Maar ik woon niet op het plattelandquote:
je moet toch een stuk 100 rijdenquote:
Komt dat echt van hem? Wist ik helemaal nietquote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef donald_dick het volgende:
jibber-jabber
A word made up by Mr. T.
Talking or speaking nonsense.
Mr. T
Hoe vaak heeft hij dat niet tegen die crazy fool Murdock gezegd?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt dat echt van hem? Wist ik helemaal niet
we missen je jibber jabber!quote:
Ja dat wel, maar ik wist niet dat hij het zelf had verzonnen. Ik dacht dat, dat woord gewoon al bestond.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij dat niet tegen die crazy fool Murdock gezegd?
Nee, want ik kan nu nog wel naar mijn werk fietsen. Pas in september begin ik in Rotterdam en dan zal ik elke dag in de file staanquote:
Dan ga je het vast niet redden in 20 minuten... zeker niet als het rotweer is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, want ik kan nu nog wel naar mijn werk fietsen. Pas in september begin ik in Rotterdam en dan zal ik elke dag in de file staan
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, want ik kan nu nog wel naar mijn werk fietsen. Pas in september begin ik in Rotterdam en dan zal ik elke dag in de file staan
Nou ja, maakt ook niet uit. Zal toch zelden op kantoor zijn maar vaak bij de klantquote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga je het vast niet redden in 20 minuten... zeker niet als het rotweer is.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef donald_dick het volgende:
first in, first out.
ja dan gaat het mis
meer volendams, hoezo?quote:
moet je erom vragen, en anders zijn het oplichtersquote:
Lijkt me een smerige combinatie, dus nee dank je.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je erom vragen, en anders zijn het oplichters
is juist lekker, neutraliseert de scherpte van de uiquote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt me een smerige combinatie, dus nee dank je.
geef me centen terugquote:
ik houd niet van rijstquote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Opgebakken is wel lekker, krijg je nasi.
jij weet iemands karakter binnen 1 zin?quote:
ja goed hequote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij weet iemands karakter binnen 1 zin?
een restaurant die eten opwarmt staat lager in de rang dan de McDonaldsquote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan maakt het niet uit of het oud is of niet
Doet de Mac ook, met die burgers.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een restaurant die eten opwarmt staat lager in de rang dan de McDonalds
discriminatie!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
zeker met de euro's die de gehele wereld over gaan
Ja iddquote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
zeker met de euro's die de gehele wereld over gaan
ANTWANKWAKJE tot de resque!quote:
speedchecks op de wegquote:Op zondag 19 juni 2011 22:06 schreef tralalala het volgende:
Speedchecks in Nederland
Speedchecks in Turkije
Ik heb geen vaatwasserquote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef donald_dick het volgende:
Oke, hoeveel mensen checken hun pannen nadat ze uit de vaatwasser zijn geweest
hij is al twee jaar irritantquote:Op zondag 19 juni 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
Die XS4ALL reclame begint ook irritant te worden.
xs4all verliest een boel klantenquote:
gaat je nog makkelijk af hoorquote:
een vriend van me is 26 en die heeft al een kam overquote:
Einz!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef tralalala het volgende:
500 meter! Rob zijn speedchecks kunnen dat niet eens aan
want?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef tralalala het volgende:
Misschien was dit wel de laatste zondagavond dat Fok! nog bestaat.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef Danny het volgende:
Google heeft adsense tijdelijk uitgeschakeld. Er is de laatste maanden iemand bezig elk topic waarin een tepel zichtbaar is aan te melden bij adsense en aangezien wij alleen maar reactief kunnen ingrijpen na een melding kan dat een probleem zijn.
Ik ben bezig adsense in het geheel uit te schakelen in diverse fora en onder diverse voorwaarden en die te vervangen door een alternatieve bannerboer, maar vooralsnog hebben we dus niets.
Ik wijs iedereen er nog maar even op dat het plaatsen van gruwelijke en gewelddadige afbeeldingen en seksuele afbeeldingen en naakt niet zijn toegestaan. Dat waren ze al niet, maar dit wordt vanaf nu strenger gehandhaafd, behalve in daarvoor bestemde fora (B&H, KPD, US). Die forums krijgen geen adsense meer, maar zullen binnenkort een andere bannerboer mogen begroeten.
[..]
Als dit langdurig of permanent is betekent dat inderdaad, zonder dollen, het einde van FOK!. Zonder de adsense inkomsten is het binnen een maand gedaan met FOK!.
?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Die Amerikanen weten wel hoe ze pedo's moeten aanpakken.
Nederland 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |