abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98572144
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik mag niet van Sonja :'( en ook niet van mezelf.. nog even en ik kan de tent aantrekken als jurk :P
ben je nog op verkansie dan? :o
ga es wijn drinken en terrashangen jij! :D

Asy ze staan een paar pagina's terug geloof ik.
Wacht ik zoek wel ff
:)
pi_98572214
Nee joh, ik ben alweer aan het werk geweest deze week!
pi_98572280
http://yuki-michelle.com/hugs/Handout.pdf

tadaaam :)

ooooh ok, ik dacht al :D
nouja goed, daar kun je vast ook wijn drinken :+
:)
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:03:28 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98572674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

ben je nog op verkansie dan? :o
ga es wijn drinken en terrashangen jij! :D

Asy ze staan een paar pagina's terug geloof ik.
Wacht ik zoek wel ff
Ow scusi, ik kon me niet herinneren dat ze voorbij gekomen waren dus ik heb niet gezocht :@
mag ik als excuus opvoeren dat ik moe ben? :O
pi_98573254
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Misschien wil die iemand liever de Lars van jou overnemen?
Uhm nee sorry, vind Bjorn mooier :)
pi_98622436
n.a.v de rs die Orea te koop heeft, vraag ik me het volgende af. Is het ook mogelijk om van een doek een rs te maken? Ik heb de hoppediz antigua te koop staan, maar niemand wil 'm hebben. Nou vind ik het stiekem zonde om hem in de kast te laten liggen om een nieuwe rs te kopen.
Mijn moeder is erg handig met de naaimachine, dus dat zou wel goed moeten komen.
*poef* nu is het weg
pi_98622529
Ja das heel makkelijk!! Ik zoek even een linkje :)
pi_98622624
Kan je moeder Duits?? :P

Didymos Handleiding maken van een Ringsling

En:

Nederlandse omschrijving Ringsling maken Deze is het meest compleet geloof ik, verschillende schouders, verschillende stijlen... ideaal! :P

verschillende schouders naaien
pi_98622752
Oooohw, komt helemaal goed. Wat draagt fijner? Met een gevouwen schouderstuk of niet?

Dan denk ik dat ik er eerst een leen bij de doekenbieb, en als het bevalt dan kan ik mijn moeder aan het werk zetten :p

Vind het zo zonde anders van mijn antigua, die ligt al zo lang werkeloos in de kast.
*poef* nu is het weg
pi_98623077
Ik vind een ongevouwen schouder persoonlijk het fijnst. Maar dat is echt heel persoonlijk. Ik heb een gevouwen schouder (de Gecko's) en die draagt ook prima, maar bij een ongevouwen schouders verspreid het gewicht voor mijn gevoel net iets beter. Niet onbelangrijk bij mijn dame :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:30:36 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98656481
De Selendang (ja een andere dan ik in eerste instantie zei, want die 'overwegend rode' was eigenlijk overwegend roze ;) )
Met flits:

ja de spiegel staat vol vingertjes ;)
Zonder flits:

Ik moest er wel een schuifknoop inleggen want die tradionele folding nog wattes dat gaat niet met een groot kind. Althans ik heb dan stof tekort om alles goed vast te kunnen houden totdat het vast zit.
  zondag 26 juni 2011 @ 10:01:54 #137
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98671062
Shitz, in welk topic stonden die spreekbeurten van de doeken? Kan ze niet vinden...

MIsschien iets om linkjes daarvan in de OP te zetten? Ik als draagdoekn0000000000b vind het wel handig iig!

Gisteren voor Manlief (en beetje mij) de Bondolino aangeschaft. Hij vond het super en kan niet wachten.

En ik ben flieft op de didymos jonny, maar ik weet nog niet of het wat is...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98671125
Takkem:
Draagdoeken #93

ik heb trouwens contact gehad met een consulent over het aanschaffen enzo...ze radde me aan om te wachten zowel met het kopen van een doek als met de consult tot dat de kleine er is

ik vraag me alleen af...als de kleine er is, vindt ze dat leuk om zo rond geslingerd te worden 1 uur lang door een onbekende hmm
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98671226
Je gaat dan oefenen met een pop hoor Bitterend, maar denk dat ze dat aanraadt, omdat je het dan zelf in de praktijk kunt brengen met je eigen beeb, na het oefenen met de pop. Als je het nu doet, dan zit er zoveel tijd tussen totdat je je eigen baby kan dragen en dan veel info alweer naar de achtergrond gezakt zijn...

Qua aanschaf is dat ook wel het slimst. Ik was koppig (goh!!) en had al een doek of 5 voor Leia er was :') resulteerde er ook wel in dat ik veel doeken gewisseld heb, verkocht of geruild totdat ik echt wist wat ik wilde. Maar dat vond ik ergens ook wel leuk!
  zondag 26 juni 2011 @ 10:14:30 #140
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98671234
Thnx bttrnd! Seth vond het gisteren iig wel prima. En zo niet, dan niet. Ze hebben bij dieconsulenten toch ook van die levensechte poppen? Alexa was gisteren iig danig in de war toen ze zo'n pop tussen / onder doeken zag liggen. Ze keek mij aan en zei: "Ohhh neeee baby". :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_98671275
Ohh ik snap m! ze had het niet over een pop dus ik twijfelde wat een week oude baby hiervan zou vinden...
hebben de consulenten zoveel verschillende doeken in huis dan? ik blijf er naar kijken die doeken...heb geen geld op het moment maar kwijlen mag..ik zou de zara willen uitproberen bijvoorbeeld! maar die didymos ook!! vraag me af of ze dat allemaal heeft?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98671284
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:14 schreef Takkembah het volgende:
Thnx bttrnd! Seth vond het gisteren iig wel prima. En zo niet, dan niet. Ze hebben bij dieconsulenten toch ook van die levensechte poppen? Alexa was gisteren iig danig in de war toen ze zo'n pop tussen / onder doeken zag liggen. Ze keek mij aan en zei: "Ohhh neeee baby". :')
_O- arme alexa! hahaha weer een nieuwe baby in huis denkt ze!
  zondag 26 juni 2011 @ 10:22:27 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98671344
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:13 schreef Orea het volgende:

Qua aanschaf is dat ook wel het slimst. Ik was koppig (goh!!) en had al een doek of 5 voor Leia er was :') resulteerde er ook wel in dat ik veel doeken gewisseld heb, verkocht of geruild totdat ik echt wist wat ik wilde. Maar dat vond ik ergens ook wel leuk!
Wij hebben tot nu toe een RS (doe ik niet veel mee, alleen binnenshuis), een Mei Tai (gebruik ik veel) en nu dan een Bondolino. Maar de doeken lonken :P, ik heb mijn oog op verschillende laten vallen en Manlief is bang dat er hier straks inderdaad 10 in huis liggen :D
Alexa en Seth zijn lief
pi_98675042
Ik wil trouwens toch een doek ruim voor dat ukkie er is (als er weer geld is). Dan kan ik het doek alvast zacht maken enzo...
pi_98677882
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:17 schreef bitterend het volgende:
hebben de consulenten zoveel verschillende doeken in huis dan?
Vraag eens een stashfoto van Webkim, kun je echt kwijlen!
pi_98678333
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:13 schreef Orea het volgende:
Maar dat probleem houd je natuurlijk, ook als je wacht met het kopen van een doek tot je kindje er is. Dan moet je nog steeds ontdekken wat je fijn vindt. En als je bent zoals ik dan ben je gauw tevreden. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98681331
Ik merk met mijn twee nieuwe doeken wel dat er veel meer verschil is dan ik dacht. In knoopgemak en comfort met name. Nu hebben we voor onze welgeteld 3 dagen durende vakantie alleen een Nino mt 4 mee. Tot mijn verbazing lukt daarmee net de fwcc (voor lief) :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2011 @ 18:29:33 #148
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_98686087
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:06 schreef bitterend het volgende:
Takkem:
Draagdoeken #93

ik heb trouwens contact gehad met een consulent over het aanschaffen enzo...ze radde me aan om te wachten zowel met het kopen van een doek als met de consult tot dat de kleine er is

ik vraag me alleen af...als de kleine er is, vindt ze dat leuk om zo rond geslingerd te worden 1 uur lang door een onbekende hmm
Wat je ook zou kunnen doen is een draagconsulent opzoeken die voor de bevalling een voorbereidend info-/knoopconsult wil geven en na de bevalling een controle consult. Ze zijn er echt ;)
En rondslingeren gebeurt niet, zoals Orea al schreef oefen je met een pop. Pas als je de knoop echt door hebt doe je hem met je eigen kind. En dat wil meestal niet meer uit de doek :)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_98686938
Macka dat is inderdaad een super goed idee! Denk dat diegene waarmee ik nu contact had hem niet gaat worden...ze zei dat ik iemand moest vinden die bereid was bij mij thuis op consult te komen na de geboorte...alsof ze dat niet zelf wou?? beetje raar...maar goed ik ga door met de speurtocht, we hebben nog even!
pi_98686953
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik merk met mijn twee nieuwe doeken wel dat er veel meer verschil is dan ik dacht. In knoopgemak en comfort met name. Nu hebben we voor onze welgeteld 3 dagen durende vakantie alleen een Nino mt 4 mee. Tot mijn verbazing lukt daarmee net de fwcc (voor lief) :)
Welke doeken heb je allemaal? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')