Gewoon de prijs die Activision heeft bepaald voor dat spelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Lolwuthai het volgende:
Is Blackops via Steam nou serieus 40 60 euro?
Dat heb ik hierboven al gezegd, hij runt inderdaad in taakbeheer. En nee, afsluiten helpt niet, ik ben geen IT'er, maar ik snap ook wel dat je applicaties niet dubbel moet runnen dus dat is het eerste wat ik had geprobeerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Runt hij verder wel bij processen in taakbeheer? Als hij dat doet, en je beeindigd het proces en start opnieuw op dan werkt dat vaak wel, heb dat wel eens gehad.
Ik krijg wél het updateschermpje, maar daarna doet hij wederom niks. PC is up to date, maar als ik het forum van Steam moet geloven, ligt de schuld bij een update van Steam (ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst geüpdatet had). Het gaat zo diep dat sommigen met regedit keys hebben moeten kloten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Met het verwijderen van die clientregistry krijg je niet het update schermpje wanneer je Steam start?
Is je PC verder helemaal uptodate met Windows Update, drivers enzo?
Denk je dat of weet je dat?quote:
Vorig jaar was dat de laatste week van juni, al is er dit jaar nog niets over gepubliceerd dus nog even afwachten.quote:
Nou ik wacht afquote:
Volgens mij niet echtquote:
Volgens de reviews en reacties voor mij niet in ieder gevalquote:
Nope, maar dat is niets anders dan een reinstall terwijl je je games backupt. Alleen snap ik niet waar dat regedit gebeuren voor dient?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef MisterChirrel het volgende:
Levolution:
Deze stappen al gevolgd?
http://developer.valvesof(...)y_reinstalling_Steam
Bij een uninstall of reinstall blijven er bijna altijd gegevens van de vorige installatie achter en met regedit haal je ieder geval de verwijzingen weg naar die gegevens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niets anders dan een reinstall terwijl je je games backupt. Alleen snap ik niet waar dat regedit gebeuren voor dient?
Nog niet...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Godverdomme iemand ook mail gekregen van EA/Bioware over hackpoging? En dat je je wachtwoord moet veranderen?
Yeah ik ook, maar vind het wel aan de late kant: die hack is alweer een paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Godverdomme iemand ook mail gekregen van EA/Bioware over hackpoging? En dat je je wachtwoord moet veranderen?
Ze zijn net 3 maanden in de lucht en de eerste expansion komt volgende maand.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:35 schreef Catch_me het volgende:
Aan de forums te zien is het spel op sterven na dood?
alleen als je neverwinter nights server zat toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:57 schreef CantFazeMe het volgende:
OK mailtje van EA/Bioware is echt. Dus bij deze raad ik jullie aan om je wachtwoord te veranderen.
Voornamelijk om de verbindingen naar de updates ook te uninstallen, aangezien ik een paar posts zag over een mislukte update.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niets anders dan een reinstall terwijl je je games backupt. Alleen snap ik niet waar dat regedit gebeuren voor dient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |