ik Verhoek, beetje pit en mentaliteit in deze selectie!quote:
Die is ook prima jaquote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik Verhoek, beetje pit en mentaliteit in deze selectie!
Wat wil je dan met Lens doen? Vast als eerste spits?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat dus! eindelijk wat mensen die er vol op willen vlammen, vroeg willen storen en willen werken. Dat er dan niet altijd gewonnen gaat worden is nog tot daar aan toe. Wat overigens niks met Dzudzsak te maken had, dat dit niet het geval was de afgelopen seizoenen, al was hij wel uiterst onopvallend als het er écht op aan kwam PSV - Ajax daargelaten dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum als vervanger van Toivonen komt die wel zal vertrekken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed als je Wijnaldum en Strootman van het geld haalt wat er is binnengekomen dan is er nog maar een beetje over voor de spits en dan zal er echt wel 4-4-2 gespeeld moeten worden
Er wordt toch meer gelegd geïnvesteerd dan alleen de inkomsten van Balazs?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed als je Wijnaldum en Strootman van het geld haalt wat er is binnengekomen dan is er nog maar een beetje over voor de spits en dan zal er echt wel 4-4-2 gespeeld moeten worden
En Bakkal nog steeds op de bank dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum als vervanger van Toivonen komt die wel zal vertrekken.
Bakkal vertrekt denk ik ook.quote:
Heb 'em erg lang de hand boven het hoofd gehouden maar het is toch écht pure middelmaat, hoop dat ie een leuke club kan vinden en z'n biezen pakt.quote:
In Bangkok heb je daar een hele fabriek voor, inclusief 100 man personeel.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:37 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, 5 - 6 miljoen aan één speler uitgeven in deze tijden?
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In Bangkok heb je daar een hele fabriek voor, inclusief 100 man personeel.
Maarre... Fred blijft dus gewoon. Hebben jullie nog wel vertrouwen in die dude? Zijn er betere trainers beschikbaar? Misschien willen Frenk of Marco..
quote:thijsslegers thijsslegers
#Strootman heeft sportieve promotie binnen Nederland als voorkeur en staat open voor #PSV
Die 10 miljoen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Wat was trouwens ''het goeie nieuws'' ?
Dat gebeurt ook niet, want voor minder dan 7 laat Van Seumeren m echt niet vertrekken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef Rucebo het volgende:
Strootman voor 5 miljoen, mag toch hopen dat ze dat niet gaan doen...
5 miljoen + doorverkoop winst. Dus stel we verkopen 'm over 2 jaar voor 12 miljoen ofzo krijgt Utrecht daar ook een deel van.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet, want voor minder dan 7 laat Van Seumeren m echt niet vertrekken.
Lach me kapot trouwens als PSV het wel op tafel legt, dan maken wij 1.000% winst in 6 maanden tijd.
25% en niet minder!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
5 miljoen + doorverkoop winst. Dus stel we verkopen 'm over 2 jaar voor 12 miljoen ofzo krijgt Utrecht daar ook een deel van.
Laat hem maar lekker bij Utrecht blijven danquote:Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet, want voor minder dan 7 laat Van Seumeren m echt niet vertrekken.
Lach me kapot trouwens als PSV het wel op tafel legt, dan maken wij 1.000% winst in 6 maanden tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |