ben je nog op verkansie dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik mag niet van Sonjaen ook niet van mezelf.. nog even en ik kan de tent aantrekken als jurk
![]()
Ow scusi, ik kon me niet herinneren dat ze voorbij gekomen waren dus ik heb niet gezochtquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
ben je nog op verkansie dan?![]()
ga es wijn drinken en terrashangen jij!
Asy ze staan een paar pagina's terug geloof ik.
Wacht ik zoek wel ff
Uhm nee sorry, vind Bjorn mooierquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Misschien wil die iemand liever de Lars van jou overnemen?
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:14 schreef Takkembah het volgende:
Thnx bttrnd! Seth vond het gisteren iig wel prima. En zo niet, dan niet. Ze hebben bij dieconsulenten toch ook van die levensechte poppen? Alexa was gisteren iig danig in de war toen ze zo'n pop tussen / onder doeken zag liggen. Ze keek mij aan en zei: "Ohhh neeee baby".
Wij hebben tot nu toe een RS (doe ik niet veel mee, alleen binnenshuis), een Mei Tai (gebruik ik veel) en nu dan een Bondolino. Maar de doeken lonkenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:13 schreef Orea het volgende:
Qua aanschaf is dat ook wel het slimst. Ik was koppig (goh!!) en had al een doek of 5 voor Leia er wasresulteerde er ook wel in dat ik veel doeken gewisseld heb, verkocht of geruild totdat ik echt wist wat ik wilde. Maar dat vond ik ergens ook wel leuk!
Vraag eens een stashfoto van Webkim, kun je echt kwijlen!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:17 schreef bitterend het volgende:
hebben de consulenten zoveel verschillende doeken in huis dan?
Maar dat probleem houd je natuurlijk, ook als je wacht met het kopen van een doek tot je kindje er is. Dan moet je nog steeds ontdekken wat je fijn vindt. En als je bent zoals ik dan ben je gauw tevreden.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:13 schreef Orea het volgende:
Qua aanschaf is dat ook wel het slimst. Ik was koppig (goh!!) en had al een doek of 5 voor Leia er wasresulteerde er ook wel in dat ik veel doeken gewisseld heb, verkocht of geruild totdat ik echt wist wat ik wilde. Maar dat vond ik ergens ook wel leuk!
Wat je ook zou kunnen doen is een draagconsulent opzoeken die voor de bevalling een voorbereidend info-/knoopconsult wil geven en na de bevalling een controle consult. Ze zijn er echtquote:Op zondag 26 juni 2011 10:06 schreef bitterend het volgende:
Takkem:
Draagdoeken #93
ik heb trouwens contact gehad met een consulent over het aanschaffen enzo...ze radde me aan om te wachten zowel met het kopen van een doek als met de consult tot dat de kleine er is
ik vraag me alleen af...als de kleine er is, vindt ze dat leuk om zo rond geslingerd te worden 1 uur lang door een onbekende hmm
Welke doeken heb je allemaal?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik merk met mijn twee nieuwe doeken wel dat er veel meer verschil is dan ik dacht. In knoopgemak en comfort met name. Nu hebben we voor onze welgeteld 3 dagen durende vakantie alleen een Nino mt 4 mee. Tot mijn verbazing lukt daarmee net de fwcc (voor lief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |