzitter het nodig vond om m te verkopen. Maar dat geeft me een half seizoen extra de tijd im wel de perfecte spits te vinden. Nu maar hopen dat de speler die ik nu opstel(jonge braziliaan die eigenlijk nog niet klaar voor is) goed genoeg presteerd om de eerste plek vast te kunnen houden. Best vervelend soms die voorzitters.. :')
pi_98516672
Ik zoek experts ! Wat zou een goede tactiek zijn om dit team te laten draaien?

pi_98516932

bembembem

Vorig seizoen Eredivisie, Cruijffschaal, Europa League en Beker.

Nieuw seizoen is aangebroken en Sambavoetbal gaat weer verderrrrr
pi_98516982
Hamsik en Pastore? WTF?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:10:20 #91
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98523372
Blijft leuk om dit af te wijzen :D
Kijk dat TB.

pi_98524998
YEAH!

Na de blesurre van Hernandez (6 maanden out), nieuw seizoen en nieuwe kansen.. Maar helaas wil het niet met hem, na 10 wedstrijden, eindelijk een hattrick en he is back! :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 20:41:09 ]
pi_98525215
KUT!

Nu is hij boos.. :')

Ik had hem een beter contract belooft, maar was het totaal vergeten.. :( :( :(

Nu vraagt hij een transfer aan.. ;(

Hopelijk is hij weer blij met 4 mil per jaar.. :P
pi_98525393
Wauw nog nooit meegemaakt, Pastore neemt penalty.. Hij schiet, keeper raakt hem een beetje aan en hij gaat erin.. Het wordt als eigen goal gerekend.. :') :(
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:08:29 #95
321382 vandermar
pi_98526794
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ link | afbeelding ]

bembembem

Vorig seizoen Eredivisie, Cruijffschaal, Europa League en Beker.

Nieuw seizoen is aangebroken en Sambavoetbal gaat weer verderrrrr
Lekker veel balbezit, dat gaat je nog eens opbreken.
RvP; Feyenoord
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:33:39 #96
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98528544
Waar ik me eerder nog zorgen maakte of m'n reserve spits werk klaar was om m'n weggekaapte spits te vervangen schiet hij er twee wedstrijden later 5 in in de met 9-0 gewonnen wedstrijd tegen Helmond sport en maakt hij vervolgens beide goals in de 2-0 tegen Fenerbahce :P

En nog geen week later raakt hij voor 2 maanden geblesseerd, waardoor ik hem vrijwel de rest van t seizoen kwijt ben.. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door inZanity op 22-06-2011 23:15:47 ]
pi_98530688
Catania blijft maar winnen, met 1-0.. Staat nu met 2 punten voor mij! Ik wil die eerste plek! :(
pi_98533661
Bijna Sanchez binnen :D
pi_98534596
Sanchez voor 21 Mil
N. de Jong voor 4,2 Mil

Nocerino verkocht voor 12 mil

Mijn aanval is nu zo:

------------Hernandez
Dzudszak--Pastore--Sanchez
---------De Jong--Bacinovic

_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 23:00:43 ]
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:10:01 #100
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98535277
Van der Vaart binnen transfervrij (en maar ¤23.000/w).
Eerste friendly, zet ik hem erin in de 2e helft: na 3 minuten z'n 1e goal en 20minuten later nog 1 :)
I love my mispoken words.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:51:56 #101
321382 vandermar
pi_98537732
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Sanchez voor 21 Mil
N. de Jong voor 4,2 Mil

Nocerino verkocht voor 12 mil

Mijn aanval is nu zo:

------------Hernandez
Dzudszak--Pastore--Sanchez
---------De Jong--Bacinovic

_O_
Ik heb nu bij Palermo

------------------Hernandez
Neymar---------Pastore---------Hazard
---------De Jong-------Nocerino

De Jong voor 6,25 miljoen
Neymar 29 miljoen en Hazard 30 miljoen :')

Pastore loopt gewoon beter dan 1 op 1 _O_
RvP; Feyenoord
pi_98537892
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:05:20 #103
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98538345
quote:
:D ^O^

In mijn game zit Reinartz iedere maand te zeuren dat-ie hogerop wil (heb gvd de CL gewonnen vorig seizoen :( ) en iedere maand zeg ik dat ik grote ambitities heb met Leverkusen en wil dat hij daar deel van uitmaakt.. En iedere maand is-ie ermee eens :') Ik zou het antwoord niet meer pikken na 4x, maar oke :P
pi_98538997
Nou ik denk dat ik Rafeal kwijt raak bij ManU, kans is groot dat Vidal komt, bestuur heeft nu de transfer overgenomen en ze bieden 20 miljoen :D

Maar eens op zoek naar RB, die te betalen is :)

edit : Hmm ik raak Evra ook kwijt, Barca bied 18 miljoen :). Dus ook op zoek naar een LB

[ Bericht 19% gewijzigd door Nick-GizMo op 23-06-2011 00:30:14 ]
pi_98542272
omg, ik faal.. :')

De Jong gehaald in Januari, met een salaris van 5,5 miljoen.. Nu krijgt 2 spelers dat ook vanwege contract, dat is opzich niet erg.. Maar ik kan de Jong een half jaar niet opstellen, hij speelde al voor 2 clubs in een half jaar.. Zenit en City.. :') Godver, nu binnen 2 dagen snel een talent huren ofzo.. :')
pi_98542342
Na Barca over 2 wedstrijden (uit 2-2, thuis 2-0) te hebben verslaan in de halve finale mocht ik aantreden tegen Inter in wat zou blijken een knotsgekke finale van de CL in seizoen 2012/2013

Tot minuut 85 met 1-0 achterstaan, en met 1-5 winnen.. :D

Mijn team van dit seizoen:

1
2
3
4
5
          Neymar - Benitez
Sendra            -             Suarez
          Eriksen - Nkoulou
Digne - Cahais - Vertonghen - Vd Wiel
                Stekelenburg

Twee screenshots van mijn pareltjes, buiten Neymar en Suarez om:
Benitez:

Sendra

Deze zomer komt Defour al naar mij toe om Nkoulou te vervangen, wellicht kan hij doorschuiven naar DC aangezien veel clubs Vertonghen willen. Ook ben ik zeer geinteresseerd in Pastore, maar eerst maar even kijken of ik een mooi bod op Eriksen kan krijgen, zodat ik plek heb voor Pastore.

/edit:
Iemand een idee waarom mijn images het niet doen? :(

[ Bericht 12% gewijzigd door Coopster op 23-06-2011 17:16:57 ]
pi_98542782
Je moet de links tussen [img] en [/img] zetten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:56:06 #108
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98549896
imageshack doet t hier niet ;)
pi_98552582
Het gaat niet zo lekker in mijn game met RKC. Ik verspeel heel vaak punten door geklungel achterin en ook vaak in de laatste minuten. Eigen doelpunt tegen in de 90ste minuut, penalty in de vierde minuut van de extra tijd of gewoon een doelpunt 5 minuten voor tijd.

Na 11 wedstrijden gespeeld te hebben sta ik op de 7de plaats met 18 punten. Ik heb als doel gezet dat ik voor een plek in de playoffs ga en ik denk dat het wel moet lukken, maar ik strijd liever mee in de top.
Feyenoord Rotterdam
pi_98552895

WESSIE HOE IS HET DAN MAKKER *O*
pi_98552916
Heerlijke aanval
Neymar - Cvitanich - Van Barneveld
Pastore - Hamsik
Anita

:9~
pi_98555093
Gestopt met mijn Palermo game. In tien jaar tijd 6x kampioen, 2x CL, 2x runner-up CL en nog een UEFA Cup.

Ben nu (in FM2010!) begonnen met FC Sochaux in de Franse competitie. Mediavoorspelling is 14e plaats, maar ze hebben een 'excellent youth recruitement network'. En dat blijkt ook wel, ik heb momenteel in mijn U18 een kerel van 15 jaar en 4 maanden oud lopen met Finishing, Anticipation, Technique, Teamwork en Workrate al 16! Die heb ik dus al gelijk contractueel vastgelegd tot zijn 42e ;)

Eerste competitiewedstrijd met 1-3 gewonnen bij AJ Auxerre ^O^
pi_98555408
Excusez-moi, maar dat een speler als Sendra (Ajax) in de screen hierboven in 20 wedstrijden 11x kan scoren en 11 assists kan geven geeft toch wel een beetje aan hoe k*t de Nederlandse competitie is? Oke, hij kan hard rennen en dribbelen (16), maar zowel zijn crossing als finishing is zeer zwak. Daarnaast is het een mentale knurft: anticipation en decisions zeer laag en is het ook nog eens een luie speler (lage workrate) en een egoist (lage teamwork). Deze dude zou het in een sterke competitie totaal niet trekken.

Hoe kan een speler met creativity 12 ("in welke hoeken kan ik de bal allemaal schieten?"), decisions 10 ("wat is de beste hoek?") en finishing 7 ("ben ik in staat de bal zo te raken als ik wil?") in elke 2 wedstrijden 1 goal maken?
pi_98555981
Hij loopt ook ongeveer 1 op 2 in de champions league. En dan heb ik Man City, Man Utd (1 goal, 1 goal) en Barca op de weg naar Inter (1 goal,2 assists) moeten verslaan. Dus blijkbaar doet hij toch wat goed als buitenspeler.
Daarbuiten ben ik het met je eens dat de nl competitie niet echt een uitdaging is, dit seizoen 123 goals voor en 14 tegen. Ben ook aan het kijken naar een andere uitdaging.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:26:55 #115
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98556548
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:04 schreef VonHinten het volgende:
Excusez-moi, maar dat een speler als Sendra (Ajax) in de screen hierboven in 20 wedstrijden 11x kan scoren en 11 assists kan geven geeft toch wel een beetje aan hoe k*t de Nederlandse competitie is? Oke, hij kan hard rennen en dribbelen (16), maar zowel zijn crossing als finishing is zeer zwak. Daarnaast is het een mentale knurft: anticipation en decisions zeer laag en is het ook nog eens een luie speler (lage workrate) en een egoist (lage teamwork). Deze dude zou het in een sterke competitie totaal niet trekken.

Hoe kan een speler met creativity 12 ("in welke hoeken kan ik de bal allemaal schieten?"), decisions 10 ("wat is de beste hoek?") en finishing 7 ("ben ik in staat de bal zo te raken als ik wil?") in elke 2 wedstrijden 1 goal maken?
Je ondeschat Pace en Acceleration. De meeste belangrijke skills ooit. Ik selecteer elke speler (zelfs defence) op deze twee skills.
pi_98558106
Juist Kn0x, en omdat bij mijn tactiek (Il Devasto Modern) de vleugelspelers als inside forward ingesteld zijn, geven ze minder crosses en trekken ze zelf meer naar binnen. (Dribbling)
Nu heb ik een jeugd speler die een fantastische vleugelspeler zou zijn, maar die komt dan alleen tot zijn recht als ik Neymar of Benitez zou vervangen door een zeer kopkrachtige spits.

Ik verwacht wel dat ik Benitez verkoop deze zomer, 3 seizoenen fantastisch gespeeld en heb Paloschi als zijn backup al klaargestoomd. Met 2x eredivisie topscorer, 1x CL topscorer en samen met Neymar de 2 spitsen in het CL team van het jaar, moet ik toch wel een leuk bedrag voor hem kunnen krijgen. (Ik wil Pastore kopen! ;) )
pi_98559516
Dat beantwoordt nog steeds mijn vraag niet hoe een speler met zulke lage creativity, decisions en finishing er in elke 2 wedstrijden 1 inlegt. Ik vind dat echt ongelooflijk.

Dribbelt ie zichzelf elke wedstrijd 4x alleen voor de keeper?
pi_98559928
Bij mijn jeugdspeler staat "provisionally agreed to sign a 22K/annum contract on 1.9.2012". Dat is pas over 3 jaar omdat hij nu nog maar 15 jaar oud is. Kan hij in de tussentijd weggekocht worden?
pi_98560018
Pace en Acceleration == instant win in deze game ja.
pi_98560683
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef VonHinten het volgende:
Bij mijn jeugdspeler staat "provisionally agreed to sign a 22K/annum contract on 1.9.2012". Dat is pas over 3 jaar omdat hij nu nog maar 15 jaar oud is. Kan hij in de tussentijd weggekocht worden?
Nee, niet zonder jou tussenkomst. Tenminste dit heb ik altijd gehad en zulke talentjes zijn bij mij nooit weggekocht. Alleen onder 18 (of 17) kan worden weggehaald (Approach to sign) als ze nog geen toekomstig contract hebben geaccepteerd.

Om verder antwoord te geven op je vraag hoe hij zoveel kan scoren. Het grootste deel van mijn goals wordt inderdaad direct voor de goal gemaakt, waarbij vooral snelheid van de spelers en de passes de tegenstander verslaat. Weinig afstandsschoten of kopbalen (van mijn spitsen, Cahais en Vertonghen zijn fantastische koppers bij dode spel momenten), maar daar zijn mijn aanvallers dan ook wel op gekozen.
Ik denk dat naast Neymar een kopkrachtige spits neerzetten, met hoge snelheid en afmaken (droomspits!) een nog beter resultaat zou geven, maar die moet ik dan wel eerst vinden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:51:38 #121
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98560843
Ik ben met de Duitse competitie bezig, dus veel aandacht besteed ik niet aan de Nederlandse, maar onderstaande zin trok meteen m'n aandacht:

"Ondertussen roerde Nederlandse Beker houders Willem II zich het meest op de transfermarkt."

Blijkt Willem II even de KNVB beker te hebben gewonnen in 2010/2011. :D
pi_98563717
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben met de Duitse competitie bezig, dus veel aandacht besteed ik niet aan de Nederlandse, maar onderstaande zin trok meteen m'n aandacht:

"Ondertussen roerde Nederlandse Beker houders Willem II zich het meest op de transfermarkt."

Blijkt Willem II even de KNVB beker te hebben gewonnen in 2010/2011. :D
Ik heb ooit met Jong PSV en PSV in de finale gestaan.. :P
pi_98563973
MVV wint zojuist met 6-0 van AZ in de derde ronde van de beker. :') Dit is overigens het eerste seizoen.

Ze hebben overigens maar 6 kansen gehad. O+
Feyenoord Rotterdam
pi_98566217
Bij mij gaat de nummer 17 van de Jupiler League (BV Veendam) Europa in. In de beker finale van mijn Ajax verloren waardoor ze dus nu de EC plek hebben gekregen. Dat wordt nog leuk!

[ Bericht 3% gewijzigd door Coopster op 23-06-2011 19:07:10 (duidelijkheid) ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:07:11 #125
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98569198
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Coopster het volgende:
Bij mij gaat de nummer 17 van de Jupiler League (BV Veendam) Europa in. In de beker finale van mijn Ajax verloren waardoor ze dus nu de EC plek hebben gekregen. Dat wordt nog leuk!
_O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_98570465
Met winst of gelijkspel heb ik de serie A gewonnen met Palermo.. _O_

Nog 1 wedstrijd tegen Lazio :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2011 20:28:28 ]
pi_98571601
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef Fuszy het volgende:
MVV wint zojuist met 6-0 van AZ in de derde ronde van de beker. :') Dit is overigens het eerste seizoen.

Ze hebben overigens maar 6 kansen gehad. O+
Dordrecht won in mijn game met 5 - 1 van AZ en in de halve finale met 2 - 1 van Ajax. Die gaan nu de finale spelen tegen Roda JC. :{
pi_98572673
Kampioen met 0-0 *O* *O* w/
pi_98576657
wtf? Ajax stond 4de maar degradeerde? :')
pi_98577394
Met Nederland overigens een behoorlijke blessuregolf. Stuk of 6 basisspelers zijn geblesseerd en spelers die normaal vervangers zouden zijn of bankzitter zijn ook vaak geblesseerd. Sneijder, Robben, Seedorf, van Bommel, Emmanuelson, Douglas, Heitinga, v/d Wiel, de Zeeuw, van Nistelrooij, Boulahrouz en nog een paar anderen zijn geblesseerd...

Goal: Stekelenburg
Linksback: Drenthe
CV: Maduro
CV: De Vrij
Rechtsback: Marcellis
VM: De Jong
VM: Schaars
AML: Elia
AMC: v/d Vaart
AMR: Kuijt
SC: Van Persie

Verder in de selectie: Vorm, Vlaar, Luuk de Jong, Drenthe, Bruma, van Aanholt, Afellay, Koc, Danilo, Castaignos, Huntelaar.

Tweeluik met Hongarije ging redelijk: 2-2 in Hongarije en 4-2 gewonnen in Nederland.
pi_98581888
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt zeker zo`n aangepaste database :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:07:52 #132
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98581973
Damn, Xabi Alonso kiest voor Valladolid ipv mij :(
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:14:05 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98594129
Kom je meteen bij één van de (op zich realistische) problemen in het spel: Ook al ben je goed bezig als club met constante plaatsing voor de CL en goede prestaties daarin, dan nog willen écht goede spelers niet voor je spelen. Ze zijn simpelweg niet geïnteresseerd of ze kiezen voor een of andere middenmotor in een groot/duur voetballand.

Dit heb ik dan net met Xabi Alonso (had echt een goed contract aangeboden), maar heb het al eerder gehad met meerdere spelers.

Ik ga denk ik een nieuwe game starten in een grotere competitie, zoals Spanje of Engeland. Probleem is alleen, ik voel me nooit écht betrokken bij zo'n club. Dat heb ik wel bij Feyenoord.
pi_98594599
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Fijne DB, of een keer je DB updaten ;)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:49:10 #135
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98594981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:14 schreef Sejt het volgende:
Kom je meteen bij één van de (op zich realistische) problemen in het spel: Ook al ben je goed bezig als club met constante plaatsing voor de CL en goede prestaties daarin, dan nog willen écht goede spelers niet voor je spelen. Ze zijn simpelweg niet geïnteresseerd of ze kiezen voor een of andere middenmotor in een groot/duur voetballand.

Dit heb ik dan net met Xabi Alonso (had echt een goed contract aangeboden), maar heb het al eerder gehad met meerdere spelers.

Ik ga denk ik een nieuwe game starten in een grotere competitie, zoals Spanje of Engeland. Probleem is alleen, ik voel me nooit écht betrokken bij zo'n club. Dat heb ik wel bij Feyenoord.
Is het dan ook geen uitdaging om het imago van je club te verbeteren? Speel met Leverkusen, maar daar wil ook niet iedereen komen. Zelfs geen spelers uit eigen competitie. Terwijl ik al 4 jaar op rij kampioen ben geworden, vorig seizoen eindelijk de CL gewonnen en gisteravond het wereldkampioenschap voor clubs. Maar nee, bij Dortmund wil-ie blijven (Hummels) :(
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juni 2011 @ 10:14:52 #136
245494 Peter_Aragorn
pi_98595703
Tweede seizoen zit erop. Beker en Eredivisie gewonnen met Twente. Plaatjes:

Moet nog een goede spit hebben voor volgend seizoen alleen. Diego Costa heeft in zijn verhuurperiode van 4 maanden een erg goed indruk achter gelaten, maar wel zojuist een nieuw contract bij Athletico getekend. Die kan ik dus jammer genoeg vergeten..
pi_98596701
5 punten achter op Liverpool in de competitie, en nu in de LC tegen Liverpool :(
pi_98600407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt zeker zo`n aangepaste database :')
MU Data update..

Maar ik heb nu Vdwiel en Steklenburg goedkoop kunnen kopen :P
pi_98601949
Altijd klote als er een ploeg dik bovenuit steekt t.o.v. de rest.

Ik was vorig jaar (10-11) 3e geworden met MVV en uitgeschakeld in laatste ronde play-Offs.
Dit seizoen sta ik vast 2e, mede door het heersende gedegradeerde VVV... Die hebben na 31 wedstrijden pas 1 nederlaag.... Tegen mij.
U MAD?
pi_98609277
In de zomer van 2013 wilde ik mijn team verbeteren door Pastore naar Amsterdam te halen, helaas werd er, voordat ik mijn nieuwe snoepgeld kreeg, daar door Athletico Madrid vakkundig een stokje voor gestoken. Voor 37.5 miljoen vertrok meneer naar Madrid. Helaas, maar Eriksen blijft voor nu dus mijn aanvallende MC.

Met mijn 40mln TB wilde ik wel mijn team verbeteren, uiteindelijk uitgekomen bij Babacar. Benitez verkocht voor 12.5mln (gekocht voor 1.9mln, dus een prima prijs). Babacar mocht pas vertrekken bij 38.5mln, maar met zijn stats is hij dat helemaal waard.

Nu heb ik dus de volgende aanval:
1
2
           Babacar - Paloschi
Neymar             -              Suarez

Buiten de komst van Defour (aflopend contract) is mijn team ongewijzigd gebleven en gaan we weer voor alle prijzen. Het seizoen begint goed met 5-2 tegen Twente in de JCS en 4-1 thuis gewonnen van PSV voor de ED.
pi_98609289
Gerechtigheid *O*

Ik ben Excelsior uiteraard w/
pi_98616715
Project 'creeer een topspits' is begonnen. Ventje van 15 als targetman in de spits _O_
pi_98617130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:16 schreef VonHinten het volgende:
Project 'creeer een topspits' is begonnen. Ventje van 15 als targetman in de spits _O_
:D

Als ik mijn volgende wedstrijd win, ben ik met Boston Utd in mijn eerste seizoen kampioen van de BSN. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door TJV op 24-06-2011 18:45:12 ]
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_98617806
Dit is het project, waarbij je de waarden die belangrijk zijn voor een Targetman zijn geaccentueerd.

Deze dude is dus pas 15 jaar oud (en 189 m. lang):

_O_ _O_ _O_

As we speak legt hij er even 2 in tegen een degradatiekandidaat :D
pi_98617872
Die ziet er niet verkeerd uit. :P Alleen vergeet je volgens mij off the ball?
pi_98617933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef TJV het volgende:
Die ziet er niet verkeerd uit. :P Alleen vergeet je volgens mij off the ball?
En hij is ook traag, en zijn mental stats zuigen...

Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar monsieur is ook pas 15 jaar heh :') :D
pi_98617990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef VonHinten het volgende:

[..]

En hij is ook traag, en zijn mental stats zuigen...

Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar monsieur is ook pas 15 jaar heh :') :D
Neuh de rest boeit niet, maar het is iig wel handig als dat nog even flink omhoog gaat. Anders krijg je zo'n figuur als Pantelic die altijd maar duimpjes geeft terwijl hij verkeerd loopt. :')
pi_98617992
Ben benieuwd of hij nog langer wordt dan 1.89 meter. Ik bedoel, hij is nog in de groei :P

Weet iemand dit?
pi_98618095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef VonHinten het volgende:
Ben benieuwd of hij nog langer wordt dan 1.89 meter. Ik bedoel, hij is nog in de groei :P

Weet iemand dit?
Ja, ze kunnen nog wel groeien ja. Maar gebeurt niet altijd.

Overigens maakte lengte in FM10 totaal niet uit, iemand met van 1.55 met 18 voor springen kwam even hoog als iemand van 2.15 met 18 voor springen. Weet niet hoe het in FM11 is.
pi_98618155
Damn dat is zuig. Ik lees nu hetzelfde op andere fora. Suf :')
pi_98618179
Nou, Jean-baptiste Arnold heeft iig zijn eerste MoM op zak :P
pi_98618183
Misschien is het in FM11 wel anders hoor, ik dacht het ooit gelezen te hebben ten minste. Hoop het voor je. :P
pi_98618239
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef TJV het volgende:
Misschien is het in FM11 wel anders hoor, ik dacht het ooit gelezen te hebben ten minste. Hoop het voor je. :P
Ik speel fm2010...
pi_98618264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik speel fm2010...
Oh.

You're screwed.

Edit:

Kampioenswedstrijd met 4-3 verloren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98619429
^O^
pi_98620213

:7
pi_98620235
Jean-baptiste Arnold schiet er even 2 in tegen de koploper _O_ Beetje jammer dat het in de beker is, maar toch. Dit knulletje weet van wanten!
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juni 2011 @ 21:10:56 #158
245494 Peter_Aragorn
pi_98623355
Yeah, heb aan het begin van het derde seizoen mijn huurling van een half seizoen eerder, Deigo Costa, toch kunnen kopen. Samen met Sandro, Kovacic, Molinari en hopelijk Toprak moet hij gaan zorgen voor de derde titel op rij. Ook trek ik als tweede keeper waarschijnlijk Vorm aan, zodat ik een goede tweede heb voor achter Enyeama.

Heb tot nu toe mijn selectie redelijk intact weten te houden overigens. Willem Janssen verkocht, net als Joneleit en Mehdi Carcela. Helaas zit wel heel Europa achter Ruiz aan, maar hij heeft wel zojuist een nieuw vierjarig contract bij mij getekend. Die houd ik hopelijk dus ook in Enschede!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:39:01 #159
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98624553
2e seizoen in Salerno, playoffs gehaald, maar na een 0-0 thuis en 2-0 verlies uit tegen Cesena uitgeschakeld.

vrijdag 24 juni 2011 @ 22:04:59 #160
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98625694
6 Wedstrijden in het nieuwe seizoen... 14 doelpunten voor, 0 tegen.
Vooral m'n vleugelspelers hebben 'vleugels' gekregen 8-)

Nieto:

Datolo:
pi_98633679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef PBateman1978 het volgende:
2e seizoen in Salerno, playoffs gehaald, maar na een 0-0 thuis en 2-0 verlies uit tegen Cesena uitgeschakeld.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit zijn de mooiere uitdagingen _O_

Respect.
U MAD?
pi_98642165
Jong Vitesse/AGOVV in 2012 in finale NL beker verloren van Ajax na pingels _O-

Ben eens benieuwd of ze ook Europa in mogen :D
U MAD?
pi_98642953
Bezig met Palermo. Josip Ilicic is een baasje *O*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:11:02 #164
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98650208
Zo in 2021 eindelijk m'n tweede titel met Feyenoord gepakt. :') Bovendien ook weer de beker gewonnen.

Overigens heeft Hoek een aardige groei doorgemaakt de afgelopen jaren. Zo kwam ik ze dit seizoen tegen in de halve finale van de beker en zie ik aan het eind van het seizoen dat ze tweede zijn geeindigt in de eerste divisie en zelfs na de play-offs promotie naar de eredivisie hebben afgedwongen bovendien hebben ze inmiddels een stadion met ruim 10k plaatsen. :P
pi_98652998
Ik maak ff een moeilijk periode door met Sochaux. Al 7 wedstrijden niet meer gewonnen. Ik weet niet te scoren, mijn twee beste spitsen zijn geblesseerd en achterin regent het dekkingsfouten, eigen doelpunten en blunders van mijn keeper (hij is dit seizoen al 3x op avontuur gegaan met de bal aan de voet - 3x een tegendoelpunt gvd).

Pfffff
pi_98653225
Nadat ik wegegaan ben bij Wimbledon naar Bilbao met 21 miljoen tb, ben ik gestopt. Je mocht alleen maar Basken am trekken en daar had ik geen trek in.

Dus nu... Heel Zuid-Amerika ingelanden en begonnen met Atlas in Mexico :D
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:05:32 #167
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98653482
Ik ben begonnen met Elche in de adelante competitie in Spanje :)

¤200.000 tb en ¤65.000/w salaris - ik heb alleen 2 transfervrije spelers aangetrokken en 1 geleend.
Een custom 4-1-2-1-2 tactiek met smal veld.

Na het brede spel bij Feyenoord ga ik nu een passing/positie spel proberen bij Elche.
Eens kijken hoe dit gaat lopen :)

1e serieuze friendly: 0-1 (in de 85e min) tegen Bolton Wanderers. Prima prestatie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sejt op 25-06-2011 19:17:46 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:51:00 #168
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98659384
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:05 schreef Sejt het volgende:
Ik ben begonnen met Elche in de adelante competitie in Spanje :)

¤200.000 tb en ¤65.000/w salaris - ik heb alleen 2 transfervrije spelers aangetrokken en 1 geleend.
Een custom 4-1-2-1-2 tactiek met smal veld.

Na het brede spel bij Feyenoord ga ik nu een passing/positie spel proberen bij Elche.
Eens kijken hoe dit gaat lopen :)

1e serieuze friendly: 0-1 (in de 85e min) tegen Bolton Wanderers. Prima prestatie.
Elche :)
De club waar ik al mijn jong talent laat rijpen.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:02:22 #169
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98659776
Seizoen 3: makkelijk de Eredivie gewonnen en sta in de kwartfinale van de EL. Gaat goed! Hoop op een mooi budget zodat ik wat aankopen kan doen voor de CL volgend seizoen. :)
pi_98660548
hehe, ik download nu Championship Manager 01 02 en 03 04.. :P

Kijken of het beter is dan FM 8-)
  FOK!fotograaf zondag 26 juni 2011 @ 07:28:38 #171
245494 Peter_Aragorn
pi_98670293
CM 01/02 is nog steeds de game waar ik het meeste tijd in het gegooid, ooit. Nostalgie :) Jammer dat die niet werkt op OS X :(
  zondag 26 juni 2011 @ 10:58:28 #172
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98671934
Meh... fout gemaakt met registratie van spelers waardoor er 10 niet mogen spelen tot december :{
pi_98672498
nieuwe game begonnen met QPR :)
pi_98675128
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:58 schreef Sejt het volgende:
Meh... fout gemaakt met registratie van spelers waardoor er 10 niet mogen spelen tot december :{
:'). Savegame laden?
U MAD?
  zondag 26 juni 2011 @ 13:30:05 #175
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98675576
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:'). Savegame laden?
Ja, nogal :')

Ben gewoon een nieuw spel begonnen, nu met Middlesbrough.
pi_98675989
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 07:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
CM 01/02 is nog steeds de game waar ik het meeste tijd in het gegooid, ooit. Nostalgie :) Jammer dat die niet werkt op OS X :(
Met een patch kan je wel 01/02 spelen, alleen die kan ik nergens vinden.. 03/04 doet het (gelukkig) wel.. Robben bij psv, tsjabalala bij jong Ajax.. Zlatan nog in de eredivisie.. O+ Zidane, Henry etc :D

Jammer dat er geen database is voor FM 2011 met spelers van 2003 _O_
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 18:50:53 #177
138438 crew  Pizzakoppo
pi_98686811
Moet ik tegen Twente, ongeslagen het gehele seizoen maar opeens wordt letterlijk elke basisspeler opgeroepen voor zijn land en is er gelukkig ook een jeugd interland waardoor ik met allemaal u-19 spelers aan moet treden tegen een Twente met Landzaat, Janssen, Brama en Janko :') 0-0 geworden gelukkig :D
pi_98695073
BIZAR

Eerste seizoen met FC Sochaux-Montbelliard afgerond :)

Doelstelling: degradatie ontlopen.
Uiteindelijk positie: 8e (van de 20) _O_ Maar 13 punten achterstand op de nummer 1.
Leuk feitje: mijn team heeft gewoon de meeste doelpunten van iedereen gemaakt :D

Ergo: voor volgend seizoen investeren in een goede verdediging, dan moet Europees voetbal mogelijk zijn.

Geweldige competitie die Franse ^O^
pi_98695302
Zet je scouts maar aan het werk.. Veel talentjes in dat stokbroodland!
pi_98698407
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef TJV het volgende:
Zet je scouts maar aan het werk.. Veel talentjes in dat stokbroodland!
Jep! Beetje jammer dat het grootste talent wat ik dit jaar binnen kreeg een AMR is... en ik die niet kwijt kan in mijn opstelling. Nah ja, hopen dat ie flink groeit en dat ik em door kan verpatsen :D
  zondag 26 juni 2011 @ 23:02:21 #181
321382 vandermar
pi_98698672
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Jep! Beetje jammer dat het grootste talent wat ik dit jaar binnen kreeg een AMR is... en ik die niet kwijt kan in mijn opstelling. Nah ja, hopen dat ie flink groeit en dat ik em door kan verpatsen :D
Martin? Wel een heldje imo. nvm, je bedoeld boudebouz

[ Bericht 1% gewijzigd door vandermar op 26-06-2011 23:10:19 ]
RvP; Feyenoord
pi_98699193
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:

[..]

Martin? Wel een heldje imo. nvm, je bedoeld boudebouz
Nee Boudebouz heb ik allang verpatst. Die paste ook niet in mijn systeem.

Nee, ik bedoel een van de jeugdspelers die je elk jaar opnieuw in je U18 krijgt via je youth recruitement network.
  maandag 27 juni 2011 @ 08:15:05 #183
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98708223
Gouden beslissing?

Ik begon met een 4-1-2-2-1 (1 DM, 2 vleugels, 2 AM(C)'s) opstelling met Middlesbrough, die na 4 wedstrijden welgeteld 1 punt opleverde (oefenwedstrijden gingen wel uitstekend).
Na deze blamages toch maar weer een 4-2-2-2 opstelling neergezet met 2 M(C)'s, 2 vleugelspelers en 2 spitsen. Resultaat? 3-0 uit bij Norwich!

Edit: 2-0 Leicester en 3-0 Sheffield United! Me like :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Sejt op 27-06-2011 08:45:09 ]
pi_98710476
Ik verlies de eerste 4 vd 5 wedstrijden van het nieuwe seizoen terwijl ik qua spelersmateriaal veel beter ben dan vorig jaar. Dit is echt vaag :D

Net zelfs verloren van een club dit vorig jaar uit de Ligue 2 kwam: twee schoten van 30 meter die erin vliegen en zorgen voor een 2-3 eindstand. Echt ongelooflijk... Dit moet op den duur goed gaan komen, dat kan niet anders, ik ben bijna elke partij de bovenliggende partij.
pi_98711993

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin van de competitie verloopt moeizaam. Mijn vage tactiek met 4 verdedigers in lijn, 3 centrale middenvelders, een AM L en twee spitsen slaat nog niet echt aan. In de zomer zijn een aantal dragende spelers weggegaan en er zijn voornamelijk talenten voor in de plaats gekomen. Verlies in de openingswedstrijd tegen de Pirates is dragelijk en ook met de gelijke spelen tegen Kaizer Chiefs en Supersport. Toch zag je aan alles dat het moeizaam ging, en het werd ook steeds minder met een gelijkspel tegen Swallows en verlies van Maritzburg. Ik had er even geen zin meer in en de game verdween in de ijskast.

SPOILER
Na een aantal succesvolle en minder succesvolle games had ik weer zin om verder te gaan met de Pentagon. Ik bekeek de situatie en vond grote veranderingen eigenlijk niet nodig. De tactiek ging van Attacking, Very Fluid naar Standard, Fluid en dat wierp vrijwel meteen zijn vruchten af. Winst tegen twee ploegen waartegen ik dat mocht verwachten, tegen Ajax CT en Sundowns hield ik prima stand. Jammer van het gelijkspel tegen Jomo Cosmos, maar die wedstrijden zitten er soms gewoon tussen... Na een nipte winst tegen Bloem Celtic werden AmaZulu en MP Black Aces makkelijk aan de kant gezet. Met de helft van de wedstrijden gespeeld staan de Warriors op een verdienstelijke 7e plek. Best prima, maar ik wil die Champions League halen! Een 90+3 verliespartij tegen Orlando Pirates is een domper... Met een vertwijfeld gevoel ga ik de transferperiode in.

SPOILER
Een bedrijvige transferperiode breekt aan. Boden op Mtethwa (reserve AML), Mngomezulu (talentvolle MC) en French (grootste talent van de club, DL) worden door het bestuur geaccepteerd, waarschijnlijk omdat ze er zelf een dikke BMW door kunnen rijden. Brengt flink wat geld in het laatje, maar vooral French had ik liever willen behouden. Ook op Mbambo (DL uit eigen jeugd, maar ik zag het niet in hem) komt een aardig bod. Talentvolle back-up middenvelders Qaba, Moloi en Maseko worden verhuurd.

Door de uitgaande transfers en een verhoging van het transferbudget is mijn oorlogskist flink gevuld. Ik ben op zoek naar spelers die meteen wat toevoegen en die vind ik in Roberts en Mkhonza. De eerste is een fantastische DC, jong maar meteen in de basis. De ander is een keeper die ik al een aantal jaar op het oog heb, maar hij wou telkens niet kopen. Nu wel!

Reagen Khumalo is een talentvolle M LC van 17-jaar, maar draait mee als back-up. Hij wordt ook omgetraind tot AM L. Castel en Lakay zijn talentvolle spitsen die in de U18 terecht komen. De laatste lijkt een miskoop, de eerste wordt volgend jaar waarschijnlijk uitgeleend. Tot slot Mugiraneza, dat is een Rwandees international ( :') ). Gehaald als back-up op DC.

SPOILER
Hoezo een goede reeks!? Bijna iedereen wordt in mootjes gehakt en met blote handen opgevroten. Vooral Ajax CT is de lul, 7-2 is een historische overwinning. Jammer van het verlies bij Celtic, want bij winst had ik op punten gelijkgekomen met Orlando Pirates, de nummer één. Die ploeg lijkt een beetje in een dipje te zitten, hun resultaten zijn vrij wisselend in de laatste maand. In de volgende spoiler de spannende onknoping!

SPOILER
Na de winst op AmaZulu belande ik op de eerste plek. De Pirates verloren wéér en mijn doelsaldo was net wat beter. Ongelovelijk, de African Warriors uit fucking Puthaditjhaba aan de leiding in de Zuid-Afrikaanse competitie! Vanaf dit moment lag de druk bij ons, bij mijn jonge selectie. En dat was te merken, want de ballen wilden er maar niet in. Gelukkig bleef de verdediging dicht en - met een beetje behulp van verdedigend spel - werden nog twee overwinningen binnen gehaald. Meer dan genoeg, ook omdat de Pirates nog een keer verloren. Op de laatste speeldag, thuis tegen de Black Aces, barstte Puthaditjhaba uit in één groot feest, dat nog weken duurde...

Tot slot mijn jongens en mijn carrière tot nu toe.

SPOILER
SPOILER
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 27 juni 2011 @ 12:57:57 #186
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98715543
Weer terug naar m'n Feyenoord game (ja, ik hou van afwisseling).

Na m'n vorige screen van Nieto, is ie alleen maar doorgegaan met uitblinken:

maandag 27 juni 2011 @ 20:51:52 #187
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98735459
Zit in seizoen 3 bij Salernitana, en na 9 wedstrijden, 7 overwinningen en 2 gelijke spelen sta ik op de eerste plaats. (media prediction voor dit seizoen is 14e)

Hopelijk hou ik dit vol en kan ik richting Serie A !

Huidige basis :

maandag 27 juni 2011 @ 21:01:53 #188
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98735909
Het is dan toch echt gebeurd. Na 65 wedstrijden heeft Feyenoord toegeslagen.

maandag 27 juni 2011 @ 21:06:53 #189
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98736152
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef Kn0x het volgende:
Het is dan toch echt gebeurd. Na 65 wedstrijden heeft Feyenoord toegeslagen.

[ afbeelding ]
Respect _O_
pi_98749227
Dit is echt een van mijn wazigste FM-games ooit. Ik bedoel, ik ben geen noob. Ik speel al vanaf CM3 ergens eind jaren '90. Maar wat ik nu meemaak. Eerste seizoen met Sochaux ging boven verwachting: bijna Europees voetbal gehaald met een zeer matige selectie. Maar dan nu het tweede seizoen. Ik heb versterkingen gehaald in alle linies (maar dan ook echt significant betere spelers), maar presteer echt gi-gan-tisch ondermaats.

Oorzaak? Werkelijk ALLES van de tegenstander vliegt erin. Ik scoor 3x? Zij scoren 4x. Ik scoor 0x? Zij scoren een pisgoal. Het is echt ongelooflijk hoe ik elke wedstrijd meer balbezit heb, meer kopduels win, een hoger tacklepercentage heb, meer schoten op doel... maar toch steeds met ruime cijfers verliezen. Ik sta halverwege de competite net boven de degradatiestreep. Ik snap er echt helemaal niets van. Ergens wel grappig :D .... maar toch ook bijzonder frustrerend :')

EDIT: en terwijl ik dit type ben ik voor het eerst in ruim 10 jaar FM-en ontslagen als coach. Wat de neuk, dit is echt bizar :D
pi_98750199
Nou, twee weken later aangenomen bij Nancy. Eerste wedstrijd tegen Olympique Marseille. Een keurige 1-0 voorsprong die ik in de 92e minuut weggeef: 1-1. Gaat deze schijtzooi zich nu echt continueren? :') Jeeeeeeeezus wat is dit man?
pi_98752740
Je bent vervloekt. Wen er maar aan. :+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:34:50 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98752828
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Het begin van de competitie verloopt moeizaam. Mijn vage tactiek met 4 verdedigers in lijn, 3 centrale middenvelders, een AM L en twee spitsen slaat nog niet echt aan. In de zomer zijn een aantal dragende spelers weggegaan en er zijn voornamelijk talenten voor in de plaats gekomen. Verlies in de openingswedstrijd tegen de Pirates is dragelijk en ook met de gelijke spelen tegen Kaizer Chiefs en Supersport. Toch zag je aan alles dat het moeizaam ging, en het werd ook steeds minder met een gelijkspel tegen Swallows en verlies van Maritzburg. Ik had er even geen zin meer in en de game verdween in de ijskast.

SPOILER
Na een aantal succesvolle en minder succesvolle games had ik weer zin om verder te gaan met de Pentagon. Ik bekeek de situatie en vond grote veranderingen eigenlijk niet nodig. De tactiek ging van Attacking, Very Fluid naar Standard, Fluid en dat wierp vrijwel meteen zijn vruchten af. Winst tegen twee ploegen waartegen ik dat mocht verwachten, tegen Ajax CT en Sundowns hield ik prima stand. Jammer van het gelijkspel tegen Jomo Cosmos, maar die wedstrijden zitten er soms gewoon tussen... Na een nipte winst tegen Bloem Celtic werden AmaZulu en MP Black Aces makkelijk aan de kant gezet. Met de helft van de wedstrijden gespeeld staan de Warriors op een verdienstelijke 7e plek. Best prima, maar ik wil die Champions League halen! Een 90+3 verliespartij tegen Orlando Pirates is een domper... Met een vertwijfeld gevoel ga ik de transferperiode in.

SPOILER
Een bedrijvige transferperiode breekt aan. Boden op Mtethwa (reserve AML), Mngomezulu (talentvolle MC) en French (grootste talent van de club, DL) worden door het bestuur geaccepteerd, waarschijnlijk omdat ze er zelf een dikke BMW door kunnen rijden. Brengt flink wat geld in het laatje, maar vooral French had ik liever willen behouden. Ook op Mbambo (DL uit eigen jeugd, maar ik zag het niet in hem) komt een aardig bod. Talentvolle back-up middenvelders Qaba, Moloi en Maseko worden verhuurd.

Door de uitgaande transfers en een verhoging van het transferbudget is mijn oorlogskist flink gevuld. Ik ben op zoek naar spelers die meteen wat toevoegen en die vind ik in Roberts en Mkhonza. De eerste is een fantastische DC, jong maar meteen in de basis. De ander is een keeper die ik al een aantal jaar op het oog heb, maar hij wou telkens niet kopen. Nu wel!

Reagen Khumalo is een talentvolle M LC van 17-jaar, maar draait mee als back-up. Hij wordt ook omgetraind tot AM L. Castel en Lakay zijn talentvolle spitsen die in de U18 terecht komen. De laatste lijkt een miskoop, de eerste wordt volgend jaar waarschijnlijk uitgeleend. Tot slot Mugiraneza, dat is een Rwandees international ( :') ). Gehaald als back-up op DC.

SPOILER
Hoezo een goede reeks!? Bijna iedereen wordt in mootjes gehakt en met blote handen opgevroten. Vooral Ajax CT is de lul, 7-2 is een historische overwinning. Jammer van het verlies bij Celtic, want bij winst had ik op punten gelijkgekomen met Orlando Pirates, de nummer één. Die ploeg lijkt een beetje in een dipje te zitten, hun resultaten zijn vrij wisselend in de laatste maand. In de volgende spoiler de spannende onknoping!

SPOILER
Na de winst op AmaZulu belande ik op de eerste plek. De Pirates verloren wéér en mijn doelsaldo was net wat beter. Ongelovelijk, de African Warriors uit fucking Puthaditjhaba aan de leiding in de Zuid-Afrikaanse competitie! Vanaf dit moment lag de druk bij ons, bij mijn jonge selectie. En dat was te merken, want de ballen wilden er maar niet in. Gelukkig bleef de verdediging dicht en - met een beetje behulp van verdedigend spel - werden nog twee overwinningen binnen gehaald. Meer dan genoeg, ook omdat de Pirates nog een keer verloren. Op de laatste speeldag, thuis tegen de Black Aces, barstte Puthaditjhaba uit in één groot feest, dat nog weken duurde...

Tot slot mijn jongens en mijn carrière tot nu toe.

SPOILER
SPOILER
Goed werk. Zijn er nog bijzondere regels in Zuid-Afrika?

Heb je een screen van je tactiek? Klinkt apart namelijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_98753642
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Goed werk. Zijn er nog bijzondere regels in Zuid-Afrika?

Heb je een screen van je tactiek? Klinkt apart namelijk.
Je mag max. 5 buitenlanders hebben in je selectie. Bovendien zijn er werkvergunningregels die volgens mij vrijwel gelijk zijn aan die in Engeland.

Screentje van de tactiek kan ik vanavond of morgen wel ff maken. Maar voor nu even in code :P
1
2
3
4
5
6
        ST      ST
AM L
    MC      MC      MC 

DL      DC       DC      DR
            GK
pi_98769575
Lol! Drie maanden bij Nancy trainer geweest, wordt de nieuwe trainer van Sochaux weer ontslagen, ik apply for job.... en wordt aangenomen :')_!

Duuuusss. Weer soort van verder met waar we gebleven waren _O-
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:02:46 #196
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98774011
2011, Joop Munsterman treedt terug bij FC Twente, bestuurslid Jan van Halst heeft schijnbaar ¤33 miljoen( :D! ) voor een belang in Twente en wil voorzitter worden.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:09:06 #197
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98774305
Oke mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb teveel talenten gekocht een aantal seizoen geleden en die kan ik dus niet allemaal een kans bieden. Zoals deze twee verdedigende middenvelders. Beide dezelfde potentie en nagenoeg dezelfde stats. Eentje moet er verkocht worden, want ik heb ook nog Bender en Vidal, en dat werkt dus niet. Welke moet ik verkopen?

dinsdag 28 juni 2011 @ 17:12:35 #198
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98774457
Ik zou die Chileen verkopen...
pi_98795305
Overgestapt van MVV naar PSV en waarom koopt PSV alleen maar buitenlanders :')
Echt treurig, heb 30 selectiespelers.... 5 NL'ers ofzo :') Waarvan Engelaar en Bouma er nog beiden bij zitten (2013-2014 :') ).
U MAD?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:43:15 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98796051
Speel nu met Helsingborg en had mijn team eerst in een 4-3-3 opstelling spelen en dat ging redelijk. Maar ik had uiteindelijk het gevoel dat het team beter kon dan dit. Schakel ik over naar 4-4-2 wordt het meteen sta ik na 50 minuten 4-0 voor tegen de nummer 2 en dan zijn sterspelers Edu en Gerndt ook nog al weken geblesseerd. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98812853
Hmm nog kans om kampioen te worden met ManU. 2 wedstrijden te gaan en sta 2 punten achter op Chelsea :)
Kan ook nog 3de worden want Liverpool heeft 2 punten achter op mij

Zelf nog uit naar Manchester City (plek 8) en thuis tegen Newcastle United(plek 17)
Chelsea moet uit naar Newcastle united en thuis tegen Aston Villa (plek 7)
Liverpool uit naar Stoke City(plek 15 en thuis tegen Birmingham City (plek 19)

Hmm

edit :

laatste wedstrijd en tegelijk met chelsea :D. Gaat leuk worden

edit 2 : toch kampioen geworden :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Nick-GizMo op 29-06-2011 13:39:08 ]
  FOK!fotograaf woensdag 29 juni 2011 @ 15:52:34 #202
245494 Peter_Aragorn
pi_98822237
Tweede seizoen met Twente ook gewonnen, net als de beker. Nu had ik in februari een contract aangeboden gekregen van Werder Bremen en (natuurlijk een extra save gemaakt toen) deze geaccepteerd. Het seizoen met Bremen gaat nu bijna beginnen. Ik heb de gehele schoonmaakploeg door mijn selectie gehaald en ga met de volgende spelers beginnen aan mijn derde siezoen als trainer (deze save dan he, speel al veel langer :p):

Moet alleen nog een betere MR hebben dan Bargfrede. Heb alleen bijna geen geld meer over. Ook wil ik Onuah en Richards van Man City nog huren.
pi_98823509
Zo op naar het nieuwe seizoen met 57 miljoen TB :D
pi_98827479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo op naar het nieuwe seizoen met 57 miljoen TB :D
Bij Man Utd krijg je altijd zoveel dat er geen fuck meer aan is op een gegeven moment, ik wist echt niet meer wat ik met dat geld moest man :D
pi_98831705
PSV krijgt een leuk FM teampje
pi_98839769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tweede seizoen met Twente ook gewonnen, net als de beker. Nu had ik in februari een contract aangeboden gekregen van Werder Bremen en (natuurlijk een extra save gemaakt toen) deze geaccepteerd. Het seizoen met Bremen gaat nu bijna beginnen. Ik heb de gehele schoonmaakploeg door mijn selectie gehaald en ga met de volgende spelers beginnen aan mijn derde siezoen als trainer (deze save dan he, speel al veel langer :p):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moet alleen nog een betere MR hebben dan Bargfrede. Heb alleen bijna geen geld meer over. Ook wil ik Onuah en Richards van Man City nog huren.
Maar 2.4 miljoen voor Arnautovic?? :D
  FOK!fotograaf woensdag 29 juni 2011 @ 21:51:05 #207
245494 Peter_Aragorn
pi_98840374
Jep. Die was helemaal niks gegroeid en had al twee seizoenen geen wedstrijd gespeeld. Niet zo'n talent meer als in FM 2010 blijkbaar...

Voor de MR positie Keko van Madrid weten te strikken :) Staat nu een heel ander team :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:35:05 #208
321382 vandermar
pi_98843370
Transfermarkt gesloten, ik had 3 centrale verdedigers en 2 daarvan zijn door fucking Udinese de rest van het seizoen uitgeschakeld. Munoz is verkocht omdat een bod van 14,5 miljoen werd geaccepteerd door de baas van mijn club. FML
RvP; Feyenoord
pi_98843414
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef vandermar het volgende:
Transfermarkt gesloten, ik had 3 centrale verdedigers en 2 daarvan zijn door fucking Udinese de rest van het seizoen uitgeschakeld. Munoz is verkocht omdat een bod van 14,5 miljoen werd geaccepteerd door de baas van mijn club. FML
3 is sowieso nogal weinig, denk je niet? ;)
pi_98843456
Iemand tips voor me qua aankopen met AZ in eerste seizoen?
U MAD?
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:36:19 #211
321382 vandermar
pi_98843458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

3 is sowieso nogal weinig, denk je niet? ;)
Munoz werd op 31 januari verkocht, had er anders 4. ;)
RvP; Feyenoord
pi_98843621
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef vandermar het volgende:

[..]

Munoz werd op 31 januari verkocht, had er anders 4. ;)
Tja dan is het inderdaad erg zuur.. Hopelijk heb je nog wat leuke jeugdspelers, anders zou ik gewoon wat DMC's daar neer pleuren als het echt moet :)
pi_98843651
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand tips voor me qua aankopen met AZ in eerste seizoen?
Wat zoek je en hoeveel geld heb je?
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:45:47 #214
321382 vandermar
pi_98844073
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Tja dan is het inderdaad erg zuur.. Hopelijk heb je nog wat leuke jeugdspelers, anders zou ik gewoon wat DMC's daar neer pleuren als het echt moet :)
2 jeugdspelers met veel talent :)
RvP; Feyenoord
pi_98845003
Met Wrexham in 2019/2020 nog steeds in de Championship, vorig jaar de laatste playoff wedstrijd met 3-0 verloren helaas :(

Aardige opruiming gehouden, en veel nieuw talent aangetrokken.

PICS!

Al met al hebben ze geen denderende stats, maar ze groeien als kool en ze kunnen met gemak op Championship niveau domineren. Meeste zijn basisklanten of regular wissels.

Sta bovenaan na 10 wedstrijden met 5 punten los trouwens.
pi_98845411
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wat zoek je en hoeveel geld heb je?
Nu nog 3.6 miljoen.
Vooral een VL, AMR en S
U MAD?
pi_98849364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Bij Man Utd krijg je altijd zoveel dat er geen fuck meer aan is op een gegeven moment, ik wist echt niet meer wat ik met dat geld moest man :D
Nou ik heb er toch wel wat mee kunnen doen :P. Alleen heb bij sommige echt te veel geld uitgegeven.
En zelfs Berbatov is weg nu, en zit nog met 5 spitsen :D
pi_98853841
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nu nog 3.6 miljoen.
Vooral een VL, AMR en S
Ik heb vanaf het eerste seizoen veel plezier gehad van Christian Benitez, een S uit Ecuador die ik voor 1.9mln kon kopen. Echt een top aankoop. Zie pagina 5 van dit topic voor een screenshot dan wel 3 seizoenen verder maar toch.
pi_98856435
Leandro Grimi, prima VL voor de Eredivisie, staat als het goed is op de transferlijst aan het begin.
Spits.. Kadlec? Beetje standaard maar is lekker goedkoop en kan meteen in de basis. AMR weet ik niet zo gauw, kom er nog op terug.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:24:25 #220
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98857532
Probeer Ahmed Soukouna eens, kan als AMR en S uit de voeten, goedkope speler.
http://www.fm-base.co.uk/(...)t-free-transfer.html

Verder kun je proberen om Kiko te huren, jonge Spaanse AMR. Heb ik veel plezier gehad in m'n eerste seizoen met Ajax.

pi_98858061
Voor AMR kun je ook een Griek kopen, Fetfazidis volgens mij, rond de 19 jaar en voetbalt bij Olympiakos.

En kan bijna op alle posities op het middenveld. Huren moet sowieso lukken , en kopen rond de 2 miljoen :).

Heb hem eerst een half jaar op huurbasis gehad bij ManU en daarna meteen gekocht :)
pi_98859401
Thanks allen :)
Ga er vanavond eens mee aan de slag.

En qua betaalbare NL'ers op die positie?
Nog groeibriljantjes met NL nationaliteit die ik meteen in seizoen 1 moet kopen?

Is eigenlijk de eerste keer dat ik in NL serieus begin en wil toch met zeker 6 NL'ers blijven spelen elke wedstrijd.
Als ik in ENG speel wil ik me vooral richten op Engelsen etc.
U MAD?
pi_98859536
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Thanks allen :)
Ga er vanavond eens mee aan de slag.

En qua betaalbare NL'ers op die positie?
Nog groeibriljantjes met NL nationaliteit die ik meteen in seizoen 1 moet kopen?

Is eigenlijk de eerste keer dat ik in NL serieus begin en wil toch met zeker 6 NL'ers blijven spelen elke wedstrijd.
Als ik in ENG speel wil ik me vooral richten op Engelsen etc.
Nederlanders zijn vaak duur en niet erg goed. Dat zie je ook vaak aan het feit dat het Nederlands elftal altijd zo zakt op de ranglijst na een aantal jaar.
pi_98863730
Als ik bij het scherm voor bestuursverzoek kijk, dan staat rechts bovenin een schermpje met wat gegevens van je club, waaronder positie, reputatie, financiën en toeschouwersaantal. Bij mij is dat toeschouwersaantal hoger dan het aantal mensen wat in m'n stadion past. Houdt dat dan in dat meer mensen naar mijn wedstrijden willen komen kijken dan dat er kunnen komen kijken ofzo?

In het stadion kunnen 55.000 mensen en bij toeschouwersaantal staat 64.137.
pi_98866205
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:32 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nederlanders zijn vaak duur en niet erg goed. Dat zie je ook vaak aan het feit dat het Nederlands elftal altijd zo zakt op de ranglijst na een aantal jaar.
Hmz ok.
Dacht al dat het aan mij lag dat ik nooit goede NL'se talenten vind.
U MAD?
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:24:29 #226
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98870714
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nu nog 3.6 miljoen.
Vooral een VL, AMR en S
Voor AM(R) kun je Miguel Angel Nieto (Spanjaard) kopen in het 1e seizoen; kost ca. 400k en is een uitstekende vleugelspeler voor dat niveau. Na 4 seizoenen staat ie bij mij nog steeds in de basis bij Feyenoord en in vorige posts heb ik screens van hem gepost met bijna 1:1 goals en assists en ~8.00 ratings.
Ik heb 'm ook voor m'n Middlesbrough game gekocht en daar verwachtte hij dat m'n tactiek rondom hem gebouwd werd. Gewoon over de flanken spelen en hij speelt daar net zo goed als bij mn Feyenoord game.

Edit: Dit zijn de leukere games :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Sejt op 30-06-2011 16:56:57 ]
pi_98873218
Ben voor van Eenoo (Cercle) en de Boeck (Lokeren) gegaan, 2 belgische talenten.
Iemand ervaring met die twee?

Bijna alle bovengenoemde spelers hadden al van club gewisselt op 20 juli :D
U MAD?
pi_98873449
Ben nu een jaar of 6 bezig met Barca en heb het wel gezien

Nauwelijks oudere spelers en haal iedere jaar 90 punten of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98875656
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben nu een jaar of 6 bezig met Barca en heb het wel gezien

Nauwelijks oudere spelers en haal iedere jaar 90 punten of zo
Misschien een wat minder team kiezen. ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:06:31 #230
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98881167
GVD zit ik rustig door de winterstop heen te klikken zie ik opeens dat m'n eerste keeper van 23 die uit m'n eigen jeugd komt voor ¤4,8M door Man. Utd. is gekocht. Ik begreep er niks van aangezien ik geen bod had geaccepteerd. Ik moest weten hoe dit kon dus een oude backup savegame geladen kom ik erachter dat ik ooit toen ik m zijn eerste profcontract liet tekenen een ontsnappingsclausule van ¤3.7M in z'n contract heb opgenomen :') Nu maar gelijk gecheckt of ik toevallig niet een andere speler per ongeluk zo'n clausule heb gegeven, dat was gelukkig niet het geval..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:35:44 #231
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98904079
Had ik ook een keer inZanity, met een speler (Wijnaldum geloof ik) die ik al had toen ik met het spel begon. Balen is dat...

Leuk talent bij Roda weggepikt:

Training op Positioning gezet.

Nieuw record: Goal na 14sec :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door Sejt op 01-07-2011 13:24:36 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:30:25 #232
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_98905823
Ik heb een probleempje. Als ik verder wil met mijn spel 'Team bevestigen' dan crashed hij steeds. Zie plaatje hieronder. Wat te doen :?

pi_98918696
Wat een spel ook... mijn winning-streak van 6 duels wordt met TNS afgebroken door een 1-3 thuisnederlaag tegen Bala. Ze stonden/staan laatste en hadden nog geen duel gewonnen :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:41:27 #234
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98919428
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:35 schreef Sejt het volgende:
Had ik ook een keer inZanity, met een speler (Wijnaldum geloof ik) die ik al had toen ik met het spel begon. Balen is dat...

Leuk talent bij Roda weggepikt:

[ afbeelding ]

Training op Positioning gezet.

Nieuw record: Goal na 14sec :Y
Ik zou hem denk ik omtrainen naar een vleugelverdediger.. Voor een VC is koppen wel redelijk laag, tackelen ook.. Maar dat zou ík doen ;)
pi_98919475
38 wedstrijden - 32-3-3 95-16

2e :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:08:17 #236
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98923210
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik zou hem denk ik omtrainen naar een vleugelverdediger.. Voor een VC is koppen wel redelijk laag, tackelen ook.. Maar dat zou ík doen ;)
Zonder dat ik het me herinner heb ik dat blijkbaar ook besloten. Nadat ik je post las, ging ik naar het trainingscherm en toen stond D(L) er al als nieuwe positietraining :P
pi_98926422
Levert apart trainen uberhaubt wat op?

Doe gewoon standaard, luister naar advies en haal goede coaches
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 22:17:14 #238
42184 crew  DaMart
pi_98929060
En toen had ik het helemaal gehad met Wijnaldum... de afgelopen twee seizoenen heeft hij nu al tien keer aangegeven naar een grotere club te willen, en nu doet hij dat bijna maandelijks... die is dus teruggezet naar het tweede. Wie niet voor Feyenoord wil spelen, speelt gewoon niet meer, klaar :').

Dat is voor het eerst in mijn CM/FM-historie dat ik het zo gehad heb met een speler, hoe goed en belangrijk hij ook is voor mijn team. Maar er heeft zich al een meer dan waardig opvolger aangediend :D.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:23:34 #239
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98929365

2e plaats inmiddels, net achter Livorno.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:27:28 #240
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98932729
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
38 wedstrijden - 32-3-3 95-16

2e :')
Ik heb wel eens 34 wedstrijden 31-2-1 gehad en toen stond ik tweede. PSV had toen 32-1-1.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:09:16 #241
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98935035
Keuzes keuzes. Wat vinden jullie de beste optie voor een ass.manager?

Mijn huidige AssMan die ontzettend sterk is in zijn scouting en wereldklasse reputatie heeft?

Deze 'oudere' rot met goede algemene skills?

Of deze man die nog jong is en nu al 20 op man management heeft?
pi_98935726
Allemaal!
pi_98935819
Emir Faccioli Italiaan :')

Wel vooruitziende blik want de Spaghetti vreters zijn massaal buitenlanders aan het oproepen
pi_98935882
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Emir Faccioli Italiaan :')

Wel vooruitziende blik want de Spaghetti vreters zijn massaal buitenlanders aan het oproepen
Wat heb jij gesnoven?
pi_98935957
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:27 schreef TJV het volgende:

[..]

Wat heb jij gesnoven?
Is een Argentijn

Groetjes
pi_98935980
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is een Argentijn

Groetjes
Boeie.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:19:16 #247
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_98937896
Kan iemand mij nog helpen toevallig? :D
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:18:16 #248
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98961661
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:09 schreef Kn0x het volgende:
Keuzes keuzes. Wat vinden jullie de beste optie voor een ass.manager?

Mijn huidige AssMan die ontzettend sterk is in zijn scouting en wereldklasse reputatie heeft?

[ afbeelding ]

Deze 'oudere' rot met goede algemene skills?
[ afbeelding ]

Of deze man die nog jong is en nu al 20 op man management heeft?
[ afbeelding ]
En mij ook dus :P
Ben nog steeds onzeker over mijn assman :(
pi_98965136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:19 schreef Creeg het volgende:
Kan iemand mij nog helpen toevallig? :D
Dit kan de oplossing zijn. Zie laatste reply. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=39060
Of hier: http://www.sortitoutsi.ne(...)ds-errorplease-help/

Het kan te maken hebben met custom leagues, kits etc. Alles wat je toegevoegd hebt zelf aan de game. Ik heb ook eigen kits enzo maar geen error.
pi_98966800
Kan iemand mij uitleggen waarom ik 46 miljoen aan TV geld krijg in de PL als nieuwkomer? :D
  zondag 3 juli 2011 @ 09:22:28 #251
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98973769
Oeh, na 3 seizoenen Ajax nu aanbieding van Tottenham :o
  zondag 3 juli 2011 @ 10:45:46 #252
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_98974688
ook maar weer eens verder gegaan na heeeeel lang niets gedaan te hebben...zijn van die periodes he.

Speel nog steeds met Vitesse Delft. Seizoen 2014-2015 net afgerond. 1e geworden, beker gewonnen en in de 1e knock-out fase van CL uitgeschakeld door Fiorentina. 1-1 en 2-1 helaas.

Inmiddels is mijn topscoorder weggekocht door Chelsea voor 15 miljoen en is mijn topmiddenvelder ook de deur uit voor 5. Kreeg een TB van 10 mil, plus 100% van de verkoop dus 30 mil. 1 verdediger gekocht voor 15 mil (dacht doe eens wild) en een spits gekocht. Backup voor de middenvelder had ik al in huis.

De loting voor deze CL kon bijna niet slechter: Benfica, Olympique Lyon en Chelsea. Zeer zwaar maar de 1e wedstrijd tegen OL uit is geeindigt in 1-1 dus er is hoop.

7 Wedstrijden nu gespeeld in ED en sta op 21 punten. 1e dus, met 2 punten voorsprong op AJAX.
Vici, Vidi, Veni!
pi_98976083
Lol, ik zie een 100 kilo wegende, 203 cm lange DC voorbij komen _O-
pi_98976571
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:53 schreef Scorpie het volgende:
:P _O-
  zondag 3 juli 2011 @ 12:19:28 #255
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98976726
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:53 schreef Scorpie het volgende:
:D

Ben trainer van Denemarken geworden trouwens. Eens kijken of ik daar potten kan breken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sejt op 03-07-2011 12:32:36 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 13:59:44 #256
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98979741
En ook het derde seizoen met ManUtd afgesloten zonder titel. Iets doe ik niet goed in dit spelletje.
Dit, dus.
pi_98980177
Ik krijg AZ niet aan het draaien :r
Echt klote zo'n game.
Ben eens benieuwd of ik einde seizoen haal / ze mijn contract verlengen.
U MAD?
  zondag 3 juli 2011 @ 14:13:39 #258
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98980208
Nog 6 wedstrijden te gaan in de Serie B, en nog altijd op de tweede plaats met Salernitana.

Wordt wel spannend, sta 2 punten achter op nummer 1 Livorno, en 1 punt voor op nr 3 Modena.
pi_98980902
Mijn middenveld bij Ajax (november 2011) : M. Diarra (gratis) - Eriksen - Rakitic (gratis) _O_
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  zondag 3 juli 2011 @ 15:38:15 #260
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98983248
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:22 schreef Burrito het volgende:
Oeh, na 3 seizoenen Ajax nu aanbieding van Tottenham :o
Ik blijf toch maar bij Ajax anders gaat het weer een heel seizoen duren voordat ik bekend met met de Tottenham squad.
pi_98984249
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef Buitendam het volgende:
En ook het derde seizoen met ManUtd afgesloten zonder titel. Iets doe ik niet goed in dit spelletje.
1ste seizoen had ik ook maar geluk hoor :).

btw op steam is fm2011 nu voor 12.50 te koop :)
pi_98984457
Football Manager nu voor 12,50 op steam :)
  zondag 3 juli 2011 @ 16:16:43 #263
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98984984
En na 3 seizoenen onder mijn leiding is Salernitana weer terug in de Serie A.

Veel gelijke spelen, maar zoals je ziet was ik niet het enige team dat daar last van had. :P

Eens kijken of ik in de Serie A mee kan komen, met hopelijk wel wat versterkingen erbij.
  zondag 3 juli 2011 @ 16:19:17 #264
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98985078
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

1ste seizoen had ik ook maar geluk hoor :)
Ik moet steeds handiger worden in het tweaken. Ik download nu een vooropgezette tactiek en probeer daarmee wat vaardiger te worden in het spel.
Dit, dus.
  zondag 3 juli 2011 @ 18:27:21 #265
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98990227
Zomerstop is alweer bijna voorbij, en heb Marco Amelia (GK van Genoa), Mohamed Sissoko (DMC van Juventus), en Yartey (AM RLC van Benfica) transfervrij opgepikt.

Ook leek het me leuk om als Palermo e.d. een Argentijns talent te halen, dus heb ik 2,2 miljoen betaald voor:

Verder nog een zooitje huurlingen erbij voor de breedte, en op naar handhaving op zijn minst.
Eerste wedstrijd thuis tegen Lazio, ben benieuwd. :)
pi_98990736
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik moet steeds handiger worden in het tweaken. Ik download nu een vooropgezette tactiek en probeer daarmee wat vaardiger te worden in het spel.
Ja maar dat komt vanzelf wel! Het is al mooi zat dat je mag blijven na 3 jaar geen kampioenschap :P

In mijn game word trouwens nu veel geboden op Piatti, in FM10 was dat wel een held

Kroos ook bijna binnen, Xulu gaat naar Bayern en ik betaal nog een paar miljoen :).
  zondag 3 juli 2011 @ 18:43:40 #267
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98990955
Zijn er veel die een taktiek downloaden en daarmee gaan tweaken?
Ik maak er liever zelf één (ik hou van het zelf uitdenken van verbeteringen) en speel met die minstens een seizoen en maak dan kleine verbeteringen.
No offence, maar ik vind het spel veel beter als je het helemaal zelf verzint/maakt :)

Met Feyenoord ben ik nu 5 seizoenen op rij kampioen, maar de CL wil nog niet echt lukken. Wel kan ik steeds betere spelers halen.
Vorig seizoen haalde ik bv. de achtste finales en werd daarin uitgeschakeld met 2-1 (thuis) en 0-3 (uit) van Olympique Lyon, die uiteindelijk de CL finale won van R. Madrid.
  zondag 3 juli 2011 @ 18:45:47 #268
321382 vandermar
pi_98991024
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:43 schreef Sejt het volgende:
Zijn er veel die een taktiek downloaden en daarmee gaan tweaken?
Ik maak er liever zelf één (ik hou van het zelf uitdenken van verbeteringen) en speel met die minstens een seizoen en maak dan kleine verbeteringen.
No offence, maar ik vind het spel veel beter als je het helemaal zelf verzint/maakt :)
Ik download tactieken en die ga ik dan aanpassen naar mijn maatstaven. Recent nog een tactiek gepakt en die zo aangepast dat ik alle teams in de serie A aan het rapen was met Palermo.
RvP; Feyenoord
  zondag 3 juli 2011 @ 19:07:35 #269
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98991836
Mensen die tactieken downloaden en dan de gegoogelde wonderkids gaan kopen |:( |:(
pi_98991871
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Burrito het volgende:
Mensen die tactieken downloaden en dan de gegoogelde wonderkids gaan kopen |:( |:(
Dat gebeurt al jaren toch?
  zondag 3 juli 2011 @ 19:10:15 #271
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98991945
Moeten ze uiteindelijk zelf weten :)
pi_98992146
Ja dat sowieso, nja ik kijk niet zo vaak naar talenten.

Kijk ook vaak gewoon rond, als iemand 32 goals heeft gemaakt in de 2 divisie dan bekijk ik hem sowieso 3 duels, als ie ouder dan 30 is niet :P

Heb het nu ook zo gedaan bij ManU, speler gekocht die 19 goals had gemaakt en 24 is :).
  zondag 3 juli 2011 @ 19:28:25 #273
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98992603
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja dat sowieso, nja ik kijk niet zo vaak naar talenten.

Kijk ook vaak gewoon rond, als iemand 32 goals heeft gemaakt in de 2 divisie dan bekijk ik hem sowieso 3 duels, als ie ouder dan 30 is niet :P

Heb het nu ook zo gedaan bij ManU, speler gekocht die 19 goals had gemaakt en 24 is :).
Same here :)

Een aanvaller genaamd Marco Perez (Colombiaan) had bijna 1:1 goals bij FC Midtjylland (DK) en ik kon een precontract aanbieden. Gedaan en nu na 8 wedstrijden liggen er bij mij ook 6 in, met een 7,6 gemiddelde rating. Gast is 24 jaar.
Natuurlijk gaan niet alle nieuwe spelers zo goed, maar scouting en gezond verstand helpt een hoop.

Andere nieuwe signing, Koreaan van R. Madrid die niet aan spelen toekwam. Voor 4mln gekocht (wel met asociaal salaris, maar ik kon het lijen) en speelt op de AM(R) positie. Na 6 wedstrijden heeft ie al 7 assists en een 7,8 rating.
pi_98993396
Nice Nice! Ik heb nu redelijk wat nieuwe spelers erbij, nog een hoop talentjes bij de 18 jarigen. Hoef in de winter denk ik niemand te kopen, nja wel als het slecht gaat :P.
pi_99002303
Kutterdekut, in de PL is het erg lastig. Sta 18e met maar 2 punten na 7 wedstrijden :'(
4 basisspelers met blessures van 2 tot 5 maanden :'(

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 22:43:11 ]
pi_99005749
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef Scorpie het volgende:
Kutterdekut, in de PL is het erg lastig. Sta 18e met maar 2 punten na 7 wedstrijden :'(
4 basisspelers met blessures van 2 tot 5 maanden :'(
Met welk team? :)
  maandag 4 juli 2011 @ 01:39:55 #277
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99008838
Gekwalificeerd voor het EK met Denemarken!!
Toen ik aangenomen werd, moest ik een play-off kwalificatie tegen Slowakije spelen en die met 1-2 uit en 2-0 thuis gehaald :)
pi_99011097
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:56 schreef Osama_bin_Laden het volgende:

[..]

Met welk team? :)
Wrexham
pi_99011641
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Burrito het volgende:
Dat dus.

Mensen die tactieken downloaden zijn dezelfde die vroegah liepen te aimbotten bij CounterStrike. Gewoon niet zelf de skills hebben maar toch pochen met je prestaties. Nou poeh he.
  maandag 4 juli 2011 @ 08:50:34 #280
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99011771
Mijn eerste stapjes in de Serie A zijn pijnlijk, verliespartijen tegen Lazio, Juventus, Udinese en AC Milan.
En gelukkig ook nog een overwinning, verrassend uit bij Fiorentina met 1-2.

Denk dat ik mijn ''short pass aanvallende tactiek'' maar even in de ijskast ga zetten, en overga op een directere countertactiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door PBateman1978 op 04-07-2011 08:55:51 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 09:06:14 #281
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99011986
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:37 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dat dus.

Mensen die tactieken downloaden zijn dezelfde die vroegah liepen te aimbotten bij CounterStrike. Gewoon niet zelf de skills hebben maar toch pochen met je prestaties. Nou poeh he.
Sommige mensen vinden tactieken gebruiken niet interessant en downloaden standaarden.
Sommige mensen vinden het gebruik van scouts niet interessant en zetten masking uit.
Sommige mensen vinden één spel niet leuk en starten elke week drie nieuwe
Sommige mensen vinden zelf zoeken naar talenten niet leuk en pikken namen op die ze via fora aangeboden krijgen.

Dan is 99% van FOK! cheaters ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 09:13:01 #282
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99012090
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:06 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden tactieken gebruiken niet interessant en downloaden standaarden.
Sommige mensen vinden het gebruik van scouts niet interessant en zetten masking uit.
Sommige mensen vinden één spel niet leuk en starten elke week drie nieuwe
Sommige mensen vinden zelf zoeken naar talenten niet leuk en pikken namen op die ze via fora aangeboden krijgen.

Dan is 99% van FOK! cheaters ;)
Masking uit is geen cheaten, verdomme.
Is gewoon geen gebruik maken van een feature. :+
pi_99012106
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Masking uit is geen cheaten, verdomme.
Is gewoon geen gebruik maken van een feature. :+
  maandag 4 juli 2011 @ 09:25:26 #284
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99012283
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar serieus, dat vind ik echt geen cheaten, ik scout spelers nog altijd om te kijken of hun hidden attributes wel ok zijn, want dat kan alleen een scout zien.

En als het wel als cheaten wordt beschouwd, heeft de CM reeks jarenlang spelers laten cheaten omdat het masking er toen nog niet eens in zat. :P
pi_99012625
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar serieus, dat vind ik echt geen cheaten, ik scout spelers nog altijd om te kijken of hun hidden attributes wel ok zijn, want dat kan alleen een scout zien.

En als het wel als cheaten wordt beschouwd, heeft de CM reeks jarenlang spelers laten cheaten omdat het masking er toen nog niet eens in zat. :P
Tactieken van anderen gebruiken is dan ook geen cheaten he.
En wonderkids kopen is dan ook geen cheaten he.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:04:51 #286
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99013001
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tactieken van anderen gebruiken is dan ook geen cheaten he.
En wonderkids kopen is dan ook geen cheaten he.
Niet echt vergelijkbaar he.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:14:01 #287
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99013205
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet echt vergelijkbaar he.
Het enige dat ik als cheaten zie, is het bewerken van gegevens tijdens je game en het gebruik van externe programma's als GenieScout. Mensen roepen al snel dat iets cheaten is, maar als ik het forum hier zo lees, cheat bijna iedereen :P
pi_99013274
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:14 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Het enige dat ik als cheaten zie, is het bewerken van gegevens tijdens je game en het gebruik van externe programma's als GenieScout. Mensen roepen al snel dat iets cheaten is, maar als ik het forum hier zo lees, cheat bijna iedereen :P
pi_99013340
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:14 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Of een save game herladen en hopen dat je dan wel die ene wedstrijd wint :).

Maar goed, dat zal altijd zo blijven bij FM, misschien verzinnen ze er nog een keer iets op :)
pi_99013443
Ik ga het ook kopen. Gewoon maar de nieuwste doen of een goedkopere die wat ouder is?
pi_99013523
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:26 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik ga het ook kopen. Gewoon maar de nieuwste doen of een goedkopere die wat ouder is?
Volgens mij kost FM11 nog maar 12,50 op Steam, dus zo duur is die niet meer.
Feyenoord Rotterdam
pi_99013625
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:30 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Volgens mij kost FM11 nog maar 12,50 op Steam, dus zo duur is die niet meer.
Dan wordt dat hem. Thanks!
  maandag 4 juli 2011 @ 10:37:12 #293
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99013696
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef Osama_bin_Laden het volgende:

[..]

Dan wordt dat hem. Thanks!
Die deal was gisteren een deal of the day, weet niet of ie vandaag nog steeds maar 12,50 is.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:40:11 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99013770
Na een prima eerste en ook redelijke tweede seizoenshelft uiteindelijk 5de geworden bij Helsingborg. In de laatste 5 wedstrijden hebben we zo'n beetje alles verspeeld. Terwijl we het grootste gedeelte van het seizoen pendelden dus de eerste 3 plaatsen. Ben daarna maar vertrokken naar Heerenveen. De start is in ieder geval goed de eerste wedstrijd thuis tegen Twente met 3-2 gewonnen. :)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:43:57 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99013862
Wat is dit nu weer. Ik dubbelklik op m'n FM2011 icoontje, kom in steam terecht en kan nergens m'n spellen vinden...
Dit, dus.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:49:56 #296
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99013996
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit nu weer. Ik dubbelklik op m'n FM2011 icoontje, kom in steam terecht en kan nergens m'n spellen vinden...
Steam heeft het erg druk door die summer sales.

en die zijn niet leuk, heb al Heroes of Might & Magic V + expansions en Tropico 3 + expansion gekocht, voor nog geen 13 euro in totaal...
  maandag 4 juli 2011 @ 10:55:33 #297
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99014136
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Steam heeft het erg druk door die summer sales.

en die zijn niet leuk, heb al Heroes of Might & Magic V + expansions en Tropico 3 + expansion gekocht, voor nog geen 13 euro in totaal...
Hmm. Maar hij geeft aan dat Steam nog nooit is aangemeld met deze machine (laptop of computer neem ik aan), maar dat ik mijn lege spellijst kan vullen met alle aanbiedingen :') Ik wil geen aanbiedingen, ik wil FM.
Dit, dus.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:36:30 #298
318507 Jester65
Stay frosty
pi_99017184
Ik speel altijd met meerdere games tegelijk, en ben nu begonnen met een nieuw team: Vfl Bochum. Na 4 wedstrijden 12 punten (twee keer in blessuretijd de winnende binnengeschoten, echte Duitsers). Eén erg opvallende speler: een Noord-Koreaan die Jong Tae-Se heet, en in de eerste 3 wedstrijden 7 keer scoorde. Ik had nog nooit van hem gehoord, maar op dit niveau doet ie het erg goed. Verder de al eerder gememoreerde Soukouna transfervrij aangetrokken, en hij heeft meteen een waarde van 1,8 miljoen. Het valt me trouwens wel op hoe slecht je spelers verkoopt in deze versie, interesse is er wel, maar bieden?
pi_99018298
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef Jester65 het volgende:
Ik speel altijd met meerdere games tegelijk, en ben nu begonnen met een nieuw team: Vfl Bochum. Na 4 wedstrijden 12 punten (twee keer in blessuretijd de winnende binnengeschoten, echte Duitsers). Eén erg opvallende speler: een Noord-Koreaan die Jong Tae-Se heet, en in de eerste 3 wedstrijden 7 keer scoorde. Ik had nog nooit van hem gehoord, maar op dit niveau doet ie het erg goed. Verder de al eerder gememoreerde Soukouna transfervrij aangetrokken, en hij heeft meteen een waarde van 1,8 miljoen. Het valt me trouwens wel op hoe slecht je spelers verkoopt in deze versie, interesse is er wel, maar bieden?
Klopt, heb ik ook last van . Spelers staan zwaar in de belangstelling van clubs die alles wat los en vastzit kopen, maar mijn spelers kopen ho maar.
pi_99019216
Ik zet altijd het minimale bedrag wat ik er voor wil hebben, en bied ze 1 of 2x aan, en dan zijn ze vaak genoeg weg :)
  maandag 4 juli 2011 @ 13:50:41 #301
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99019826
BOOM
END TOPIC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')