quote:
quote:
over een kwartierquote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef tja77 het volgende:
Idd, laat het maar beginnen, ik kan trouwens ook op unibet kijken.
Dus kom toch wel weer aan mijn tenniskijk uurtjes.
quote:0917: I can't quite believe my eyes but Centre Court is bathed in sunshine, although I fear that after two almost completely dry years in 2009 and 2010, it could be payback time in 2011. "We won't be needing umbrellas through the course of the afternoon and it will feel pleasantly warm until the clouds arrive, but we might need the Centre Court roof from around 1700 BST," says BBC Breakfast's Carol Kirkwood. "If you're coming to Wimbledon on Wednesday, Thursday and Friday, bring some waterproofs - although the forecast could change before then."
als jij je geld nou in Sport 1 steektquote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef Szura het volgende:
Als NET 5 al dat geld van![]()
Secret Story
![]()
nou eens hierin had gestoken.
Ik was toevallig net op de website aan het kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
als jij je geld nou in Sport 1 steekt
Wel chill, hebben de tv-kijkers in ieder geval altijd wat te kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef tja77 het volgende:
Ben wel blij dat er tenminste boven 1 baan een dak zit op het meest door regen geteisterde GS.
Heb het samen met Eredivisie Live, 17,5 per maandquote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef borisz het volgende:
Sport 1 is 15e pm en daarvoor krijg je de top voetbalcompetities van Europa, Veel tennis, Golf en MotoGP. Best een aardige optie
BIj Ziggo betaal je de volle mep. 30equote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb het samen met Eredivisie Live, 17,5 per maand
Alleen overal zomerstop in de voetbalcompetitiesquote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef borisz het volgende:
Sport 1 is 15e pm en daarvoor krijg je de top voetbalcompetities van Europa, Veel tennis, Golf en MotoGP. Best een aardige optie
Helaas is sport 1 niet voor iedereen makkelijk te regelen. Ik dien over te stappen naar een andere provider, mijn huidge doet wel andere pakketten doorgeven (tegen betaling) maar sport 1 dus niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef borisz het volgende:
Welke kabelboer heb je dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Helaas is sport 1 niet voor iedereen makkelijk te regelen. Ik dien over te stappen naar een andere provider, mijn huidge doet wel andere pakketten doorgeven (tegen betaling) maar sport 1 dus niet.
Net5 zendt helemaal niet uit, want ze hebben de rechten niet meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:00 schreef Susi het volgende:
Net5 zendt gewoon vanaf één uur uit ? Kan ik mooi eerst boodschappen doen
Zal wel een kleine kabelboer zijn danquote:Op maandag 20 juni 2011 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onsbrabantnet, ik weet het...maar ik kom nou eenmaal uit brabant.
Ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef tja77 het volgende:
Ben wel blij dat er tenminste boven 1 baan een dak zit op het meest door regen geteisterde GS.
Klinkt heel cool.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onsbrabantnet, ik weet het...maar ik kom nou eenmaal uit brabant.
Is het stiekem ook wel, maar je moet wel in brabant wonen, dus het is niet voor iedereen weggelegd.quote:
quote:Andy Murray: Mama, blijf alstublieft uit de keuken!
Het lijf is volgens eigen zeggen uitgerust en in perfecte conditie, de geest gevrijwaard van demonen. Andy Murray hoopt het Verenigd Koninkrijk over twee weken na 75 jaar weer een Wimbledon-titel te kunnen presenteren in het heren enkelspel. En daarvoor heeft moeder Judy zelfs een keukenverbod gekregen.
Al jaren draagt hij de last van een complete natie op zijn schouders. Ruim zestig miljoen Britten snakken inmiddels een eeuwigheid naar de opvolger van Fred Perry, in 1936 de laatste Engelsman die Wimbledon won.
Na Tim Henman is de hoop nu gevestigd op Andy Murray, een 24-jarige Schot. 'Ik zou al mijn prijzengeld (ruim elf miljoen euro, red.) direct inleveren voor een titel op Wimbledon,' stelt de nummer vier van de plaatsingslijst. 'Het is niet zo dat ik niet om geld geef, maar dat maakt me op de baan niet nerveus. Ik speel om in de geschiedenisboeken te komen.'
Zijn zesde missie begint vandaag via een duel met de Spanjaard Daniel Gimeno-Traver. Murray heeft in de voorbereiding op 's werelds meest prestigieuze tennistoernooi niets aan het toeval overgelaten. Het meest bijzondere daarbij is nog wel dat de Schot zijn moeder, Judy, in zijn Londense villa een keukenverbod heeft gegeven. Murray volgt een strikt dieet, waarin geen plaats is voor de kookkunsten van zijn moeder.
'Ze kan niet koken,' beweert de Schot, vorige week nog winnaar op Queens. Volgens hem is het een wonder dat hij de gerechten van zijn moeder heeft overleefd. Die werden niet op basis van gezondheid, maar gemak bereid. Zijn moeder plukte alles de kast wat voorradig was, het liefst uit blik.
'Een paar weken geleden hadden we het er over en toen heb ik plagerig tegen haar gezegd: 'het eten was niet altijd even best'. De kant-en-klare maaltijden waren meestal prima, maar de groenten kwamen bij ons uit blik. Dat vond ik niet zo geweldig.' Eén ding is bij Judy, zo zegt Murray, wel onovertroffen. 'Peertjes - uit blik - met koude pudding.'
In zijn diepe verlangen Wimbledon ooit eens te winnen, volgens Roger Federer en Rafael Nadal beschikt hij ook over alle wapens, kreeg Murray vorige zomer in Los Angeles een wijze les van Real Madrids coach José Mourinho. 'Hij zei: geniet ervan wat je doet. De druk zal er toch altijd zijn. Als persoon ben ik in wezen ook zo, ik probeer overal van te genieten. Vroeger kropte ik alles op, dacht te veel na en was te gestresst op de baan. Nu voel ik me meer op mijn gemak, het beste is om jezelf te zijn. Dat komt natuurlijker over dan iemand anders te willen zijn.'
De last van de natie is daarom geen last meer. Winnen ('daar speel ik voor'), maar ook genieten, luidt het parool. De energie die de Britse fans hem met hun aanmoedigingen bezorgen, moet de rest doen. 'De eerste keer dat ik hier speelde, speelde ik niet om kampioen te worden maar om een kans op Wimbledon te maken. Nu heb ik die en dat geeft een enorme stimulans,' concludeert Murray. 'Dit jaar weet ik wat ik wil en wat ik moet doen om optimaal geprepareerd te zijn.'
In elk geval moeder Judy uit de keuken verbannen.
(André Venema)
gogogo.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Net5 zendt helemaal niet uit, want ze hebben de rechten niet meer.
Fish en Raonic zijn je beste keuzes denk ikquote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef tja77 het volgende:
Ik zit nu naar Wickmayer te kijken, maar er moet toch wel iets beters op de baan staan?
Belgen hebben wegens bezuinigingen alleen maar de rechten op de Belgen en de eindfase van Wimbledonquote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef tja77 het volgende:
Ik zit nu naar Wickmayer te kijken, maar er moet toch wel iets beters op de baan staan?
Ik sla de junior wedstrijden altijd over.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Fish en Raonic zijn je beste keuzes denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |