Brabantquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
Oh, Godt, het gebak waar ik het over had vorige week, is een Brabantse Broeder, mocht je dat niet meegekregen hebben
Lijkt mij prima, toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja. Ze brengen geen enkele stress en zijn alleen maar vriendelijkMijn eigen ouders zijn lastiger, maar ook superlief hoor
Mijn schoonouders zijn ook prima relaxed. Nooit problemen mee. Ik ben alleen niet zo van het kamperen en om dan meteen een week met je hele schoonfamilie inclusief kids in een tent te gaan zitten is ook wel weer een uiterste.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja. Ze brengen geen enkele stress en zijn alleen maar vriendelijkMijn eigen ouders zijn lastiger, maar ook superlief hoor
en toch heb je 'ja 'gezegdquote:Op maandag 20 juni 2011 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn ook prima relaxed. Nooit problemen mee. Ik ben alleen niet zo van het kamperen en om dan meteen een week met je hele schoonfamilie inclusief kids in een tent te gaan zitten is ook wel weer een uiterste.
80 jaar getrouwd, dus kon er niet echt onderuit. Heb wel de failsafe ingebouwd dat ik eventueel na het weekend kan aftaaien. Mocht dat nodig zijn, of het weer slecht.quote:
JLO? meer dan SHO verdiende die nietquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
nipple slips mogen niet eens meer in SHO![]()
Waar gaat het heen met FOK!
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij moet het er gelijk weer mee kunnen.Dat is gewoon nasty
roestvlek?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest opeens aan een vieze bruine vlek denken en dat bracht je op zijn BMW?
Je hoeft niet iedereen geforceerd vragen te stellen als je ff niks meer te melden hebt hoor. Dan kun je ook gewoon een uurtje optiefen.quote:
Dat is toch geen hele gekke link?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest opeens aan een vieze bruine vlek denken en dat bracht je op zijn BMW?
Kan ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedereen geforceerd vragen te stellen als je ff niks meer te melden hebt hoor. Dan kun je ook gewoon een uurtje optiefen.
Uhmmm 25kg kan je toch wel tillen?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Kamperen
Aanstaand weekend ga ik mijn nieuwe tent uitproberen:
[ afbeelding ]
Weegt wel 25kg, dus ik heb er ook maar een steekwagentje bij geregeld, maar dan heb je ook wat
Hoe zit wat? (ik rij er nog niet meequote:
Ja op de achterklep, schijnt een zwak punt te zijn.quote:
Brabant is tof. Einde discussie.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Door een brabander? Ik krijg nog liever aids.
Dat zou ik ook niet trekken eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
80 jaar getrouwd, dus kon er niet echt onderuit. Heb wel de failsafe ingebouwd dat ik eventueel na het weekend kan aftaaien. Mocht dat nodig zijn, of het weer slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |