Ik zie het nu ook netquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Daar kwam je ook op tijd achter zegquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Nou ja, IK zag het tenminste (uiteindelijkquote:
True truequote:
Ik ook van jou, Naut, ik ook van jou.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van jullie.
Een positief persoon straalt dat ook uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Nautilus. het volgende:
Ik kan heel goed tegen tranen, hoor. Ik word er een beetje giechelig van als mensen in mijn bijzijn gaan huilen.
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Jij moet R&P-mod worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Ware woordenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |