Mijn schoonouders zijn ook prima relaxed. Nooit problemen mee. Ik ben alleen niet zo van het kamperen en om dan meteen een week met je hele schoonfamilie inclusief kids in een tent te gaan zitten is ook wel weer een uiterste.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja. Ze brengen geen enkele stress en zijn alleen maar vriendelijkMijn eigen ouders zijn lastiger, maar ook superlief hoor
en toch heb je 'ja 'gezegdquote:Op maandag 20 juni 2011 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn ook prima relaxed. Nooit problemen mee. Ik ben alleen niet zo van het kamperen en om dan meteen een week met je hele schoonfamilie inclusief kids in een tent te gaan zitten is ook wel weer een uiterste.
80 jaar getrouwd, dus kon er niet echt onderuit. Heb wel de failsafe ingebouwd dat ik eventueel na het weekend kan aftaaien. Mocht dat nodig zijn, of het weer slecht.quote:
JLO? meer dan SHO verdiende die nietquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
nipple slips mogen niet eens meer in SHO![]()
Waar gaat het heen met FOK!
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij moet het er gelijk weer mee kunnen.Dat is gewoon nasty
roestvlek?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest opeens aan een vieze bruine vlek denken en dat bracht je op zijn BMW?
Je hoeft niet iedereen geforceerd vragen te stellen als je ff niks meer te melden hebt hoor. Dan kun je ook gewoon een uurtje optiefen.quote:
Dat is toch geen hele gekke link?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest opeens aan een vieze bruine vlek denken en dat bracht je op zijn BMW?
Kan ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedereen geforceerd vragen te stellen als je ff niks meer te melden hebt hoor. Dan kun je ook gewoon een uurtje optiefen.
Uhmmm 25kg kan je toch wel tillen?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Kamperen
Aanstaand weekend ga ik mijn nieuwe tent uitproberen:
[ afbeelding ]
Weegt wel 25kg, dus ik heb er ook maar een steekwagentje bij geregeld, maar dan heb je ook wat
Hoe zit wat? (ik rij er nog niet meequote:
Ja op de achterklep, schijnt een zwak punt te zijn.quote:
Brabant is tof. Einde discussie.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Door een brabander? Ik krijg nog liever aids.
Dat zou ik ook niet trekken eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
80 jaar getrouwd, dus kon er niet echt onderuit. Heb wel de failsafe ingebouwd dat ik eventueel na het weekend kan aftaaien. Mocht dat nodig zijn, of het weer slecht.
Ik meende me te herinneren dat je een nieuwe BMW had gekocht.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe zit wat? (ik rij er nog niet mee)
[..]
Ja op de achterklep, schijnt een zwak punt te zijn.
Ach ja, zolang het lekker weer is zal het wel meevallen. Al zou ik sowieso na een paar dagen wel flippen op een klein kuteiland als Texel.quote:
Naar het station, trein, bus, boot, allemaal kleine stukjes lopen. Al met al een hoop gezeul als je niet met de auto gaat.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm 25kg kan je toch wel tillen?![]()
Je hoeft er toch geen 5km mee te lopen neem ik aan.
Kan je niet beter een lichtgewicht tentje meenemen? Dat ziet er niet echt uit als een trekkerstent.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar het station, trein, bus, boot, allemaal kleine stukjes lopen. Al met al een hoop gezeul als je niet met de auto gaat.
En het is niet alleen de tent he, er komt nog een backpack bij, een stoeltje, matje, slaapzak. En als ik langer ga dan een weekend nog allerlei spullen voor het koken, spelletjes, etc. etc.
Koop dan ook niet zo'n zware tent.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar het station, trein, bus, boot, allemaal kleine stukjes lopen. Al met al een hoop gezeul als je niet met de auto gaat.
En het is niet alleen de tent he, er komt nog een backpack bij, een stoeltje, matje, slaapzak. En als ik langer ga dan een weekend nog allerlei spullen voor het koken, spelletjes, etc. etc.
Ah ja. Ga altijd uit van de auto. Op de plek uitladen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij gingen altijd met de auto op vakantie, dus ging de tent in de aanhangerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb twee lichtgewicht tenten (een 3 persoons koepel en een mini 2 personen + 1 tas trekkerstent), en nu een grote erbij (12,5m2 oppervlak, 2,5m hoog). En daar kun je prima mee zeulen. Maar dan wel met steekwagentje
Klopt heb een nieuwer model 5 gekocht, maar er moet nog een beetje aan gewerkt worden voor ik ermee rond ga rijdenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat je een nieuwe BMW had gekocht.
kamperenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
???quote:Op maandag 20 juni 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt heb een nieuwer model 5 gekocht, maar er moet nog een beetje aan gewerkt worden voor ik ermee rond ga rijden
Oh, oke. Dat laatste had ik niet meegekregen. Maar die auto zag er best uit ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt heb een nieuwer model 5 gekocht, maar er moet nog een beetje aan gewerkt worden voor ik ermee rond ga rijden
zodra die af is zal ik wel wat foto's spammenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat laatste had ik niet meegekregen. Maar die auto zag er best uit ja.
Hiquote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijf je gewoon hier. Gezellig.
Stuk nieuwer ook. En iets minder lelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou die nemen die ik net poste! Die is beter.
Vorm een mening. Het zal je helpen in je leven.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[Upd] Adriaanse nieuwe trainer FC Twente
Is dat goed?
mag je heel blij mee zijn jaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[Upd] Adriaanse nieuwe trainer FC Twente
Is dat goed?
Ik heb geen verstand van voetbaltrainers. Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorm een mening. Het zal je helpen in je leven.
hou je van voetbal? Of is het gewoon omdat je op een twents feestje hoopt?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbaltrainers. Ik vroeg het me gewoon af.
klopt,heb erin gereden... das echt een bak zegquote:Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou die nemen die ik net poste! Die is beter.
Haterquote:Op maandag 20 juni 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stuk nieuwer ook. En iets minder lelijk.
Ookquote:Op maandag 20 juni 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen altijd met de auto op vakantie, dus ging de tent in de aanhanger
Maar, die is toch niet voor de Zwarte Cross he?
Nee, ik houd niet van voetbal en ik ga ook niet naar de Twentse feestjes die daaruit voortkomen. Ik vroeg me gewoon af of hij een goede trainer is en uiteraard vind ik het wel leuk als Twente wint.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
hou je van voetbal? Of is het gewoon omdat je op een twents feestje hoopt?
Dan maakt het toch ook niet uit?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van voetbal en ik ga ook niet naar de Twentse feestjes die daaruit voortkomen.
Oh, dan is het een beste tent jaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook
Madnes, Zwarte Cross, week Ameland en Lowlands. Mooie chillplek bij regen
enjoyquote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van voetbal en ik ga ook niet naar de Twentse feestjes die daaruit voortkomen. Ik vroeg me gewoon af of hij een goede trainer is en uiteraard vind ik het wel leuk als Twente wint.
Ik was gewoon benieuwd of het een aanwinst is.quote:
Ajacied dus een goeie.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van voetbal en ik ga ook niet naar de Twentse feestjes die daaruit voortkomen. Ik vroeg me gewoon af of hij een goede trainer is en uiteraard vind ik het wel leuk als Twente wint.
Uiteraardquote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan is het een beste tent jaMaar, we hopen op goed weer he!
als het goed weer is heb je in principe geen tent nodigquote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan is het een beste tent jaMaar, we hopen op goed weer he!
Mja... Weet niet. Ik kan niet goed slapen als ik geen dak boven m'n hoofd hebquote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef clevy het volgende:
[..]
als het goed weer is heb je in principe geen tent nodig
Slapen en seksen. Een tent is altijd nodigquote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef clevy het volgende:
[..]
als het goed weer is heb je in principe geen tent nodig
Nette bak Rivalquote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
klopt,heb erin gereden... das echt een bak zeg
[..]
Hater
[ afbeelding ]
daklozen-fobie?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Weet niet. Ik kan niet goed slapen als ik geen dak boven m'n hoofd heb
Niet eens perse. Ik weet niet wat het is, het slaapt niet lekker zonder dak boven m'n hoofdquote:
Desnoods alleen het overtrek.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
zo kan ik niet zonder dekbek slapen....... ik moet ergens onder.
Same. Alleen een laken is ook niet genoeg bij mijquote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef rival het volgende:
zo kan ik niet zonder dekbek slapen....... ik moet ergens onder.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef rival het volgende:
ja als het warm is bv...
en ook maar voor de helft over mij heen ofzo, als er maar iets ligt
ja iddquote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja als het warm is bv...
Dat heb ik ook. Zo vreemdquote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja als het warm is bv...
Nee logisch, van baby af aan zijn we al gewend om ingestopt te worden.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef rival het volgende:
blijkbaar hebben we het allemaal, dus zo vreemd is het dan weer niet
Daar hebben we al een ander topic voor...quote:
Heul niet, zelfmoordtopics mogen niet op FOK!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hebben we al een ander topic voor...
Hij uitte alleen een gevoel toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Heul niet, zelfmoordtopics mogen niet op FOK!
Zeg ik wil niet dood!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet, zelfmoordtopics mogen niet op FOK!
Hvjjnquote:
Ik wil dan wel weer het hele jaar door een dekbed. Ook als het hoogzomer is.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef rival het volgende:
blijkbaar hebben we het allemaal, dus zo vreemd is het dan weer niet
Ik ook. Hou niet van lakens thuis. Maar op reis weer geen probleem.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil dan wel weer het hele jaar door een dekbed. Ook als het hoogzomer is.
De laatste tijd wordt er ook best veel liefde in gepost.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
HvjjnAl heel lang niet meer gepost, is het nog depressief daar?
Ik lig iig altijd onder een dekbedovertrek. Incl. of excl. een dekbedquote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oh, Dire Straits zijn goed ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
In een gekke bui wat concerten naar binnen lopen leechen gisteren.
De score.
Dire straits![]()
![]()
Jimi hendrix deed het niet goed.![]()
Black Eyed peas![]()
![]()
![]()
![]()
Armin![]()
![]()
Prodigy![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
@Rockpalast 1979quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Dire Straits zijn goed ja!Welk concert heb je?
tofquote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
In een gekke bui wat concerten naar binnen lopen leechen gisteren.
De score.
Dire straits![]()
![]()
Die heb ik volgens mij ook. Goed concert jaquote:
Ja dat is hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_nissan_botox.html
ik heb het gemerktquote:Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hadden ze de straten niet gefilmd, had de politie er niks mee gekund....quote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is hier.
De politie zit nu achter hem aan. Domme rukker. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |