SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Emtie jor pockut"
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef Askew_Cashew het volgende:
Het is niet verzonnen!Kom eerst maar eens met bewijs. Tot dan is dit gewoon een verzonnen topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door djgrasveld op 19-06-2011 20:09:37 ]geen shampoo maar ik zit in haar
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef djgrasveld het volgende:
krijg net dit berichtje van TS(bevat privacy gegevens)
Je weet dat je geen privégegevens mag posten he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Met die mobiele layout ziet je de spoiler gewoonquote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef djgrasveld het volgende:
staat in spoiler + aangegeven, dus niemand hoeft het toch te zien? maar als mods vinden dat het wegmoet dan haal ik t wel weg
Ik heb je collega van de BCC geneuktquote:
Het is überhaupt niet toegestaan om PMs te posten.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef djgrasveld het volgende:
staat in spoiler + aangegeven, dus niemand hoeft het toch te zien? maar als mods vinden dat het wegmoet dan haal ik t wel weg
En PM's ook niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet dat je geen privégegevens mag posten he.
fuk youquote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is überhaupt niet toegestaan om PMs te posten.
Hou je bek gewoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is überhaupt niet toegestaan om PMs te posten.
Gast je kan me echt niks maken ofzo hoor. echt wat een kinderachtig gedoe doet iedereen.. Je gaat toch geen credit card en tijdschriften op iemand naam aanvragen, om facking 7,40.quote:
Omdat ik er niet tegen kan dat jij hetzelfde post als ik, maar dan een paar seconden eerder.quote:
ja? wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
Dennis Smit is homoEn dik!
Also; dat topic op 4chan is nog verrekkes hard gegaan xD
en is dat van mij niet strafbaar dan??quote:Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef tuut-chips het volgende:
Geen idee wat hier allemaal aan de gang is, maargoed. Dat jochie is bezig met ernstige identiteitsfraude, wat zwaar strafbaar is.
Idd..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
Dennis Smit is homoEn dik!
Also; dat topic op 4chan is nog verrekkes hard gegaan xD
hahaha, ja zo briljant xDquote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd..
Dude, this man is the mayor of Amsterdam
Het is skeer.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef amenth het volgende:
haha wel goede truck die met kaartje als je skir ben
Nee want jij bent dé Dennis nietquote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Askew_Cashew het volgende:
jongens, kan ik hem nou aanklagen of niet?! hij is 16
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |