abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98414468

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_98414524

Misschien vanavond weer even verder gaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98414722
Zal vanavond wel even mijn Wrexham game posten.
pi_98414906
:D :') 7-1 van Psv gewonnen met Ajax.
3 eigengoals :D
pi_98414979
pi_98415336
WTF! Jij hebt Hamsik bij Ajax in seizoen 13/14? Vertel... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_98415409
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF! Jij hebt Hamsik bij Ajax in seizoen 13/14? Vertel... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
al sinds 2012/2013, Ik presteer gewoon. Dat kan in de verwerk pot. Vette TVCheques. + Afbetalingen is het wel goed.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:19:30 #9
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98416419
VS

2-2

Vanavond hopelijk de return in eigen huis winnen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_98417201
Zo, een raar seizoen achter de rug..

Ik denk niet dat ik ooit kampioen ben geworden zo weinig winstpartijen.
pi_98417473
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef loeders het volgende:
Zo, een raar seizoen achter de rug..

[ afbeelding ]

Ik denk niet dat ik ooit kampioen ben geworden zo weinig winstpartijen.
42 doelpunten :o
pi_98418000
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

42 doelpunten :o
Zelfs de nummer laatst heeft er meer :')

Tussen m'n 16(!!) gelijke spelen zijn er al 6 0-0 geëindigd. En daarnaast in 15 wedstrijden maar 1x gescoord. Ik moest het niet van mijn aanval hebben, mijn verdediging heeft het kampioenschap gered.
pi_98421456
pi_98421688
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een bug.. :{w
pi_98421750
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog.. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 18:12:06 ]
pi_98422799
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als je hem Ronald's training geeft, dan wordt hij een beest.. Samen met Hernandez, elke maand wel stuk of 3 pijltjes omhoog.. :P
ekte baas ja, Hij verdiende 25000 bij Palermo :') Hier 2x zoveel :D .
Hernandez, Ja die gaan we ook proberen binnentehengelen, Cvitanich gaat naar 30 jaar. Maar Sigthorsson is nu even goed als cvitanich, alleen fysiek van cviet is beter.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:44:25 #17
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98423147
Nou, niets verliezen dus :D Vond het wel echt verrassend. Barca heeft haast geen kansen gehad. Nu zal ik uit wel weggespeeld worden, maar heb een kans! ^O^
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_98424185
Mijn deal ging dus niet door, dus heb nu een VVR nodig.. Ik had eerst 16 mil geboden op VdWiel maar Ajax wou 17,5.. Ik dacht dus, laat maar.. Mijn ruildeal ging helaas niet door, dus ik bied 18 mil op VdWiel.. Willen ze 38 miljoen.. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 19:32:34 #19
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98425719
Digne. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 20 juni 2011 @ 20:46:14 #20
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98430011
Hoe realistisch is dit :')
En ik heb Lyon in de poulefase tweemaal verslagen.
Zij staan dus in de finale, tegen mij of Barcelona.. Ga er nu achterkomen :P
  maandag 20 juni 2011 @ 21:00:17 #21
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98430861
*O* Jammer van die 3 doelpunten voor Barca, maar we waren zeker niet kansloos! En die penalty was echt terecht! :')
  maandag 20 juni 2011 @ 21:49:43 #22
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98434068
En om jullie nog even lastig te vallen met nog een screenshot. Heb blijkbaar een leuk talentje bij mijn jeugd zitten. Scoren doet-ie in ieder geval :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:24:43 #23
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98436843
En dan win je even thuis met 5-0 van Lyon waardoor je in de finale CL staat met Roda JC :D :) :P
My God, dit is het beste seizoen dat ik OOIT heb gespeeld. Van elke FM-game OOIT!.
Met Roda JC de titel behaald zonder te verliezen, de beker gehaald en in de finale CL.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_98440464
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Mijn deal ging dus niet door, dus heb nu een VVR nodig.. Ik had eerst 16 mil geboden op VdWiel maar Ajax wou 17,5.. Ik dacht dus, laat maar.. Mijn ruildeal ging helaas niet door, dus ik bied 18 mil op VdWiel.. Willen ze 38 miljoen.. :')
Bij Palermo zit ook een fijne VVR, kan gvd nu niet op de naam komen :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98440715
calla nogwat?? Al verkocht :p
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:36:49 #26
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_98446083
Met Roda in de CL finale staan :')

Doe je goed! :P
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:39:08 #27
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98449848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Creeg het volgende:
Met Roda in de CL finale staan :')

Doe je goed! :P
Wel ergens in 2023 volgens mij. Het heeft even geduurd, maar langzaamaan wordt ik steeds beter.
pi_98450057
Ik heb met Wrexham gisteren een friendly gewonnen van Newcastle United _O-
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:07:39 #29
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98450327
In de voorbereiding op seizoen 5 begin ik nu echt met dilemma's te maken te krijgen.
Mijn 2e elftal speelt geen competitie (en dat is niet op te lossen volgens mij), maar mijn talentjes beginnen te oud te worden voor mijn jeugdelftal, die wel competitie spelen. En die wil ik natuurlijk beter laten worden en dat worden ze door te spelen natuurlijk.
Bijvoorbeeld mijn DM's. Ik heb Bender en Vidal als ervaren jongens, maar daarachter heb ik een supertalent Alvarez en Carcao (die ik eerder postte). En hun talent wil ik niet laten verkwanselen. Dus zit erover na te denken om Vidal te verkopen. Bender is Duits en moet toch de Duitsers bij Leverkusen in acht houden, om rekening te houden met die home-grown regel etc. Want veel goede Duitsers trek ik niet meer aan. Zijn wel talentjes op komst, maar die zijn nog te jong.

Heb wel Digne gekocht voor linksachter. Was mijn zwakke plek namelijk. Kadlec ga ik verkopen en Chivu heb ik transfervrij laten gaan. Nu even een leuke speler daarachter kopen/huren en die plek is ook bezet. Denk dat ik dit seizoen toch maar eens mijn vaste garde moet gaan verkopen. Heb ook teveel spitsen aangetrokken :@ Heb nu Vela, Kießling, Derdiyok, Adebayor en twee supertalentjes, die ik dus weer wil laten spelen :P Kießling laat ik weinig spelen, maar verkoop ik niet i.v.m. home grown regel :P Maja, dan zit ik nog met 5 spitsen. Vela en Derdiyok ga ik sowieso niet verkopen. Misschien Adebayor, maar of mensen hem willen hebben. Hij is 30 onderhand en mijn grootverdiener, maar een beetje een miskoop. Of een van de twee talentjes verhuren, beide rond de 20, maar zeer veel potentie.. Dilemma's, dilemma's :P

Wel voor het eerst in de geschiedenis de CL gewonnen met Leverkusen. 1-0 in de 84e minuut door Derdiyok ^O^
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:51:35 #30
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_98457842
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bij Palermo zit ook een fijne VVR, kan gvd nu niet op de naam komen :(
Cassani?

Palermo is sowieso een bazenelftal, net als eerder al gezegd Hernandez en Pastore en die op Ronald's training. De waarde van Pastore en Hernandez is bij mij in 1 seizoen tijd meer dan verdubbeld.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_98458012
Laten jullie de assistenten de wedstrijden normaal gesproken doen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:57:09 #32
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_98458077
Oefenwedstrijden wel en de bekerwedstrijden ook.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:22:17 #33
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98459171
Ik wil naar huis!
Ik mag mijn eerste CL-finale spelen tegen Palermo. IK WIL GAAN!
pi_98459219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef TheFastOne het volgende:
Laten jullie de assistenten de wedstrijden normaal gesproken doen?
De niet zo belangrijke wedstrijden wel. In het begin deed ik alles zelf, maar dan schiet het niet op. Binnenkort maar eens 'n goed trainingsprogramma downloaden en in mijn spel knallen. Ik speel namelijk ook gewoon snel door. Niet dat ik na 3 uur klikken 2 wedstrijdjes heb gespeeld.
pi_98460684
Jammere vind ik inmiddels dat er een aantal teams inzitten die zwaar overgewaardeerd worden. Ik noem een Palermo, Sampdoria, Lyon, Sunderland, maar ook een Ajax. Dat maakt het niet realistischer. Er zit altijd nog een heel groot verschil in potentie en het waarmaken. Irl ben ik PSV adept. Iedere game die ik echter speel doen die de vreemdste aankopen. 12 Spitsen in 1 keer of 8 linksbuitens. En dan allemaal Spanjaarden. Andere teams hou ik niet zo in de gaten, maar hier valt het gewoon op.

Het leukste vind ik het om gewoon met een of ander kutelftal uit de 8e divisie op te klimmen naar de hoogste divisie met je eigen gekweekte en getunede tactiek. Daar gaat veel tijd inzitten, maar dat zijn games die ik wel uitzit. Doe je het met een middenmotor of degradatiekandidaat dan is mijn ervaring dat je binnen 2 seizoenen Europees speelt en dat je binnen 5 jaar kampioen bent geworden. Of dit nu is met de Wolves, Caen of Sociedad. Dit lukt overal. En dat betekend een korte game. Want als ik kampioen ben geworden dan heb ik het vaak wel gezien.

Ik hoop dat een volgend deel iets uitgebalanceerder is.
pi_98461056
Dat doe ik dus ook Lange_Lans, ben bezig Wrexham naar het hoogste niveau te krijgen en daar kampioen te maken.
pi_98461172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammere vind ik inmiddels dat er een aantal teams inzitten die zwaar overgewaardeerd worden. Ik noem een Palermo, Sampdoria, Lyon, Sunderland, maar ook een Ajax. Dat maakt het niet realistischer. Er zit altijd nog een heel groot verschil in potentie en het waarmaken. Irl ben ik PSV adept. Iedere game die ik echter speel doen die de vreemdste aankopen. 12 Spitsen in 1 keer of 8 linksbuitens. En dan allemaal Spanjaarden. Andere teams hou ik niet zo in de gaten, maar hier valt het gewoon op.

Het leukste vind ik het om gewoon met een of ander kutelftal uit de 8e divisie op te klimmen naar de hoogste divisie met je eigen gekweekte en getunede tactiek. Daar gaat veel tijd inzitten, maar dat zijn games die ik wel uitzit. Doe je het met een middenmotor of degradatiekandidaat dan is mijn ervaring dat je binnen 2 seizoenen Europees speelt en dat je binnen 5 jaar kampioen bent geworden. Of dit nu is met de Wolves, Caen of Sociedad. Dit lukt overal. En dat betekend een korte game. Want als ik kampioen ben geworden dan heb ik het vaak wel gezien.

Ik hoop dat een volgend deel iets uitgebalanceerder is.
Overwaarding heb je toch altijd wel. De transfers mogen ze wel wat aan doen. Zowel de AI als bv. de Nederlandse regel voor EU-spelers. Ik zie nu Nederlandse clubs de ene na de andere Braziliaan halen. Dat is niet realistisch, aangezien dat geen spelers zijn die meer salaris opstrijken dan het gemiddelde Eredivisie-salaris.
pi_98461861
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Dat doe ik dus ook Lange_Lans, ben bezig Wrexham naar het hoogste niveau te krijgen en daar kampioen te maken.
Hoe sta je ervoor? Je komt uit de Blue Square Premier denk ik of niet?
pi_98461980
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoe sta je ervoor? Je komt uit de Blue Square Premier denk ik of niet?
Correct! Zit nu in 2018/2019 en ben net begonnen met mijn 1e seizoen in de Championship, na vorig jaar kampioen geworden te zijn! Grondige renovatie van mijn team dat Championship onwaardig was in combinatie met een hoger wage budget. Zal vanavond wat screens plaatsen.
pi_98462110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Overwaarding heb je toch altijd wel. De transfers mogen ze wel wat aan doen. Zowel de AI als bv. de Nederlandse regel voor EU-spelers. Ik zie nu Nederlandse clubs de ene na de andere Braziliaan halen. Dat is niet realistisch, aangezien dat geen spelers zijn die meer salaris opstrijken dan het gemiddelde Eredivisie-salaris.
Overwaardering is niet erg, als het maar enigszins roulerend is. Dat zeg maar er ook eens een andere verassing is.

Ook het halen van tig spelers voor 1 positie is niet realistisch. Of het opzetten van een Italiaanse enlcave in de eerste divisie.
pi_98462289
http://fm.manutd.nl/content/view/3876/1/

Leuk idee, misschien wel iets om te proberen. Ben nu op zoek naar een leuk team, waar ik een tijdje mee vooruit kan :) Heb nog een ManU game, maar wil er 1tje langs :)

Ik laad altijd dezelfde competities :

Duitsland 2
England 4
Frankrijk 2
Italie 2
Nederland 2
Spanje 2.

Iemand een idee :)? Of moet ik meer competities laden? Bv uit elk land hier boven alle competities? (pc trekt het wel ;))
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_98462459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Overwaardering is niet erg, als het maar enigszins roulerend is. Dat zeg maar er ook eens een andere verassing is.

Ook het halen van tig spelers voor 1 positie is niet realistisch. Of het opzetten van een Italiaanse enlcave in de eerste divisie.
Al die buitenlandse spelers in de 1e divisie is sowieso niet realistisch. Sowieso is het niet realistisch om als bv. Almere City in Argentinië te gaan scouten en drie Argentijnen mee naar huis te nemen.
pi_98462472
Als ik ooit zin heb ga ik die challenge wel een keer doen.
pi_98463474
:')
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben nu met Wimbledon uit dezelfde divisie bezig :D
Ik sta eerste, maar de manager van Wrexham is net ontslagen :W
Mijn keeper heeft in de competitie al 10 wedstrijden geen doelpunt meer tegen gehad _O_

Maar toen... 4e ronde kwalificatie FA-Cup, tegen een nietszeggende tegenstander...

Ik had alleen maar wissels ingezet. Krijg ik na 6 minuten eerste blessure, 2x rood en nog een blessure :')
Gelukkig scoorde mijn 4e spits er 2 8)7
pi_98463785
Iemand een tip voor een LLM? Heb alle competities geladen uit :

Duitsland
England
Frankrijk
Italie
Nederland
Spanje

Dus kan alle kanten op :)
pi_98464096
Engeland vind ik zelf wel vet.
pi_98464253
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Engeland vind ik zelf wel vet.
Haha ja ik ook, maar het is altijd leuk om ook de andere LLM clubs in de gaten te houden en te kijken naar hun talentjes :P

Gaat ook wel een team uit england worden, twijfel nog : Darlington, Grimsby Town, Luton uit de BSBP :P

Of Woking, Dover Athletic uit de BSPS, en dan nog de BSPN : Alfreton Town of Telford.. twijfel twijfel :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:20:06 #48
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_98464587
Ben nu met Quick Boys begonnen :)

Heb nu gehaald:
Dirk jan Derksen, Robertino Rafaela, Wouter Jansen, Ronald Hamming, Akin, Bastian Weiser en Geert den Ouden (komt in September)

Jammer genoeg is mijn sterspeler Maarten Bak weggeplukt door FC Oss, ik moet zo snel mogelijk naar Topklasse en Jupiler League zodat ik ze contracten aan kan bieden.
Neen
pi_98465232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha ja ik ook, maar het is altijd leuk om ook de andere LLM clubs in de gaten te houden en te kijken naar hun talentjes :P

Gaat ook wel een team uit england worden, twijfel nog : Darlington, Grimsby Town, Luton uit de BSBP :P

Of Woking, Dover Athletic uit de BSPS, en dan nog de BSPN : Alfreton Town of Telford.. twijfel twijfel :P
Carl Zeis Jena of Tennis Berlin in Duitsland zijn natuurlijk ook leuk. Al weet ik eventjes niet meer goed wie daar in de regional liga speelt.
pi_98465335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef Mallerd het volgende:
Ben nu met Quick Boys begonnen :)

Heb nu gehaald:
Dirk jan Derksen, Robertino Rafaela, Wouter Jansen, Ronald Hamming, Akin, Bastian Weiser en Geert den Ouden (komt in September)

Jammer genoeg is mijn sterspeler Maarten Bak weggeplukt door FC Oss, ik moet zo snel mogelijk naar Topklasse en Jupiler League zodat ik ze contracten aan kan bieden.
Haal Graham Ramalho, Martha, Bonevacia en Breinburg. Laatste 3 allemaal goede antilianen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')