Ik vond IVF niet therapeutisch van aard en dus niet vrijgesteld van BTW. De docenten vonden van wel. Overigens ging dit dan om een preparaat wat de potentie van mannen verhoogde in het kader van IVF ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:15 schreef Cerbie het volgende:
IVF op congressen doen het ook altijd goed trouwens. Is altijd wel iemand bij die vindt dat IVF niet meer vergoed moet worden omdat er toch al genoeg mensen zijn. IRL Trolling
Dat is toch een persoonlijke mening?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond IVF niet therapeutisch van aard en dus niet vrijgesteld van BTW. De docenten vonden van wel. Overigens ging dit dan om een preparaat wat de potentie van mannen verhoogde in het kader van IVF ofzo.
Enfin, ik vond het allemaal onzin.
Natuurlijk niet. Adoptie zit toch ook niet in het basispakket?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
IVF is niet iets wat je in het basispakket moet willen.
Nah, het hof heeft als richtlijn dat indien iets verzorgend van aard is en gericht op herstel, er geen btw heffing plaatsvindt. Ik vind dit niet op herstel gericht, maar toen ik kreeg ik om mijn oren dan hulpverlening aan een blinde dan altijd met btw is, omdat dat niet te herstellen is.quote:
Kinderen zijn sowieso iets wat je niet moet willen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
IVF is niet iets wat je in het basispakket moet willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ouders dachten daar anders over.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
Kinderen zijn sowieso iets wat je niet moet willen.
Doe er dan twee kindjes bij. Een anarchokapitalist en een communist.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zat ik te denken, mischien moeten we als FOK-SC gewoon eens twee kinderen kopen en deze dan opvoeden volgens onze eigen inzichten. Eentje in het "linkse kamp" en eentje in het "rechtse kamp".
Op een gegeven moment kunnen we dan evalueren welk kind het meeste geslaagd is en welke politieke overtuiging daarom het beste is.
Zeg Webschip, ben jij degene die alle tepels op dit forum bij Google aan het melden is?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
[..]
Je ouders dachten daar anders over.
Dat is niet nodig. We kunnen gewoon naar de rechtse opvoeding in Somalië kijken. Eigen verantwoordelijkheid, recht van de sterkste. We kunnen naar de linkse opvoeding in Scandinavië kijken. Waar woon je liever? Rechts, zoals Somalië, of links, zoals Scandinavië?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zat ik te denken, mischien moeten we als FOK-SC gewoon eens twee kinderen kopen en deze dan opvoeden volgens onze eigen inzichten. Eentje in het "linkse kamp" en eentje in het "rechtse kamp".
Op een gegeven moment kunnen we dan evalueren welk kind het meeste geslaagd is en welke politieke overtuiging daarom het beste is.
Nee, dat zie je verkeerd, Somalië is anarchistisch en dus links. Ook kapen piraten daar schepen van rijke westerse bedrijven, in feite dus een soort van linkse Robin Hood.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. We kunnen gewoon naar de rechtse opvoeding in Somalië kijken. Eigen verantwoordelijkheid, recht van de sterkste. We kunnen naar de linkse opvoeding in Scandinavië kijken. Waar woon je liever? Rechts, zoals Somalië, of links, zoals Scandinavië?
1 + 1.
Ik ben niet ter zake kundig.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:26 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg Webschip, ben jij degene die alle tepels op dit forum bij Google aan het melden is?
Je hebt ongelijk, het is een foute vergelijking.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, Somalië is anarchistisch en dus links. Ook kapen piraten daar schepen van rijke westerse bedrijven, in feite dus een soort van linkse Robin Hood.
Dan kan je beter de vergelijking tussen het rechtse Amerika en het linkse Noord-Korea nemen en vragen waar je liever woont.
Nee hoor, rechts staat voor een grotere welvaart dan links, dat heeft de historie wel bewezen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk, het is een foute vergelijking.
2 + 3.
Want rijke westerse bedrijven laten elkaar natuurlijk ongemoeid.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, Somalië is anarchistisch en dus links. Ook kapen piraten daar schepen van rijke westerse bedrijven, in feite dus een soort van linkse Robin Hood.
Rechts is Adolf Hitler. Links is Ghandi.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, rechts staat voor een grotere welvaart dan links, dat heeft de historie wel bewezen.
Links = een criminele junk in de goot
Rechts = een nette advocaat die door zijn consumptiegedrag meerdere mensen van een inkomen voorziet
Ik dacht dat links juist tegen discriminatie was?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Rechts is Adolf Hitler. Links is Ghandi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |