Het zijn slechts Afrikanenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En wat maakt Somalië ondergeschikt aan pakweg Korea?
Hitleriaanse suggesties.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn slechts Afrikanen
De omvang van de moordpartijen.
A, gaat het daar om.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn slechts Afrikanen
De omvang van de moordpartijen.
Daar sta ik toch al bekend om bij Klopkoek en Bluesdudequote:
Nu is de vraag ook nog hoeveel mensen er door rechts zijn uitgebuit in de derde wereld.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar sta ik toch al bekend om bij Klopkoek en Bluesdude![]()
Maar ik vind het aantal doden wel een goede maatstaf.
Honderden miljoenen doden onder linkse dictators, 300.000 somaliers door het gebrek aan een regering.
Nou, dat is wel een heel ruime schatting.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Honderden miljoenen doden onder linkse dictators
honderden miljoenen?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar sta ik toch al bekend om bij Klopkoek en Bluesdude![]()
Maar ik vind het aantal doden wel een goede maatstaf.
Honderden miljoenen doden onder linkse dictators, 300.000 somaliers door het gebrek aan een regering.
Een land zonder staatsvoorzieningen is haast per definitie rechts.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan is Somalië dus een rechts land
ADOLF JIJ GEKKIE!!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een land zonder staatsvoorzieningen is haast per definitie rechts.
Onder welke politieke ideologie zullen we het kolonialisme en moderne imperialisme scharen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Dutchnative het volgende:
Laten we het nog niet hebben over hoeveel doden er door het kapitalistische = rechtse beleid zijn gevallen omdat onderzoek opzettelijk werd vertraagd voor winstbejag.
En tienduizenden onschuldige Afghanen en Irakezen. Dankjewel, rechts.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu is de vraag ook nog hoeveel mensen er door rechts zijn uitgebuit in de derde wereld.
Rechtsquote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef waht het volgende:
[..]
Onder welke politieke ideologie zullen we het kolonialisme en moderne imperialisme scharen?
Heb je je eindexamen gehaald?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:03 schreef Dutchnative het volgende:
Laten we het nog niet hebben over hoeveel doden er door het kapitalistische = rechtse beleid zijn gevallen omdat onderzoek opzettelijk werd vertraagd voor winstbejag.
Rechts. Want: racisme, uitbuiting, geweld.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef waht het volgende:
[..]
Onder welke politieke ideologie zullen we het kolonialisme en moderne imperialisme scharen?
Ben nog niet zo verquote:
Mao:quote:Op zondag 19 juni 2011 15:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een heel ruime schatting.
Links kan geen mensen onderdrukken en afslachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mao:
Schattingen van het aantal doden lopen uiteen van 40 tot 72 miljoen doden.
Stalin:
’Eén dode is een tragedie. Een miljoen doden is een statistisch gegeven’ 40 miljoen.
Hitler:
Circa met 20,9 miljoen doden.
Ach, als we zo gaan tellen kan ik het kapitalisme op een miljard doen krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mao:
Schattingen van het aantal doden lopen uiteen van 40 tot 72 miljoen doden.
Stalin:
’Eén dode is een tragedie. Een miljoen doden is een statistisch gegeven’ 40 miljoen.
Hitler:
Circa met 20,9 miljoen doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |