quote:Op maandag 20 juni 2011 17:12 schreef Rucebo het volgende:
Laat hem maar lekker bij Utrecht blijven dan.
Tussen 5 en 9 miljoen zal je bedoelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:15 schreef Oidipous het volgende:
Het verschil tussen 7 en 5 miljoen is niet dusdanig dat er geen plooien gladgestreken kunnen worden. Ga er maar vanuit dat als dit nieuws klopt ze er wel uit gaan komen.
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tussen 5 en 9 miljoen zal je bedoelen.
quote:thijsslegers thijsslegers
#PSV biedt op #strootman en #mertens. #fcutrecht wijst eerste bod van tien miljoen euro af. Foeke Booy: 'Ze willen ze allebei hebben.'
Lijkt me dat ze dit voor ogen hebben dan.quote:------------- Spits --------------
Mertens - Wijnaldum - Lens
--- Strootman --- Hutch -----
quote:PSV biedt op Strootman én Mertens van FC Utrecht
20/06/2011 17:47
Een delegatie van PSV heeft vandaag de onderhandelingen met FC Utrecht over Kevin Strootman en Dries Mertens geopend. De Eindhovenaren hebben rond de tien miljoen euro geboden voor de linkermiddenvelder en de aanvaller.
FC Utrecht heeft dit bod afgewezen, maar daarmee is de deal nog niet van de baan. 'Ik ga er niet omheen draaien; PSV wil ze allebei hebben', reageert technisch directeur Foeke Booy van FC Utrecht tegen Voetbal International. 'Wij vinden het bod te laag en hebben PSV voorgesteld om voor één van beiden te gaan. We gaan ons nu allebei beraden.'
Inderdaad matig van de scouting.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Wat een sukkels bij de scouting.. Die gasten speelde in de jupiler league, je zag gewoon dat ze grote talenten waren.. Dan ga je buitenlanders halen.. Van een paar ton naar een paar miljoen..
En Labyad?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dit voor ogen hebben dan.
Voor PSV ookquote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze vast. Het is een klap geld voor een club als Utrecht.
Hopelijk geen cent naar Utrecht.. Ik hoef die 2 niet!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Als die deal van de gemeente doorgaat heeft PSV wel weer eens mazzel heh , 80 miljoen..
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij kan je met die 10 mil Toornstra, Assaidi en Verhoek halen.. Maarja..
Liverpool had interesse in Ola .quote:Op maandag 20 juni 2011 18:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Ik zie liever Verhoek dan Mertens
En waarom denkt iedereen nog dat Wijnaldum komt? Zou Ola dan echt weg gaan?
Maar dat was een persoon,die coacht nu bij WBA dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
Toivonen gaat denk ik wel weg, lijkt me verstandige keuze voor beide partijen. Interesse van Liverpool was vorig jaar zomer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |