Nee hor, ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel naar Defqon, is dat slecht?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Godverdomme ja.Ik speelde dat altijd bij een vriend.
Uitverkocht.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel naar Defqon, is dat slecht?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben hier nog een stuk of tweehonderd Pokémonflippo's liggen.
Nee, helaas.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ken je toevallig ook Diddy Kong Racing? Dat spel was ook vet
![]()
Ik vroeger ook hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
De hele buurt was hier verslaafd aan Pokémon.
Wel Super Smash Brothers. Mooi altijd. En dan stelden ze altijd stiekem een computer op mijn plek in. Toen dacht ik dat ik heel goed was geworden ineens.quote:
Pokémon was de eerste film die ik in de bioscoop zag.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vroeger ook hoorHeel wat films gezien
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel Super Smash Brothers. Mooi altijd. En dan stelden ze altijd stiekem een computer op mijn plek in. Toen dacht ik dat ik heel goed was geworden ineens.
Kirikou! Die heb ik op de basisschool gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
Mijn eerste bioscoopfilm was Kirikou en de heks.
Ik weet niet wat mijne was, Pokémon zou heel goed kunnenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pokémon was de eerste film die ik in de bioscoop zag.
Zo mooi he.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kirikou! Die heb ik op de basisschool gezien.
De mijne die ene gast die groen was en kerstmis wou verpesten. Ben alleen even de naam kwijt.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
Mijn eerste bioscoopfilm was Kirikou en de heks.
Grunche of zo?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:28 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
De mijne die ene gast die groen was en kerstmis wou verpesten. Ben alleen even de naam kwijt.
The Grinchquote:Op zondag 19 juni 2011 22:28 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
De mijne die ene gast die groen was en kerstmis wou verpesten. Ben alleen even de naam kwijt.
Die brandweermannenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Smaakpolitie was weer genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |