Wordt dat al niet 4 topics gezegd.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef mschol het volgende:
moet er inmiddels niet eens een mooie OP komen
Was ie nu überhaupt al ooit in Steam?quote:
het zou me niks verbazen als ze dat gaan doen...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee. Zou echt zuur zijn als EA hem exclusief voor Origins zou gebruiken.
Dan ga ik hem echt niet kopen.
Ze hebben het er iig nog niet over gehad, al wel over The Old Republic dat die Origins exclusief wordt (voor downloads dan)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze dat gaan doen...
The Old Republic is dan ook echt helemaal niet speelbaar zonder EA/TOR accountquote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze hebben het er iig nog niet over gehad, al wel over The Old Republic dat die Origins exclusief wordt (voor downloads dan)
Inderdaad, maar hoe ver gaan ze daarmee met BF3? Online Pass koppelen aan je EA account?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
The Old Republic is dan ook echt helemaal niet speelbaar zonder EA/TOR account
Misschien morgenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Jeuj vrij
Nog meer mensen die L4D2 nog geinstalleerd hebben/kunnen installeren voor een potje Versus?
Serieus? Nou dan gaat hem dat niet wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
The Old Republic is dan ook echt helemaal niet speelbaar zonder EA/TOR account
Ik ben een losse gamer, maar heb het wel. Steam-account cc_verbal.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Jeuj vrij
Nog meer mensen die L4D2 nog geinstalleerd hebben/kunnen installeren voor een potje Versus?
Het is een MMOquote:Op maandag 20 juni 2011 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Nou dan gaat hem dat niet worden
Nja via steam ofzo, maar goed dat had ik kunnen wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is een MMOWat had je anders verwacht?
ach, via EA of steam, voor beide heeft iedere gamer toch wel een profiel..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja via steam ofzo, maar goed dat had ik kunnen weten
Ja, werkt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Al eens gedraaid in een andere Window mode? Bijvoorbeeld XP mode
Ik krijg geen error, hij start gewoon niet op en dat is het.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:27 schreef Frith het volgende:
Heb je geheel bij toeval soms ook een 'kan window.h niet -blablabla" ?
Want dat was geloof ik een kwestie van .Net opnieuw installeren (via een losse distributie op de download pagina van MS). Sowieso: met een clean install van je OS ben je ook van het probleem af.
Uiteraard dit soort dingen al geprobeerd, werkt niet. Dit probleem is er ook berucht om dat deze dingen niet werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef Tain het volgende:
ClientRegistry.blob
Steam.dll
SteamUI.dll
Verwijderen in je Steam directory of even proberen om je anti-virus uit te zetten en het dan te proberen
Runt hij verder wel bij processen in taakbeheer? Als hij dat doet, en je beeindigd het proces en start opnieuw op dan werkt dat vaak wel, heb dat wel eens gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, werkt niet.
[..]
Ik krijg geen error, hij start gewoon niet op en dat is het.
[..]
Uiteraard dit soort dingen al geprobeerd, werkt niet. Dit probleem is er ook berucht om dat deze dingen niet werken.
Met het verwijderen van die clientregistry krijg je niet het update schermpje wanneer je Steam start?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, werkt niet.
[..]
Ik krijg geen error, hij start gewoon niet op en dat is het.
[..]
Uiteraard dit soort dingen al geprobeerd, werkt niet. Dit probleem is er ook berucht om dat deze dingen niet werken.
Gewoon de prijs die Activision heeft bepaald voor dat spelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Lolwuthai het volgende:
Is Blackops via Steam nou serieus 40 60 euro?
Dat heb ik hierboven al gezegd, hij runt inderdaad in taakbeheer. En nee, afsluiten helpt niet, ik ben geen IT'er, maar ik snap ook wel dat je applicaties niet dubbel moet runnen dus dat is het eerste wat ik had geprobeerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Runt hij verder wel bij processen in taakbeheer? Als hij dat doet, en je beeindigd het proces en start opnieuw op dan werkt dat vaak wel, heb dat wel eens gehad.
Ik krijg wél het updateschermpje, maar daarna doet hij wederom niks. PC is up to date, maar als ik het forum van Steam moet geloven, ligt de schuld bij een update van Steam (ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst geüpdatet had). Het gaat zo diep dat sommigen met regedit keys hebben moeten kloten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Met het verwijderen van die clientregistry krijg je niet het update schermpje wanneer je Steam start?
Is je PC verder helemaal uptodate met Windows Update, drivers enzo?
Denk je dat of weet je dat?quote:
Vorig jaar was dat de laatste week van juni, al is er dit jaar nog niets over gepubliceerd dus nog even afwachten.quote:
Nou ik wacht afquote:
Volgens mij niet echtquote:
Volgens de reviews en reacties voor mij niet in ieder gevalquote:
Nope, maar dat is niets anders dan een reinstall terwijl je je games backupt. Alleen snap ik niet waar dat regedit gebeuren voor dient?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef MisterChirrel het volgende:
Levolution:
Deze stappen al gevolgd?
http://developer.valvesof(...)y_reinstalling_Steam
Bij een uninstall of reinstall blijven er bijna altijd gegevens van de vorige installatie achter en met regedit haal je ieder geval de verwijzingen weg naar die gegevens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niets anders dan een reinstall terwijl je je games backupt. Alleen snap ik niet waar dat regedit gebeuren voor dient?
Nog niet...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Godverdomme iemand ook mail gekregen van EA/Bioware over hackpoging? En dat je je wachtwoord moet veranderen?
Yeah ik ook, maar vind het wel aan de late kant: die hack is alweer een paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Godverdomme iemand ook mail gekregen van EA/Bioware over hackpoging? En dat je je wachtwoord moet veranderen?
Ze zijn net 3 maanden in de lucht en de eerste expansion komt volgende maand.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:35 schreef Catch_me het volgende:
Aan de forums te zien is het spel op sterven na dood?
alleen als je neverwinter nights server zat toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:57 schreef CantFazeMe het volgende:
OK mailtje van EA/Bioware is echt. Dus bij deze raad ik jullie aan om je wachtwoord te veranderen.
Voornamelijk om de verbindingen naar de updates ook te uninstallen, aangezien ik een paar posts zag over een mislukte update.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niets anders dan een reinstall terwijl je je games backupt. Alleen snap ik niet waar dat regedit gebeuren voor dient?
ik heb hem ook gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:57 schreef CantFazeMe het volgende:
OK mailtje van EA/Bioware is echt. Dus bij deze raad ik jullie aan om je wachtwoord te veranderen.
Volgens mij is dit omdat iedereen om een Team Fortress 2 refund zeurtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Steam forums knalt er dan ook regelmatig uit.
Steam doet het tenminste bij jou.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef Toryu het volgende:
kut steam. Weer al mij favo's weg. En servers zoeken werkt ook al niet meer. Wat een bagger is het ook.
Heeft iemand een lijstje met toffe servers zodat ik ze handmatig toe kan voegen?
edit:
En als ik ga spelen wordt ik na een paar minuten gekickt omdat ik geen verbinding heb met een vac server. ofzo. teringprogramma
Die Magicka achievement zegt dat je 7 dagen moet spelenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Catch_me het volgende:
De summer sale komt er weer aan
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1942661
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus de sale zal wel 7 dagen duren? (hoe lang duurde hij vorig jaar? 2 weken dacht ik toch?)
Anyway ik ben eigenlijk veel te hyped hiervoor terwijl ik niet eens veel meer speelKOM OP STEAM LAAT DIE SALE MAAR KOMEN
als ik het lijstje van spellen met extra achievements zo zie (en een flauw vermoeden hebben dattie ook in de sale komen) dan is er (iig uit dat lijstje) niks intressantsquote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Catch_me het volgende:
De summer sale komt er weer aan
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1942661
Nee, ik word er ook niet echt wild van, maar niet alle games die meedoen hoeven nieuwe cheevo's te hebben natuurlijk (zoals die Star Wars Pack waar ze het over hebben)quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik het lijstje van spellen met extra achievements zo zie (en een flauw vermoeden hebben dattie ook in de sale komen) dan is er (iig uit dat lijstje) niks intressants
We zullen het wel merken!quote:
Dat merken wij na 19:00quote:
Na iedere patch is TF2 ff kut, vanwege achievementhoeren. Geef het een week en spel speelt weer tof, met hopelijk nog meer mensen!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat TF2 gratis is geworden ben ik ook niet zo tevreden mee. Al die newfags van COD enzo komen hier. En hackers/cheaters.
is een goeie sellerquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
en dan komen ze ook nog met een daily deal aanzetten die al 10 keer is langsgeweest........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |