Het einde van jullie relatie is nabij, zorg alvast voor een back-up zou ik zeggen.quote:ik heb pijn. Doe maar niet.
Accepteren dat het voorbij is.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef Chefke91 het volgende:
Hebben jullie advies voor me? Wat ik moet doen?
dit. beter zal het niet worden en elk excuus om geen seks meer te hebben zal worden aangegrepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:51 schreef Adames het volgende:
na een tijdje heeft zelfs praten geen zin meer, dan kan je het beste die saaie doos dumpen
waarom heb je anders een vriendinquote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Bankpasje het volgende:
Als zei geen seks wil klaar, respecteer dat gewoon.
Je hoort het! Haar eerst snoeihard anaal nemen, daarna laten pijpen en haar gezicht onderblaffen met lauwe budquote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef PB5172 het volgende:
Anaal en ze kan pijpen,, en als je dat gezeik na vier maanden al hebt kan je er maar beter mee stoppen..
Je hebt wel erg veel woorden nodig om te zeggen wat 17 mensen voor je ook al deden met 1 zinnetje.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:01 schreef Jurgen1990 het volgende:
lol ben je oversekst als je 1 keer in de 2 weken seks wilt?ze is niet goed wijs, zelf heb ik heel soms maar 1 keer per week seks met de vriendin maar dit door tijdgebrek en dat vind ik dan nog erg weinig. 1 keer in de 2 weken is meer dan normaal. Het kan natuurlijk wel dat zei denkt ja ik zie hem 1 keer in de 2 weken en hij wil altijd seks! (wat overigens logisch is
) als ze echt zo saai blijft kan je er beter een eind aan maken, of er goed over praten met haar. Dan kan ze misschien zeggen wat haar dwars zit, of dat ze misschien zelf ook wel het einde ziet naderen.
Minder kapot? Lees dit topic maar even. (en dan vooral deel 1) De ergste ex van 2011 verkiezingen: deel 2 Bijna alleen maar vrouwen die gek werden...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef Socios het volgende:
Ze is `psychisch´ en `emotioneel´ al afscheid van je aan het nemen. Als ze daarmee klaar is, maakt ze het uit en gaat ze `vrolijk verder´ met haar leven.
De reden ook waarom vrouwen veel minder kapot zijn wanneer zij een relatie beëindigen.
Als dit zo was had ze nooit seks met hem durven hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Die meid is gewoon onzeker over haar lichaam en schaamt zich.
Om er niet over te hoeven praten doet ze alsof ze constant pijn heeft.
Ga eens gewoon een gesprek met haar aan zonder haar constant uit te kleden...
Dan doet seks inderdaad verrekte pijn, kan ik je uit ervaring vertellen maar dat is na een kuurtje en 2 weken rust wel over hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
Ik probeer er ook over te praten, maar elke keer als ik het probeer zegt ze dat er niks is. Telkens vraag ik verder, maar ze zegt dan: "We hebben het hier toch al over gehad?" Ze wil er gewoon niet over praten.
Ze is langs de huisarts geweest, ziekenhuis zelfs ook. Blijkt dat zij een infectie heeft aan de baarmoeder en medicijnen heeft meegekregen.
Ze zegt zelfs dat het minder wordt, maar wil het nog steeds niet.
Top idee. Moet ook zeggen dat ik zit te twijfelen om het uit te maken. Aan de ene kant vind ik het echt een super leuke meid.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:43 schreef colty het volgende:
Pijn aan haar baarmoeder? Misschien heeft TS wel een ongelofelijke joekel..
Nee, maar even ontopic. Ze heeft er duidelijk weinig zin meer in, en dan heb ik het niet over sex. Probeer er ook eens achter te komen of ze die 13 dagen die je haar niet ziet, wel wat meer plezier heeft. Vraag eens aan een vriendin van haar, wat ze er van vindt. Als ze alle andere dagen wel opgewekt is, dan zit er duidelijk iets dwars.
1x per 2 weken is niet oversekst. Dat is minimaal normaal. Ik denk dat je beter voor jezelf kunt kiezen en doorgaan met een leuk leven. Nu is een relatie van 4 maanden nog te overleven. Als je straks 2 jaar aan haar vastgeklampt zit, is het allemaal niet makkelijker. Eieren voor je geld dus.
soms spreek je ware woordenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef Socios het volgende:
Ze is `psychisch´ en `emotioneel´ al afscheid van je aan het nemen. Als ze daarmee klaar is, maakt ze het uit en gaat ze `vrolijk verder´ met haar leven.
De reden ook waarom vrouwen veel minder kapot zijn wanneer zij een relatie beëindigen.
dat zou al reden genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:06 schreef Chefke91 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik ga er met een beter gevoel heen dan terug.
Zoals ik het lees, is het de beste oplossing. Maar ik kan natuurlijk niet zien en voelen wat jij ziet en voelt. Je weet nu in ieder geval dat je er elke keer met zin (niet seksueel getint) naar toe gaat, maar enigzins teleurgeteld terug komt. Je komt er wel overheen omdat je dan 13 dagen "rust" hebt. Probeer je eens voor te stellen als je haar elke dag zou zien, hoe je je dan zou voelen. Je zou dan dus iedere dag teleurgesteld worden. Natuurlijk ziet ze er goed uit en heb je zin in sex. Maar uiteindelijk lijkt het me de bedoeling om een vriendin te hebben die je elke dag ziet (als je later samen gaat wonen etc.) Denk je dat je daar gelukkig van wordt? Je probeerde het meerdere malen met haar over haar probleem te hebben, maar ze wil het duidelijk niet (met jou!) oplossen. Ik zou zeggen: Als je mijn hulp niet accepteerd, dan moet je het zelf maar oplossen.. Tabbee!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:06 schreef Chefke91 het volgende:
[..]
Top idee. Moet ook zeggen dat ik zit te twijfelen om het uit te maken. Aan de ene kant vind ik het echt een super leuke meid.
Aan de andere kant, ik ga er met een beter gevoel heen dan terug.
Dat is dan toch duidelijk? Je bent 19, je mag wel iets volwassener reageren als ze een infectie aan d'r baarmoeder hebt. Ik weet niet of jij graag zou willen neuken met een geïnfecteerde lul? Je moet d'r gewoon steunen en wachten tot de infectie over is, dat duurt ook geen eeuwen. Daarna kan je vast wel weer lekker je gang gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
Ze is langs de huisarts geweest, ziekenhuis zelfs ook. Blijkt dat zij een infectie heeft aan de baarmoeder en medicijnen heeft meegekregen.
Dan is het toch vrij logisch dat ze niet wil, want het doen kan de boel daar weer in de war schoppen of iig tijdelijk de pijn weer verergeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
Ik probeer er ook over te praten, maar elke keer als ik het probeer zegt ze dat er niks is. Telkens vraag ik verder, maar ze zegt dan: "We hebben het hier toch al over gehad?" Ze wil er gewoon niet over praten.
dat zou zij op zon moment ook kunnen doen, als compromis. maar daar heeft mevrouw schijnbaar ook geen zin aan zo te lezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan is het toch vrij logisch dat ze niet wil, want het doen kan de boel daar weer in de war schoppen of iig tijdelijk de pijn weer verergeren.
Lijkt me vrij logisch dat genezing nu even op de eerste plaats staat, beetje raar dat dat bij jou niet zo is, dan ruk je maar wat vaker even.
Wat de neuk klopt hier niet? Je hebt sinds 4 maanden een vriendin, en 5 maanden geleden wou ze nog wel seks. Dumpen die handel, en je zult zien dat ze dan wel weer wilt. Het lijkt er gewoon op dat ze vertikt te investeren in jullie relatie. Als ze echt pijn heeft en ze wilt seks, dan kan ze je toch nog wel rukken en pijpen ofzo? En anders kan ze toch naar de dokter gaan? Haar mankement kan allang verholpen zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef Chefke91 het volgende:
Hey,
ik heb sinds vier maanden een vriendin
Vijf maanden geleden bleef ik bij haar slapen. 's Nachts wou ze ontzettend graag seks met mij.
De eerste weken waren helemaal perfect, had me niks beters kunnen voorstellen
Dus zij, die ziek is en pijn heeft moet ook nog even gaan rukken, waar ze misschien wel geil van wordt, maar niets kan omdat ze wat aan haar baarmoeder heeft?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat zou zij op zon moment ook kunnen doen, als compromis. maar daar heeft mevrouw schijnbaar ook geen zin aan zo te lezen.
datquote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef PB5172 het volgende:
Anaal en ze kan pijpen,, en als je dat gezeik na vier maanden al hebt kan je er maar beter mee stoppen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef erodome het volgende:
Anaal, alsof dat niet gewoon zo dichtbij zit dat je dat in je vagina ook voelt, wat nu niet kan met die dikke ontsteking?
Ze heeft een infectie. Geen dikke ontsteking. En nee, dat is niet hetzelfde. Ze heeft er trouwens medicatie voor en een infectie zou na een week tot een aantal weken wel moeten verdwijnen bij de juiste medicatie..quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef Chefke91 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |