SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Emtie jor pockut"
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef Askew_Cashew het volgende:
Het is niet verzonnen!Kom eerst maar eens met bewijs. Tot dan is dit gewoon een verzonnen topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door djgrasveld op 19-06-2011 20:09:37 ]geen shampoo maar ik zit in haar
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef djgrasveld het volgende:
krijg net dit berichtje van TS(bevat privacy gegevens)
Je weet dat je geen privégegevens mag posten he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Met die mobiele layout ziet je de spoiler gewoonquote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef djgrasveld het volgende:
staat in spoiler + aangegeven, dus niemand hoeft het toch te zien? maar als mods vinden dat het wegmoet dan haal ik t wel weg
Ik heb je collega van de BCC geneuktquote:
Het is überhaupt niet toegestaan om PMs te posten.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef djgrasveld het volgende:
staat in spoiler + aangegeven, dus niemand hoeft het toch te zien? maar als mods vinden dat het wegmoet dan haal ik t wel weg
En PM's ook niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet dat je geen privégegevens mag posten he.
fuk youquote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is überhaupt niet toegestaan om PMs te posten.
Hou je bek gewoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is überhaupt niet toegestaan om PMs te posten.
Gast je kan me echt niks maken ofzo hoor. echt wat een kinderachtig gedoe doet iedereen.. Je gaat toch geen credit card en tijdschriften op iemand naam aanvragen, om facking 7,40.quote:
Omdat ik er niet tegen kan dat jij hetzelfde post als ik, maar dan een paar seconden eerder.quote:
ja? wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
Dennis Smit is homoEn dik!
Also; dat topic op 4chan is nog verrekkes hard gegaan xD
en is dat van mij niet strafbaar dan??quote:Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef tuut-chips het volgende:
Geen idee wat hier allemaal aan de gang is, maargoed. Dat jochie is bezig met ernstige identiteitsfraude, wat zwaar strafbaar is.
Idd..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
Dennis Smit is homoEn dik!
Also; dat topic op 4chan is nog verrekkes hard gegaan xD
hahaha, ja zo briljant xDquote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd..
Dude, this man is the mayor of Amsterdam
Het is skeer.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef amenth het volgende:
haha wel goede truck die met kaartje als je skir ben
Nee want jij bent dé Dennis nietquote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Askew_Cashew het volgende:
jongens, kan ik hem nou aanklagen of niet?! hij is 16
Nee ik heb het hem niet teruggegeven, denkt ie dat ik dat uberhaupt nog ga doen, als hij mij op deze, kinderachtige manier behandelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef OBN het volgende:
Heb je hem die 7,40 teruggegeven?
Heb je rechtsbijstand?
Had jij zijn geld maar terug moeten geven, pauper.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
Nee ik heb het hem niet teruggegeven, denkt ie dat ik dat uberhaupt nog ga doen, als hij mij op deze, kinderachtige manier behandelt.
Ik heb rechtsbijstand ja.
Het is een lemming.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef OBN het volgende:
Bel je rechtsbijstand verzekering op en vraag wat ze voor je kunnen doen.
Negen van de tien keer kunnen die mensen er nog geld uittrekken...
Hij heeft gefraudeerd...Hoe je het draait of keert.
Maar daarentegen ik weet niet of je bewijs hebt?
Maar je had het geld wel beter terug kunnen geven..
Ja, het kutte is dat ik geen bewijs heb. Hij heeft een apart emailadres aangevraagd en daarmee die dingen besteld. Hij heeft wel gedreigd via de mail (ook weer via ander adres) en via de telefoon kenbaar gemaakt dat hij hierachter zit. Kunnen ze niet z'n IP-adres traceren?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef OBN het volgende:
Bel je rechtsbijstand verzekering op en vraag wat ze voor je kunnen doen.
Negen van de tien keer kunnen die mensen er nog geld uittrekken...
Hij heeft gefraudeerd...Hoe je het draait of keert.
Maar daarentegen ik weet niet of je bewijs hebt?
Maar je had het geld wel beter terug kunnen geven..
Mischien domme vraag, wat is een lemming?quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Lemmingquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef OBN het volgende:
[..]
Mischien domme vraag, wat is een lemming?
IP adressen kan je traceren alleen hoe dat weet ik niet...
Ik moet wel toegeven, Dat kind is echt Zo KEIHARD...
(Sorry)
Playboyquote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef OBN het volgende:
He maar als ik het dan goed begrijp he?
Heb je dus allemaal dingen op die man zijn naam besteld en ben je nu bang dat je ip te traceren is?
Nah ja, ik denk eigenlijk niet dat er veel zal gebeuren. Maar alleen over die credit card zit ik een beetje in, omdat dat iets officiëlers is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef OBN het volgende:
He maar als ik het dan goed begrijp he?
Heb je dus allemaal dingen op die man zijn naam besteld en ben je nu bang dat je ip te traceren is?
Ik snap niet waarom je dat geld niet gewoon overmaakt, maar jij bent schuldig aan oplichting óf diefstal, wat natuurlijk ook strafbaar is. Het gaat hier echter om een bedrag van 7,80 dus ik denk dat zijn misdrijf zwaarder weegt.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
en is dat van mij niet strafbaar dan??
Haha, naja die credit cards zijn niet voor mij, dus ik doe er totaal geen voordeel aan. Ik heb alleen iets voor hem aangevraagd wat hij niet wil.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
Oh. Jij bent dat snotjoch die al die creditcards heeft aangevraagd.
In ieder geval, je bent schuldig aan identiteitsfraude en daarmee riskeer je een hoge boete of een celstraf. Ik hoop voor je dat je achter honderd miljoen miljard proxies zit. Zo niet, kijk eens naar buiten. Zie je die zwarte bus?
Misschien gaat het helpen dat je minderjarig bent, maar het blijft identiteitsfraude van de hoogste categorie en dat is zwaar strafbaar. Ik zou het misschien maar eens tegen je ouders zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:10 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
Haha, naja die credit cards zijn niet voor mij, dus ik doe er totaal geen voordeel aan. Ik heb alleen iets voor hem aangevraagd wat hij niet wil.
Maar hij heeft ook bij mij iets gedaan wat ik niet wilde :p en ik ben 16 en zielig en hij is hier de oude man die wijzer hoort te zijn
Het is niet te bewijzen dat ik het heb gedaan. Plus er staat letterlijk in een identiteitsfraude-foldertje: de politie kan vaak weinig doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Misschien gaat het helpen dat je minderjarig bent, maar het blijft identiteitsfraude van de hoogste categorie en dat is zwaar strafbaar. Ik zou het misschien maar eens tegen je ouders zeggen.
Even deze topic naar de betreffende man/de politie sturen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:14 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
Het is niet te bewijzen dat ik het heb gedaan. Plus er staat letterlijk in een identiteitsfraude-foldertje: de politie kan vaak weinig doen.
Tenzij ik een heel bedrijf had geraped, gaat hierbij volgens mij niks gebeuren. Zeker aangezien hij die credit-card gewoon geleverd krijgt, en ik er niks mee ga doen.
Daar heb je gelijk in. In tegenstelling tot de gemiddelde hersenloze mongool hier wens ik het je juist NIET toe opgepakt te worden. Echter, als hij aangifte doet heeft hij wel je rekeningnummer.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:14 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
Het is niet te bewijzen dat ik het heb gedaan. Plus er staat letterlijk in een identiteitsfraude-foldertje: de politie kan vaak weinig doen.
Tenzij ik een heel bedrijf had geraped, gaat hierbij volgens mij niks gebeuren. Zeker aangezien hij die credit-card gewoon geleverd krijgt, en ik er niks mee ga doen.
Ach ik heb alles al weer afgeblazen. Abonnementdinges gebeld om alle abonnementen af te blazen, de bol.com-bestelling geannuleerd en ga morgen naar de creditcardmaatschappij bellen om te annuleren. Heb geen zin in gezeik en het boeit me niet meer; hij heeft zn lesje wel geleerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. In tegenstelling tot de gemiddelde hersenloze mongool hier wens ik het je juist NIET toe opgepakt te worden. Echter, als hij aangifte doet heeft hij wel je rekeningnummer.
Ja t was heel grappig. Want ik belde net die service.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
Ja t was heel grappig. Want ik belde net die service.
En ik zei: ja ik wil graag mijn kaart annuleren want iemand heeft hem gefraudeerd.
Die vrouw zo: mag ik uw postcode en huisnummer (ik denk: kuuut, die weet ik niet uit mn hoofd, helemaal dat mailtje opzoeken)
Ik: "Ja wacht even hoor, even wachten.. ja ziet u, ik ben een beetje van slag"
*tyfus tyfus waar staat die postcode gvd jesus christ munkey balls*
Vrouw: "ja ik begrijp het..."
Maar ik moet morgen naar een ander nummer bellen en als ze vragen waarom ik wil annuleren zeg ik dat ik die reden liever privé houd, want ze zei ook nog: "ja, zij kunnen u ook helpen met het opsporen van de fraudeur en staan in contact met de politie"![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef OBN het volgende:
Maar je ip valt dus wel te traceren, en als deze mnr wilt kan hij je goed aanpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |