DOH!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef WupWup het volgende:
Maar zelfs als je boven vieze grond gaat knopen (wat we overigens allemaal wel eens doen met prachtig Nederlands weer), hoef je geen staarten te laten slepen. Je kunt de uiteinden bijv in je broekzakken stoppen. Als ik vanuit de auto knoop, laat ik de punten vaak in de auto hangen of ik vraag degene waarmee ik ben ze even uit de plassen/modder te houden.
Ohh, je had het over jezelf?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Een hele dag dragen weet ik niet hoor. Ik ben nogal gesteld op mn bewegingsvrijheid op alle mogelijke manieren. Rienk viel op mij in slaap, maar zodra hij sliep ging hij zn bed of box in. En nu weet ik wel dat ik dus mn vrijheid behoud, maar je snapt hoop ik wel wat ik bedoel
Maar gewoon voor de af-en-toe of of familie op afstand te houden
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar niet groter dan op de site en tis nog een soort van verkapte reclame ook
Dankjewel. Is gewoon een kwestie van héél veel doen en de goede trucjes kennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef WupWup het volgende:
Webkim, wat kan jij toch vreselijk mooi knopen. Ik verbaas me er iedere keer weer over!
Ook met geweven doeken zijn er knopen die je vooraf kunt knopen en daarna je kindje erin kunt doen, en eruit en er weer in, zonder dat je doek helemaal opnieuw moet knopen (alleen opnieuw aanspannen), zoals de FCCquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef NotTheSame het volgende:
Thanx voor de tips (en complimenten)
Claudia_x: Wij kopen wel een wandelwagen, en de eerste maanden nemen deze ook wel mee als slaapplekje voor de kleine in de camper (of iig gaat de wandelwagenbak mee). Het 'probleem' is dat we op zo'n dagen toch stiekem veel rondlopen, van de baan naar de camper en terug, dus om elke keer met de wandelwagenbak te sjouwen lijkt me niet echt ideaal. Vandaar dat ik ook serieus interesse heb in een draagdoek.
Ik kan m'n doek natuurlijk al omknopen in de camper, maar het is inderdaad ook wel iets dat als zo'n lange doek buiten de grond raakt bijv. bij het afstellen dat er soms wel eens wat zand aan blijft hangen. Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit, op zo'n plaatsen je doek 100% schoon houden is eigenlijk niet mogelijk. Dus misschien is het inderdaad ook wel een goede tip om in de gaten te houden hoe heet je de doek kunt wassen, daar had ik ook nog niet aan gedacht, thanx p_iglet!
Manlief zal waarschijnlijk ook wel gaan dragen, hij kan zich er nu nog niets bij voorstellen maar ik denk dat hij wel smelt als hij het een keertje in real life zou zien.
p_iglet had je mijn pm nog gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Orea op 23-06-2011 21:43:40 ]
Dank!!!!quote:
oh! doe je foto's?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:07 schreef Saffier het volgende:
Huup ik ben heeeeeeeeeeeel erg blij met je voorbeelden hoe een selendang te knopen, ik heb 2 originele liggen en wil er nu wel heel graag wat mee gaan doen!
Binnen 10 minuten tintelende vingers en meer afgeknelde dingen, ik ging bijna onderuitquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Orea het volgende:
Denk als je haar een keer op je rug hebt gehad dat je niet meer anders wilt!!ik dacht muppet op vakantie 1 keer even in een FWCC op mijn buik te doen (net toen we ook een omhooglopend paadje op moesten) en dat was echt 2 minuten en toen heb ik haar alsnog op mijn rug gegooid
maargoed, ook iets met zwaargewicht geloof ik
![]()
heb je voor mij ook die voorbeelden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh! doe je foto's?![]()
ik zit met smart te wachten tot de kinderbijslag dr is om ook te bestellen
zeg Orea, die tweede met die strepkes ruilen voor n pak koekies?![]()
mooie doeken heb je te koop <3
Ik mag niet van Sonjaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
zeg Orea, die tweede met die strepkes ruilen voor n pak koekies?![]()
mooie doeken heb je te koop <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |