Je zit hier niet als langste hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zit hier ook al een tijdje en heb altijd fanatiek gepost
Ach ja, leuk
Storage kost niksquote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we allemaal die post ook nog ff quoten
Is de DB bijna vol op FOK!?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat dus, telefoon vind het niet zo leukquote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar onnodig scrollen is wel irritant.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit hier niet als langste hoor.![]()
En toch vrij ruim bovenaan.
Zullen we eens gaan bedenken wat je met die tijd had kunnen doen? Theoretisch doen.
9000?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
001 53744 Samzz
002 41374 Good.vs.Evil
003 41221 tijnbrein
004 37263 vencodark
005 34625 missbehavin
006 34461 Nouk84
007 32901 stbabylon
008 31805 rival
009 31454 Yuki
010 29335 Kluts
GvsE, tijn en venco posten allemaal niet zoveel meer. En missB loopt 9000 posts achter... Samzz, die 1ste plaats raak je niet meer kwijt
We hebben bijna net zoveel posts op FOK! dus ik weet hoeveel tijd het kost hoor.quote:
Heb je het nu tegen jezelf?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben bijna net zoveel posts op FOK! dus ik weet hoeveel tijd het kost hoor.![]()
Ik heb er alleen 5 jaar langer over gedaan
En Yuki ook nog weg.. En die was nogal van de brainfarts!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
001 53744 Samzz
002 41374 Good.vs.Evil
003 41221 tijnbrein
004 37263 vencodark
005 34625 missbehavin
006 34461 Nouk84
007 32901 stbabylon
008 31805 rival
009 31454 Yuki
010 29335 Kluts
GvsE, tijn en venco posten allemaal niet zoveel meer. En missB loopt 9000 posts achter... Samzz, die 1ste plaats raak je niet meer kwijt
Als je morgen niet ouder bent dan vandaag, dan is er iets niet goed.quote:
Het is maar wat je niet goed noemt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je morgen niet ouder bent dan vandaag, dan is er iets niet goed.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En Yuki ook nog weg.. En die was nogal van de brainfarts!
In elk geval heb jij dan de meeste jaren van ons allemaal geleefd.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
We're doomed. Ach, niet dat het uitmaakt, volgend jaar gaan we er toch allemaal aan.
FOK! gaat er toch aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat Yuki weg is, daar dank ik nog elke dag God voor (op mijn blote knietjes)quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In elk geval heb jij dan de meeste jaren van ons allemaal geleefd.
Nu heb je mij tochquote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
nou ja...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens niet opvallend dat de top 10 voor 70% uit vrouwen bestaat.
Die was toch niet zo heel erg?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat Yuki weg is, daar dank ik nog elke dag God voor (op mijn blote knietjes)
Je hebt heel productieve uren op je werk.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik niet snap is hoe ik zo hoog kan komen terwijl ik 's avonds/'s nachts en in het weekend niet of nauwelijks post...
Weet je nog, die goede oude tijd dat het hier zo abnormaal snel ging?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik niet snap is hoe ik zo hoog kan komen terwijl ik 's avonds/'s nachts en in het weekend niet of nauwelijks post...
Oh, ja dat kan natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Yuki een verschrikkelijk kind. Qua gedrag, qua uiterlijk, qua posts, qua alles.
Ik heb wel in die tijd dat ik hier post bijna een jaar op de bank gezeten jaquote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt heel productieve uren op je werk.
Vroegah...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Weet je nog, die goede oude tijd dat het hier zo abnormaal snel ging?
Mja, dat ging echt abnormaal hard. Dus dan tikken de posts wel aanquote:
Het valt minder op, als je het zelf ook doet.quote:
Touchéquote:Op maandag 20 juni 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het valt minder op, als je het zelf ook doet.
aldus mevrouw twitterpostquote:Op maandag 20 juni 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet hier posten zou een mooi begin zijn. Gewoon, af en toe.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef Godtje het volgende:
Zullen we eens gaan bedenken wat je met die tijd had kunnen doen?
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 20 juni 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eroverheen gekeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
Wow, vaag iets hier in huis.
Mijn moeder heeft een maand terug haar ringen open laten knippen omdat haar handen nogal opgezwollen waren. De ringen heeft ze toen bewaard in een zakje ergens in huis. Deze ringen wilde ze 2 weken terug weer opnieuw omdoen maar ze kon nérgens die ringen meer vinden. Al 2 weken zetten we het huis ondersteboven. Elke lade, doosje, zakje, hoekje bekeken.
Nu net kijken we voor de 4e keer in dezelfde lade: groen zakje met daarop 'ringen' ligt ineens bovenop, alsof het er altijd gelegen heeft.Moeder natuurlijk hartstikke blij maar we snappen er niets van. Hoe kan dat?
Oh, dat heb ik ook wel eens. Maar niet twee weken langquote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder heeft een maand terug haar ringen open laten knippen omdat haar handen nogal opgezwollen waren. De ringen heeft ze toen bewaard in een zakje ergens in huis. Deze ringen wilde ze 2 weken terug weer opnieuw omdoen maar ze kon nérgens die ringen meer vinden. Al 2 weken zetten we het huis ondersteboven. Elke lade, doosje, zakje, hoekje bekeken.
Nu net kijken we voor de 4e keer in dezelfde lade: groen zakje met daarop 'ringen' ligt ineens bovenop, alsof het er altijd gelegen heeft.Moeder natuurlijk hartstikke blij maar we snappen er niets van. Hoe kan dat?
Inhoudsloze oneliners. Net als MissB, Huppelkut en Samzz. De hele dag doorposten, zonder iets nuttigs te melden.quote:
iemand heeft het verplaatst oid, die wilt daar niet voor uitkomen omdat iedereen al dagen heeft gezocht.... die legt het stiekem terug waar het zou moeten liggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
Is dat niet vrouw-eigen dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inhoudsloze oneliners. Net als MissB, Huppelkut en Samzz. De hele dag doorposten, zonder iets nuttigs te melden.
LMD. Een joodse geest.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
Maar dat is zo gek. De lade was al meerdere keren doorzocht, klein dus weinig spullen. Op het felgroene zakje staat duidelijk 'ringen'. Hoe kunnen 2 mensen dat niet gezien hebben?quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef vencodark het volgende:
Maar dat is zo gek. De lade was al meerdere keren doorzocht, klein dus weinig spullen. Op het felgroene zakje staat duidelijk 'ringen'. Hoe kunnen 2 mensen dat niet gezien hebben?
Heeft dat zakje niet ergens aan vast gezeten, ergens in gezeten of weet ik het wat? Dat je er zo overheen hebt gekeken?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is zo gek. De lade was al meerdere keren doorzocht, klein dus weinig spullen. Op het felgroene zakje staat duidelijk 'ringen'. Hoe kunnen 2 mensen dat niet gezien hebben?
Vergeet niet dat je elkaar ook vooral op de schouders moet slaan zoals het een goed kliekje betaamt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inhoudsloze oneliners. Net als MissB, Huppelkut en Samzz. De hele dag doorposten, zonder iets nuttigs te melden.
Dat zou best erg zijn. Even dacht ik trouwens dat de doorgeknipte ringen weer gesloten waren, maar dat was niet zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
iemand heeft het verplaatst oid, die wilt daar niet voor uitkomen omdat iedereen al dagen heeft gezocht.... die legt het stiekem terug waar het zou moeten liggen.
reden: jouw familie is vreemdquote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou best erg zijn. Even dacht ik trouwens dat de doorgeknipte ringen weer gesloten waren, maar dat was niet zo.
En dan ook met het hele groepje verontwaardigd doen en samenzweren als iemand er iets van zegt. Zo hoort dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je elkaar ook vooral op de schouders moet slaan zoals het een goed kliekje betaamt.
Ja, dat zou kunnen. Het was het 2e laadje, misschien zat het vastgeklemd tussen het laadje erboven.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft dat zakje niet ergens aan vast gezeten, ergens in gezeten of weet ik het wat? Dat je er zo overheen hebt gekeken?
Het Q-syndroom.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, goed hoor.quote:
Oh, leukquote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, goed hoor.Nog steeds blij met elkaar. Moeten een concrete plannen maken om weekend weg te gaan, dat hebben we nog niet gedaan. En de 'grote' vakantieplannen zijn ook al in zicht.
Qua weekend weg, qua grote vakantie naar Trinidad, daar komt hij vandaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leukAl een idee waar je naartoe wilt?
Ga net als ik een week met je schoonouders in een tent op Texel. Gegarandeerd genieten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, goed hoor.Nog steeds blij met elkaar. Moeten een concrete plannen maken om weekend weg te gaan, dat hebben we nog niet gedaan. En de 'grote' vakantieplannen zijn ook al in zicht.
Oh, met mijn schoonouders zou ik nog wel redden. Dat zijn leuke mensen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga net als ik een week met je schoonouders in een tent op Texel. Gegarandeerd genieten.
Oh, dat is wel leuk dan ja. Heeft hij daar nog familie zitten?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua weekend weg, qua grote vakantie naar Trinidad, daar komt hij vandaan.
En tweelingzus met man. Met 2 kinderen. En broertje met vrouw.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, met mijn schoonouders zou ik nog wel redden. Dat zijn leuke mensen.
Ja, grootste deel van zijn familie zit daar.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk dan ja. Heeft hij daar nog familie zitten?
En jij gelooft nog steeds niet dat ze vreemd zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef vencodark het volgende:
Overigens, mijn moeder was zo in de stress vanwege die ringen, ze heeft zelfs online naar één of ander medium gezocht die dergelijke dingen zou kunnen voelen/zien.
en was t leuk?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
En tweelingzus met man. Met 2 kinderen. En broertje met vrouw..
Familiebezoek... Spannend?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, grootste deel van zijn familie zit daar.
Niet zo'n geslaagde boel dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
En tweelingzus met man. Met 2 kinderen. En broertje met vrouw..
It's just my mother!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En jij gelooft nog steeds niet dat ze vreemd zijn?
Nah, niet echt spannend. Tegen die tijd zal het heus wel even spannend zijn maar dat is dan pas. Zijn vader woont er ook, maar als we die bezoeken is dat net zo spannend voor mijn vriend als voor mij. Ze hebben elkaar al zo'n 20 jaar niet gezien.quote:
Gelukkig ga ik vrij snel daarna met 6 mannen (quote:
En jij houdt niet van tenten/kamperen, neem ik aan?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Kreator het volgende:
Ga net als ik een week met je schoonouders in een tent op Texel. Gegarandeerd genieten.
Te lang, voor mijn maatstaven.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef vencodark het volgende:
Aah, je moet nog.Nou, succes dan maar he!
Hoelang ben je met de vrouw in kwestie eigenlijk?
20 jaar niet... Jeetje. Ik kan me voorstellen dat je dan behoorlijk zenuwachtig bent ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
It's just my mother!
[..]
Nah, niet echt spannend. Tegen die tijd zal het heus wel even spannend zijn maar dat is dan pas. Zijn vader woont er ook, maar als we die bezoeken is dat net zo spannend voor mijn vriend als voor mij. Ze hebben elkaar al zo'n 20 jaar niet gezien.
Ja, maar hij weet ook nog niet of hij zijn vader dan gaat bezoeken...hoogstens een dagje dan misschien. Nog niet veel concrete dingen gepland. Bedoeling is wel om rond februari te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 jaar niet... Jeetje. Ik kan me voorstellen dat je dan behoorlijk zenuwachtig bent ja.
Wel leuk dat jullie dit samen gaan doen. Hoe lang zijn jullie samen? Een jaar? Anderhalf?
In mijn hoofd echt veel langer alquote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet ook nog niet of hij zijn vader dan gaat bezoeken...hoogstens een dagje dan misschien. Nog niet veel concrete dingen gepland. Bedoeling is wel om rond februari te gaan.
Zeker leuk! Heb er ook nu al zin in, ben nog nooit in een dergelijk land geweest. We zijn nu ruim 8 maanden samen.
Haha, nah ja, we kennen elkaar sinds augustus, misschien scheelt dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn hoofd echt veel langer alMaar, leuk zeg
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nah ja, we kennen elkaar sinds augustus, misschien scheelt dat?
Close hoeft denk ik ook niet. Het lijkt mij het belangrijkste dat je in ieder geval goed met ze om kunt gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef Ripley het volgende:
Ik heb echt ideale schoonouders. Ze verwachten nooit iets, willen altijd helpen en vinden alles wat liefs wat we doen leuk. Ik ben niet heel close met ze, maar ze zijn wel heel relaxt
Precies, close hoeft niet. Je kiest er niet echt voor, je krijgt ze erbij. Er goed mee kunnen is belangrijk genoeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Close hoeft denk ik ook niet. Het lijkt mij het belangrijkste dat je in ieder geval goed met ze om kunt gaan.
Ach ja. Ze brengen geen enkele stress en zijn alleen maar vriendelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.
[..]
Close hoeft denk ik ook niet. Het lijkt mij het belangrijkste dat je in ieder geval goed met ze om kunt gaan.
Jij moet het er gelijk weer mee kunnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, close hoeft niet. Je kiest er niet echt voor, je krijgt ze erbij. Er goed mee kunnen is belangrijk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |