quote:
quote:
Jij met je statistiekjes leidt er zo dra wel uit af dat we dus helemaal geen verrassingen gaan krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ongelofelijk inderdaad, het toernooi is tweeënhalf uur bezig en nog steeds geen verrassingen.
Wordt vast weer gebroken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Kohlschreiber lijkt me toch een aardige verrassing..Istomin 5-2 voor, Kohl serving to stay in the match
Het was een grap ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:29 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Jij met je statistiekjes leidt er zo dra wel uit af dat we dus helemaal geen verrassingen gaan krijgen.
Kan je ineens ook al berekenen dat we in amper 2.5 uur Wimbledon al aan #4 zitten, moet je niet vragen aan hoeveel we gaan komen na 2 weken.
Kohlschreiberquote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Kohlschreiber lijkt me toch een aardige verrassing..Istomin 5-2 voor, Kohl serving to stay in the match
Wat een gepruts is het toch allemaal.quote:
Labiele Duitsers die alleen in eigen land presteren moet je ook niet backenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kohlschreiber. Hij zal je combo maar verneuken
.
Lijkt me wel ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
Zvonareva gaat er zo uit, dá's toch wel een verrassing?
Die wint wel hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
Granollers maar één keer breaken op gras in drie sets. Fish duidelijk niet echt in vorm.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
Fish breakt voor het eerst en wint de wedstrijd, 7-6 7-6 6-4
Heb de hele wedstrijd gezien zo ongeveer (met Nadal op de achtergrond) en het was niet best nee..mist duidelijk nog ritme op gras. Service was wel erg goed, maar vanaf de baseline was het matig. Veel knullige missers ook..volgens mij heeft hij wel 5,6 keer een approach shot gemist op 0-30 of 15-30..quote:Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Granollers maar één keer breaken op gras in drie sets. Fish duidelijk niet echt in vorm.
Neen, da's vrouwentennisquote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
5,6 keer, dat is een raar aantal.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb de hele wedstrijd gezien zo ongeveer (met Nadal op de achtergrond) en het was niet best nee..mist duidelijk nog ritme op gras. Service was wel erg goed, maar vanaf de baseline was het matig. Veel knullige missers ook..volgens mij heeft hij wel 5,6 keer een approach shot gemist op 0-30 of 15-30..
hahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef rooneyelst het volgende:
http://www.wimbledon.com/images/players/atpsf36.jpg
check die foto van sijsling hahahah alsof die iemand aan het pijpen is!!
nu dan..
Klopt gewoon, al is het wel wat meer spreektaal (L)quote:
En wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou Federer die Djokovic verslaat op Roland Garros 2011 in 4 sets was ook een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |