Kweenie, wat is het?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:02 schreef CrazyAces het volgende:
SpaceChem, dat is wat iedereen wil toch?:)
Puzzelspel voor betamensen. Ik vind het echt supertof. Moeilijk, trial and error, complex, veelzijdig, en als je eenmaal de oplossing hebt, dan kun je gaan verbeteren en optimaliseren als je wil. Houdt je echt uren zoet. Ben met de demo al een uur of 5 bezig geweest, en nu nog al weer anderhalf uur gespeeld vandaag. Ben nog niet eens op een kwart van het spel. Die 5 euro heb ik er al weer uitquote:
russische heb ik nog niet gehad...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
g2play werkt vrij goed, Al een aantal spellen daarvandaan, Je krijgt wel russische keys maar dat is geen probleem
Ah, ik ben een alfa -0-quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Puzzelspel voor betamensen. Ik vind het echt supertof. Moeilijk, trial and error, complex, veelzijdig, en als je eenmaal de oplossing hebt, dan kun je gaan verbeteren en optimaliseren als je wil. Houdt je echt uren zoet. Ben met de demo al een uur of 5 bezig geweest, en nu nog al weer anderhalf uur gespeeld vandaag. Ben nog niet eens op een kwart van het spel. Die 5 euro heb ik er al weer uit.
http://www.openttd.org/en/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:42 schreef ImMaxa het volgende:
Zo'n game als railworks zou ik nog wel leuk vinden met Nederlandse treinen en omgevingen, om eerlijk te zijn.
Nog steeds de beste puzzelgame ooit.quote:
QF motherfucking Tquote:
et begin snap ik iigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik snap heel dat SpaceChem niet, ik voel me echt dom.
Heb al tutorials en vanalles gekeken.
Ah. Het is nogal natuur-/scheikundig van aard. Denk niet dat een alfa het interessant vindt om met atomen en moleculen te stoeien. Maar het zou natuurlijk best kunnenquote:
Wat snap je dan niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik snap heel dat SpaceChem niet, ik voel me echt dom.
Heb al tutorials en vanalles gekeken.
Als je van intelligent puzzelen, trial and error, en scheikunde houdt, dan zeker weten. Twee van die drie, dan waarschijnlijk. Een van de drie, dan misschien. Hou je van geen van die dingen, dan vind je het spel ook niets.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:19 schreef Xblister het volgende:
Twijfel over spacechem.. ga ik dat echt leuk vinden?
SUperkut inderdaad als je denkt dat ie het goed doet, heb je 30 van de 40 juiste dingen afgeleverd en dan blijkt er toch iets mis te gaan met de timing en moet je weer ergens een sync tussenzetten waardoor je weer meer kostbare cycles gebruiktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:59 schreef Gamer_V het volgende:
Het heeft eigenlijk heel weinig met scheikunde te maken... alle elementen hadden net zo goed nummertjes kunnen zijn.
Het is eerder een hele grote pure logica-puzzel, of het maken van een machine die onvermijdelijk in elkaar gaat storten
Uiteraard, maar zo spreekt het wat meer tot de verbeelding. En als je het gebied interessant vindt, is het spel gelijk nog leuker.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:59 schreef Gamer_V het volgende:
Het heeft eigenlijk heel weinig met scheikunde te maken... alle elementen hadden net zo goed nummertjes kunnen zijn.
Simpele zielquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:27 schreef CrazyAces het volgende:
Heb net even de demo gespeeld van SpaceChem. Niks voor mij, te ingewikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |