al sinds 2012/2013, Ik presteer gewoon. Dat kan in de verwerk pot. Vette TVCheques. + Afbetalingen is het wel goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF! Jij hebt Hamsik bij Ajax in seizoen 13/14? Vertel... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
42 doelpuntenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef loeders het volgende:
Zo, een raar seizoen achter de rug..
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik ooit kampioen ben geworden zo weinig winstpartijen.
Zelfs de nummer laatst heeft er meerquote:
Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog..quote:
ekte baas ja, Hij verdiende 25000 bij Palermoquote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog..
Bij Palermo zit ook een fijne VVR, kan gvd nu niet op de naam komenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Mijn deal ging dus niet door, dus heb nu een VVR nodig.. Ik had eerst 16 mil geboden op VdWiel maar Ajax wou 17,5.. Ik dacht dus, laat maar.. Mijn ruildeal ging helaas niet door, dus ik bied 18 mil op VdWiel.. Willen ze 38 miljoen..
Wel ergens in 2023 volgens mij. Het heeft even geduurd, maar langzaamaan wordt ik steeds beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Creeg het volgende:
Met Roda in de CL finale staan
Doe je goed!
Cassani?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij Palermo zit ook een fijne VVR, kan gvd nu niet op de naam komen
De niet zo belangrijke wedstrijden wel. In het begin deed ik alles zelf, maar dan schiet het niet op. Binnenkort maar eens 'n goed trainingsprogramma downloaden en in mijn spel knallen. Ik speel namelijk ook gewoon snel door. Niet dat ik na 3 uur klikken 2 wedstrijdjes heb gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef TheFastOne het volgende:
Laten jullie de assistenten de wedstrijden normaal gesproken doen?
Overwaarding heb je toch altijd wel. De transfers mogen ze wel wat aan doen. Zowel de AI als bv. de Nederlandse regel voor EU-spelers. Ik zie nu Nederlandse clubs de ene na de andere Braziliaan halen. Dat is niet realistisch, aangezien dat geen spelers zijn die meer salaris opstrijken dan het gemiddelde Eredivisie-salaris.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammere vind ik inmiddels dat er een aantal teams inzitten die zwaar overgewaardeerd worden. Ik noem een Palermo, Sampdoria, Lyon, Sunderland, maar ook een Ajax. Dat maakt het niet realistischer. Er zit altijd nog een heel groot verschil in potentie en het waarmaken. Irl ben ik PSV adept. Iedere game die ik echter speel doen die de vreemdste aankopen. 12 Spitsen in 1 keer of 8 linksbuitens. En dan allemaal Spanjaarden. Andere teams hou ik niet zo in de gaten, maar hier valt het gewoon op.
Het leukste vind ik het om gewoon met een of ander kutelftal uit de 8e divisie op te klimmen naar de hoogste divisie met je eigen gekweekte en getunede tactiek. Daar gaat veel tijd inzitten, maar dat zijn games die ik wel uitzit. Doe je het met een middenmotor of degradatiekandidaat dan is mijn ervaring dat je binnen 2 seizoenen Europees speelt en dat je binnen 5 jaar kampioen bent geworden. Of dit nu is met de Wolves, Caen of Sociedad. Dit lukt overal. En dat betekend een korte game. Want als ik kampioen ben geworden dan heb ik het vaak wel gezien.
Ik hoop dat een volgend deel iets uitgebalanceerder is.
Hoe sta je ervoor? Je komt uit de Blue Square Premier denk ik of niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Dat doe ik dus ook Lange_Lans, ben bezig Wrexham naar het hoogste niveau te krijgen en daar kampioen te maken.
Correct! Zit nu in 2018/2019 en ben net begonnen met mijn 1e seizoen in de Championship, na vorig jaar kampioen geworden te zijn! Grondige renovatie van mijn team dat Championship onwaardig was in combinatie met een hoger wage budget. Zal vanavond wat screens plaatsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe sta je ervoor? Je komt uit de Blue Square Premier denk ik of niet?
Overwaardering is niet erg, als het maar enigszins roulerend is. Dat zeg maar er ook eens een andere verassing is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Overwaarding heb je toch altijd wel. De transfers mogen ze wel wat aan doen. Zowel de AI als bv. de Nederlandse regel voor EU-spelers. Ik zie nu Nederlandse clubs de ene na de andere Braziliaan halen. Dat is niet realistisch, aangezien dat geen spelers zijn die meer salaris opstrijken dan het gemiddelde Eredivisie-salaris.
Al die buitenlandse spelers in de 1e divisie is sowieso niet realistisch. Sowieso is het niet realistisch om als bv. Almere City in Argentinië te gaan scouten en drie Argentijnen mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Overwaardering is niet erg, als het maar enigszins roulerend is. Dat zeg maar er ook eens een andere verassing is.
Ook het halen van tig spelers voor 1 positie is niet realistisch. Of het opzetten van een Italiaanse enlcave in de eerste divisie.
Ik ben nu met Wimbledon uit dezelfde divisie bezigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Dat doe ik dus ook Lange_Lans, ben bezig Wrexham naar het hoogste niveau te krijgen en daar kampioen te maken.
Haha ja ik ook, maar het is altijd leuk om ook de andere LLM clubs in de gaten te houden en te kijken naar hun talentjesquote:
Carl Zeis Jena of Tennis Berlin in Duitsland zijn natuurlijk ook leuk. Al weet ik eventjes niet meer goed wie daar in de regional liga speelt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, maar het is altijd leuk om ook de andere LLM clubs in de gaten te houden en te kijken naar hun talentjes
Gaat ook wel een team uit england worden, twijfel nog : Darlington, Grimsby Town, Luton uit de BSBP
Of Woking, Dover Athletic uit de BSPS, en dan nog de BSPN : Alfreton Town of Telford.. twijfel twijfel
Haal Graham Ramalho, Martha, Bonevacia en Breinburg. Laatste 3 allemaal goede antilianenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef Mallerd het volgende:
Ben nu met Quick Boys begonnen
Heb nu gehaald:
Dirk jan Derksen, Robertino Rafaela, Wouter Jansen, Ronald Hamming, Akin, Bastian Weiser en Geert den Ouden (komt in September)
Jammer genoeg is mijn sterspeler Maarten Bak weggeplukt door FC Oss, ik moet zo snel mogelijk naar Topklasse en Jupiler League zodat ik ze contracten aan kan bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |