Tegelijkertijd maar effe bubbleshooter gespeeldquote:
serieus niet neequote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Oke, die hoef ik dus ook niet meer te kijken.
foto 1quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik vol.
Moet met jou om de echtheid te bepalen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik vol.
En de patattekes dan?quote:
Sorry, zit al in mijn maag.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moet met jou om te echtheid de bepalen.
Kan zeggen dat het heeft gesmaakt, maar ziet er inderdaad niet zo uitquote:
Oogt lekker. Ingredienten?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
Wat is beter dan 1 kapsalon?
Ik wist 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
Wat is beter dan 1 kapsalon?
Voorspelbaar antwoord...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van boven naar onder: komkommer, tomaat, sla (zonder ui besteld), gesmolten kaas, kebab en patat. Met overal en nergens knoflooksaus en sambalquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef rickyszz het volgende:
Voor het eerste keer gegeten was lekker
Hé broertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., was lekker hè
.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef rickyszz het volgende:
Voor het eerste keer gegeten was lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Zonder uiquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Van boven naar onder: komkommer, tomaat, sla (zonder ui besteld)
Mwahquote:gesmolten kaas
Sambalquote:, kebab en patat. Met overal en nergens knoflooksaus en sambal.
Ja enige minpunt bij deze zaak zijn de dikke stukken ui. Dus daarom maar zonder besteld. Perfecte servicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |