Tegelijkertijd maar effe bubbleshooter gespeeldquote:
serieus niet neequote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Oke, die hoef ik dus ook niet meer te kijken.
foto 1quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik vol.
Moet met jou om de echtheid te bepalen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik vol.
En de patattekes dan?quote:
Sorry, zit al in mijn maag.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moet met jou om te echtheid de bepalen.
Kan zeggen dat het heeft gesmaakt, maar ziet er inderdaad niet zo uitquote:
Oogt lekker. Ingredienten?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
Wat is beter dan 1 kapsalon?
Ik wist 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
Wat is beter dan 1 kapsalon?
Voorspelbaar antwoord...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van boven naar onder: komkommer, tomaat, sla (zonder ui besteld), gesmolten kaas, kebab en patat. Met overal en nergens knoflooksaus en sambalquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef rickyszz het volgende:
Voor het eerste keer gegeten was lekker
Hé broertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., was lekker hè
.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Zonder uiquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Van boven naar onder: komkommer, tomaat, sla (zonder ui besteld)
Mwahquote:gesmolten kaas
Sambalquote:, kebab en patat. Met overal en nergens knoflooksaus en sambal.
Ja enige minpunt bij deze zaak zijn de dikke stukken ui. Dus daarom maar zonder besteld. Perfecte servicequote:
Was wel erg lekker hèquote:Op zondag 19 juni 2011 22:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
![]()
Zeer zeker!
[..]
Zeer zeker!![]()
Maar, nu ga weer.
Hoi 15-jarige metselaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkiequote:
Feestje bij Dastanquote:
Junkies hebben veel vrije tijd dus.quote:
Spannond wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
KlinkerBotsing en Klinkerzusje
Yosander en Rickyszz
Aight.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
KlinkerBotsing en Klinkerzusje
Yosander en Rickyszz
Wat een flikkerquote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Aight.![]()
3,6 voor mij. Mijn leraar wilde zich niet meer inzetten voor een 3,8 (=5 op eindlijst), omdat het zo een puinhoop was.
Een geregistreerde Junkiequote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik ben al 4 jaar geregistreerd dus ja.
Daar woon jij niet eensquote:
Oké. Chillen daar?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, maar daar wordt de fissa wel gegeven.
Ik een jaar of zo totdat er iets was waar ik het niet mee eens was en mij in de discussie mengde. Eerste keer posten en topic openen was wel spannund.!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik was eerst echt 1,5 jaar lang zo'n vieze lurker
X is all what you needquote:
Dit.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik een jaar of zo totdat er iets was waar ik het niet mee eens was en mij in de discussie mengde. Eerste keer posten en topic openen was wel spannund.!
en datquote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef Snuf. het volgende:
Ik zat eerst alleen in KLB en toen dat gay werd ging ik mij als een ziekte verspreiden over het hele forum
Misschien wel. Misschien Free Festival.quote:
Sowieso.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KLB blijft het beste subforum, hoe erg ze het ook verkutten met allerlei debiele regels.
KLBquote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef Snuf. het volgende:
Ik zat eerst alleen in KLB en toen dat gay werd ging ik mij als een ziekte verspreiden over het hele forum
Die Tong80..quote:Op zondag 19 juni 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KLB blijft het beste subforum, hoe erg ze het ook verkutten met allerlei debiele regels.
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
KLB is wel leuk ja. ONZ vind ik minder.
ONZ was ooit leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
KLB is wel leuk ja. ONZ vind ik minder.
Aaaawquote:
Ik ook. Maar pas 's avond jatogg. Trustequote:
Ja, de komende drie maanden ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weer naar 't bejaardetehuis?
Veel plezier ()
Slaapze swa
Lijkt mij zelf vrij vervelend werkquote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, de komende drie maanden ja.![]()
Bedankt en jij ook alvast.
Lui ik ga weer fitnessen of mountainbiken. Hardlopen doe ik niet meer daar word je moe van.quote:
Ik moet naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Lui ik ga weer fitnessen of mountainbiken. Hardlopen doe ik niet meer daar word je moe van.
Gewoon je naam?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Kaasrol het volgende:
HELP
Ik moet morgen een nieuwe handtekening zetten bij de bank, maar die heb ik niet. Hoe ontwerp ik er alsnog even snel een?
je naam en een rare kriebel er doorheenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Kaasrol het volgende:
HELP
Ik moet morgen een nieuwe handtekening zetten bij de bank, maar die heb ik niet. Hoe ontwerp ik er alsnog even snel een?
Dit inderdaad, of gewoon als een bezetene krassen.quote:
Pak 10 A4'tjes, gebruik je initialen en achternaam als basis en verzin een leuke krabbelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Kaasrol het volgende:
HELP
Je naam en dan een paar keer krassen. Lekker makkelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Kaasrol het volgende:
HELP
Dat is zo saai, ik moet er enorm lang mee doenquote:
Dat zit ik al 2 A4'tjes lang te doen, geen enkele is hetzelfdequote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je naam en een rare kriebel er doorheen
Succes.quote:
De koude kippenkoorts, die ga ik onthouden.quote:
Niemand zijn of haar handtekening is áltijd hetzelfde.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is zo saai, ik moet er enorm lang mee doen
[..]
Dat zit ik al 2 A4'tjes lang te doen, geen enkele is hetzelfde
Dank u.quote:
Dat is geen ramp, mijn handtekening is ook altijd anders en het wordt eigenlijk alleen maar erger.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is zo saai, ik moet er enorm lang mee doen
[..]
Dat zit ik al 2 A4'tjes lang te doen, geen enkele is hetzelfde
Maar ze zijn niet hetzelfde als in, er zou heel iets anders kunnen staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niemand zijn of haar handtekening is áltijd hetzelfde.
[..]
Dank u.
Voor een volgend geniaal topic in KLB.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De koude kippenkoorts, die ga ik onthouden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik heb een handtekening voor je ontworpen...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik heb een handtekening voor je ontworpen...
[ afbeelding ]
komt uit mijn foboquote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Faal.op wie z'n trollensite zit je wel niet.
Ik heb alleen geen flauw idee waar ik een topic over moet maken. Jij nog ideeën?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor een volgend geniaal topic in KLB.
Dat zou gaaf zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Baas als hij 'Kaasrol' zou gebruiken.s
3 internetkusjesquote:
Haattopic over de kansloze meisjes van 13 die constant staan te bekken en roken met hun 'boy' en een grote bek denken te hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen flauw idee waar ik een topic over moet maken. Jij nog ideeën?
Deal.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan krijg je deze op papier opgestuurd...
[ afbeelding ]
Klinkt wel als een terechte klacht.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haattopic over de kansloze meisjes van 13 die constant staan te bekken en roken met hun 'boy' en een grote bek denken te hebben.
Watblief? Dat plaatje heb ik meer als een week geleden gepost hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat mijn plaatje van gister jatten dan
bewijs het maarquote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Watblief? Dat plaatje heb ik meer als een week geleden gepost hoor
Daar komt niemand.quote:
Mooiquote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
Je mag deze digitale van jouw username wel hebben.
[ afbeelding ]
Lol dat euroteken. Een euroteken in je handtekeningquote:
Euroteken? Gewoon wat gebrabbeld...quote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Lol dat euroteken. Een euroteken in je handtekening
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb trouwens gewoon mijn naam als handtekening, echt eitje om na te doen
Dat aan het begin lijkt een euroteken, met een hele lange poot en een hele korte.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Euroteken? Gewoon wat gebrabbeld...
Best mooi, maar dat zou mij dus niet lukken iedere keer ook maar enigszins hetzelfde te tekenen. Dat eurotekenquote:
Waarom jat je mijn handtekening.!quote:
Je mag alles als handtekening.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Je mag toch niet je complete voornaam als handtekening?
Volgens mij zijn er verder geen regels ofzo aan verbonden hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
JO( staat ook raar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Die van mij (maar zonder achternaam), en daaronder hoe die van Kaasrol hoort te zijn.
[ afbeelding ]
Goed dat er onder staat dat het emo.gif moet voorstellen.quote:
Ja dat dacht ik zelf ook alquote:Op zondag 19 juni 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed dat er onder staat dat het emo.gif moet voorstellen.
Die had ik dus net al gezienquote:Op zondag 19 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb jij al een mooie handtekening?
Handtekening.nl is met zijn unieke concept en zijn deskundigheid in staat om voor jou een mooie, bij jou passende handtekening te ontwerpen.
Handtekening.nl is ontstaan uit het gegeven, dat vooral jongeren vaak geen mooie handtekening hebben. Om niet te zeggen saai, een beetje karakterloos. Het is vaak een klein priegeltje met meestal leesbare (blok)letters van de voor- of achternaam. Vaak is het handschrift ook niet zo mooi. Daar willen wij wat aan doen. Een handtekening gaat immers je hele leven mee!
Je handtekening is eigenlijk ook een soort schriftelijke handdruk en vaak een eerste indruk, een mooie handtekening is daarom erg belangrijk!
Klik hier om meteen een nieuwe handtekening te bestellen! Om je handtekening snel onder de knie te krijgen hebben we bij Praktische tips een aantal tips voor je.
Triest
Is het gvd ookquote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkt wel als een terechte klacht.
Nee wel lemon party. Geen idee waarom ik daar aan moest denken.quote:
Nee.quote:
Lamonquote:
Aandachtsgeil en beetje vage user.quote:
ik ben 12 wat is ditquote:
Wat was dat?quote:
Lamonquote:
Omdat ie meedeed aan een verkiezing in Sexy & Gewaagdquote:Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
Waarom staat die afbeelding op een server van FOK! geüpload?
quote:
Heel erg apart.quote:
Oohquote:Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ie meedeed aan een verkiezing in Sexy & Gewaagd
Mn ogen, en ik had al koppijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]_______!
Als ik hem ooit zie posten zal ik hem nooit serieus kunnen nemen .
[ afbeelding ]
Nee, gewoon een mongool.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh.
Die kerel is gewoon een gigantische troll. Met een steekje los.
In andere woorden ja.quote:
Ga dan ook niet achter een beeldscherm zitten slimmerd.quote:
Het liefst eentje waar Socios in zit.quote:
Oke, +1 voor jou.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga dan ook niet achter een beeldscherm zitten slimmerd.
Die ook ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het liefst eentje waar Socios in zit.
Oud..? Of is dat mens nog steeds bezigquote:
Geeeen idee, was vorig jaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oud..? Of is dat mens nog steeds bezig
MIJN OGENNN!!!1 ZE WAREN NET HERSTELD MAAR NIET DIT FILMPJE ALSJEBLIEFT!!11quote:
Baasquote:Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
Het is gelukt! Ik kan ongeveer dezelfde krabbel zetten nu
Alleen kan de streep erdoorheen nog wel eens een eigen leven gaan leiden...quote:
Ach, dat maakt niet uit joh, heb ik ook altijdquote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen kan de streep erdoorheen nog wel eens een eigen leven gaan leiden...
Maar dat loopt wel los toch?
Heb je die gepaint? Hij lijkt enormquote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier die voor kaasrol, te lui om zwarte weg te painten
Da's een eckte biatch van 't eerste uurquote:
Ohja dat was van Pauly.:')quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef Joosterd het volgende:
The Caaaaaabbbssssssss aaaaaaarrreeeeee heerreeee.!
Dan weet je nu meteen waar de naam vandaan komt.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zo heb ik het nog nooit eerder bekeken
Dacht ik alquote:
Weet ik nietquote:
Snooki is grappig.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik vind Snooki toch wel een faal hoor.
Ja...maar watquote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
We moeten wat verzinnen om de verveling tegen te gaan.
Lastig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |