Je hebt wereldwijd ~60k potentiele klanten momenteel, dus kies wel zorgvuldig je kruispuntquote:Op maandag 20 juni 2011 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu dat iedereen een smartphone met 3G internet heeft, is mobiel betalen dmv BTC wel een toffe mogelijkheid.
Maar hoe lang ga je dan wachten tot de transactie bevestigt is?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je hebt wereldwijd ~60k potentiele klanten momenteel, dus kies wel zorgvuldig je kruispunt
Het bitcoin idee (uit satoshi's paper) is dat je een risico neemt dat proportioneel is met het bedrag. Als iemand iets koopt voor een klein bedragje, ga je niet wachten en ga je er gewoon vanuit dat het goed gaat. Zo niet is de schade immers maar klein.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Maar hoe lang ga je dan wachten tot de transactie bevestigt is?
ALs dat zo is, dan velt het mee, maar ik heb dat nog niet door MtGox zelf bevestigd gezien. De koers stond op een gegeven moment op $0.01, dus worst case was het zo'n 100k bitcoin. Als ik me niet vergis waren er inderdaad een paar zeer grote transacties vlak voor de laaste van 400k (die van MtGox zelf was) en MtGox down ging.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef plamp het volgende:
Op irc zei men dat MtGox het bitcoin equivalent van $1000/dag berekent over de 24-uurs-gemiddelde waarde.
Dat kwam neer op zo'n 4-5 $/BTC dus 200 a 250 BTC zouden dan per account kunnen zijn verzonden.
twitter:MtGox twitterde op maandag 20-06-2011 om 13:53:45Account recovery interface under tests, will be up in a few hours. reageer retweet
MagicalTux zal ondertussen wel bekaf zijn... Die heeft hard gewerkt de afgelopen 24 uur.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:MtGox twitterde op maandag 20-06-2011 om 13:53:45Account recovery interface under tests, will be up in a few hours. reageer retweet
Ik laat ze altijd door LastPass genereren. Kun je ook instellen hoe lang ze moeten zijn, speciale tekens, hoofdletters etc.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, nieuwe wachtwoorden verzonnen à la deze manier. Wel irritant dat je op sommige websites maar een wachtwoord van 10 tekens o.i.d. mag hebben![]()
Tips voor een sterk en veilig wachtwoord
Op ING maar 18quote:Op maandag 20 juni 2011 14:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, nieuwe wachtwoorden verzonnen à la deze manier. Wel irritant dat je op sommige websites maar een wachtwoord van 10 tekens o.i.d. mag hebben![]()
Tips voor een sterk en veilig wachtwoord
Je bedoelt Mijn ING, toch? Zo ja, maximaal 20 karakters.quote:
Niet tijdens het inloggen, maar pas als je een betaalopdracht wil uitvoeren (en dus al ingelogd bent).quote:Op maandag 20 juni 2011 14:24 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze daar wel een 2-step verificatie.
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt Mijn ING, toch? Zo ja, maximaal 20 karakters.
[..]
Niet tijdens het inloggen, maar pas als je een betaalopdracht wil uitvoeren (en dus al ingelogd bent).
Ja, je kunt alle gegevens inzien, maar je kunt geen betalingen verrichten (dan pas wordt er gevraagd naar een TAN-code).quote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]Je kunt dus bij ING na inloggen met username+password wel al iemands bankgegevens inzien?
Ja, je kunt alleen niks doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]Je kunt dus bij ING na inloggen met username+password wel al iemands bankgegevens inzien?
PayPal ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef GuitarJJ het volgende:
LeasePlan Bank is ook best treurig qua beveiliging. Je logt daar in met een (zelfverzonnen) username en password (van maximaal 12 tekens). Als je eenmaal ingelogd bent kun je doen wat je wilt.
Niks geen tancodes/edentifier/sms'jes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |