moet er persé een exchange zijn, kan het niet gewoon een community based iets zijn, dwz dat je zelf de transfers doet ipv het laat doen door een site?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een oplossing is ook meer versplintering onder exchanges. Het is ongezond en ook tegen het idee van BTC in om alles op 1 website aan te laten komen. Idealiter zijn er duizenden exchanges, met elk slechts een handjevol gebruikers.
Als het GWK of de bank BTC zou accepteren, waren exchange websites idd overbodig. Maar zolang dat niet zo is, zul je toch een methode moeten hebben om Bitcoins om te zetten naar ander geld, anders heeft een Bitcoin nooit waarde in de echte wereld.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet er persé een exchange zijn, kan het niet gewoon een community based iets zijn, dwz dat je zelf de transfers doet ipv het laat doen door een site?
en sowieso is het idee van een exchange toch stom, bitcoin moet op zichzelf staan zonder een cash-out naar een traditionele munteenheid..
QQ moar.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Je zit hier alleen om mensen te zieken die het leuk vinden om het hele project te volgen en zit met een "HAHA daar zit je dan met je videokaarten en je hoge stroomrekening
Het originele idee was inderdaad dat er niet echt een exchange zou zijn, maar alles decentraal en "in the community". Maar bitcoin verbied niemand iets, dus ook niet het opzetten van een exchangequote:Op maandag 20 juni 2011 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet er persé een exchange zijn, kan het niet gewoon een community based iets zijn, dwz dat je zelf de transfers doet ipv het laat doen door een site?
en sowieso is het idee van een exchange toch stom, bitcoin moet op zichzelf staan zonder een cash-out naar een traditionele munteenheid..
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:56 schreef Tijn het volgende:
Waar kun je je trouwens aanmelden om diensten te leveren voor Bitcoins? Ik wil best websites maken in ruil voor BTC
Volgens mij kun je gewoon zelf op die wikipagina je URL toevoegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:56 schreef Tijn het volgende:
Waar kun je je trouwens aanmelden om diensten te leveren voor Bitcoins? Ik wil best websites maken in ruil voor BTC
ATi likes bitcoinquote:Op maandag 20 juni 2011 11:00 schreef Scorpie het volgende:
Die videokaarten run was natuurlijk wel lachen.
Een bitcoin krijgt juist waarde doordat je er dingen mee betaalt, en niet doordat je een cash out doet naar een andere valutaquote:Op maandag 20 juni 2011 10:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het GWK of de bank BTC zou accepteren, waren exchange websites idd overbodig. Maar zolang dat niet zo is, zul je toch een methode moeten hebben om Bitcoins om te zetten naar ander geld, anders heeft een Bitcoin nooit waarde in de echte wereld.
+1quote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een bitcoin krijgt juist waarde doordat je er dingen mee betaalt, en niet doordat je een cash out doet naar een andere valuta.
Zolang ik m'n huur, eten, kleren, benzine etc. niet kan betalen in Bitcoins, heb ik een exchange nodig voor de diensten die ik lever voor Bitcoins.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een bitcoin krijgt juist waarde doordat je er dingen mee betaalt, en niet doordat je een cash out doet naar een andere valuta.
Dat zou wel stoer zijn. Langzame chip, traag geheugen en een shitload aan shadersquote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
Waar zijn de Made For Bitcoin videokaarten?.
Maar waarom traden jullie telkens voor dollars dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang ik m'n huur, eten, kleren, benzine etc. niet kan betalen in Bitcoins, heb ik een exchange nodig voor de diensten die ik lever voor Bitcoins.
Ja alleen jammer dat ze over een paar weken/maanden niets meer verkopen omdat de 2e hands markt overspoelt wordt met Ati kaartenquote:
Dat doe ik nietquote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar waarom traden jullie telkens voor dollars dan?
Dan is een gát in de markt natuurlijk om bijvoorbeeld een kledingzaak te beginnen in bitcoins. Of een benzinestationquote:Op maandag 20 juni 2011 11:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang ik m'n huur, eten, kleren, benzine etc. niet kan betalen in Bitcoins, heb ik een exchange nodig voor de diensten die ik lever voor Bitcoins.
Een kledingzaak klein beginnen is misschien nog een beetje mogelijk, maar een benzinestation is niet echt het soort bedrijfstak wat je even zelf op poten zetquote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan is een gát in de markt natuurlijk om bijvoorbeeld een kledingzaak te beginnen in bitcoins. Of een benzinestation
Ik weet het... bijna godsonmogelijk nog... maar misschien klein beginnen
En:quote:Op maandag 20 juni 2011 11:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou wel stoer zijn. Langzame chip, traag geheugen en een shitload aan shaders
Ik hoop het, haal ik er nog een paar 5870's bijquote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ze over een paar weken/maanden niets meer verkopen omdat de 2e hands markt overspoelt wordt met Ati kaarten
Tuurlijk wel! Flinke jerrycan kopen, kartonnen bordje met "Euro 95 Brantdstof - 0.5 BTC / L" maken en op een kruispunt gaan staanquote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een kledingzaak klein beginnen is misschien nog een beetje mogelijk, maar een benzinestation is niet echt het soort bedrijfstak wat je even zelf op poten zet
Nu dat iedereen een smartphone met 3G internet heeft, is mobiel betalen dmv BTC wel een toffe mogelijkheid.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Flinke jerrycan kopen, kartonnen bordje met "Euro 95 Brantdstof - 0.5 BTC / L" maken en op een kruispunt gaan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |