Is dat niet vrouw-eigen dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inhoudsloze oneliners. Net als MissB, Huppelkut en Samzz. De hele dag doorposten, zonder iets nuttigs te melden.
LMD. Een joodse geest.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
Wow, vaag iets hier in huis.
Mijn moeder heeft een maand terug haar ringen open laten knippen omdat haar handen nogal opgezwollen waren. De ringen heeft ze toen bewaard in een zakje ergens in huis. Deze ringen wilde ze 2 weken terug weer opnieuw omdoen maar ze kon nérgens die ringen meer vinden. Al 2 weken zetten we het huis ondersteboven. Elke lade, doosje, zakje, hoekje bekeken.
Nu net kijken we voor de 4e keer in dezelfde lade: groen zakje met daarop 'ringen' ligt ineens bovenop, alsof het er altijd gelegen heeft.Moeder natuurlijk hartstikke blij maar we snappen er niets van. Hoe kan dat?
Maar dat is zo gek. De lade was al meerdere keren doorzocht, klein dus weinig spullen. Op het felgroene zakje staat duidelijk 'ringen'. Hoe kunnen 2 mensen dat niet gezien hebben?quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef vencodark het volgende:
Maar dat is zo gek. De lade was al meerdere keren doorzocht, klein dus weinig spullen. Op het felgroene zakje staat duidelijk 'ringen'. Hoe kunnen 2 mensen dat niet gezien hebben?
Heeft dat zakje niet ergens aan vast gezeten, ergens in gezeten of weet ik het wat? Dat je er zo overheen hebt gekeken?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat is zo gek. De lade was al meerdere keren doorzocht, klein dus weinig spullen. Op het felgroene zakje staat duidelijk 'ringen'. Hoe kunnen 2 mensen dat niet gezien hebben?
Vergeet niet dat je elkaar ook vooral op de schouders moet slaan zoals het een goed kliekje betaamt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inhoudsloze oneliners. Net als MissB, Huppelkut en Samzz. De hele dag doorposten, zonder iets nuttigs te melden.
Dat zou best erg zijn. Even dacht ik trouwens dat de doorgeknipte ringen weer gesloten waren, maar dat was niet zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
iemand heeft het verplaatst oid, die wilt daar niet voor uitkomen omdat iedereen al dagen heeft gezocht.... die legt het stiekem terug waar het zou moeten liggen.
reden: jouw familie is vreemdquote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou best erg zijn. Even dacht ik trouwens dat de doorgeknipte ringen weer gesloten waren, maar dat was niet zo.
En dan ook met het hele groepje verontwaardigd doen en samenzweren als iemand er iets van zegt. Zo hoort dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je elkaar ook vooral op de schouders moet slaan zoals het een goed kliekje betaamt.
Ja, dat zou kunnen. Het was het 2e laadje, misschien zat het vastgeklemd tussen het laadje erboven.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft dat zakje niet ergens aan vast gezeten, ergens in gezeten of weet ik het wat? Dat je er zo overheen hebt gekeken?
Het Q-syndroom.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, goed hoor.quote:
Oh, leukquote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, goed hoor.Nog steeds blij met elkaar. Moeten een concrete plannen maken om weekend weg te gaan, dat hebben we nog niet gedaan. En de 'grote' vakantieplannen zijn ook al in zicht.
Qua weekend weg, qua grote vakantie naar Trinidad, daar komt hij vandaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leukAl een idee waar je naartoe wilt?
Ga net als ik een week met je schoonouders in een tent op Texel. Gegarandeerd genieten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, goed hoor.Nog steeds blij met elkaar. Moeten een concrete plannen maken om weekend weg te gaan, dat hebben we nog niet gedaan. En de 'grote' vakantieplannen zijn ook al in zicht.
Oh, met mijn schoonouders zou ik nog wel redden. Dat zijn leuke mensen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga net als ik een week met je schoonouders in een tent op Texel. Gegarandeerd genieten.
Oh, dat is wel leuk dan ja. Heeft hij daar nog familie zitten?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Qua weekend weg, qua grote vakantie naar Trinidad, daar komt hij vandaan.
En tweelingzus met man. Met 2 kinderen. En broertje met vrouw.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, met mijn schoonouders zou ik nog wel redden. Dat zijn leuke mensen.
Ja, grootste deel van zijn familie zit daar.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk dan ja. Heeft hij daar nog familie zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |