Njah, moet eerlijk bekennen dat de Alberto-liefde een beetje over isquote:
Ik snapte die adoratie nooit eigenlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, moet eerlijk bekennen dat de Alberto-liefde een beetje over is![]()
is weer wat anders dan private bankingquote:
iquote:
Het was ook een beetje een uit de hand gelopen grapquote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snapte die adoratie nooit eigenlijkik vind hem nou niet echt lekker (maar smaken verschillen natuurlijk).
Ja, downplay het maar hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het was ook een beetje een uit de hand gelopen grap
Gohquote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
PARDON?!? PARDON?!?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, moet eerlijk bekennen dat de Alberto-liefde een beetje over is![]()
Zoals heel fok?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel jammer dat het telefoonnummer dat ik kreeg nep was. Had niet anders verwacht, maar tochquote:
nu kan je hem bellen!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel jammer dat het nummer dat ik kreeg nep was. Had niet anders verwacht, maar toch
Dat nummer zul je niet zomaar krijgen nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel jammer dat het nummer dat ik kreeg nep was. Had niet anders verwacht, maar toch
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef tralalala het volgende:
Hij wordt wel geil van dat heen en weer schuiven.
quote:
ik ga hem opbellen in Japanquote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
JA, doen, ga op vakantie naar een kuthotel en bel.
en dan rob met zijn speedcheck op gemuteerde kakkerlakkenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
De bomen geven 's nachts licht Alberto
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan rob met zijn speedcheck op gemuteerde kakkerlakken
vieze slipjes in automaten, dat kan echt nietquote:
lol!quote:
Welke?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef Maraca het volgende:
Heb morgen een proefrit in mijn hopelijk nieuwe auto. Zou mooi zijn als ik gelijk word aangehouden door wegmisbruikers
een roze fiat pandaquote:
zij is daarom apartquote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Fokkers hebben allemaal een Porsche of een dikke vette BMW.
Goed te weten!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef Doler12 het volgende:
Urmond (Limburgs: Uermend of Werment) is een dorpje in de Nederlandse gemeente Stein, gelegen in de provincie Limburg. Het dorp telt ongeveer 3500 inwoners. Een deel van het zogenaamde Oud-Urmond is beschermd dorpsgezicht.
Porschequote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Fokkers hebben allemaal een Porsche of een dikke vette BMW.
Nee joh! een Bugatti Veyronquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mercedes danOf een Hummer of een Ferrari.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
Maarja, ik zou ook zuipen als ik in Limburg zou wonen.
ja belgisch bierquote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
Maarja, ik zou ook zuipen als ik in Limburg zou wonen.
dat is de grap dudequote:
SBS6 bezuinigd.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Wat een paupers, ze zitten in de kroeg en hebben niet eens een drankje.
daarom heeft endemol het overgenomenquote:
Wilde een plaatje posten maar het internet is daar te brak voorquote:
Soort bruin? Die kleur zie je opeens overal, ik zag ook al een paar keer een Audi rijden in die kleur.quote:
Niet echt bruin (alhoewel dat op het plaatje zo lijkt). Meer een soort van donkergrijsquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort bruin? Die kleur zie je opeens overal, ik zag ook al een paar keer een Audi rijden in die kleur.
Oh ja dat.quote:
Ook mooi. Ik zou ook wel een andere willen, auto is 6 jaar oud, maar ja, geen geld.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt bruin (alhoewel dat op het plaatje zo lijkt). Meer een soort van donkergrijs
Dit gaat een lease-bak worden. Anders had ik hem ook van zijn lang zal ze leven niet kunnen betalenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat.
[..]
Ook mooi. Ik zou ook wel een andere willen, auto is 6 jaar oud, maar ja, geen geld.
Ah vandaar, die krijg ik niet, sukkels.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit gaat een lease-bak worden. Anders had ik hem ook van zijn lang zal ze leven niet kunnen betalen
soms heb je trek in iets andersquote:
ik heb mijn leasebak geweigerdquote:Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar, die krijg ik niet, sukkels.
Gierigaardsquote:Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar, die krijg ik niet, sukkels.
Ik kon ook het bedrag bruto uitgekeerd krijgen, maar hoe krijg ik dan al die dossiers bij de klant?quote:
ik keek al wegmisbruikers toen jij nog in de luiers zat mien jong!quote:
Maar dat bestond toen helemaal nog nietquote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik keek al wegmisbruikers toen jij nog in de luiers zat mien jong!
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben officieel geen consultant, dan krijg je geen lease auto
sinds 2003quote:
ik woon 10 minuten lopen van me werk af en als ik een auto nodig heb huur ik wel een greenwheels.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kon ook het bedrag bruto uitgekeerd krijgen, maar hoe krijg ik dan al die dossiers bij de klant?
toen was youtube nog niet zo grootquote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil wel eens filmpjes uit 2003 zien!
Toen bestond youtube niet eensquote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
toen was youtube nog niet zo groot
Nee gewoon tijdens de uitzending, herhaling uit 2003.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
toen was youtube nog niet zo groot
Lijkt me niks om zo dichtbij te wonenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik woon 10 minuten lopen van me werk af en als ik een auto nodig heb huur ik wel een greenwheels.
hoezo niet? Het is niet alsof ik uitzicht op kantoor hebquote:
Nou, niet lang.. maar ik werk altijd veel en op de één of andere manier kan ik beter ontspannen als mijn werk en huis wat verder van elkaar liggenquote:
verjaardagskaartquote:
aduh, lijn 9 zit daar vol met zwartrijdersquote:
Ja, okquote:Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Wilde? Drie keer raden wat die heeft gedaan na dit gesprek
Lijn 9 en 16quote:Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
aduh, lijn 9 zit daar vol met zwartrijders
dan kan je beter fietsenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef Maraca het volgende:
Ok, ik woon dus 20 min van mijn nieuwe baan af
Oh dat is goed te doen toch? Niet te dichtbij ookquote:Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef Maraca het volgende:
dat is bijna een maaltijd!quote:
lui zijn is een keuze!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik woon 10 minuten fietsen van mijn werk af, maar ik pak mooi de auto.
please let the boel the boel !quote:Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef tralalala het volgende:
Waarom doet Rob het niet gewoon in het Engels?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
bij van de gekke is volgende week een vrouw die een tik heeft, ze moet aan doucheputjes ruiken!
als het 20 minuten in amsterdam zou zijn zou ik het fietsenquote:
Volgens mij allemaal niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
die vrouw achter de kassa is volgens mijn niet 100 %
Ze zijn allemaal niet 100%quote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
die vrouw achter de kassa is volgens mijn niet 100 %
20 minuten noem ik dicht bij het werk wonen hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef Maraca het volgende:
hoeft ook niet als oberquote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef okeokeokeoke het volgende:
Toch tof dat ze een baan heeft terwijl ze niet kan praten.
Volgens de routeplanner is het een anderhalf uur fietsenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als het 20 minuten in amsterdam zou zijn zou ik het fietsen20 minuten op het platteland niet
dat zeg ikquote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens de routeplanner is het een anderhalf uur fietsen
Ja, moet even wennen dat ik straks met de auto ben. Met het OV is het een uurquote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
20 minuten noem ik dicht bij het werk wonen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |