abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98507284
Maar zelfs als je boven vieze grond gaat knopen (wat we overigens allemaal wel eens doen met prachtig Nederlands weer :') ), hoef je geen staarten te laten slepen. Je kunt de uiteinden bijv in je broekzakken stoppen. Als ik vanuit de auto knoop, laat ik de punten vaak in de auto hangen of ik vraag degene waarmee ik ben ze even uit de plassen/modder te houden.
pi_98507427
Dan ben jij vast handiger dan ik WupWup, want hoe goed ik dat ook probeer het gaat lang niet altijd goed.

Kortom naar lowlands, picknicken, strand of andere dingen met risico op vies worden gaat toch mooi mijn hopp of medley mee en niet mijn didymos met wol ;)
pi_98507494
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef WupWup het volgende:
Maar zelfs als je boven vieze grond gaat knopen (wat we overigens allemaal wel eens doen met prachtig Nederlands weer :') ), hoef je geen staarten te laten slepen. Je kunt de uiteinden bijv in je broekzakken stoppen. Als ik vanuit de auto knoop, laat ik de punten vaak in de auto hangen of ik vraag degene waarmee ik ben ze even uit de plassen/modder te houden.
DOH!

waarom bedenk ik dat zelf niet :?
:)
pi_98507531
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Een hele dag dragen weet ik niet hoor. Ik ben nogal gesteld op mn bewegingsvrijheid op alle mogelijke manieren. Rienk viel op mij in slaap, maar zodra hij sliep ging hij zn bed of box in. En nu weet ik wel dat ik dus mn vrijheid behoud, maar je snapt hoop ik wel wat ik bedoel ;)

Maar gewoon voor de af-en-toe of of familie op afstand te houden })
Ohh, je had het over jezelf?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:16:35 #105
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98507964
Thanx voor de tips (en complimenten :@ )

Claudia_x: Wij kopen wel een wandelwagen, en de eerste maanden nemen deze ook wel mee als slaapplekje voor de kleine in de camper (of iig gaat de wandelwagenbak mee). Het 'probleem' is dat we op zo'n dagen toch stiekem veel rondlopen, van de baan naar de camper en terug, dus om elke keer met de wandelwagenbak te sjouwen lijkt me niet echt ideaal. Vandaar dat ik ook serieus interesse heb in een draagdoek.
Ik kan m'n doek natuurlijk al omknopen in de camper, maar het is inderdaad ook wel iets dat als zo'n lange doek buiten de grond raakt bijv. bij het afstellen dat er soms wel eens wat zand aan blijft hangen. Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit, op zo'n plaatsen je doek 100% schoon houden is eigenlijk niet mogelijk. Dus misschien is het inderdaad ook wel een goede tip om in de gaten te houden hoe heet je de doek kunt wassen, daar had ik ook nog niet aan gedacht, thanx p_iglet!

Manlief zal waarschijnlijk ook wel gaan dragen, hij kan zich er nu nog niets bij voorstellen maar ik denk dat hij wel smelt als hij het een keertje in real life zou zien.

p_iglet had je mijn pm nog gehad :@?
pi_98508250
Jup gehad, maar nog geen tijd gehad te reageren.
pi_98551391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Sorry :@
Maar niet groter dan op de site en tis nog een soort van verkapte reclame ook ;)
:) Ik vind het prima hoor. Ik was alleen meteen wakker toen ik dit topic inwandelde en WAK! mezelf zo groot zag. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef WupWup het volgende:
Webkim, wat kan jij toch vreselijk mooi knopen. Ik verbaas me er iedere keer weer over!
Dankjewel. Is gewoon een kwestie van héél veel doen en de goede trucjes kennen. ;)
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:17:44 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_98553326
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef NotTheSame het volgende:
Thanx voor de tips (en complimenten :@ )

Claudia_x: Wij kopen wel een wandelwagen, en de eerste maanden nemen deze ook wel mee als slaapplekje voor de kleine in de camper (of iig gaat de wandelwagenbak mee). Het 'probleem' is dat we op zo'n dagen toch stiekem veel rondlopen, van de baan naar de camper en terug, dus om elke keer met de wandelwagenbak te sjouwen lijkt me niet echt ideaal. Vandaar dat ik ook serieus interesse heb in een draagdoek.
Ik kan m'n doek natuurlijk al omknopen in de camper, maar het is inderdaad ook wel iets dat als zo'n lange doek buiten de grond raakt bijv. bij het afstellen dat er soms wel eens wat zand aan blijft hangen. Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit, op zo'n plaatsen je doek 100% schoon houden is eigenlijk niet mogelijk. Dus misschien is het inderdaad ook wel een goede tip om in de gaten te houden hoe heet je de doek kunt wassen, daar had ik ook nog niet aan gedacht, thanx p_iglet!

Manlief zal waarschijnlijk ook wel gaan dragen, hij kan zich er nu nog niets bij voorstellen maar ik denk dat hij wel smelt als hij het een keertje in real life zou zien.

p_iglet had je mijn pm nog gehad :@?
Ook met geweven doeken zijn er knopen die je vooraf kunt knopen en daarna je kindje erin kunt doen, en eruit en er weer in, zonder dat je doek helemaal opnieuw moet knopen (alleen opnieuw aanspannen), zoals de FCC :)
En dan idd een doek kiezen die makkelijk (heet) gewassen kan worden en niet te kwetsbaar is, niet snel haaltjes krijgt enzow. Katoenen strepen van Didymos, Hoppediz, Storchenwiege, Girasol, bijv.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_98554148
Even een brutale crosspost van V&A, maar ik heb weer wat doekies te koop!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Orea op 23-06-2011 21:43:40 ]
pi_98554298
Björn 4 :o Ik heb net een Lars 4 van Asy overgenomen. Wil je ruilen? [/longshot]
pi_98554440
Nee sorry :D ik gebruik eigenlijk alleen nog maar mijn Amitola 4 qua die maat, dus wil echt liever verkopen...
pi_98554487
Dan ga ik 'm van je kopen als dat mag :D
pi_98555002
Mag, maar iemand was je net voor ;)
pi_98555297
-O-
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:18:23 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98556103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef WupWup het volgende:
-O-
Misschien wil die iemand liever de Lars van jou overnemen?
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:05:53 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98569133
Webkim, welke knooptechniek gebruik je op de foto die Vanyel heeft geplaatst?? Ik heb heel snel last van tintelende armen/vingers/schouders als ik Ylana op mijn rug knoop. De 3 keer dat we dat nu hebben gedaan was het dus geen succes en ik gok erop dat het ligt aan de knoop(techniek).
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:07:10 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98569195
Huup ik ben heeeeeeeeeeeel erg blij met je voorbeelden hoe een selendang te knopen, ik heb 2 originele liggen en wil er nu wel heel graag wat mee gaan doen!
:*
Ylana
pi_98569350
Dat is de double hammock Saffier!
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:12:52 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98569491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef Orea het volgende:
Dat is de double hammock Saffier!
Dank!!!!
Ze wordt te lang voor voorop, gewicht gaat nog maar ook niet zo heel lang meer gok ik ;)
Ylana
pi_98569637
Denk als je haar een keer op je rug hebt gehad dat je niet meer anders wilt!! ;) ik dacht muppet op vakantie 1 keer even in een FWCC op mijn buik te doen (net toen we ook een omhooglopend paadje op moesten) en dat was echt 2 minuten en toen heb ik haar alsnog op mijn rug gegooid :D maargoed, ook iets met zwaargewicht geloof ik :')
pi_98569676
Ik heb vandaag eindelijk de bwcc eens goed voor elkaar gekregen en ook zo dat ze er echt lekker in zat.. Toch niet mijn favo knoop, maar wel eens fijn voor de afwisseling!
pi_98569777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:07 schreef Saffier het volgende:
Huup ik ben heeeeeeeeeeeel erg blij met je voorbeelden hoe een selendang te knopen, ik heb 2 originele liggen en wil er nu wel heel graag wat mee gaan doen!
:*
oh! doe je foto's? O+
ik zit met smart te wachten tot de kinderbijslag dr is om ook te bestellen :P

zeg Orea, die tweede met die strepkes ruilen voor n pak koekies? :7 :+
mooie doeken heb je te koop <3
:)
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:23:24 #123
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98570112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Orea het volgende:
Denk als je haar een keer op je rug hebt gehad dat je niet meer anders wilt!! ;) ik dacht muppet op vakantie 1 keer even in een FWCC op mijn buik te doen (net toen we ook een omhooglopend paadje op moesten) en dat was echt 2 minuten en toen heb ik haar alsnog op mijn rug gegooid :D maargoed, ook iets met zwaargewicht geloof ik :')
Binnen 10 minuten tintelende vingers en meer afgeknelde dingen, ik ging bijna onderuit :X :X Ik ga ervanuit dat het de verkeerde knoop was voor mij/ons.
Jouw speklap is gewoon geweldig O+ O+ Mijnes is denk ik rond de 7,5 kilo O+
En ik ga mooi niet naar jouw stash kijken natuurlijk he O-)

Huup, ik wil heel graag foto's maken :Y maar ik vergeet ze steeds te uppen.... :@ Mijn selendangs heeft een tante voor me zelf meegenomen uit Indonesie, ze is er speciaal voor me naar op zoek gegaan O+ Zó lief! En nu kan ik er binnenkort ook wat mee! Oeh... hopelijk zaterdag!!
als ik het niet vergeet met mijn duffe hoofd :{ Ze ruiken ook gewoon nog helemaal naar batik O+
Ylana
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:46:25 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98571630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh! doe je foto's? O+
ik zit met smart te wachten tot de kinderbijslag dr is om ook te bestellen :P

heb je voor mij ook die voorbeelden? O-)
pi_98571962
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik mag niet van Sonja :'( en ook niet van mezelf.. nog even en ik kan de tent aantrekken als jurk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')