1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
quote:
juistquote:
quote:
quote:
quote:
Shit, net te laatquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://goo.gl/maps/asdX Attractiepark Hellendoorn
Pilotenstraat jonge!quote:
Welnee, je ziet de voordeur van de friettent, dus dan is de Pilotenstraat om de hoek.quote:
in?, dat is wel essentieel voor het ontsleutelen van het rijtjequote:
ah, nee helaas geen kerk en niet Frieslandquote:
Waar gaat die lijst over, nou moe dat is juist de vraag, dat moeten jullie uitzoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:55 schreef chufi het volgende:
Nah waar gaat die lijst van je over.... We zien toch duidelijk een friese vlag ....
Ja en nu met die klok in mn hoofd heb ik hem nu in 1 keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:56 schreef JDude het volgende:
Aan de bushalte met groene Arriva-paal te zien, is het wel ergens in de noordelijke provincies.
quote:
O shit, nu je het zegt joh...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:31 schreef Habushun het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug precies hetzelfde plaatje gepost
Er is geen clou, dezelfde plek is toevallig deze week of vorige week al geplaatst (en een jaar geleden ook) maar dat maakt niks uit, niet jouw fout en goed geraden dus de jouwe blijft staanquote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef FFrankie het volgende:
Ik snap de clou niet...
hoezo doe maar een ander.
Volgens mij heb ik een foto geraden: de koeltorens in Antwerpen.
Ik heb ook nog geen idee waar ik zoeken moetquote:
Ik denk dat hij hier iets mee bedoelt...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef FFrankie het volgende:
tja, dat is lastig in zo'n stroom kerken die er al geweest zijn. Waar koers je dan op af?
Maar goed de beste scheepslui...
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:17 schreef bork het volgende:
Sterre der Zeeplein 12, Papenhoven, Sittard-Geleen, schipperskerk
Ja, hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef chufi het volgende:
Doe je nog ff een overzicht van je lijstje bork?
relaxt, ik gaf wat tijd om deze te radenquote:
quote:
Het is hier binnen veel beter te doen dan buiten, hoewel ik wel erg zin krijg in een geuze op een terrasquote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef Pikhoofd het volgende:
Haha dat gaat hard, zijn wij de enige die met deze hitte binnen zitten?
Nog geen idee over 23..
quote:
bork 175quote:
ah, thuis wedstrijd, bij mij is in dat gebied erg veel materiaal verkreukeld trouwens, leuk is deze nieuwe trouwens een spoorlijn die zomaar oplost.quote:
Ik rij er bijna dagelijks langsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef bork het volgende:
[..]
ah, thuis wedstrijd, bij mij is in dat gebied erg veel materiaal verkreukeld trouwens, leuk is deze nieuwe trouwens een spoorlijn die zomaar oplost.
Nah das niet eerlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef bork het volgende:
Molenstreek, Veendam
Wist ik niet direct, vriendjes wel
Misschien niet maar ik ben het welquote:
Ben de draad een beetje kwijt geraakt.. Tot nr.. hoeveel kun je hier mee doorgaan met deze reeks?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef bork het volgende:
[..]
Misschien niet maar ik ben het wel, tackle jij nu maar eens een andere opgave
Zonder dat bord links in beeld was het niet zo snel gelukt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:22 schreef Habushun het volgende:
Correct!
Volgens mij moet ik ze moeilijker gaan maken
Eigenlijk moet de plaatser van de opgave de puntenlijst bijwerken wanneer zijn opgave is geraden, maar dat wil er wel eens bij inschieten. Meestal zie je dan wel dat bij de volgende opgave alsnog de punten worden verwerkt. Zo te zien is die van jou inderdaad vergeten, goed gecorrigeerd dus!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef FFrankie het volgende:
Hallo medespelers,
ik weet niet precies hoe het met de tussenstand gaat, moet je je eigen punten bijtellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is de meerwaarde van deze opmerking?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef remcoP het volgende:
Hij is inderdaad erg lastig, maar als tip zal ik geven dat wat dat er gebouwd wordt, nu af is en zelfs gebruikt wordt.
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef Bart het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)kg&cbp=12,72.29,,0,0
Veluwezoom, Almere
Stand:quote:
quote:
quote:
juistquote:
In het Zuiden van ons landje moet je zoeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zonder op te zoeken, Genemuiden?
opgezocht en fout bevonden
quote:
Beetje flauw omdat FFrankie de gemeente al had gevonden, maar het juiste antwoord is Hoofdstraat, Sint Jansteenquote:
Vind ik niet, ik heb het expliciet gevraagd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Beetje flauw omdat FFrankie de gemeente al had gevonden, maar het juiste antwoord is Hoofdstraat, Sint Jansteen
Ja oke, dat is wel waar, maar zonder de "hint" van FFrankie had ik hem niet gevonden, dus van mij mag hij ook inderdaad het punt hebben. Als hij dan bij deze wel heeft geleerd de volgende keer het juiste antwoord te gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef bork het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik heb het expliciet gevraagd.
Hij was inmiddels al geraden hoor, die rooksignalen een paar kilometer verderop waren niet meer nodig ;-)quote:
Juistquote:
Correct!quote:
Haha, klopt. Hier is het wel lastiger om een leuke opdracht te bedenkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is dan wel geen geen G.E. quiz maar ook hier is je antwoord![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tijd voor een tip. Het is tegenwoordig een museum.
Correct!quote:
Ja ik ook maar de mijne zijn nog wit ook op een naar het noorden gaande binnenwegquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he FF, doe eens een hint. Ik zie 2 huizen
Ja zal wel een Duitser zijn dus ergens in de buurt van onze 300km lange grenslijn met de oosterburenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:39 schreef Neroje het volgende:
En de auto heeft een wit nummerbord, zo te zien...
jazekerquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Rockfire het volgende:
Pff het was even zoeken, maar uiteindelijk toch gevonden:
Molenslag / Verlengde Molenweg, Ter Heijde
Kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef FFrankie het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)Q&cbp=11,173.31,,0,0Gevonden vijverpark otterlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |