Het einde van jullie relatie is nabij, zorg alvast voor een back-up zou ik zeggen.quote:ik heb pijn. Doe maar niet.
Accepteren dat het voorbij is.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef Chefke91 het volgende:
Hebben jullie advies voor me? Wat ik moet doen?
dit. beter zal het niet worden en elk excuus om geen seks meer te hebben zal worden aangegrepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:51 schreef Adames het volgende:
na een tijdje heeft zelfs praten geen zin meer, dan kan je het beste die saaie doos dumpen
waarom heb je anders een vriendinquote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Bankpasje het volgende:
Als zei geen seks wil klaar, respecteer dat gewoon.
Je hoort het! Haar eerst snoeihard anaal nemen, daarna laten pijpen en haar gezicht onderblaffen met lauwe budquote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef PB5172 het volgende:
Anaal en ze kan pijpen,, en als je dat gezeik na vier maanden al hebt kan je er maar beter mee stoppen..
Je hebt wel erg veel woorden nodig om te zeggen wat 17 mensen voor je ook al deden met 1 zinnetje.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:01 schreef Jurgen1990 het volgende:
lol ben je oversekst als je 1 keer in de 2 weken seks wilt?ze is niet goed wijs, zelf heb ik heel soms maar 1 keer per week seks met de vriendin maar dit door tijdgebrek en dat vind ik dan nog erg weinig. 1 keer in de 2 weken is meer dan normaal. Het kan natuurlijk wel dat zei denkt ja ik zie hem 1 keer in de 2 weken en hij wil altijd seks! (wat overigens logisch is
) als ze echt zo saai blijft kan je er beter een eind aan maken, of er goed over praten met haar. Dan kan ze misschien zeggen wat haar dwars zit, of dat ze misschien zelf ook wel het einde ziet naderen.
Minder kapot? Lees dit topic maar even. (en dan vooral deel 1) De ergste ex van 2011 verkiezingen: deel 2 Bijna alleen maar vrouwen die gek werden...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef Socios het volgende:
Ze is `psychisch´ en `emotioneel´ al afscheid van je aan het nemen. Als ze daarmee klaar is, maakt ze het uit en gaat ze `vrolijk verder´ met haar leven.
De reden ook waarom vrouwen veel minder kapot zijn wanneer zij een relatie beëindigen.
Als dit zo was had ze nooit seks met hem durven hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Die meid is gewoon onzeker over haar lichaam en schaamt zich.
Om er niet over te hoeven praten doet ze alsof ze constant pijn heeft.
Ga eens gewoon een gesprek met haar aan zonder haar constant uit te kleden...
Dan doet seks inderdaad verrekte pijn, kan ik je uit ervaring vertellen maar dat is na een kuurtje en 2 weken rust wel over hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
Ik probeer er ook over te praten, maar elke keer als ik het probeer zegt ze dat er niks is. Telkens vraag ik verder, maar ze zegt dan: "We hebben het hier toch al over gehad?" Ze wil er gewoon niet over praten.
Ze is langs de huisarts geweest, ziekenhuis zelfs ook. Blijkt dat zij een infectie heeft aan de baarmoeder en medicijnen heeft meegekregen.
Ze zegt zelfs dat het minder wordt, maar wil het nog steeds niet.
Top idee. Moet ook zeggen dat ik zit te twijfelen om het uit te maken. Aan de ene kant vind ik het echt een super leuke meid.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:43 schreef colty het volgende:
Pijn aan haar baarmoeder? Misschien heeft TS wel een ongelofelijke joekel..
Nee, maar even ontopic. Ze heeft er duidelijk weinig zin meer in, en dan heb ik het niet over sex. Probeer er ook eens achter te komen of ze die 13 dagen die je haar niet ziet, wel wat meer plezier heeft. Vraag eens aan een vriendin van haar, wat ze er van vindt. Als ze alle andere dagen wel opgewekt is, dan zit er duidelijk iets dwars.
1x per 2 weken is niet oversekst. Dat is minimaal normaal. Ik denk dat je beter voor jezelf kunt kiezen en doorgaan met een leuk leven. Nu is een relatie van 4 maanden nog te overleven. Als je straks 2 jaar aan haar vastgeklampt zit, is het allemaal niet makkelijker. Eieren voor je geld dus.
soms spreek je ware woordenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef Socios het volgende:
Ze is `psychisch´ en `emotioneel´ al afscheid van je aan het nemen. Als ze daarmee klaar is, maakt ze het uit en gaat ze `vrolijk verder´ met haar leven.
De reden ook waarom vrouwen veel minder kapot zijn wanneer zij een relatie beëindigen.
dat zou al reden genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:06 schreef Chefke91 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik ga er met een beter gevoel heen dan terug.
Zoals ik het lees, is het de beste oplossing. Maar ik kan natuurlijk niet zien en voelen wat jij ziet en voelt. Je weet nu in ieder geval dat je er elke keer met zin (niet seksueel getint) naar toe gaat, maar enigzins teleurgeteld terug komt. Je komt er wel overheen omdat je dan 13 dagen "rust" hebt. Probeer je eens voor te stellen als je haar elke dag zou zien, hoe je je dan zou voelen. Je zou dan dus iedere dag teleurgesteld worden. Natuurlijk ziet ze er goed uit en heb je zin in sex. Maar uiteindelijk lijkt het me de bedoeling om een vriendin te hebben die je elke dag ziet (als je later samen gaat wonen etc.) Denk je dat je daar gelukkig van wordt? Je probeerde het meerdere malen met haar over haar probleem te hebben, maar ze wil het duidelijk niet (met jou!) oplossen. Ik zou zeggen: Als je mijn hulp niet accepteerd, dan moet je het zelf maar oplossen.. Tabbee!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:06 schreef Chefke91 het volgende:
[..]
Top idee. Moet ook zeggen dat ik zit te twijfelen om het uit te maken. Aan de ene kant vind ik het echt een super leuke meid.
Aan de andere kant, ik ga er met een beter gevoel heen dan terug.
Dat is dan toch duidelijk? Je bent 19, je mag wel iets volwassener reageren als ze een infectie aan d'r baarmoeder hebt. Ik weet niet of jij graag zou willen neuken met een geïnfecteerde lul? Je moet d'r gewoon steunen en wachten tot de infectie over is, dat duurt ook geen eeuwen. Daarna kan je vast wel weer lekker je gang gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
Ze is langs de huisarts geweest, ziekenhuis zelfs ook. Blijkt dat zij een infectie heeft aan de baarmoeder en medicijnen heeft meegekregen.
Dan is het toch vrij logisch dat ze niet wil, want het doen kan de boel daar weer in de war schoppen of iig tijdelijk de pijn weer verergeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
Ik probeer er ook over te praten, maar elke keer als ik het probeer zegt ze dat er niks is. Telkens vraag ik verder, maar ze zegt dan: "We hebben het hier toch al over gehad?" Ze wil er gewoon niet over praten.
dat zou zij op zon moment ook kunnen doen, als compromis. maar daar heeft mevrouw schijnbaar ook geen zin aan zo te lezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan is het toch vrij logisch dat ze niet wil, want het doen kan de boel daar weer in de war schoppen of iig tijdelijk de pijn weer verergeren.
Lijkt me vrij logisch dat genezing nu even op de eerste plaats staat, beetje raar dat dat bij jou niet zo is, dan ruk je maar wat vaker even.
Wat de neuk klopt hier niet? Je hebt sinds 4 maanden een vriendin, en 5 maanden geleden wou ze nog wel seks. Dumpen die handel, en je zult zien dat ze dan wel weer wilt. Het lijkt er gewoon op dat ze vertikt te investeren in jullie relatie. Als ze echt pijn heeft en ze wilt seks, dan kan ze je toch nog wel rukken en pijpen ofzo? En anders kan ze toch naar de dokter gaan? Haar mankement kan allang verholpen zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef Chefke91 het volgende:
Hey,
ik heb sinds vier maanden een vriendin
Vijf maanden geleden bleef ik bij haar slapen. 's Nachts wou ze ontzettend graag seks met mij.
De eerste weken waren helemaal perfect, had me niks beters kunnen voorstellen
Dus zij, die ziek is en pijn heeft moet ook nog even gaan rukken, waar ze misschien wel geil van wordt, maar niets kan omdat ze wat aan haar baarmoeder heeft?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat zou zij op zon moment ook kunnen doen, als compromis. maar daar heeft mevrouw schijnbaar ook geen zin aan zo te lezen.
datquote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef PB5172 het volgende:
Anaal en ze kan pijpen,, en als je dat gezeik na vier maanden al hebt kan je er maar beter mee stoppen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef erodome het volgende:
Anaal, alsof dat niet gewoon zo dichtbij zit dat je dat in je vagina ook voelt, wat nu niet kan met die dikke ontsteking?
Ze heeft een infectie. Geen dikke ontsteking. En nee, dat is niet hetzelfde. Ze heeft er trouwens medicatie voor en een infectie zou na een week tot een aantal weken wel moeten verdwijnen bij de juiste medicatie..quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
Nou nou, dat zijn wel heel veel aannames in één keer. Je doet alsof ze al maanden doodziek op bed ligt en vergaat van de pijn, terwijl ik dat totaal niet uit het verhaal van TS opmaak...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus zij, die ziek is en pijn heeft moet ook nog even gaan rukken, waar ze misschien wel geil van wordt, maar niets kan omdat ze wat aan haar baarmoeder heeft?
Is dat niet een beetje erg ego?
Er weleens bij stilgestaan dat iemand die een dikke ontsteking heeft zich niet zo heel goed voelt?
Dat het dan zelfs ronduit irri kan zijn als er dan iemand om je heen loopt te huilen om seks terwijl jij barst van de pijn en je lekker veel zorgen maakt of het wel goedkomt allemaal?
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn wel heel veel aannames in één keer. Je doet alsof ze al maanden doodziek op bed ligt en vergaat van de pijn, terwijl ik dat totaal niet uit het verhaal van TS opmaak...
Zou kunnen dat ze het in haar vagina ook voelt omdat het dichtbij zit. Baarmoeder zit echt wel wat dieper..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef erodome het volgende:
Anaal, alsof dat niet gewoon zo dichtbij zit dat je dat in je vagina ook voelt, wat nu niet kan met die dikke ontsteking?
Spuit 11.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef kastanova het volgende:
Naja, vrij simpel...
In eerste instantie is ze botergeil is en wil ze continu seks.
Vervolgens hebben jullie een paar keer seks.
Naar aanleiding daarvan wil ze ineens vrijwel nóóit meer seks.
Tja, nofi, maar als het libido van een vrouw dusdanig plotseling afneemt waarbij de enige aanwijsbare oorzaak de seks met jou is, dan lijkt het er toch verdomd veel op dat ze de seks met je gewoon drie keer niets vindt.
Enige "redding" wat dat betreft is dan nog praten over wát je in haar ogen exact fout doet en eventueel kunt verbeteren.
Maar gezien het feit dat je híer om hulp komt vragen in plaats van het dus bij voorbaat al gewoon met haar te bespreken, denk ik dat dat een reddeloze zaak is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het einde van jullie relatie is nabij, zorg alvast voor een back-up zou ik zeggen.
Ze is blijkbaar nu aan de medicijnen, heeft er al even mee rondgelopen voordat ze naar de arts ging.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:06 schreef colty het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft een infectie. Geen dikke ontsteking. En nee, dat is niet hetzelfde. Ze heeft er trouwens medicatie voor en een infectie zou na een week tot een aantal weken wel moeten verdwijnen bij de juiste medicatie..
TS geeft aan dat dit al een poosje speelt. Stel dat hij 1x sex over zou slaan. Dan heeft ze 28 dagen om te herstellen aangezien hij haar 1x in de 14 dagen ziet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn wel heel veel aannames in één keer. Je doet alsof ze al maanden doodziek op bed ligt en vergaat van de pijn, terwijl ik dat totaal niet uit het verhaal van TS opmaak...
Ze is dus nu aan de medicijnen, mag dat kind eerst even beter worden of is dat niet zo belangerijk als de zak van het vriendje?quote:Ze is langs de huisarts geweest, ziekenhuis zelfs ook. Blijkt dat zij een infectie heeft aan de baarmoeder en medicijnen heeft meegekregen.
Als gewone vaginale seks pijn doet dan doet anaal ook pijn, dat zit veelste dichtbij elkaar om verschil uit te kunnen maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef colty het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze het in haar vagina ook voelt omdat het dichtbij zit. Baarmoeder zit echt wel wat dieper..
De reden is een aandoening aan de baarmoeder waardoor seks auw doet, wat wel beter gaat volgens de ts, maar nog niet over is!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef kastanova het volgende:
Naja, vrij simpel...
In eerste instantie is ze botergeil is en wil ze continu seks.
Vervolgens hebben jullie een paar keer seks.
Naar aanleiding daarvan wil ze ineens vrijwel nóóit meer seks.
Tja, nofi, maar als het libido van een vrouw dusdanig plotseling afneemt waarbij de enige aanwijsbare oorzaak de seks met jou is, dan lijkt het er toch verdomd veel op dat ze de seks met je gewoon drie keer niets vindt.
Enige "redding" wat dat betreft is dan nog praten over wát je in haar ogen exact fout doet en eventueel kunt verbeteren.
Maar gezien het feit dat je híer om hulp komt vragen in plaats van het dus bij voorbaat al gewoon met haar te bespreken, denk ik dat dat een reddeloze zaak is.
Sommige vrouwen verzinnen vaker wel dit soort dingen. Het klinkt als een variant op het klassieke 'ik heb hoofdpijn'-verhaal. Wal-ge-lijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef erodome het volgende:
[..]
De reden is een aandoening aan de baarmoeder waardoor seks auw doet, wat wel beter gaat volgens de ts, maar nog niet over is!
Dat is zeker niet raar. Alleen het zou nu wel ongeveer over moeten zijn anders is er echt iets serieus aan de hand. Medicatie voor een infectie is wel redelijk goed voor te schrijven hoor. Het gaat ook heus niet om de sex alleen. Maar over de sex en al het gedrag daar omheen. Ze heeft dus wel degelijk een ander probleem dan alleen een infectie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar nu aan de medicijnen, heeft er al even mee rondgelopen voordat ze naar de arts ging.
Het is toch niet raar dan die tijd gewoon even lief te zijn en niet om seks te zeuren?
Ze is dus gewoon ziek, als daar ziekenhuisbezoek en medicijnen en alles aan vast zitten is het helemaal niet zo gek dat ze wat minder leuk is even.quote:Niet alleen wil ze geen seks meer, ze wordt ook met de dag saaier. Eerst was het nog een super leuke spontane meid, maar nu elke keer als ik haar zie, is ze ziek, heeft ze hoofdpijn of ergens anders last van. Ik wordt er echt gek van.
Dat vroeg ik dus ook al, wellicht is TS dat nog aan het uitvogelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:59 schreef Nico987 het volgende:
Het lijkt er op alsof ze gewoon niet zo zin heeft. Seks is toch niet alleen maar neuken? Je kan tal van dingen doen zonder haar pijn te doen.
Ik heb ook wel eens in een relatie gezeten waar de vrouw weinig moeite deed, we konden elkaar 1 keer in de week zo ie zo zien, de rest was de vraag, op een gegeven moment ging ze die dag inplannen met afspraken met haar vriendinnen..
Geef eens aan dat je erover denkt om er mee te stoppen, niet vanwege de seks maar omdat het spontane er af is.. Als ze altijd ziek is doen jullie vast ook geen leuke dingen meer, wat doet ze in de tijd dat jij er niet bent?
Ja hoe dan ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef erodome het volgende:
Als je echt wat aan je baarmoeder hebt dan is niet alleen neuken pijnlijk, maar stevige opwinding en zeker klaarkomen ook, dan trekt die baarmoeder namelijk samen.
je hebt wel gelijk hoor maar wat heb ik hiermee te makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef erodome het volgende:
Wat is dat toch met mannen dat ze denken dat hun behoefte het belangerijkste in de wereld is zeg?
Die meid is ZIEK, heeft wat aan haar baarmoeder, seks zou pijn doen, klaarkomen zou pijn doen(dan trekt de baarmoeder samen), met een beetje pech doet goed geil worden al auw zelfs.
Daarnaast ontsteking, dus koorts en je best een beetje ellendig voelen en waar hebben de mannen het over, ze kan toch pijpen en rukken, mijn god zeg!
Wat heeft dit nu met die maat van je te maken, er is toch gesproken over wat er aan de hand is, het meisje heeft gewoon een valide reden, ze is ziek....(was zal het inmiddels wel zijn).quote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef 999 het volgende:
[..]
Ja hoe dan ook.
Deze dame in kwestie verliest ineens haar enthousiasme in het geheel naar deze jongen.
Dat vind ik wel erg typisch.
Een vriend van mij heeft een 12,5 jarige relatie achter zn kiezen met een vrouw die net zulk gedrag vertoonde.Jaren lang (!!).
Ze was echt een typische chagrijnige 'zeikwijf' om het maar oneerbiedig te zeggen.
Dr zat weinig plezier in.
Tuurlijk zal ze wel dr redenen etc hebben.Maar als ze die niet aangeeft en er niet over praat en er wat aan wil doen wat levert het dan op?
En als ze superdominant is en alles op haar manie moet word het ook niks.Want das geen gezonde relatie.
Leuk al die excuses ,met dr baarmoeder etc.
Maar voor zover ik dit verhaal kan zien komt ze die jongen echt nul komma nul tegemoet.
Als ik hem was zou ik eens vragen wat ze nou wil,en dat het zo niet verder kan .Of ze dat ook beseft.
Beter open en eerlijk dan maar braaf en nergens naar toe leidend.
Zij is degeen die lijdt?Ik denk dat hij meer lijdt.
Zeker als je ze jong bent.Dan heb je een sexdrive die je tegen het plafond aan kan jagen.("Tell me about it baby")
Er zwemmen meer vissen in de zee.
Kijk en als je nou een diep innig warm contact hebt met elkaar.
Maar dat lees ik er ook niet uit.Helemaal niet zelfs.
Soms moet je je conclusies durven trekken ,al valt dat niet altijd mee.
Mensen worden gedumpt ook als ze alles geven(emotioneel en fysiek) aan de ander,hij wil de relatie behouden terwijl hij niets 'krijgt'.
Skiette niette oppe
Ciao
Dit dus, want die wijven hebben geen idee!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef SpecialK het volgende:
Wijven die denken dat seks niet belangrijk is
Dumpen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef SpecialK het volgende:
Wijven die denken dat seks niet belangrijk is
Dumpen.
Jep!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:36 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Dit dus, want die wijven hebben geen idee!
Triestquote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef 999 het volgende:
[..]
Ja hoe dan ook.
Deze dame in kwestie verliest ineens haar enthousiasme in het geheel naar deze jongen.
Dat vind ik wel erg typisch.
Een vriend van mij heeft een 12,5 jarige relatie achter zn kiezen met een vrouw die net zulk gedrag vertoonde.Jaren lang (!!).
Ze was echt een typische chagrijnige 'zeikwijf' om het maar oneerbiedig te zeggen.
Dr zat weinig plezier in.
Tuurlijk zal ze wel dr redenen etc hebben.Maar als ze die niet aangeeft en er niet over praat en er wat aan wil doen wat levert het dan op?
En als ze superdominant is en alles op haar manie moet word het ook niks.Want das geen gezonde relatie.
Leuk al die excuses ,met dr baarmoeder etc.
Maar voor zover ik dit verhaal kan zien komt ze die jongen echt nul komma nul tegemoet.
Als ik hem was zou ik eens vragen wat ze nou wil,en dat het zo niet verder kan .Of ze dat ook beseft.
Beter open en eerlijk dan maar braaf en nergens naar toe leidend.
Zij is degeen die lijdt?Ik denk dat hij meer lijdt.
Zeker als je ze jong bent.Dan heb je een sexdrive die je tegen het plafond aan kan jagen.("Tell me about it baby")
Er zwemmen meer vissen in de zee.
Kijk en als je nou een diep innig warm contact hebt met elkaar.
Maar dat lees ik er ook niet uit.Helemaal niet zelfs.
Soms moet je je conclusies durven trekken ,al valt dat niet altijd mee.
Mensen worden gedumpt ook als ze alles geven(emotioneel en fysiek) aan de ander,hij wil de relatie behouden terwijl hij niets 'krijgt'.
Skiette niette oppe
Ciao
mehehhehihiquote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef Chefke91 het volgende:
Hey,
Ik zei eerst nee, omdat zij een aandoening bij de baarmoeder heeft waardoor haar vagina soms pijn gaat doen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als je weet dat het pijn gaat doen ga je toch niet zitten vragen om seks? Net als het raar vinden dat ze nooit wil. Welk deel van 'het doet pijn' snap je niet?
Ze mag blij zijn als ze van je af is...je kan ook wat meelevender zijn en dan vinden de meisjes je veel leuker en geeft je ook meer kans op seks.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als je weet dat het pijn gaat doen ga je toch niet zitten vragen om seks? Net als het raar vinden dat ze nooit wil. Welk deel van 'het doet pijn' snap je niet?
Ze mag blij zijn als ze van je af is...je kan ook wat meelevender zijn en dan vinden de meisjes je veel leuker en geeft je ook meer kans op seks.
Wat een zwakke beta-bullshit. In een gezonde relatie heb je seks met elkaar. Punt. Omdat beide partijen dat willen. Omdat ze bij elkaar zijn omdat ze elkaar ook lichamelijk aantrekkelijk vinden. Punt. Dingen als je vriendin paaien met ongemeend opeens-meelevend-gedrag, om maar seks los te krijgen, dat hoort niet aan de orde te zijn. Bovendien loopt TS het risico gewoon mee te spelen met haar variatie op 'ik heb hoofdpijn', straks gaan ze allebei echt geloven dat die pijn daadwerkelijk het probleem is, in plaats van hun brakke communicatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef drunk_on_shadows het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een zwakke beta-bullshit. In een gezonde relatie heb je seks met elkaar. Punt. Omdat beide partijen dat willen. Omdat ze bij elkaar zijn omdat ze elkaar ook lichamelijk aantrekkelijk vinden. Punt. Dingen als je vriendin paaien met ongemeend opeens-meelevend-gedrag, om maar seks los te krijgen, dat hoort niet aan de orde te zijn. Punt. Bovendien loopt TS het risico gewoon mee te spelen met haar variatie op 'ik heb hoofdpijn', straks gaan ze allebei echt geloven dat die pijn daadwerkelijk het probleem is, in plaats van hun brakke communicatie. Punt.
TS: of ze heeft echt pijn (probeer op een sociale manier achter bewijzen te komen, had je allang moeten doen, en vervolgens help je haar), of ze wil gewoon geen seks meer met je. Punt. Ik weet niet op hoeveel manieren je nog meer over je heen laat lopen in je relatie, maar als dit net zo'n goede relatie is als jij het ziet, dan moet dit beter bespreekbaar zijn bij jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |