quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een homo is dat de natuurlijke positie.
Ze komen hier aan de deur vragen waar maaskantje ligt.We wonen tegenover het informatiebord van de gemeente.quote:
Einde is te voorspelbaarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is er overigens homo aan de film Titanic?![]()
Geweldige film die perfect die tijdsperiode weergeeft, je moet 't niet zien als actiefilm maar als historische drama met een randje van romantische weergaven.
Ik beschouw het eerder als een vreselijk saaie film.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
Geweldige film die perfect die tijdsperiode weergeeft, je moet 't niet zien als actiefilm maar als historische drama met een randje van romantische weergaven.
Dat je dit moet vragen geeft al aan dat je een homo bent.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
De film is gewoon een perfecte weergave van de maatschappij. In het begin is alles koek en ei en leeft men gescheiden maar tevreden. Naarmate het schip zinkt verliest geld steeds meer z'n waarde, met het dieptepunt die ene scene waar die kerel een matroos wil omkopen en hij iets zegt als "your money can't help me or you".quote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik Titanic kijk word ik altijd boos op die rijke stinkerds
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Geweldige film die perfect die tijdsperiode weergeeft, je moet 't niet zien als actiefilm maar als historische drama met een randje van romantische weergaven.
* Cerbie pakt streetview erbijquote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze komen hier aan de deur vragen waar maaskantje ligt.We wonen tegenover het informatiebord van de gemeente.
Oh, en ik maar denken dat Titanic een actiefilm is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
Maar dat is met alle historische films, zou raar zijn als 't einde was dat ze nog doorvoeren naar New York niet?quote:
In het licht van je voorgaande posts kan dit nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
Leuke TT overigens.
Ethi kom er maar in.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het licht van je voorgaande posts kan dit nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat Titanic een actiefilm is.
Ja maar jij hekelt het enige dat die film nog te verdragen maakt; de First Class passengers.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat Titanic een actiefilm is.
Die ouwe taart flikkert die medaillon in de zee. De hoer.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dat is met alle historische films, zou raar zijn als 't einde was dat ze nog doorvoeren naar New York niet?
Nee nee, ik loop achter.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het licht van je voorgaande posts kan dit nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar erger ik me dan wel weer aan idd.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die ouwe taart flikkert die medaillon in de zee. De hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |