quote:
quote:
Jij met je statistiekjes leidt er zo dra wel uit af dat we dus helemaal geen verrassingen gaan krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ongelofelijk inderdaad, het toernooi is tweeënhalf uur bezig en nog steeds geen verrassingen.
Wordt vast weer gebroken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Kohlschreiber lijkt me toch een aardige verrassing..Istomin 5-2 voor, Kohl serving to stay in the match
Het was een grap ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:29 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Jij met je statistiekjes leidt er zo dra wel uit af dat we dus helemaal geen verrassingen gaan krijgen.
Kan je ineens ook al berekenen dat we in amper 2.5 uur Wimbledon al aan #4 zitten, moet je niet vragen aan hoeveel we gaan komen na 2 weken.
Kohlschreiberquote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Kohlschreiber lijkt me toch een aardige verrassing..Istomin 5-2 voor, Kohl serving to stay in the match
Wat een gepruts is het toch allemaal.quote:
Labiele Duitsers die alleen in eigen land presteren moet je ook niet backenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kohlschreiber. Hij zal je combo maar verneuken
.
Lijkt me wel ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
Zvonareva gaat er zo uit, dá's toch wel een verrassing?
Die wint wel hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
Granollers maar één keer breaken op gras in drie sets. Fish duidelijk niet echt in vorm.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
Fish breakt voor het eerst en wint de wedstrijd, 7-6 7-6 6-4
Heb de hele wedstrijd gezien zo ongeveer (met Nadal op de achtergrond) en het was niet best nee..mist duidelijk nog ritme op gras. Service was wel erg goed, maar vanaf de baseline was het matig. Veel knullige missers ook..volgens mij heeft hij wel 5,6 keer een approach shot gemist op 0-30 of 15-30..quote:Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Granollers maar één keer breaken op gras in drie sets. Fish duidelijk niet echt in vorm.
Neen, da's vrouwentennisquote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
5,6 keer, dat is een raar aantal.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb de hele wedstrijd gezien zo ongeveer (met Nadal op de achtergrond) en het was niet best nee..mist duidelijk nog ritme op gras. Service was wel erg goed, maar vanaf de baseline was het matig. Veel knullige missers ook..volgens mij heeft hij wel 5,6 keer een approach shot gemist op 0-30 of 15-30..
hahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef rooneyelst het volgende:
http://www.wimbledon.com/images/players/atpsf36.jpg
check die foto van sijsling hahahah alsof die iemand aan het pijpen is!!
nu dan..
Klopt gewoon, al is het wel wat meer spreektaal (L)quote:
En wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou Federer die Djokovic verslaat op Roland Garros 2011 in 4 sets was ook een verrassing.
Als Zvonareva verliest is dat geen verrassing zei die omdat het vrouwentennis is. Bij mannentennis is het een verrassing als de nummer 2 geplaatst van de nummer 3 geplaatst verliest.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen dan?
Ik nam meer aan dat hij bedoelde dat het niet verrassend is als een vrouwelijke topspeelster in de problemen komt en alsnog wint. Maar het kan dat ik het verkeerd heb begrepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Zvonareva verliest is dat geen verrassing zei die omdat het vrouwentennis is. Bij mannentennis is het een verrassing als de nummer 2 geplaatst van de nummer 3 geplaatst verliest.
Je moet nu ook niet alles serieus nemen. Moest Zvonareva vandaag verloren hebben is het uiteraard een verrassing maar als zij of Wozniacki de finale niet haalt, is dat voor mij doodnormaal door het belabberde vrouwentennisniveau op de Williamszusjes na.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Zvonareva verliest is dat geen verrassing zei die omdat het vrouwentennis is. Bij mannentennis is het een verrassing als de nummer 2 geplaatst van de nummer 3 geplaatst verliest.
De baseline? Of Vaselin?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Simon verliest set 1 met 6-4 van
[ afbeelding ]
Het is bij vrouwentennis een stuk meer open dan bij de mannen, daar weet je al wie de halve finale haalt.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet alles serieus nemen. Moest Zvonareva vandaag verloren hebben is het uiteraard een verrassing maar als zij of Wozniacki de finale niet haalt, is dat voor mij doodnormaal door het belabberde vrouwentennisniveau op de Williamszusjes na.
Maar dat zegt ook veel over het grillige niveau.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is bij vrouwentennis een stuk meer open dan bij de mannen, daar weet je al wie de halve finale haalt.
Verrast het je wel als Nadal, Djokovic, Federer, Murray de kwartfinale halen zonder setverlies?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is vrouwentennis. Daarvan verwachten we niks. Dus verrast het ons ook niet.
Of zit het toch anders?
Hoeft niet, 2000 tm 2003 waren ook heel open bij de mannen, toch best aardig niveautje.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dat zegt ook veel over het grillige niveau.
Daarna komt er weer zo'n typische Nederlandse persconferentie.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef Bastiefcg het volgende:
Sijsling geeft in de 2e set ook maar meteen een break weg
Sommige Belgenmatchen en latere fases in het tornooi. Momenteel speelt Bemelmans maar ik denk niet dat ze die volgen. Het zijn besparingen bij de VRTquote:Op maandag 20 juni 2011 16:03 schreef Nober het volgende:
Trouwens, zenden Sporza en Eurosport niets uit?
Eurosport heeft Wimbledon toch nooit live? Belgie zendt de Belgen alleen uit denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:03 schreef Nober het volgende:
Trouwens, zenden Sporza en Eurosport niets uit?
Allemaal zonder setverlies? Ja. Allemaal de kwartfinale? Mwa, niet echt. De topseeds die het goed doen is op zich best logisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Verrast het je wel als Nadal, Djokovic, Federer, Murray de kwartfinale halen zonder setverlies?
Ja dat hoorde ik ook, net als de NOSquote:Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Sommige Belgenmatchen en latere fases in het tornooi. Momenteel speelt Bemelmans maar ik denk niet dat ze die volgen. Het zijn besparingen bij de VRT
Was het de AO 2005? of nog RG 2008?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Allemaal zonder setverlies? Ja. Allemaal de kwartfinale? Mwa, niet echt. De topseeds die het goed doen is op zich best logisch.
Een top 4 semifinale op een slam hebben we voor FO 2011 heel lang niet gehad.
Ik vind mannentennis vaak niet interessant voor de halve finale, af en toe zit er eens een leuke partij tussen op papier (Ljubicic-Cilic bijv).quote:Op maandag 20 juni 2011 16:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Allemaal zonder setverlies? Ja. Allemaal de kwartfinale? Mwa, niet echt. De topseeds die het goed doen is op zich best logisch.
Een top 4 semifinale op een slam hebben we voor FO 2011 heel lang niet gehad.
Dat heb ik ook meer en meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind mannentennis vaak niet interessant voor de halve finale, [...]
Heren spelen constanter, en zakken zelden zo ver weg als sommige dames dat doen. Zeker wanneer het spannend word, zie je daar vaal moonballs. afzwaaiers, en hele grote kansen missen. Ze choke'n om de haverklap. De top van de heren speelt zeer constant, dat in tegenstelling tot de dames. Dat je het niveau van dames durft te vergelijken is eigenlijk al een schande.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Hoeft niet, 2000 tm 2003 waren ook heel open bij de mannen, toch best aardig niveautje.
Wat dacht je dan?quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Nadal dit in drie sets wint.
Ja, ik heb een euro gewonnen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef tja77 het volgende:
Eerste set voor Nadal, ik denk dat set 2 en 3 een stuk sneller zullen gaan.
Wow.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:15 schreef Bastiefcg het volgende:
ik denk dat nadal gaat winnen met 6-4 6-2 6-1
Nee, geen gewaagde voorspellingen maar goede voorspellingen.quote:
quote:
Oke, nja, hij faalt ook alweer een tijdje mee.quote:
Woods deed niet meequote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja als Tiger Woods bezig is dan is het wel interessant om te kijken wie die allemaal doet....
Tja, als Ljubicic-Cilic je absolute hoogtepuntjes zijn zullen we wel van smaak verschillen (heb niks tegen de Ljub of Cilic, maar er zijn toch leukere wedstrijden.). Vrouwentennis niveau is vaak niet om aan te zien en de William zusjes en Clijsters geven aan wat voor grap het is.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind mannentennis vaak niet interessant voor de halve finale, af en toe zit er eens een leuke partij tussen op papier (Ljubicic-Cilic bijv).
Dat klopt wel redelijk ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
FF: Jij geeft ook alleen om de top 4 wedstrijden.
Wat een rare opmerking..hij is net terug van een mega lange blessure en heeft amper nog een ranking..dat is toch logisch na 2 wedstrijden in anderhalf jaarquote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef DeMessias het volgende:
Tommy Haas zou er beter mee kappen, die staat nog maar net in de top 1000 en dat als ex nummer 2.
Ik help het je hopen.quote:
RG-Wimbledon only kijkers.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking..hij is net terug van een mega lange blessure en heeft amper nog een ranking..dat is toch logisch na 2 wedstrijden in anderhalf jaar
Geen hoogtepunt maar op papier wel een leuke partij, twee Kroaten ook nog eens. Ik hoop trouwens dat Sharapova Wimbledon wint tegen Venus (als dat al mogelijk is met de sheet).quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, als Ljubicic-Cilic je absolute hoogtepuntjes zijn zullen we wel van smaak verschillen (heb niks tegen de Ljub of Cilic, maar er zijn toch leukere wedstrijden.). Vrouwentennis niveau is vaak niet om aan te zien en de William zusjes en Clijsters geven aan wat voor grap het is.
FF: Jij geeft ook alleen om de top 4 wedstrijden.
Gotta love itquote:
Nee, maar ik vind de eerdere rondes van de toppers ook wel leuk mits het een beetje wedstrijden zijn of het gewoon mooi tennis is.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dan is het ook niet raar dat je het pas interessant vind als die tegen elkaar spelen?
Ho ho, de AO kijk ik ook wel... maar de US Open vergeet ik altijd te kijken, misschien door tijdsverschil.quote:
Hoort bij de tactiek, nu wint 'ie drie sets.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef BobW het volgende:
Sijsling 0-2 in sets achter.
Ach, we hadden eigenlijk niet anders verwacht
Die Cornet toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat lijkt... ik zou haar doen.
In ieder geval is ze een stuk knapper dan haar tegenstander.
Schiavonequote:
Ook zijn outfit, en zijn loopje, het is gewoon een vent.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben jullie die service van Amanmuradova gezien? Ik heb nog nooit een vrouw gezien met een mannelijke servicebeweging en die heeft zij wel.
neuhquote:Op maandag 20 juni 2011 16:27 schreef Bramaldo11 het volgende:
Is Haase op een showcourt? Voordat ik voor niets ga wachten:P
Nee, wat een faler zeg. Het mag dan zo zijn dat Kunitsyn hoger staat, maar daar mag je ook weleens van winnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef BobW het volgende:
Sijsling 0-2 in sets achter.
Ach, we hadden eigenlijk niet anders verwacht
Op m'n 33e zou ik alleszins die motivatie niet meer kunnen opbrengen om al die kleine tornooien opnieuw te moeten spelen of telkens weer wildcards aan te vragen. Uiteraard kijk ik enkel de GS tornooien, ik heb nog een leven hierbuiten hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking..hij is net terug van een mega lange blessure en heeft amper nog een ranking..dat is toch logisch na 2 wedstrijden in anderhalf jaar
Hij ziet er bijna nog mannelijker uit dan Schiavone.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook zijn outfit, en zijn loopje, het is gewoon een vent.
niet opnieuwquote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Masculine gezicht heeft die Schiavone.
Tja, dat komt natuurlijk veel minder voor aangezien het toppers zijn, waardoor ze vaak redelijk makkelijk zullen winnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de eerdere rondes van de toppers ook wel leuk mits het een beetje wedstrijden zijn of het gewoon mooi tennis is.
Ik probeer nu trouwens iets vrouwelijks te ontdekken aan Amanmuradova. Die is gewoon 1.91.En dan met zo'n short aan. Geen gezicht.
En die service ook.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Lelijk manlijk gezicht heeft die Schiavone.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Uiteraard kijk ik enkel de GS tornooien, ik heb nog een leven hierbuiten hoor
Oja, want als je vaker dan 4 keer per jaar naar tennis kijkt dan heb je geen levenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Op m'n 33e zou ik alleszins die motivatie niet meer kunnen opbrengen om al die kleine tornooien opnieuw te moeten spelen of telkens weer wildcarts aan te vragen. Uiteraard kijk ik enkel de GS tornooien, ik heb nog een leven hierbuiten hoor
Nja, Monfils-Soderling of Tsonga-Stepanek bijvoorbeed vind ik ook best leuk hoor. Maar mijn grote voorkeur gaat inderdaad uit naar de partijen tussen de top 4.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, dat komt natuurlijk veel minder voor aangezien het toppers zijn, waardoor ze vaak redelijk makkelijk zullen winnen.
Als je mooie/spannende wedstrijden wil zien voor de semi's zal je ook naar andere spelers moeten kijken.
Vreselijk zulke mensen ineens in je topicquote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja, want als je vaker dan 4 keer per jaar naar tennis kijkt dan heb je geen leven
Boeit mij geen fuck of je 4 keer per jaar of 100 per jaar naar tennis kijkt, maar die loze opmerkingen gaan gewoon nergens over. Feit dat jij de motivatie en discipline niet hebt om dan terug te komen wil niet zeggen dat een topsporter dat ook niet heeft.
Ach, die jongen bereikt voor het eerst in zijn leven het hoofdtoernooi van een GS..ik weet niet wat je dan verwacht, maar verliezen van iemand die afgelopen week nog de semi's in Eastbourne haalde is echt geen schande.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, wat een faler zeg. Het mag dan zo zijn dat Kunitsyn hoger staat, maar daar mag je ook weleens van winnen.
Volgens mij heeft ze een HELE HELE dikke BH aan, dus dat zou best 2 games kunnen duren.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef Szura het volgende:
Binnen hoeveel games zien we de eerste stijve tepel bij Dokic?
Ik denk dat Schiavone verliest omdat ze haar ogen niet van die tetten af kan houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef Szura het volgende:
Binnen hoeveel games zien we de eerste stijve tepel bij Dokic?
Nou ja, Dokic staat goed te spelen op gras, haalde de finale in Rosmalen. Schiavone daarentegen is geen grasliefhebber.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh dan gok ik alvast 6-2, 6-1 Schiavone.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een HELE HELE dikke BH aan, dus dat zou best 2 games kunnen duren.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of diskwalificatie vanwege motorboating.
Gamequote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Aalbers het volgende:
wat betekent gsm eigenlijk, buiten de mobiel om?
Game Set and Match.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Aalbers het volgende:
Prima, maar zeur er dan niet over dat je het pas leuk vind vanaf de semifinale. (dat was een beetje het punt).quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Monfils-Soderling of Tsonga-Stepanek bijvoorbeed vind ik ook best leuk hoor. Maar mijn grote voorkeur gaat inderdaad uit naar de partijen tussen de top 4.
quote:
Groeps Sadomasochisme.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Aalbers het volgende:
Die is er deze keer niet bijquote:
Gay Sex Machine (L)quote:
Nee, dat is ook zo, maar ik vind het altijd van dat geploeter en het lijkt net alsof Nederlanders alleen maar verliezen, zowel bij de dames als bij de heren.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die jongen bereikt voor het eerst in zijn leven het hoofdtoernooi van een GS..ik weet niet wat je dan verwacht, maar verliezen van iemand die afgelopen week nog de semi's in Eastbourne haalde is echt geen schande.
Dat lijkt de laatste jaren niet alleen zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo, maar ik vind het altijd van dat geploeter en het lijkt net alsof Nederlanders alleen maar verliezen, zowel bij de dames als bij de heren.
Klopt, als het smaakt naar gravel dan kreunt ze naar de next level.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef tja77 het volgende:
Schiavone kreunt in ieder geval een stuk minder op gras, dan op gravel.
quote:Here's Rafa, talking about how much he enjoyed coming back to defend his title, something he didn't experience in 2009 because he missed Wimbledon through injury. "It's a very, very big emotion to come back to this beautiful court," Nadal told BBC Sport. "I never played here like this because I didn't play the first match in 2009. It's a real pleasure."
Niet meer interessant vanwege die ingreepquote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef DeMessias het volgende:
Hoe vergaat het deze dame na haar ingreep?
[ afbeelding ]
http://www.wtatennis.com/(...),12781~13516,00.htmlquote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef DeMessias het volgende:
Hoe vergaat het deze dame na haar ingreep?
[ afbeelding ]
Gaat hard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
In zijn goeie jarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Nog niet afgelopen toch?quote:
Ook geen tv-baan toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Burnie88 het volgende:
Alle hoop op Haasse, kan misschien zo al beginnen, gaat hard op baan 19.
Nee, maar wel livescore op wimbledon.org voor zoveel het waard is.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Nee, maar wel livescore op wimbledon.org voor zoveel het waard is.
Ik ben tevreden!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:06 schreef Szura het volgende:
Leuk voor de Belgen, Bemelmans komt van 0-2 in sets terug tot 2-2 tegen Benneteau.
Ze hebben er geen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het aan mij of is de IBM SlamTracker niet aan de praat te krigjen?
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/index.htmlquote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het aan mij of is de IBM SlamTracker niet aan de praat te krigjen?
Hier nog een.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:12 schreef tja77 het volgende:
Bij vrouwentennis ben ik altijd voor degene die de eerste set wint, zodat de wedstrijd zo snel mogelijk is afgelopen. MUV Schiavone (mag ook in 3 sets verliezen), of Nederlandse dames (mogen ook in 3 sets winnen)
De Roland Garros vrouwenfinale vond ik wel leuk om te zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:12 schreef tja77 het volgende:
Bij vrouwentennis ben ik altijd voor degene die de eerste set wint, zodat de wedstrijd zo snel mogelijk is afgelopen. MUV Schiavone (mag ook in 3 sets verliezen), of Nederlandse dames (mogen ook in 3 sets winnen)
Dat is knap, want er is geen slamtracker meer @wimbledon. Alleen het gare en trage scoreboard dat hier net is gepost en de Pointstream, die ook vrij gaar is en alleen voor showcourtsquote:
Wat moet ik dan verstaan onder de slamtracker?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is knap, want er is geen slamtracker meer @wimbledon. Alleen het gare en trage scoreboard dat hier net is gepost en de Pointstream, die ook vrij gaar is en alleen voor showcourts
http://www.wimbledon.com/(...)rd.html&matchid=1101
Niet gezien, toen moest ik zelf tennissen, maar ik kon me wel vinden in de uitslag.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:14 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De Roland Garros vrouwenfinale vond ik wel leuk om te zien.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat moet ik dan verstaan onder de slamtracker?
Ja en dat is een traag faalsysteem.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef DeMessias het volgende:
Op Wimbledon heb je dit toch? http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/index.html
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:18 schreef Szura het volgende:
Kom trouwens deze tegen van vorig jaar:
[ afbeelding ]
De slamtracker update elk punt snel. Dat scoresysteem van nu duurt langer.quote:
Ljub-Cilicquote:Op maandag 20 juni 2011 17:14 schreef Plus_Ultra het volgende:
right now nog een leuke pot gaande? Schiavone - Dokic op center court boeit me weinig.
Ondertussen wel 4-1* achter in de 5e set.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:06 schreef Szura het volgende:
Leuk voor de Belgen, Bemelmans komt van 0-2 in sets terug tot 2-2 tegen Benneteau.
Kirilenko mag ook in drie sets winnen hoor (l)quote:Op maandag 20 juni 2011 17:12 schreef tja77 het volgende:
Oke, en Dulko ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Kirilenko mag ook in drie sets winnen hoor (l)
Zou schandalig zijn als hij niet won.quote:
En dat is dus niet de slamtracker zoals ik al zeiquote:Op maandag 20 juni 2011 17:24 schreef 3jskoningen2 het volgende:
En ik wil niet veel zeggen hoor, maar de IBM PointStream op www.wimbledon.com werkt bij mij gewoon!
Toen verloor hij kansloos, maar was hij ook niet de favoriet. Tegen deze spanjool is hij echt hugeeeeeeee fav.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn vorige GS optreden tegen Fish was ook best wel schandalig.
Maar dat is wel de opvolger van de SlamTracker voor Wimbledon;)quote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat is dus niet de slamtracker zoals ik al zei
De manier waarop hij van Fish verloor (terwijl Fish nooit iets presteert op RG) was echt te schandalig voor woorden. Hij was misschien niet favoriet tegen Fish, maar ik gaf hem een goede kans om te winnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen verloor hij kansloos, maar was hij ook niet de favoriet. Tegen deze spanjool is hij echt hugeeeeeeee fav.
Nee, was er vorig jaar ook al. Bovendien is deze er maar voor een paar banen..al die andere banen heb je niets.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Maar dat is wel de opvolger van de SlamTracker voor Wimbledon;)
kijk, jij snapt hetquote:Op maandag 20 juni 2011 17:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Kirilenko mag ook in drie sets winnen hoor (l)
Non-stop tepel bij haarquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef 3jskoningen2 het volgende:
ik heb het over de pics van zojuist, ik neem aan dat het om een ontbloot gedeelte ging
Yeah right, er floepte ineens een tiet uit ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef 3jskoningen2 het volgende:
ik heb het over de pics van zojuist, ik neem aan dat het om een ontbloot gedeelte ging
Kan me niet voorstellen dat het serieus is. Wat een wanstaltig ding was dat zeg,. Zou ik nog niet in de zak van Max stoppen.quote:
Helaas is dat nog weleens een probleemquote:Op maandag 20 juni 2011 17:42 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Robin Baase pakt te break: 2-1, en nu zelf de break vasthouden.
Ik denk dat de meeste gewoon helemaal niks met Schiavone hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef wimderon het volgende:
Blijkbaar ben ik de enige die echt helemaal niks met Dokic heeft.
Zou je er wel iets mee willen dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef wimderon het volgende:
Stond 5-3 voor ja, nadat Matosevic daarvoor met 1-3 voor stondquote:Op maandag 20 juni 2011 17:48 schreef Szura het volgende:
Chela serveerde volgens mij straks voor de match maar hij verliest nu de tiebreak en moet nog even aan de bak.
Ik ook niet, maar ik kijk liever naar tetten dan het tennis op deze baan.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:45 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij ook steeds alleen aan het begin van de set en daarna doorknallen naar het eindequote:
Zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk liever naar tetten dan het tennis op deze baan.
Zo goed bedoel je?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:42 schreef tja77 het volgende:
Die forehands van Del Potro...gaat helemaal nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |