Gratis DLC.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef CrazyAces het volgende:
Gratis spel door achievements halen. 1 Ticket krijg je door steamgroup te joinen. /Hollander
Ik denk het laatste V!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef Verbal het volgende:
"Unable to connect to server. Server may be offline or you may not connected to the internet.-101"
V.
Drommels! Maar wie wil Alien Swarm 2 hebben?quote:
Ook bij 1 bepaald level? Heb het begin gewoon normaal kunnen spelen namelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Mits zelfde grafische kaart: Is op te lossen door V-Sync te forceren in je Catalyst. Beetje stom, maar de moeite waard. Briljante game
Hmm, bij mij was het gewoon na een klaarblijkelijk willekeurig tijdsinterval. Soms een uur spelen, soms na een minuutje al een crash. Hele system lockte, speakers gaven een paar seconden static, niks reageerde meer. Bam.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook bij 1 bepaald level? Heb het begin gewoon normaal kunnen spelen namelijk
Komt omdat de pack met Gary's mod 75% korting is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef ImMaxa het volgende:
Wat CSS betreft, foutje in Steam. Op de homepage staat 75% korting, maar op de pagina van de game zelf staat 33%.
Dat denk ik ook, vandaar dat ik hier post. Ik heb namelijk FOK! integraal op mijn hd staan...quote:
Niet te hard zeggen hè, daar zijn mensen voor geband!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vandaar dat ik hier post. Ik heb namelijk FOK! integraal op mijn hd staan...
V.
Kan er niks aan doen, het is een submap van Internet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen hè, daar zijn mensen voor geband!
Gary's Mod is 75% korting ja, maar het pack met CSS kost 'gewoon' ¤ 16,74 wat staat aangegeven als 33%. Inmiddels staat CSS op de homepage ook als 33%. Met 75% korting zou ik de pack wel kopen, maar dit vind ik nog te duur.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat de pack met Gary's mod 75% korting is.
Jij hebt bijna alles alquote:
Back to the Future en The Witcher 2 zou ik nog wel willen hebben, maar ik vind de prijs van TW2 te hoog en ik heb nog een redelijke stapel spellen liggen die ik nog moet/wil spelenquote:
BttF vond ik tegenvallen in de demo. TW2 vind ik ook nog te duur, wacht wel op volgende sale.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Back to the Future en The Witcher 2 zou ik nog wel willen hebben, maar ik vind de prijs van TW2 te hoog en ik heb nog een redelijke stapel spellen liggen die ik nog moet/wil spelen
GVD hij is nu dus duurder geworden en ik heb hem nog niet gekochtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:22 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Gary's Mod is 75% korting ja, maar het pack met CSS kost 'gewoon' ¤ 16,74 wat staat aangegeven als 33%. Inmiddels staat CSS op de homepage ook als 33%. Met 75% korting zou ik de pack wel kopen, maar dit vind ik nog te duur.
Heb wel Oblivion, Borderlands en Test Drive Unlimited 2 gekocht. Oblivion echt al tientallen uren gespeeld, maar illegaal.Nu eindelijk gekocht.
De Metascore staat ook op 50/100 dus dat had je vantevoren wel kunnen weten danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef s0ul1991 het volgende:
Koop Garshasp in iedergeval niet, het is die 2,50 niet waard.
Het is net een Steven Seagal film, hoofdpersoon wil wraak, mept monsters neer met af en toe een levelbaas. De besturing is kak, camera is kak, graphics zijn kak, die hele game is gewoon kak.
TW2 haal ik wel ergens uit de winkel.. een premium editie met downloadbare premium items is crap..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:41 schreef CantFazeMe het volgende:
TW2 gewoon kopen is echt de moeite waard. Ik had full price betaald.
Sfeer is zó goed neergezet
9.99 dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:16 schreef Masz het volgende:
[..]
Test Drive Unlimited 2 van 30 voor 5 euro is wel een mooie deal.
Oh de prijzen zijn veranderd dan? nja wist ik nietquote:
Ik vind dat ook wel erg kut van Steam. Maken ze een aanbieding en na een uur komen ze erachter dat ze het spel voor de verkeerde prijs verkopen en verhogen ze het weer. Als dit nu een keertje gebeurd ok, maar het gebeurd elke sale een paar keer...quote:
CSS komt echt nog wel in de aanbieding, Gary's mod ook wel!quote:
ik hoop het. Ik wacht altijd met kopen tot de volgende dag, als ik de game na een nachtje slapen nog steeds wil hebben dan koop ik hem, zodat ik niet te veel troep in een opwelling koop. Maar nu is dat dus wel vet gaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
CSS komt echt nog wel in de aanbieding, Gary's mod ook wel!
Misschien was die aanbieding gewoon iets te vroeg online gegaan, who knows...!
Yeah idd...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
ik hoop het. Ik wacht altijd met kopen tot de volgende dag, als ik de game na een nachtje slapen nog steeds wil hebben dan koop ik hem, zodat ik niet te veel troep in een opwelling koop. Maar nu is dat dus wel vet gaar.
Vanwege de regelmatig terugkerende prijsfouten kijk ik altijd om 19:00-19:30 even wat de aanbiedingen zijn. Mocht hier iets tussen staan waarvan ik denk dat het wel een leuk prijsje is zoals de CCS + GM van gisteren dan koop ik die meteen en anders ga ik er een nachtje over slapen idd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
ik hoop het. Ik wacht altijd met kopen tot de volgende dag, als ik de game na een nachtje slapen nog steeds wil hebben dan koop ik hem, zodat ik niet te veel troep in een opwelling koop. Maar nu is dat dus wel vet gaar.
Volgens veel mensen wel, je moet wel n beetje bestand zijn tegen MMO-achtige praktijken heb ik begrepenquote:
Ik vond Borderlands hierom eigenlijk niet zo leuk, terwijl ik best veel en lang MMO's heb gespeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens veel mensen wel, je moet wel n beetje bestand zijn tegen MMO-achtige praktijken heb ik begrepen
Nouja, voorop gesteld dat ik Borderlands niet gespeeld heb, maar heb gehoord dat de missies van die standaard MMO-missies zijn (vooral veel fetch-quests) en dat loot zo'n beetje de hoofdmoot van de game isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Bart het volgende:
Wat bedoelen jullie precies met MMO-praktijken? Ik heb nooit MMO's gespeeld, en borderlands is max 4 spelers in coop, en dat heb ik alleen met goede vrienden gedaan.
En dat je instances hebt en dat beesten zo'n beetje altijd op dezelfde plek respawnen, etcquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, voorop gesteld dat ik Borderlands niet gespeeld heb, maar heb gehoord dat de missies van die standaard MMO-missies zijn (vooral veel fetch-quests) en dat loot zo'n beetje de hoofdmoot van de game is
Ik vertrouw dat soort sites niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef Berend. het volgende:
Je moet The Wicher niet bij steam kopen , gewoon bij g2play. 20 euro, weekend deal. Is het een leuk spel?
http://www.g2play.net/sto(...)Kings-Steam-Key.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |