Dat mag toch juist niet?!quote:bitterend, ik had bij Chris molton onderleggers(zonder plastic/rubberlaag) tussen hoeslaken en moltonhoeslaken, op hoofdhoogte. Die waren van de hema 70x60 of 70cm.
En die pasten ook in de kinderwagen om het matrasje van de reiswieg heen.
Ohjaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow en op de achterkant van de verpakking van de prenatal lakentjes staat hoe je een bedje op moet makenBest handig!
kloptquote:
Niet als het een molton met een waterdichte laag is. Maar ik bedoel dus puur molton, alleen stof. Dat mag wel. De kraam bevestigde dat, en gooide mijn waterdichte onderleggers in de kast "die gebruik je maar als hij zindelijk wordt"quote:
Ik heb ook die van alleen stof en mijn kraam ging direct checken of ik hem goed had liggen aan de onderkant. Het blijft raar die tegenstrijdige adviezen van kraamverzorgsters.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Niet als het een molton met een waterdichte laag is. Maar ik bedoel dus puur molton, alleen stof. Dat mag wel. De kraam bevestigde dat, en gooide mijn waterdichte onderleggers in de kast "die gebruik je maar als hij zindelijk wordt"
matrozenbedjes zien er ook leuk uit. Maar dat laag opmaken vond ik ook prima. We vonden Chris alsnog bovenin het bedje terug..
Gebruikte jij een éénpersoonslaken? Ik vind het wel wat voor Puck namelijk om het inbakeren af te bouwenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja een matrozenbedje is erg makkelijk en daarbij ook erg netjes opgemaakt te krijgen
uhuh gewoon 1persoons en dan een ledikantdekentje er bovenopquote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gebruikte jij een éénpersoonslaken? Ik vind het wel wat voor Puck namelijk om het inbakeren af te bouwen
Gewoon de vk bellen en vragen of je hartje tussendoor mag komen luisteren!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef innepin het volgende:
Ik voel de baby eigenlijk helemaal niet (meer?!) en ik probeer het weg te redeneren met logica (heb m toch al nauwelijks gevoeld en toch lag ie heel druk te bewegen bij het laatste vk-bezoekje en het is tenslotte nog vroeg in de zw.schap) maar ik baal er toch flink vanNog uithouden tot 6 juli en dan weer echo... en misschien voel ik 'm tegen die tijd ook wel duidelijker. Stomme periode dit eigenlijk, weinig zwangerschapssymptomen die je vertellen dat je zwanger bent, en nog geen geschop dat je vertelt dat je zwanger bent.
dat is echt omgekeerde wereld zeg!!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:58 schreef Deepfreeze het volgende:
DML, gebeurd wel vaker, die adviezen die tegenstrijdig zijn. Net zoals het verwarmen van flesvoeding (waterkoker, magnetron, warm kraanwater etc).
En dingen zijn nu ook weer anders dan toen ik zwanger was van Chris. Toen heerlijk gerookte zalm uit vacuum op toastje gehad, maar geen paracetamol tegen een flinke koppijn/mini-migraine. Nu zou het omgekeerde geadviseerd worden.
En dan moet je zelf maar bedenken wat je echt wil doen
bij een matrozenbedje vind ik dat dus minder gevaarlijk, ze dwalen niet zo door t bed omdat er maar weinig ruimte is om omhoog te kruipenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb ook die van alleen stof en mijn kraam ging direct checken of ik hem goed had liggen aan de onderkant. Het blijft raar die tegenstrijdige adviezen van kraamverzorgsters.
en ik dan.....quote:Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef Susie het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik zo'n bedje zou moeten opmaken!Ik ga dus zeker even bij Prenatal zo'n lakentje kopen!
Wat een kneus ben ik ook...
Nah dan vind ik mezelf zo'n aanstellerquote:Op maandag 20 juni 2011 21:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Gewoon de vk bellen en vragen of je hartje tussendoor mag komen luisteren!
ze vertelde dat als ik twijfels heb mag ik dat altijd doen(nog niet gedaan omdat ik uk niet voel en een prima echo heb gehad vorige week)
Voor dit soort momenten ben ik dus blij dat ik Angelsounds heb. Mijn kleine meid beweegt ook nog niet enorm, dus heb ik ook twijfels enzo. Even zoeken en luisteren en ik ben weer gerustgesteld door dat "galopje"quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah dan vind ik mezelf zo'n aanstellerstiekempjes hoop ik dat het mijn man opvalt dat het me niet lekker zit en het me moeite kost om niet te zeuren en dat hij dan de vk voor me belt
vet geëmancipeerd yo!
Die komt bij mij vrijdag! Nu ja, een consulent geloof ik, niet de kraamverzorgster zelf....quote:Op maandag 20 juni 2011 21:10 schreef bitterend het volgende:
heb morgen kennismakingsgesprek met de kraamverzorgster! kga dr aan de tand voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |