NEEquote:Op zondag 19 juni 2011 22:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel naar Defqon, is dat slecht?
Ik leen daar toch niks, dus het zou zonde van mijn geld zijn. Boeken voor school kon ik in de mediatheek vinden en andere boeken koop ik.quote:
Oké.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik leen daar toch niks, dus het zou zonde van mijn geld zijn. Boeken voor school kon ik in de mediatheek vinden en andere boeken koop ik.
lk moest toen wel ff lachenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezelf een keurmerk geven
Best lang volgehoudenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
33 minuten van mijn leven verpest door New Kids Turbo te kijken. Wat een ongelooflijke kutfilm
Oke, die hoef ik dus ook niet meer te kijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
33 minuten van mijn leven verpest door New Kids Turbo te kijken. Wat een ongelooflijke kutfilm
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je jezelf weer vermaakt met de Smaakpolitie?
PIEMOL IN HEROINJUNK KUT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PIEMOL IN HEROINJUNK KUT.Dat doet MarkM al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat hij werd verhuisd, maar hij staat er nu nog steeds. Ben er al heel lang niet meer geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Is jullie bieb nu ergens anders, Ezell? Of nog steeds tegenover de Aldi?
Niet met mij, wel met iets anders smakelijksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |